Unread post#32 » 15 Oct 2011 12:29
riddick
treasure map-ებია, განძის რუკები.
თავიდან გაქვს ინვენტორიაში ერთი რუკა, რომელზეც ლოკაციის დამახასიათებელი მონაკვეთია ჩახაზული და მის მიხედვით უნდა მიაგნო იმ ადგილს. ერთი განძის პოვნისას ის რუკა, რომლითაც საჭირო ლოკაციას მიაგენი, ინვენტორიიდან ქრება და ჩნდება ახალი. ძალიან მაგარი რამეა.
საერთოდ ბევრი ისეთი რამე დევს თამაშში, რაც ჩვეულებრივად ჩადებულ feature-ს ბევრად მუღამიანს და unic-ს ხდის. ჩელენჯები ისე ავიყვანე 100%-ზე რომ საერთოდ არ მომბეზრებია (ნუ, ერთადერთი survivalist ჩელენჯი იყო ცოტა მოსაწყენი, ყვავილების სხვადასხვა სახეობის კონკრეტული რაოდენობის შეგროვება, ობლივიონის ის კვესტი გამახსენდა, მაგების აკადემიიდან რომ გაგდებენ.).
Undead Nightmare-ს რაც შეეხება - მეც იგივე აზრი მქონდა, თუმცა თამაშის მერე შემეცვალა აზრი. ძალიან საკაიფო იყო, co-op-ში განსაკუთრებით. ორიგინალზე გავლენა საერთოდ არ მოუხდენია. ცალკეული, დამოუკიდებელი ექსპანსიაა და პარალელური სიუჟეტის პონტი იყო, fiction story.
I won't miss.