თამაში 25 ლეველის ზევით, განხილვის გახსნა

საერთო დისკუსიები ◀ საერთო განხილვა ◀ საერთო გარჩევა ◀ გამოკითხვა ◀ შედარება ◀ ჩამონათვალი ◀ გაზიარება
Riddick
Posts: 10872

Re: თამაში 25 ლეველის ზევით

Unread post#41 » 27 Apr 2021 02:56

სად არი გამოყენებული ინტერაქტივი პროექტში ისე, რომ მხატვრული ღირებულება ქონდეს და თამაში არ იყოს ? არ მინდა ტრუხა, თითიდან გამოწოვილი რაღაცეები, იმენა არსებული დამიდე :)

Journey, abzu და რაღაც ვოქინგ სიმულატორები არი სიუჟეტით, ისეთ სადაც სიკვდილიც არ არი როგორც ესეთი, ანუ წაგება, არც წინაღობებია, პროსტა მიდიხარ. მიდიხარ რაღაც გამოცდილებას იღებ, ავტორის ჩანაფიქრს, მინიმალური ინტერქციებით და მაინც თამაშია, იმიტო რო ზოგადად ინტერაქტიული გამოცდილება რომელიც მხატვრული ღირებულების შექმნას ემსახურება არის ის რასაც ვეძახით ჩვენ ყველანი თამაშს და არა ერთი მეორეს ქვე ჟანრი. ამ გაუგებრობის, აცდენის, არასწორი დეფინიციის გამო თამაშებს აღიქვავენ როგორც გასართობ სფეროს და მხატვრული ღირებულების მქონე ხელოვნების სფეროდ ვერ მკვიდრდება. დაჟე შენ ამბობდი რო დროა გამოეყოს თამაშებს ეს ტრაკში პერო არტ პროექტებიო :) მაგიტო გკითხე და მერე ისეთი რაღაცეები წამოვიდა რო ალბათ ჯობდა სერიოზულად მეკითხა. კინომატოგრაფს რაიმე ჟანრი როგორც ვერ გამოეყოფა ცალკე ხელოვნების მიმართულებათ, ისე ვერ გამოეყოფა ჩვენი გაგებით თამაშებს რაიმე ტიპის ინტერაქტიული გამოცდილება მხატვრული ღირებულებით, იმიტო რო ინტერაქტიული გამოცდილებავე არი ამ შემთხვევაში თამაში :wow:

User avatar
hellwalker
Posts: 5848
Contact:

Re: თამაში 25 ლეველის ზევით

Unread post#42 » 27 Apr 2021 11:57

ტერმინი თამაში მანდ არაა მართებული მერე და მაგაშია პრობლემა. ინტერაქტიულ ექსპერიენსი ზოგადად აღიქმება თამაშის ქოლგის ქვეშ, და ინტერაქტიული ექსპერიენსი ვერ გამოეყოფა რათქმა უნდა. მაგრამ რეალური თამაშის დეფინიციით თამაშს, ან თამაშის core-ზე მდგარ ინტერაქტიულ პროექტს გამოეყოფა თავისუფლად არათამაში(სწორი დეფინიიცით), ან უმნიშვნელო თამაშის ელემენტის შემცველი პროდუქტები.

თუნდაც იმიტო გამოეყოფა რომ მარკეტის საჭიროებაა მანდ. ძალიან ბევრი ადამიანი არ თამაშობს თამაშებს, ზუსტად იგივე მიზეზით რაც შენ აღწერე.

ამ გაუგებრობის, აცდენის, არასწორი დეფინიციის გამო თამაშებს აღიქვავენ როგორც გასართობ სფეროს და მხატვრული ღირებულების მქონე ხელოვნების სფეროდ ვერ მკვიდრდება.


თან სოკოების ტყეში გროვება და კითხვის ნიშნის დევნა, და თან სიუჟეტური ექსპერიენსის მიღება ყ*ზე კიდიათ. მაგრამ სიუჟეტურ ექსპერიენს ინტერაქტიულს მიიღებდნენ. მაგიტომ შემოვიდა Story mode-ები და ეგეთი რეჟიმები, რომლებიც გეიმპლეის გასკიპინებს სთორი რო ნახო.

