Metal Gear Solid, სერიის რეტროსპექტივა

საერთო შემეცნებითი და ანალიტიკური სტატიები < ამბავი < ისტორია < რეტროსპექტივა < ესე < ანალიზი < კვლევა
    
Posts: 7

Metal Gear Solid

Unread post#21 » 06 Sep 2011 19:02

► Show Spoiler

User avatar
DaRk5nAk3
Posts: 254

Metal Gear Solid

Unread post#22 » 06 Sep 2011 22:22

SLaYeR wrote:DaRk5nAk3
დამშვიდდი dude ძალიან აიჭერი, არ ვეხები შენს პირადულ ურთიერთობას MGS-სთან ^^ hellwalker-ს მივწერე ის პოსტი და 70% იმ ფრაზაზე წერია, 20% -ზე დავწერ დაბლა

ჩემი პირადი ურთიერთობა MGS სთან ვაბშე რას ნიშნავს ან რა პირადი ურთიერთობა უნდა მქონდეს რა მარაზმს წერ? ჰელვალკერს მიწერე თუ ჯონდის მიწერე რამნიშვნელობააქ სახალხოდ დაწერე MGS ის თემაში და რამნიშვნელობააქ ვის მიწერე ან თუნდაც პირადად გეთქვა ჰელვალკერისთვის და მე გვერდზე ვმდგომიყავი და გამეგო იგივეს გეტყოდი. საერთოდ გული მერევა უკვე ამ პროცენტულ მაჩვენებლებზე, ვაბშე სად ევას პრ**იდან მოგაქვთ ეგ პროცენტები? ალბათობით? შენი ალბათობით დამკვიდრებული პროცენტული მაჩვენებელი არმაინტერესებს იმიტომ რომ რეალობისგან შორსაა, შენთვის ნებისმიერი Slice of Life სცენა ნებისმიერ თამაშში ალბათ გეი სცენა და ტირილი სცენა იქნება, აღარუნდა გაიზარდო? ცვეტში 14 წლის თინეიჯერივით იქცევი(თ) ხოლმე რა ტირილი სცენები რა გეი სცენები! MGS ში რამე გეი სცენა თუარის მემგონი მოთამაშეების უმეტესობა მიხვდება რომ იუმორის ნაწილია და True Plot ში ეგეთი რამე არარსებობს (ერთადერთი შეიძლება ვოლგინზე ვთქვათ), გეი სცენებში ვგულისხმობ ისეთ მომენტებს MGS2 ში და MGS3 იცი ალბათ რომლებსაც, ეგ უბრალოდ იუმორის ნაწილია და სამწუხაროა შენ თუ მაგას ვერმიხვდი და ვაბშე რაიდენს რო შეეცით გეია გეიაო, საიდან მოიტანეთ რომ გეია? რახან ბიშოუნენია? კი მეც არმევასება საერთოდ ეგეთი სტილის პერსონაჟები მარა მაგრა მისუქებს უკვე გეი გეი გეი, სინამდვილეში როდესაც რაიდენი არარის გეი უბრალოდ ბიშონენია, კაი გასაგებია შევეცი რაიდენს მარა აი მტირალა სცენები თუნდაც MGS4 ში თუარის ეს უბრალოდ მაქსიმუმ დრამატული სცენებია რომელიც ნებისმიერ შემოქმედებას ბევრად უფრო საინტერესოს და რეალურად ხდის, სხვა თუ არაფერი იმას მაინც მიუთითებს რომ პერსონაჟები ადამიანები არიან და არა ძუკ ნუკემივით სუტინორი **ეები. შენ თუ მაგას ვერ ხვდები და ნებისმიერ დრამას შენ თუ ტირილებს ეძახი რავი ცვეტში 13-14 წლის ბავშვის აზროვნება გქონია. SH2 იც მტირალა ყოფილა მაშინ და რავი მართლა მეზარება ესეთ უაზრო ლოგიკაზე ეხლა პარალელის გავლება სხვა თამაშებზე...

Alucard wrote:ეს არის სლეიერას გასუქებული გადმოსახედი MGS-ის თაობაზე.

მეც არ მისწორდება ეს სირობა პონტებს რო აძრობენ თამაშებში (ანიმეებში ხო უკვე ჩვეულებრივი პონტია..) მარა რას იზავ პროსტა ვაიგნორებ და რაც სასიამოვნოა იმაზე ვამახვილებ ყურადღებას.
მგს-ს რაც შეეხება ესეთი მარაზმებით დატვირთული ყველაზე მეტად მეორე იყო ჩემი აზრით. ოტაკონი + თუთიყუში, ტიტველი რაიდენი მარა რას იზავ დღევანდელ დღეში როგორც ჩანს საზღვარგარეთ და განსაკუთრებით იაპონიაში მაგარ პონტად ითვლება...

აი შენ ცვეტში რაუნდა გელაპარაკო მამენტ ბავშვი ხარ ისედაც შენი ლოგიკიდან გამომდინარე ჯერ ვაბშე სლეიერას გასუქებული გადმოსახედი MGS -ს თაობაზე რაჩემი **ლეა!?!?!?! შენც მემგონი პრობლემები და კომპლექსები გაქ საერთოდ "MOE" კულტურასთან დაკავშირებით! და არა მარტო. "არდაგეთანხმები MGS არარის მარაზმებით დატვირთული" ბოდიში მოიხადე.
ამ კლიპს სპეციალურად Slayer ას და Alucard ას ვუძღვნი!

