Vampire: The Masquerade – Bloodlines
Vampire: The Masquerade — Bloodlines არის RPG სტილის თამაში Action ელემენტებით,შექმნილი Troika Games მიერ და 2004 წელს კომპანია Activision-ის გამოცემული. ეს იყო პირველი თამაში რომელიც გამოუშვეს Valve Software-ის Source Engine-ზე (ამასთან ერთად Half-Life 2-იც).
მესამე და ბოლო თამაში Troika Games-ისგან. სათამაშო პროცესი მოგვაგონებს თამაშს Deus Ex.
თამაშის დაწყების წინ მოთამაშეს აქვს ვამპირთა კლანების ფართო არჩევანი. თითოეულ ვამპირის კლანის არჩევა გავლენას მოახდენს მთლიან სათამაშო პროცესზე.
ასევე თითოეულ კლანს აქვს საკუთარი დისციპლინები (ზებუნებრივი შესაძლებლობები). თამაშის განმავლობაში, უამრავი დავალება შეგხვდებათ,რომელთა შესრულების შემდეგაც მოგდით XP (Game Experience).XP-ს მიღების რაოდენობა დამოკიდებულია დავალების სირთულეზე. შიგადაშიგ შევხვდებით დავალებებს,რომლებიც დამოკიდებულია თამაშის მთავარ სცენარზე.ასეთი დავალებების შესრულება აუცილებელია. ამის გარდა თქვენ შეგეძლებათ აიღოთ დავალებები პრაქტიკულად ყველა მთავარი და სხვა პერსონაჟებისგან. ეგრედ წოდებული XP შეგიძლიათ გამოიყენოთ და დახარჯოთ პერსონაჟის შესაძლებლობებში და უნარებში,როგორც ფიზიკურ(dexterity,Strength,Stamina და სხვა),ისე მენტალურში.აგრეთვე დისციპლინებში (მათი არჩევა დამოკიდებულია კლანის არჩევასთან).ამათ XP მიღება შეგიძლიათ წიგნების მეშვეობით,რომელთა
მოპოვება შესაძლებელია ყიდვის ან პოვნის საშუალებით,ან კიდევ სხვა თამაშის პერსონაჟებისგან.
თამაშში არსებობს მასკარადის კონცეფცია - არ შეიძლება გამოცადოთ და გამოაჩინოთ თქვენი ზებუნებრივი შესაძლებლობები ჩვეულებრივ მოკვდავებთან, ანუ ადამიანებთან. თუ თქვენ მასკარადს დაარღვევთ ზედიზედ ხუთჯერ აღდგენის გარეშე, თამაში მთლიანად დასრულდება. რაც უფრო მეტი დარღვევა გექნებათ მასკარადის, მით უფრო მეტი ''ვამპირებზე მონადირეები'' დაიწყებენ თქვენს ძებნას. თქვენი მასკარადის დარღვევა ხომ რათქმაუნდა გამოიწვევს მათ ყურადღებას.
vampire Hunters
თამაშში არსებობს კიდევ ერთი კონცეფცია რომელსაც ჰქვია ''ჰუმანურობა'' - Setting-ის მიხედვით ყოველი ვამპირი გამოხატავს იმას თუ რამდენად აგრესიულია. რაც უფრო მაღალია ჰუმანურობის მაჩვენებელი,მით უფრო გაუჭირდება ვამპირთა ბნელ მხარეს თქვენი გაკონტროლება,თქვენ საუბრის დროს იქნებით გაწონასწორებული და თავაზიანი.ან პირიქით თქვენ შეგიძლიათ ილაპარაკოთ აგრესიულად და მიაყენოთ სიტყვიერი შეურაწყოფა.უკონტროლობაში ჩავარდა საკმაოდ ძნელია.ჰუმანურობის მაჩვენებლის აწევა შეგიძლიათ XP-ს საშუალებით,ან კეთილი საქმის კეთებით(გადაარჩინოთ ვინმეს სიცოცხლე).ჰუმანურობის დაწევა შეგიძლიათ უდანაშაულო ადამიანების ხოცვით და ძალიან ბოროტი საქციელის ჩადენით.მაგალითად ადამიანის წამებით სიკვდილით.
