Unread post#132 » 10 Sep 2011 11:20
დავხურე,
შთაბეჭდილებებს უფრო დეტალურად მერე დავწერ.
მოკლედ რო ვთქვა WIN გაამართლა მოლოდინები. თან კაი დიდია 36.9h play time მიწერს steam.
ერთადერთი ნაკლი იგივე ბოსს ფაიტები, ობიექტურად: ცუდად დადგმულია, ამოვარდნილია დანარჩენი თამაშის სტილიდან და რაც მთავარია ძალიან საინტერესო გარეგნობის(სახასიათო პერსონაჟის პონტში) მტრებს ებრძვი და სთორი და დიალოგები საერთოდ არ აქვთ სინემატიკის სახით.
სუბიექტურად კიდევ, God of war -ის სტილის თამაშების გარეთ ან ზოგადად რეალისტური/დამაჯერებელი სტილის მქონე თამაშებში ბოსს ფაიტები არის ძალიან ცუდი.
ანუ უბრალო მტერთან ბრძოლა/სტეალზი როცა ბევრად cool, სერიუზული, ინტელექტუალური, ტაქტიკურია ვიდრე ბოსს ფაიტი. რაღაც უაზრო(again თამაშის დამაჯერებელი სტილთან შედარებით) არკადული განმეორებადი ატაკების მონაცვლეობა, პერიოდული სუსტი წერტილებით. ერთიანად უკარგავს თამაშს იმ ქარიზმას და განწყობას რაც ამდენი ხნის განმავლობაში გროვდება უბრალო თამაშის გავლით.
თვითონ თავისი გაგებით boss fight არ ვერჩი, ვერჩი არკადულ ბოსს ფაიტს არა-არკადულ თამაშში. მაგარ გამოცდილ მეომართა ბრძოლა სხვანაირად წარმომიდგენია მე, ტოესტ კი არ წარმომიდგენია მოველი რომ იყოს. ტაკტიკური, საფიქრალი, რთული, სწრაფი, დაძაბული და დამაჯერებელი. ანუ ბევრი სახის ამხევი ცდის მერე რო დაგრჩება შეგრძნება რომ დიდი სკილის მეომარს ებრძოდი და დაამარცხე. და არა ვიღაც მოხტუნავე ან მოსრიალე ყ###(ცენზურა) მოკალი recharg-ისდრო წითელ ტექსტურიან ნაწილში სროლით. რაც მეტ პარტიკლს ან გრავიტაციის დამგრღვევ ანიმაციებს ჩატენი მით "ეპიკური" არ ხდება თამაში, უფასურდება ეპიკურობა, იმიტომ რომ შედარებითი კონცეპტია, კონტრასტზე დამოკიდებული.
Quoting Balrog- "ჰობიტონის მწვანე სოფელში ვორგი(დიდი შავი მგელი) უფრო მოქმედებს ვიდრე ლავებში ჩაფლულ გადამწვარ მიწაზე დემონების არმია".
ჯერჯერობით დამაჯერებელ ბოსს ფაიტთან ახლოს რაც მახსენდება, სნაპიერი ბოსია MGS3-დან, და შეიძლება სამფეხა tower robot-ები ჰალფ ლაიფიდან.
O Elbereth! Gilthoniel!
We still remember, we who dwell
In this far land beneath the trees,
Thy starlight on the Western Seas.