User avatar
SLaYeR
Posts: 6203

Metal Gear Solid

Unread post#23 » 06 Sep 2011 23:39

DaRk5nAk3
ბიჭო შენ არასწორად იღებ ნათქვამს და ჩემ საერთო შეხედულებაზე გადმოგაქვს ძალიან არასწორად! რატომღაც ფიქრობ რო თითქოს თამაშს ვაჯვავ მაგის გამო, მევასება Slice of Life, გაჩნია, მე თითონ მომენტბმა გამისუქა მარა თამაშს არ ვაჯვავ, დრამატული სიუჟეტიც მევასება და ტირილის სცენაც მისაღებია, იდეასაც ვაკვირდები და აზრებსაც ვუყურებ და ძალიან მნიშვნელოვანია პერსონაჟის სიღრმე, იტირებს თუ იტ**აურებს არა აქვს მნიშვნელობა, ევას ტირილი ნორმალურია თავიდან და გადადის 1 საათიან გლოვაშI, ეგ უკვე ზედმეტია და მაგ დრამატულ სცენას აჯვავს
პროცენტულ მაჩვენებლებს არც მე ვუყურებ და საერთოდ არ ვყოფ ხოლმე მასე, იმიტო რო რაც არ უნდა იყოს ზუსტ მაჩვენებელს ვერ იტყვი, პროსტა განვუზოგადე კაცს დაახლოებით რას უნდა დალოდებოდა თამაშში: უმეტეს ნაწილ საინტერესო ფრაზებს და დიალოგებს, ცოტა გეიმფლეის და ბოლოს ფანებისთვის შექმნილ მომენტებს. MGS თემაში დავწერ თუ ისე ვიტყვი ნახ, შენთანაც მითქვამს და ვიტყვი რო მისუქებს და მასე ვთვლი MGS4-ზე მაგ ფაქტორში, არ მაინტერესებს რამდენად მაგარი თამაშია და რამდენად დიდი სთორი აქვს ამ შემთხვევაში! MGS3 ზე ვიტყვი რო ჩემთვის 40% ცხოველებზე ნადირობა და ჭამა იყო, 55% გეიმფლეი+სთორი და 5% fun-ად ჩასმული სიტუაციები რაიკოვიჩზე და მსგავსი. ეს არის სუბიექტური ხედვა და ამას უნდა გაგება საერთოდ რას ვწერ და რატო
კომპლექსებზე ლაპარაკი საერთოდ ზედმეტია, რა კავშირშია ჩემი გემოვნება საერთოდ კომპლექსებთან? საერთოდ რა მნიშVნელობა აქვს მაგას ტო მაყ@@ვებ?? ანიმეც მიყურებია მსგავსი ტირილებით და თამაშიც მითამაშია, არ მაქ მაგაზე რეაქცია, მარა მთავარია სეთინგში რამდენად ზის ეგ ბლინ და ვერასდროს ვერ მეტყვი რო MGS-ში ეგ ტირილები გადაჭარბებული და სტილიზირებული არ არის ძალით. რატო არ მაქვს რეაქცია Sniper Wolf-ის სიკვდილის სცენაზე? როცა first person ირთვება ხოლმე მომენტებში და ათასნაირი fun-ის ნახვა შეიძლება პირიქით უხდება ეგ თამაშს, სერიებში ძახილის ნიშნებზეც კი არ მაქვს პრობლემა იმიტო რო ეგაც უხდებოდა ჩემი აზრით თავის დროზე თამაშსაც და კონამის სტილსაც. არც იმაზე შემედაო რო კომრციული თვალსაზრისით არ კეტდება ეგ და ცდილობენ რაც შეიძლება მეტი სიახლოვე დაიჭირონ თანამედროვე კულტურასთან, მითუმეტეს ოტაკონზე რომელიც თავიდანვე მანგა/ანიმე კულტურის პარალელი იყო მაგ სერიებში. MGS ახლოსაც ვერ მივა ტირილებით და ყ@@@ობებით იმ jrpg-ებთან რაც მე მითამაშია მარა რაც არ მომწონს არც MGS-შI მომწონს და არც სხვაგან

► Show Spoiler

ჩემთვის ეგ კლიპი საერთოდ ამოვარდნილია MGS სეთინგიდან, ამიტომ:
>>>
From the shards of tattered dreams I rose, unwilling. Tossed upon tides of pain that flowed and ebbed and left me searingly awake and more revoltingly... alive.

User avatar
DaRk5nAk3
Posts: 254

Metal Gear Solid

Unread post#24 » 07 Sep 2011 01:07

ბიჭო ძააან აზვიადებ ყველაფერს, მე მაგალითად MGS3 ში ევას ტირილზე არანაირი ზედმეტობის რეაქცია არმქონია რატომ? იქნებ შენშია ეგ პროლემა და არა თამაშში? =) მე გეუბნები რომ არარის მეტალ გეარში გადამეტებული დრამატული სცენები შენ მეუბნები რომ არის რავქნათ ეხლა? (თუგინდა კატანები ამოვიღოთ და ვიხმალაოდ) შენი პირადი აზრი თუარის ეგ მაშინ ესეთ შეურაწმყოფელ პოსტებს თავი დაანებე და თავში და ბოლოში წითლად მიაწერე ხოლმე რომ ეგ მხოლოდ და მხოლოდ შენი სუბიექტური აზრია და სინამდვილესთან შეიძლება ძალიან შორს იყოს! თორე რო შემოდიხარ და ესეთ:
http://b.pix.ge/p/q04nl.jpg
გამომწვევ პოსტს რომ წერ თან ესეთი დარწმუნებით მაშინ მზად უნდა იყო შესაბამისი პასუხისთვის. რაგინდა ეხლა კიდე რას მეკამათები? გინდა გადმოვწეროთ მეტალ გეარის ქათ სცენები და დავითვალოთ დროები და ლოგიკურად დავთვალოთ რას რამდენი ნაწილი უჭირავს თამაშში? თუგინდა ვაბშე ჩავუჟდეთ ბორომრიასთან და დავხუროთ თამაში ახლიდან და რას რამდენი ნაწილი დაეთმობა დავთვალოთ "წამზომით" რატო მეკამათები ეგეთ სისულელეზე?

► Show Spoiler

User avatar
SLaYeR
Posts: 6203

Metal Gear Solid

Unread post#25 » 07 Sep 2011 02:31

რატო იყო ის პოსტი გამომწვევი ვერ მივხვდი.. ხო ნაკლები პროცენტი მივეცი "***ობებს"? ყველა წინადადებას ხო არ გავაწითლებ რევიუს ხო არ ვწერ, ხუმრობის დონეზე დავწერე ზედაპირულად განაწილება და შენზე და ბორომირაზეც მივაწერე, შეურაცხყოფა სად დაინახე ან ვინმესი და ან თამაშის?
ბიჭო დათვლაზე კი არაა აქ ლაპარაკი და საათებზე და წამებზე, აქაა წარმოჩენა და ეფექტი, MGS შემთხვევაში რაც დავწერე რეალურად მაგას საერთოდ არ ვანიჭებ მე მნიშვნელობას, პროსტა რაც მისუქებს და სეთინგისთვის მიუღებელი ხდება ის დავწერე მეტი არაფერი, არ მსიამოვნებს როცა ეპიკურ განწყობას ქალური გლოვა ან ბავშვებისთვის სასაცილო იუმორი მირღვევს. მეტზე ლაპარაკიც არ მინდა. ყოველთვის ვაფასებ სტერეოტიპების დანგრევას მარა ვთვლი რო თუ ანგრევ მაშინ უფრო გემოვნებიანად უნდა შექმნა. MGS4-ის შემთხვევაში როცა ქმნი პატარა რობოტს რომელიც გამოხატავს ემოციებს ეს კარგი იდეაა, როცა ამ რობოტს გამოყენებაც აქვს ესაც კარგია, როცა მესამე სერიაა სადაც ოტაკონი კიდე გლოვას იწყებს და ახლა უკვე რობოტში ეს უკვე ნამდვილად ზედმეტია

► Show Spoiler
From the shards of tattered dreams I rose, unwilling. Tossed upon tides of pain that flowed and ebbed and left me searingly awake and more revoltingly... alive.