უკონტროლობა - ეს არის მდგომარეობა,როდესაც ვამპირში იღვიძებს ''სასტიკი მონსტრი'' და ამის შემდეგ მას არ შეუძლია გააკონტროლოს თავის მოქმედებები.სრულიად.ეს შეიძლება გამოწვეული იქნას შიმშილით ან ვინმეს თავდასხმით.მაგრამ უკონტროლობას აქვს დადებითი მხარეც.ყველა ფიზიკური პარამეტრი იწევს მაქსიმუმამდე.
იმისათვის რომ თამაშის პერსონაჟებზე მოახდინოთ გავლენა,ამისათვის დიალოგისთვის გამოიყენება სპეციალური წინადადებები:
Seduction - საქები და სასიამოვნო ფრაზები.გამოიყოფა ვარდისფერი ფერით
Intimidation - მრავალფეროვანი მუქარები,შანტაჟი.გამოიყოფა მწვანე ფერით.
Persuasion - კარგი არგუმენტების მოყვანა,გამოიყოფა ლურჯი ფერით.
Domination and Dementation - ზებუნებრივი ძალების გამოყენება Ventrue
და Malkavian კლანებით.მათი გამოყენება დამოკიდებულია არა უნარების განვითარებით,არამედ დისციპლინების.მათი გამოყენება ხანდახან ''სისხლის'' ფასადაც დაგიჯდებათ.
მუსიკა თამაშისთვის დაამზადა რიკ შაფერმა.გარდა ამისა სპეციალურად თამაშისთვის კომპანია Activision-მა დამატებით 9 სიმღერა შეიძინა სხვადასხვა შემსრულებლებისგან.
Vampire: The Masquerade — Bloodlines არის RPG სტილის თამაში Action ელემენტებით,შექმნილი Troika Games მიერ და 2004 წელს კომპანია Activision-ის გამოცემული. ეს იყო პირველი თამაში რომელიც გამოუშვეს Valve Software-ის Source Engine-ზე (ამასთან ერთად Half-Life 2-იც).
მესამე და ბოლო თამაში Troika Games-ისგან. სათამაშო პროცესი მოგვაგონებს თამაშს Deus Ex.
თამაშის დაწყების წინ მოთამაშეს აქვს ვამპირთა კლანების ფართო არჩევანი. თითოეულ ვამპირის კლანის არჩევა გავლენას მოახდენს მთლიან სათამაშო პროცესზე.
ასევე თითოეულ კლანს აქვს საკუთარი დისციპლინები (ზებუნებრივი შესაძლებლობები). თამაშის განმავლობაში, უამრავი დავალება შეგხვდებათ,რომელთა შესრულების შემდეგაც მოგდით XP (Game Experience).XP-ს მიღების რაოდენობა დამოკიდებულია დავალების სირთულეზე. შიგადაშიგ შევხვდებით დავალებებს,რომლებიც დამოკიდებულია თამაშის მთავარ სცენარზე.ასეთი დავალებების შესრულება აუცილებელია. ამის გარდა თქვენ შეგეძლებათ აიღოთ დავალებები პრაქტიკულად ყველა მთავარი და სხვა პერსონაჟებისგან. ეგრედ წოდებული XP შეგიძლიათ გამოიყენოთ და დახარჯოთ პერსონაჟის შესაძლებლობებში და უნარებში,როგორც ფიზიკურ(dexterity,Strength,Stamina და სხვა),ისე მენტალურში.აგრეთვე დისციპლინებში (მათი არჩევა დამოკიდებულია კლანის არჩევასთან).ამათ XP მიღება შეგიძლიათ წიგნების მეშვეობით,რომელთა
მოპოვება შესაძლებელია ყიდვის ან პოვნის საშუალებით,ან კიდევ სხვა თამაშის პერსონაჟებისგან.
