Unread post#116 » 14 Jan 2020 11:38
კი, პირველი რაც მომინდა იყო თავისუფალი მისიის დიზაინია. რაც ჩემი აზრით მეგა მარაზმია ზოგადად გეიმ დიზაინის ეგრე რომ არ ააწყო თამაში და ნებისმიერ თამაშს ნაკლად ჩავუთვლი მაგის არ ქონას. წინასწარ გაწერილი ინსტრუქციების მიყოლა აბსოლუტურად ყველა შემთხვევაში ობიექტურად არის ცუდი და უარესი მოთამაშისთვის მიზნის დასახვასა და მიზნის მისაღწევი ტულების მიცემასთან შედარებით.
მაგრამ კონკრეტულად კი open world-ში არის ჰიპერ მეგა მარაზმი.
მაგის გამოა რომ ძალიან ბევრი "კინო ბლოკბასტერ თამაშის" მუღამი საერთოდ აღარ მაქ და AAA სინემატიკური ექსპერიენსების.
კონკრეტულად რედ დედს და როკ სტარს ვერ გამოვყოფდი ამ მიქარვის სამაგალითო ეგზემპლარად. იმიტო რო მაინც ახერხებენ ექსპერიენსების სწორედ შერჩევას და დაბალანსებას. და რავი, ამ თამაშში კარგად გაკეთებული ღია მისიის დიზაინი იმენა ტიტანური ჩელენჯი იქნებოდა. ანუ რაღაცეები არის რაც მარტივად მოგვარდებოდა და უფრო სახალისო იქნებოდა, იგივე Far Cry-ის მსგავსი ბაზების აღების თემა და ა.შ. მაგრამ რეალური მიღწევა მანდ იქნებოდა შენ თითონ რო შეგეძლოს გასაქურდი ობიექტების გამოძიება, პერსონაჟების გაცნობა, tricking, ხალხის შეგზავნა, დაძალება, გამოძალვა და ა.შ. ანუ რასაც ბანდა აკეთებს კადრებს მიღმა და მერე მზა მისიაზე მიყავრხარ, მაგი მომზადება რომ შეგძლებოდა შენ როგორც გამართული და საინტერესო გეიმპლეი თავის არჩევნებით და შედეგებით. აეეეე. სკაირიმის მაშტაბის დეუს ექს/ბალდურ'ს გეითი იქნებოდა.
O Elbereth! Gilthoniel!
We still remember, we who dwell
In this far land beneath the trees,
Thy starlight on the Western Seas.