User avatar
hellwalker
Posts: 5840
Contact:

Metal Gear Solid

Unread post#26 » 07 Sep 2011 04:16

დრამატული სცენები ცვეტში სტილიზებულია, და გადამეტებული იმ მხრივ არის ხოლმე რომ ძაან ბევრი განსხვავებული ემოცია და განწყობა/სტილის გადმოცემას ცდილობს პერსონაჟი და მოთამაშე ბუნებრივად უბრალოდ ვერ მიყვება ამას.

თანდათან უფრო ახალ სერიებში დაიხვეწა ეგ ამბავი, და შემცირდა მსგავსი სცენები.

ნუ კონკრეტული მაგალითით, პირველ MGS-ში ბოსის სიკვდილი, ჯერ cool პერსონაჟის გაცნობით გაინტრიგებდნენ(I'm a sniper wolf, and you are my special prey), მერე პერსონაჟის ანტაგონიზებით ბრძოლის მუღამში შეგიყვანდნენ(მერილის დაჭრა), მერე უნდა მომხდარიყო ნეგატიური განწყობის რევერსი რომ თანაგრძნობა გაგჩენოდა პერსონაჟის მიმართ, რაც გამოიხატებოდა იმით რომ გვიქმნიდნენ შეგრძნებას რომ პერსონაჟი მომაკვდავი იწვა, ძალებს იკრებდა ბოლო სიტყვების სათქმელად 5 წუთი ყვებოდა ტრავმირებული წარსულის ისტორიას.
თითქმის შეუძლებელია შეინარჩუნო მომაკვდავის უკანასკნელი სიტყვების მოსმენის დრამატული განწყობა თუ ამდენი სთორი აქ გადმოსაცემი. ამის მერე როგორც წესი კიდევ ცდილობდნენ განწყობის შეცვლას, მაგალითად ოტაკონის მიერ ჩვეულებრივი მოკვდავის პერსპექტივით დანახებას წინათ შექმნილი ომს შეჩვეული bitter მეომრის გადასახედიდან შექმნილი პერსპექტივის. რის შემდეგ რაღაც მისტიურზე გადახტებობა ისევ განწყობა, მაგალითად მგლის ყმუილი. (თუმცა აღარ მახსოვს ეს gamecube-ის ვერსიაში დაემატა თუ ორიგინალშიც იყო)

ანუ ძალიან ბევრი კონტრასტული ემოცია, განწყობა იქმნება ერთი სცენის გარშემო, და უკვე აღარ მოქმედებს, ნუ ჩემზე არა ყოველ შემთხვევაში. immersion-დან მაგდებს, მთლად ეგრე willing to suspend disbelief არ ვარ ალბათ რომ ინტრიგიდან, ნეგატიურ, მერე თანაგრძნობის, მერე bitter მეომრის, მერე უბრალო მოკვდავის, მერე მისტიკის განწყობებზე ვერთო მომაკვდავის ბოლო სიტყვების მოსმენის განწყობის შენარჩუნებით ამ ყველაფრის ფონზე.

მეოთხეში უკვე ბევრად უკეთესად იყო, სრულფასოვნად და სწორედ იღებდი სწორე ტაიმინგით ყველა ემოციურ ფონს, და პერსონაჟის ვრცელ ისტორიას დრებინისგან ისმენდი პერსონაჟის მოკვლის მერე. ჩემზე მაგრად მოქმედებდა, სულის გამყინავი მომენტები იყო.

ეგ ოქროს წესივით არის screewriting-ში, ჯობია სამჯერ ნაკლები სთორი გადმოსცე და ემოციური დატვირთვის სიძლიერე შეინარჩუნო, თორე კარგი სასმელის წყლით გაზავების პონტი გამოდის.

oh and, გაუგებრობის თავიდან ასარიდებლად, Slayer-ის მსგავსად.
მთლიანად თამაშს ან სერიებს არ ვაკრიტიკებ, მეორე ნაწილის გამოკლებით ყველათი ვისიამოვნე, და სერიებს შედევრად ვთლი. ბევრი fav და გენიალური მომენტია რომელმაც სერიოზულად იმოქმედა.
მაგრამ fanboy-იზმს ვერ ვიტან, მეზიზღება აბსოლუტურად ყველაფერში. ყველაზე ფავ ვეშებში არ ვხუჭავ თვალს ნაკლებზე (ნუ რასაც მე ვთვლი ნაკლად), ბევრ გენიალურ და შედევრ თამაშს აქ ბევრი ნაკლი, და მთლიანობაში კარგი იმდენად გადაწონის ცუდს რომ სიამოვნების მიღებაში თამაშისგან არ გიშლის ხელს, მაგრამ ამ ნაკლების შემდეგ სერიაში გამოსწორებას და უფრო awsm შედევრის გაკეთებას არაფერი უდგას წინ, კრიტიკა საჭიროა და განვითარებას ეხმარება სერიების. fanboyz-ს კიდე ჩემი აზრით ცვეტში არაა კარგი რამე და Comrader-Ship/პატრიოტიზმ ხუიზნა, ჩვენ ყველაზე მაგრები ვართ და ყველას ვჯობივართ მიდგომის შედეგი შეგიძლიათ ფანჯარაში გაიხედოთ და ნახოთ.
O Elbereth! Gilthoniel!
We still remember, we who dwell
In this far land beneath the trees,
Thy starlight on the Western Seas.