თამაშში არსებობს მასკარადის კონცეფცია - არ შეიძლება გამოცადოთ და გამოაჩინოთ თქვენი ზებუნებრივი შესაძლებლობები ჩვეულებრივ მოკვდავებთან, ანუ ადამიანებთან. თუ თქვენ მასკარადს დაარღვევთ ზედიზედ ხუთჯერ აღდგენის გარეშე, თამაში მთლიანად დასრულდება. რაც უფრო მეტი დარღვევა გექნებათ მასკარადის, მით უფრო მეტი ''ვამპირებზე მონადირეები'' დაიწყებენ თქვენს ძებნას. თქვენი მასკარადის დარღვევა ხომ რათქმაუნდა გამოიწვევს მათ ყურადღებას.
vampire Hunters
თამაშში არსებობს კიდევ ერთი კონცეფცია რომელსაც ჰქვია ''ჰუმანურობა'' - Setting-ის მიხედვით ყოველი ვამპირი გამოხატავს იმას თუ რამდენად აგრესიულია. რაც უფრო მაღალია ჰუმანურობის მაჩვენებელი,მით უფრო გაუჭირდება ვამპირთა ბნელ მხარეს თქვენი გაკონტროლება,თქვენ საუბრის დროს იქნებით გაწონასწორებული და თავაზიანი.ან პირიქით თქვენ შეგიძლიათ ილაპარაკოთ აგრესიულად და მიაყენოთ სიტყვიერი შეურაწყოფა.უკონტროლობაში ჩავარდა საკმაოდ ძნელია.ჰუმანურობის მაჩვენებლის აწევა შეგიძლიათ XP-ს საშუალებით,ან კეთილი საქმის კეთებით(გადაარჩინოთ ვინმეს სიცოცხლე).ჰუმანურობის დაწევა შეგიძლიათ უდანაშაულო ადამიანების ხოცვით და ძალიან ბოროტი საქციელის ჩადენით.მაგალითად ადამიანის წამებით სიკვდილით.
უკონტროლობა - ეს არის მდგომარეობა,როდესაც ვამპირში იღვიძებს ''სასტიკი მონსტრი'' და ამის შემდეგ მას არ შეუძლია გააკონტროლოს თავის მოქმედებები.სრულიად.ეს შეიძლება გამოწვეული იქნას შიმშილით ან ვინმეს თავდასხმით.მაგრამ უკონტროლობას აქვს დადებითი მხარეც.ყველა ფიზიკური პარამეტრი იწევს მაქსიმუმამდე.
იმისათვის რომ თამაშის პერსონაჟებზე მოახდინოთ გავლენა,ამისათვის დიალოგისთვის გამოიყენება სპეციალური წინადადებები:
Seduction - საქები და სასიამოვნო ფრაზები.გამოიყოფა ვარდისფერი ფერით
Intimidation - მრავალფეროვანი მუქარები,შანტაჟი.გამოიყოფა მწვანე ფერით.
Persuasion - კარგი არგუმენტების მოყვანა,გამოიყოფა ლურჯი ფერით.
Domination and Dementation - ზებუნებრივი ძალების გამოყენება Ventrue
და Malkavian კლანებით.მათი გამოყენება დამოკიდებულია არა უნარების განვითარებით,არამედ დისციპლინების.მათი გამოყენება ხანდახან ''სისხლის'' ფასადაც დაგიჯდებათ.
მუსიკა თამაშისთვის დაამზადა რიკ შაფერმა.გარდა ამისა სპეციალურად თამაშისთვის კომპანია Activision-მა დამატებით 9 სიმღერა შეიძინა სხვადასხვა შემსრულებლებისგან.