User avatar
DaRk5nAk3
Posts: 254

Metal Gear Solid

Unread post#27 » 07 Sep 2011 05:55

SLaYeR wrote:რატო იყო ის პოსტი გამომწვევი ვერ მივხვდი.. ხო ნაკლები პროცენტი მივეცი "***ობებს"? ყველა წინადადებას ხო არ გავაწითლებ რევიუს ხო არ ვწერ, ხუმრობის დონეზე დავწერე ზედაპირულად განაწილება და შენზე და ბორომირაზეც მივაწერე, შეურაცხყოფა სად დაინახე ან ვინმესი და ან თამაშის?
ბიჭო დათვლაზე კი არაა აქ ლაპარაკი და საათებზე და წამებზე, აქაა წარმოჩენა და ეფექტი, MGS შემთხვევაში რაც დავწერე რეალურად მაგას საერთოდ არ ვანიჭებ მე მნიშვნელობას, პროსტა რაც მისუქებს და სეთინგისთვის მიუღებელი ხდება ის დავწერე მეტი არაფერი, არ მსიამოვნებს როცა ეპიკურ განწყობას ქალური გლოვა ან ბავშვებისთვის სასაცილო იუმორი მირღვევს. მეტზე ლაპარაკიც არ მინდა. ყოველთვის ვაფასებ სტერეოტიპების დანგრევას მარა ვთვლი რო თუ ანგრევ მაშინ უფრო გემოვნებიანად უნდა შექმნა. MGS4-ის შემთხვევაში როცა ქმნი პატარა რობოტს რომელიც გამოხატავს ემოციებს ეს კარგი იდეაა, როცა ამ რობოტს გამოყენებაც აქვს ესაც კარგია, როცა მესამე სერიაა სადაც ოტაკონი კიდე გლოვას იწყებს და ახლა უკვე რობოტში ეს უკვე ნამდვილად ზედმეტია

=)))))))) ნაკლები პროცენტი მიეცი **ეობებს? ნაკლები კიარა ბიჭო მერამდენე პოსტია უკვე ვწერ მეღადავები თუ რაარი მერამდენე პოსტში გიწერ უკვე რომ არარეალური მიეცი თქო არარსებობს ეგეთი დედანაქაჩი პროცენტები და მითუმეტეს ის დედამ****ლი მაიმუნი სულ 3 ჯერ ჩანს მემგონი რა შეეცი მაგ მაიმუნს შენ ხუმრობის დონეზე დაწერე თუ ღადილაობის დონეზე რამნიშვნელობააქ მაგას! მითუმეტეს უკვე ამ ეტაპზე? შენი რაღაც პირადი სეთინგები რომელნიც სადღაც შენს გონებაში დაფრინავენ რაში მაინტერესებს მე? მეტალ გეარს ყველა თავისებურად ხედავს ზოგი მაიმუნს ხედავს ზოგი სერიოზულ შემოქმედებას / იდეოლოგიას / თეორიებს / ჰიპოთეზებს... კაი მოდი ეხლა ოტაკონს შევცეთ და რატო გლოვობს ოტაკონი, მესამე სერიაა იმიტო გლოვობს რომ მესამე სერიაში(ც) უკვდება ახლო (საყვარელი) ადამიანი და იმიტო გლოვობს! აუ რა ძნელი მისახვედრი იყო! ჩერეზ რობოტი იმიტო გლოვობს რომ ის დედამ**** რობოტი Remote Controlleria და ჩერეზ Remote Controller გამოხატავს ემოციებს (გლოვობს) ვაიმე კოჯიმამ კოჯიმამ სლეიერას სეთინგები დაარღვია რაღა გვეშველება! ოტაკონი ჩერეზ რობოტი ატირა პიზდეც!
SH-ში საერთოდ ღორმა რო გაახმოვანოს არ ექნება ჩემთვის მნიშვნელობა, მანდ ემოციებს მუსიკა და ატმოსფერო უფრო მიქმნის ვიდრე ცარიელი პერსონაჟები რომელიც ნელნელა ივსება თამაშის ენდინგამდე.

კი ბაზარი არაა ყველაფერს კრიტიკულად ვუყურებ იმიტო რო მეშინია რამე არ გააფუჭონ ხოლმე დეველოპერებმა ფანების გულისთვის, ძირითადად არ ვწერ ხოლმე პირდაპირ რო ***ობა იქნება თუ Squarenix არ არის დეველოპერი, და ისე თამაშს გააჩნია და პროექტს.

ბიჭო რაუდნა გელაპარაკო SH ში რომ ღორი ახმოვანებდეს პერსონაჟს არგექნება პრობლემა? და ეგ ჩაჟდება საილენთ ჰილის "სეთინგებში" და დედამ***** მაიმუნი რომელიც სულ სამჯერ ჩანს მემგონი ეგ არღვევს მთელ მეტალ გეარის სეთინგებს და რაღატომღაც -10% ად იქცევა? პიზდეც!

დავაი აბა კიდე სადამდე გავაგრძელოთ? აი მეტალ გეარ 2 ში Fatman თან როარის ბოსს ფაითი და ხელში ჩიქა რო უჭირავს ეგ არ ჟდება მეტალ გეარის სეთინგებში და მოდი მაგაზე ხომ არ ვილაპარაკოდ? ან არმახსოვს მემგონი ღვინო უსხია შიგნით, მოდი ღვინო რატო უსხია და არა ვისკი მოდი ეგ განვიხილოთ ეგ აშკარად 40% -ს მოიცავს მეტალ გეარ 2 ის და სეთინგებში არ ჟდება...
Hellwalker სიტყვა ლაკონური იცი რას ნიშნავს?

...

დრამატული სცენები ცვეტში სტილიზებულია, და გადამეტებული იმ მხრივ არის ხოლმე რომ ძაან ბევრი განსხვავებული ემოცია და განწყობა/სტილის გადმოცემას ცდილობს პერსონაჟი და მოთამაშე ბუნებრივად უბრალოდ ვერ მიყვება ამას.

ტაკ... ესეიგი სტილიზებულია... ხომ... არის ხოლმე მეტალ გეარში სპეციფიური მომენტები სადაც გარდატეხა ხდება საერთოდ სიუჟეტში და მაგ დროს ბუნებრივად ხდება ხოლმე ემოციების მოზღვავებას აქვს ადგილი და რათქმაუნდა ამაში განსაკუთრებული და გასაკვირი არაფერი არარის, ნებისმიერ ფილმში/ანიმეში შეგვიძლია შეგხვდეს იგივე და მოთამაშე თუ ბუნებრივად ამას ვერ მიყვება უკაცრავად და მაშინ მენტალური პრობლემებიაქ და ამდენ განსხვავებულ ემოციას ერთად ვერ ხარშავს. ჩემი აზრით ბევრი განსხვავებული ემოცია/განწყობა პერსონაჟებისა ეს უფრო მრავალფეროვანს და უფრო საინტერესოს უფრო ცოცხალს უფრო დინამიურს ხდის მოვლენებს და პირიქით პერსონაჟების უნიკუმისკენ მიუთითებს =) ანუ უფრო პლიუსია ვიდრე მინუსი.

კონკრეტული მაგალითით, პირველ MGS-ში ბოსის სიკვდილი, ჯერ cool პერსონაჟის გაცნობით გაინტრიგებდნენ(I'm a sniper wolf, and you are my special prey), მერე პერსონაჟის ანტაგონიზებით ბრძოლის მუღამში შეგიყვანდნენ(მერილის დაჭრა), მერე უნდა მომხდარიყო ნეგატიური განწყობის რევერსი რომ თანაგრძნობა გაგჩენოდა პერსონაჟის მიმართ, რაც გამოიხატებოდა იმით რომ გვიქმნიდნენ შეგრძნებას რომ პერსონაჟი მომაკვდავი იწვა, ძალებს იკრებდა ბოლო სიტყვების სათქმელად 5 წუთი ყვებოდა ტრავმირებული წარსულის ისტორიას.
თითქმის შეუძლებელია შეინარჩუნო მომაკვდავის უკანასკნელი სიტყვების მოსმენის დრამატული განწყობა თუ ამდენი სთორი აქ გადმოსაცემი. ამის მერე როგორც წესი კიდევ ცდილობდნენ განწყობის შეცვლას, მაგალითად ოტაკონის მიერ ჩვეულებრივი მოკვდავის პერსპექტივით დანახებას წინათ შექმნილი ომს შეჩვეული bitter მეომრის გადასახედიდან შექმნილი პერსპექტივის. რის შემდეგ რაღაც მისტიურზე გადახტებობა ისევ განწყობა, მაგალითად მგლის ყმუილი. (თუმცა აღარ მახსოვს ეს gamecube-ის ვერსიაში დაემატა თუ ორიგინალშიც იყო)

ტაკ Sniper Wolf -ს მივადექით, სხვათაშორის ერთერთი ჩემი უსაყვარლესი ბოს ფაითი იყო იმ დროისთვის და კიდევ ერთხელ სხვათაშორის იმ დროისთვის ძალიან დრამატული სცენა იყო ჩემთვის .
ხო ესეიგი დავიწყებ "ნეგატიური რევერსიდან" =)))
ესეიგი, საერთოდ მეტალ გეარში არარსებობს ეგეთი ბანალური რამე რომ უბრალოდ ორ ლაინზე გაატარო პერსონაჟები 1.ნეგატიური 2.პოზიტიური, როგორც მოგეხსენება უფრო ღრმა ბექგრაუნდ სთორიაქ ყველა პერსონაჟს და თუნდაც ნებისმიერი მის ნეგატივს თავისი მიზეზიაქ და ჰაერიდან არ მოდის, wolf ის შემთხვევაში მე არმქონია მის მიმართ ნეგატიური განწყობა მართალი რომ გითხრა, კი რათქმაუნდა იყო გარკვეული ნეგატივი დრამატული სცენის დროს როდესაც მარილს დაჭრის (არ მოკლავს) და სატყუარად იყენებს, თუმცა მე პირიქიტ გაოგნებული დავრჩი იმიტო რო საერთოდ იშვიათი იყო ეგეთი ბოს ფაითი ჩემთვის იმ პერიოდში, პირიქით უფრო /respect გრძნობა მქონდა როგორც ჩემი Enemy ის მიმართ ვიდრე როგორც უბრალო რაღაც ჰაერიდან მოსული Villain... აი მერე უკვე რო კვდება ჩემთვის მაგალითად ძალიან საინტერესო იყო Wolf ის ბექრაუნდ სთორი და არანაირად არყოფილა იქ არც ბევრი ემოცია ჩემთვის და საკმაოდ ყველაფერი კარგად გავიგე და საკმაოდ საინტერესო იყო ამ ყველაფრის მოსმენა მგლების ყმუილი და მისტიური განწყობა კიდევ მეტალ გეარს ყოველთვის ქონდა და კი პირველივე მეტალ გეარში რომელიც PS1 ზე გამოვიდა არის ეგ სცენა, ოტაკონს რაც შეეხება მაგ მომენტში ეგ ძალიან Deep განხილვის თემაა, იყო მახსოვს განხილვები მაგასთან დაკავშირებით Stockholm syndrome მიაწერეს ოტაკოს რაც საკმაოდ რეალური თეორიაა თუმცა მე მაინც ვფიქრობ რომ უბრალოდ Wolf ში ყველა Cold blooded Assassin -ს ხედავდა და ყველას ეშინოდა და ოტაკონმა დაინახა როგორ ექცეოდა Sniper Wolf ი ძაღლებს რომ არ დაახოცინა და ასე შემდეგ, და ამის შედეგად მას იგი შეუყვარდა (ნუ ეს ალბათ ერთერთი პირველი ნაბიჯი იყო) მოკლედ ოტაკონი პირველ ნაწილში წარმოდგენილი იყო როგორც nerd scientist otaku რაზეც მისი სახელიდანაც მივხვდებით, ხოდა აქედან გამომდინარე საკმაოდ გამოუცდელ ოტაკონს რათქმაუნდა თავიდანვე უყვარდება Sniper Wolf ამ მისი პირველივე კარგი ქმედების გამო, ალბათ აქ პლიუს სტოკჰოლმის სინდრომმაც იმომქედა =) მოლკედ იმას ვამბობ რომ მაგ სცენის მიმართ ძალიან ბევრი რაღაცა ტრიალებს კი და საჭიროა კიდეც იმიტომ რომ ერთერთი გადამწყვეტი სცენაა თამაშში და საჭიროა მისი დატვირთვა.

ანუ ძალიან ბევრი კონტრასტული ემოცია, განწყობა იქმნება ერთი სცენის გარშემო, და უკვე აღარ მოქმედებს, ნუ ჩემზე არა ყოველ შემთხვევაში. immersion-დან მაგდებს, მთლად ეგრე willing to suspend disbelief არ ვარ ალბათ რომ ინტრიგიდან, ნეგატიურ, მერე თანაგრძნობის, მერე bitter მეომრის, მერე უბრალო მოკვდავის, მერე მისტიკის განწყობებზე ვერთო მომაკვდავის ბოლო სიტყვების მოსმენის განწყობის შენარჩუნებით ამ ყველაფრის ფონზე.


აი ეხლა უკვე ძალით ბერავ, არარის იქ ეგეთი ჯერ ინტრიგა მერე ნეგატივი მერე თანაგრძნობა მერე bitter მეომრის მერე უბრალოდ მოკვდავის (wtf lol) მერე მისტიკის etc etc, აზვიადებ, როგორც ავღნიშნე მითუმეტეს მისტიკის განწყობა მთელ მეტალ გეარშია და არამგონაი იმ მგლების სცენამ რამე ატმოსფერო ან განწყობა დაარღვიოს, პირიქით! ძალიან ეპიკური სცენა იყო, ჩემი აზრით ერთერთი საუკეთესო სცენა იყო MGS1 ში. ეს ალბათ ურო შენ პიროვნებას გამოხატავს! და სიმართლე გითხრა შენ უბრალოდ მიზეზს ეძებ იმისთვის რომ მეტალ გეარს დააჯვა =) აგერ უკვე 5-7 წელია.

ეგ ოქროს წესივით არის screewriting-ში, ჯობია სამჯერ ნაკლები სთორი გადმოსცე და ემოციური დატვირთვის სიძლიერე შეინარჩუნო, თორე კარგი სასმელის წყლით გაზავების პონტი გამოდის.

არა არგამოდის სასმელის წყლით გაზავების პონტი o.O ეგ ოქროს წესი არის პუბლიკაზე გათვლილი, ჯობია ცოტა აჭამო პუბლიკას იმიტო რო უმეტესობა retard ები არიან და ვერ გაიგებენ და ჯობია უფრო ცოტა უამბო და გააგებინო რომ უფრო ბევრს მოეწონოს ვიდრე რეთარდები გამოაკლო, აი MGS ში სწორედ ეგაა რო 3 ჯერ მეტიც არის და 10 ჯერ მეტიც და მაგიტომაც ყველაფრით არის დატვირთული მაგიტომაც არის განსხვავებული მაგიტომაც არის ორიგინალური და არის masterpiece!

ფანბოიობაზე ხმას ნუ იღებ =)) შენ მითუმეტეს.
და ნაკლს რაც შეეხება რათქმაუნდა ნაკლი ყველაფერს ააქვს მათ შორის მეტალ გეარსაც აქვს ბევრი ნაკლი თუმცა ამდენი ხნის განმალობაში თქვენ ორმა იმას ვერ მიხვდით რომ ვწერ: აქვს ბევრი ნაკლი კი მარა ის უაზრო არგუმენტები არა რაც თქვენ დაწერეთ.

User avatar
hellwalker
Posts: 5840
Contact:

Metal Gear Solid

Unread post#28 » 07 Sep 2011 07:52

well პირველ რიგში, ფანბოიზე მე ხმა what the...?
რა შემატყე რამის ფანბოიობის.

ტაკ ანგრი პერსონალ სტაფ იგნორ

არა არგამოდის სასმელის წყლით გაზავების პონტი o.O ეგ ოქროს წესი არის პუბლიკაზე გათვლილი, ჯობია ცოტა აჭამო პუბლიკას იმიტო რო უმეტესობა retard ები არიან და ვერ გაიგებენ

არანაირად, არ არის პუბლიკაზე გათვლილი. ან რა ვინ როგორ ვერ უნდა გაიგოს?
(ლამერებს კი არა პირიქით დაკვირვებულ ხალხს უფუჭებს immersions. ლამერს პირველივე Shift-ზე დაავიწყდება წინა სცენაში რა იყო და "შეჭამს" ნებისმიერ ცვლილებას. )

ელემენტარული კონცეპტებია, სტილის, განწყობის და ატმოსფეროს შექმნის.
არ შეიძლება გინდოდეს რომ ერთი სცენით მილიონი ემოცია გადმოსცე, არ არის ეგ complex და deep. პერსონაჟის და სცენის და "მომენტის" consistency-ის გაფუჭებაა.

ძილის მოახლოებასთან ერთად კონცენტრაციას ერხევა, ასე რომ მოკლედ ვიტყვი რაც მინდა, თუ საჭირო გახდა მერე განვავრცობ.

2 საკითხია
(სპეციალურად "მოულოდნელად" ქცეული სცენების გამოკლებით)

1. დრამატული მომენტ, ან განწყობა/სიტუაცია რასაც შექმნი სთორიში, გარკვეულწილად ზღუდავს შემდეგ მოსახდენ მოვლენებს. რამე Inconsistent თუ ხდება, Immersion ზიანდება. მაგ: მომაკვდავი პერსონაჟის ბოლო სიტყვები რამდენიმე წუთი თუ გრძელდება.
-დაუკვირვებელი ლამერი მოთამაშე შეჭამს ამას, მონოლოგის დროს დაავიყდება რომ პერსონაჟის მომაკვდავია, სიკვდილისას დაავიწყდება რომ უკვე რამდენიმე წუთია პერსონაჟი "კვდება", ვინც უკვირდება და უფრო ყურადღებით მიყვება Consistence-ის მოითხოვს მეტს სცენებს შორის.

2. პერსონაჟი/სცენა გიჟი ან ძალიან ექსცენტრიული თუ არ არის, რაღაც curve უნდა ქონდეს Mood-ს, მანამ mood Shift-ი მოხდება.

სნაიპერ wolf-ის სიკვდილის სცენა პირველად ძალიან კომიკურად მომეჩვენა, და საერთოდ ყველა ბოსის სიკვდილის წინა მონოლოგები, მომაკვდავ რეჟიმში კლიშე და განმეორებადი ჩანდა. თუმცა მაშინ სხვა ფაქტორებიც მუშაობდა. სცენები ბორომირ-მა გამომიგზავნა. თამაში მაშინ დახურული არ მქონდა, vs პონტი იყო საუკეთესო Stealth გეიმპლეიზე და მე მოწინააღმდეგე ბანაკში ვიყავი :evil smiley: , კონტექსტიდან ამოვარდნილს ის ეფექტი არ ქონდა ჩემზე ვიდეოებს რაც ბორომირ-ს შეექმნა თამაშში ნახვისას.

მერე მე თვითონ რომ ვითამაშე, თამაშის კონტექსტში ჩასმული, და წინა სთორით შემზადებული Immersion-ით უკვე ბევრად მომეწონა, მაგრამ სიხლისგან დაცლისას მონოლოგები ყოველ ბოსზე მაინც ცუდად მომხვდა. მგონი მე-3მეშიც და მე-4-ში ნაღდად რომ გამოასწორეს ეგ და ბევრად სასიამოვნო იყო boss fight sequence-ში სთორი/იმერშენი.
ხო კიდე, სნაიპერ wolf-ზე ჩემ ექსპერიენს არ აღვწერდი, აღვწერდი თანმიმდევრობას სიუჟეტური ჰინტების, და განწყობის შეცვლის მიმართულების, რომელიც დეველოპერებმა ჩადეს. მე თვითონ როგორც წესი, big boss, Joy-ის ფილოსოფიის და ხედვის გარდა 90% განსხვავებული აზრი/დამოკიდებულება მქონდა ვიდრე თამაშის/პერსონაჟის ფილოსოფია/ხედვა იყო სიტუაციაზე.
O Elbereth! Gilthoniel!
We still remember, we who dwell
In this far land beneath the trees,
Thy starlight on the Western Seas.

User avatar
DaRk5nAk3
Posts: 254

Metal Gear Solid

Unread post#29 » 08 Sep 2011 22:54

ელემენტარული კონცეპტებია, სტილის, განწყობის და ატმოსფეროს შექმნის.
არ შეიძლება გინდოდეს რომ ერთი სცენით მილიონი ემოცია გადმოსცე, არ არის ეგ complex და deep. პერსონაჟის და სცენის და "მომენტის" consistency-ის გაფუჭებაა.

!INCONSISTENT WARNING!
ფრთხილად იყავით ამის ყურებისას Inconsistent ით Immersion არ დაგიზიანდეთ!

>>>
კაროჩე აგერ მაგ სცენას დავდებ და ვისაც სიმართლის გაგების სურვილიაქ საკუთარი თვალით მაინც იხილავს ვიდრე "ტროლ ჰეითერისგან" ან "ფანბოი"სგან
სნაიპერ wolf-ის სიკვდილის სცენა პირველად ძალიან კომიკურად მომეჩვენა, და საერთოდ ყველა ბოსის სიკვდილის წინა მონოლოგები, მომაკვდავ რეჟიმში კლიშე და განმეორებადი ჩანდა. თუმცა მაშინ სხვა ფაქტორებიც მუშაობდა. სცენები ბორომირ-მა გამომიგზავნა. თამაში მაშინ დახურული არ მქონდა, vs პონტი იყო საუკეთესო Stealth გეიმპლეიზე და მე მოწინააღმდეგე ბანაკში ვიყავი , კონტექსტიდან ამოვარდნილს ის ეფექტი არ ქონდა ჩემზე ვიდეოებს რაც ბორომირ-ს შეექმნა თამაშში ნახვისას.

Orly? კარგად მახსოვს შენი მაშინდელი პოსტები, გაჯეტები and stuff LOL

User avatar
hellwalker
Posts: 5840
Contact:

Metal Gear Solid

Unread post#30 » 09 Sep 2011 03:50

უჰუ, good idea
აი მეოთხედან

► Show Spoiler

ბრძოლა, რომ უფრო გასაგები იყოს რა შეიცვალა და გაუმჯობესდა ჩემი აზრით.
მაგრამ ტროლ ჰეიტერი არ ვარ, ისეთი პონტია.
რასაც ვწერ ჩემი აზრია და შთაბეჭდილებები, შეიძლება ვცდებოდე, ან ძაან სუბიექტური შეფასება გამოვიდეს, მაგრამ იგივე the other way around-იც. კარგი არგუმენტირებული კამათის დროს იცვლება ხოლმე პერსპეკტივა, shortsighted თუ არ ხარ საკითხის მიმართ.
edit: ჰმ, აშკარად მახსოვს მაგ სცენაში რომ საუბარი მიდიოდა იმაზე როგორი იქნებოდა ვულფის ცხოვრება ბრძოლის ველზე რომ არ დაბადებულიყო. strange..
O Elbereth! Gilthoniel!
We still remember, we who dwell
In this far land beneath the trees,
Thy starlight on the Western Seas.

User avatar
DaRk5nAk3
Posts: 254

Metal Gear Solid

Unread post#31 » 10 Sep 2011 03:15

მემგონი შენ Original MGS1 და MGS1 Twin Snakes გერევა ერთმანეთში. ბევრი რაღაცეები დაამატა Silicon Knights მა და ბევრი უაზრო რაღაცეები დაამატეს მითუმეტეს Cut Scene ებში, დაჟე მახსოვს მაგაზე ეწერა რომ კოჯიმამ რო ნახა გაკეთებული Cut Scene ები დააჯვა და ძალიან ბევრი რაღაცა კიდე ამოაღებინა და შეაცვლევინაო anyway Twin Snake კი კარგია განახლებულია გრაფიკა და First Person იც აქვს იარაღზე თუმცა მართალია მე Game Cube არმქონია და ბევრს ვერაფერს ვიტყვი მაგრამ მე მაინც ორიგინალი მირჩევნია რომელსაც ვთამაშობდი თავის დროზე, ეხლა MGS1 ს და MGS4 -ს რაც შეეხება რათქმაუნდა განვითარებული და გაუმჯობესებულია ბევრი რაღაცა ჯერ მარტო წლები და მერე საშუალებები რომ შევადაროთ, მე არ ვიძახი რომ MGS1 ჯობია თქო MGS4 -ს თქო, ეგ არსად არ დამიწერია, შეიძლება მე მირჩევნია პირველი ნუ ეგ ცოტა სხვა საკითხია უფრო პირადი საკითხია მარა მემგონი ცოტა ძნელია ეგ ორი თამაში შეადარო წლების და მიხედვით.

მე მაგალითად MGS PW მირჩევნია MGS4 -ს, ბოლოს დავხურე PSP ზე და ეგრე თამაში დიდიხანია არ გამოსწორებია.

ხო რათქმაუნდა არც შენ ხარ ტროლ ჰეითერი და არც მე ვარ ბრაზიანი ფანბოი We're men with names...

Riddick
Posts: 11838

Metal Gear Solid

Unread post#32 » 21 Sep 2011 14:32

Mini News
Kojima Productions-ის ცნობით, Metal Gear Solid HD Collection-ის ვერსია Xbox 360-ისთვის ორ DVD-ზე 23 ნოემბერს გახდება ხელმისაწვდომი. ხოლო PlayStation 3 ვარიანტი ერთ Blu-ray-ზე იქნება მოთავსებული, გამოსვლის თარიღი იგივე. HD Collection შესული იქნება: Metal Gear Solid: Peace Walker, Metal Gear Solid 3: Snake Eater и Metal Gear Solid 2: Sons of Liberty.

Bulletstorm
Posts: 104

Metal Gear Solid

Unread post#33 » 22 Sep 2011 20:14

პისიზე არ იქნება?

Riddick
Posts: 11838

Metal Gear Solid

Unread post#34 » 23 Sep 2011 12:34

ოფიციალურად PC ვერსია არაა დაანონსებული, სავარაუდოთ არა.

User avatar
Tom Clancy
Posts: 2110

Metal Gear Solid

Unread post#35 » 23 Sep 2011 13:07

Windows 8-ზე 360-ის თამაშების ამბავი თუ დადასტურდა - მალე PC-ზეც იქნება.

any ways MGS-ის სამაგიდო თამაშზე წავაწყდი სიახლეს
Metal Gear Solid Becomes A Board Game
>>>
3 ოქტომბერს გამოვა გაყიდვაში და $50 ეღირება.
I won't miss.

Riddick
Posts: 11838

Metal Gear Solid

Unread post#36 » 14 Dec 2011 22:45

კოჯიმა როგორც ჩანს, ნელნელა, ახალ MGS 5 ზე ალაპარაკებას იწყებს. არვიცი რისი ბრალია, შეიძლება რაიზინგმაც რაღაც წვლილი შეიტანა, შეილება არა. ერთისიტყვით ბელადმა მკვდარი წერტილი დაძრა და ახალი MGS-ის ერთერთ მთავარ მოქმედების ტერიტორიად ნორმანდიის ჩამოსხმა დაასახელა. ასევე მისი თქმით, თვითონ ისტორია The Boss და Cobra Unit-ის გარშემო იქნება აგებული.
>>>

BoromiR
Posts: 638

Metal Gear Solid

Unread post#37 » 15 Dec 2011 01:58

აუ ყველაზე ჩმორები თუ ეგ კობრა უნიტი არ იყოს ტო))))))))))))) რაღა ეგ ბლინ
source
არ მოველოდებოდი ახალ ნაწილს. მე მეგონა რომ თავისი სურვილი იყო დამთავრებულიყო 4-ზე ყველაფერი. იდეალურად დამთავრდა ყველაფერი პროსტა არ მესმის რა საჭიროა 5 ? ხო კაი რაიზინგი თვითონ თქვა სპინ ოფფი არისო (იხილეთ წყარო) მარა 5? სრსლი...
ვერ მოეშვა ეგ კაცი მგს-ებს იმენა. წავიდეს რა კინო გადაიღოს კრისტიან ბეილით რა იყო დავიჯერო მაგდენი ფული არა აქვს რომ თვითონ გადაიღოს ? ექნება როგორ არა...

User avatar
hellwalker
Posts: 5840
Contact:

Metal Gear Solid

Unread post#38 » 15 Dec 2011 07:09

კონამი აფაბლიშებს ხომ? მოკლედ ფაბლიშერის ბრალი იქნება ჩემი აზრით.
მანამ პოპულარულია და ფულის მომტანი IP, ღირსეული retirement რთულია მოუწყო, მარკეტინგის ყ**ებს ბოლომდე წველა უყვართ.
O Elbereth! Gilthoniel!
We still remember, we who dwell
In this far land beneath the trees,
Thy starlight on the Western Seas.

User avatar
SLaYeR
Posts: 6203

Metal Gear Solid

Unread post#39 » 15 Dec 2011 07:27

ამ ვიდეოში ლაპარაკობს საიდან მოხდა Rising-ის დაწყება, და მაგ MGS5-ის იდეასაც მანდ ახსენებს, არადა მაგის მერე Peace Walker გააკეთა კაცმა და თქვა რო პორტატული რო არ იყოს MGS5 იქნებოდაო, არ ვიცი ალბათ ეს MGS5-ზე ლაპარაკი Rising-მა უფრო გამოიწვია, რეალურად კოჯიმა არაფერს გეგმავს როგორც ვხვდები, ყოველშემთხვევაში ჯერჯერობით
Rising-ზე ილაპარაკეს ბევრი, მთლიანობაში ჩააბარეს Platinum Games-ს პროექტი მარა გარკვეულ მითითებებს მაინც იძლევიან, ისეთ მნიშვნელოვანს მაინც არაფერს. Platinum Games-მა ჩვენ ერთერთი ყველაზე თესლები ვართო, ბოლოს ტაცუია მინამიმ და კოჯიმამ ვიდეო ისე დაასრულეს რო იაპონია ისევ ცოცხალია, თესლია და ეს უნდა დავანახოთ ხალხსო, ისევ არის სიცოცხლე იაპონურ გეიმინგ ინდუსტრიაშიო )) ადრე როცა გაიგებდი Made in Japan-ს ეს ნიშნავდა რო საუკეთესო გეიმინგ იქსპერიენსს ღებულობდიო, ეხლაც იგივე შეგრძნბა უნდა აღვადგინოთო )))

>>>

ვიდეოს არ აჩვენებს და ლინკს ამიტომ ვდებ
From the shards of tattered dreams I rose, unwilling. Tossed upon tides of pain that flowed and ebbed and left me searingly awake and more revoltingly... alive.

Riddick
Posts: 11838

Metal Gear Solid

Unread post#40 » 15 Dec 2011 14:16

hellwalker wrote:კონამი აფაბლიშებს ხომ? მოკლედ ფაბლიშერის ბრალი იქნება ჩემი აზრით.
მანამ პოპულარულია და ფულის მომტანი IP, ღირსეული retirement რთულია მოუწყო, მარკეტინგის ყ**ებს ბოლომდე წველა უყვართ.

კი და კაკრას ეგ არის, სანამ პროექტს თავის ტავს არ ამოაწურინებენ შანსია რო მოეშვან. მარტო წლევანდელ წელს გადახედეთ, მერამდენე ნაწილები გამოდის თამაშების? მაგიტოა რო ვღიზიანდები რაიზინგის ნაირი პროექტების გამო, შეილება პირდაპირ კავშირში არაა, მარა ზუსტად იმ "ამოწურვის" სქემას ემსახურება, მარტო ფულის ამოღება და ამით პროექტის გაუფასურება, არა იმას არ ვამბობ, რომ MGS'სს ეს კრეტინობა რამე ზარალს მოუტანს, მაგრამ ცუდი ფონი იქმნება რომელიც არმინდა, რომ გაგრძელდეს. ეხა ეს MGS5 ალაპარაკებაც, სავარაუდოთ ფანების რეაქციების გასანეიტრალებლად დაიწყო და ვეთანხმები სლეიერას, ნამდვილად არამგონია, რომ ჯერ რამე კონკრეტული მოყვეს ამ განაცხადს.

Return to “Inform”



Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 1 guest


cron