ხოდა რო ქონდეთ ცალკე მაღაზია ან სექცია, ან კატეგორია რომელშიც არათამაშური პროექტები იქნება თავმოყრილი,და ამას თავისი ბრენდინგი ექნება, მაგას მოიხმარდნენ და გახდება ცალკე სფერო ინტერაქტიული ხელოვნების.

კინომატოგრაფს რაიმე ჟანრი როგორც ვერ გამოეყოფა ცალკე ხელოვნების მიმართულებათ


სერიალები, ანიმე
O Elbereth! Gilthoniel!
We still remember, we who dwell
In this far land beneath the trees,
Thy starlight on the Western Seas.

Riddick
Posts: 10872

Re: თამაში 25 ლეველის ზევით

Unread post#43 » 27 Apr 2021 14:13

არათამაში სწორი დეფინიციითო კაცმა, რას ნიშნავს ეგ, რეებს მელაპარაკები - არათამაშების სწორი დეფინიციით არი ინტერაქტიული ექსფერიანსითქო ხო გიხსნი. თუ არადა გამომიყავითქო, გამაგებინე რას იძახი. მიდი მითხარი როგორ გამოყოფ და იმას რას დაარქმევ, მაგალითი მომიყვანე რამე ეგეთი პროექტის, მესამეთ გეკითხები, რათ მინდა ეს არაფრის მთქმელი აბსტრაქცია. რანაირად მომიყვან მაგალითს, თვითონ ინტერაქტივის შესაძლებლობს ვეძახით თამაშს, როცა ავტორი ინტერაქტივის საშუალებით გიყვება რაღაც ამბავს, გატარებს რაღაც ექსფერიანსში უკვე ინტერაქტიული მხატვრული ნაწარმოებია - ის რასაც ჩვენ თამაშს ვეძახით. თუ არ არი მაშინ იქნება სხვა სფერო, ან მუსიკა, ან ფილმი, ან მხატვრობა... შეცდომა კიდე ის არი რო თამაში არ უნდა ერქვას. ინტერაქტიული ექსფერიანსია. თამაში უნდა ერქვას მარტო მის გასართობ სეგმენტს. თამაშის ქვეშ კი არ არი, თვითონ თამაშია ამის ქვეშ. აი ანიმაციით და მულთფილმით აგიხსნი.

პირველ რიგში, ანიმე სერიალი არაა. ანიმე არი ანიმაციური მხატვრული ნაწარმოებიები ფილმებად, სერიელებად, მანგებად, ვიზუალ ნოველებად და სხვა, რომელიც ანიმაციის მეშვეობით იქმნება, ანიმაციის იაპონური სუბ ჟანრია და უფრო ზრდასრული აუდიტორიისთვის იქმნება, ვიდრე ჩვული საბავშო ანიმაცია. ანიმირებული თუა რამე, ანიმაციაა, ისევე როგორც ინტერაქტიული თუა ინტერაქტივია. ანიმე იმიტო გამოეყო ზუსტად მულთფილმს, რომ მეორე გასართობად აღიქმებოდა და ანიმემ "თქვა" რო ანიმაცია მხოლოდ გასართობი პროდუქტის შესაქმნელად არ არის, უფრო მნიშვნელოვან თემებზე ლაპარაკი შეუძიაო, მაგრამ მაინც ანიმაცია დარჩა, ანიმე ქვია (უფრო ანიმაცია გახდა ვიდრე მულთფილმი, იმიტო რო ნამდვილი დეფინიცია მოირგო). თამაშების შემთხვევაშიც თითქმის ანალოგიური ხდება, პროსტა შენ თამაშებს უნდა გამოეყოს სერიოზული თემებიო იძახი და ცალკე გინდა რო დაამკვიდრო რაღაცად რაც აი ძაან მაინტერესებს რა არი უკვე - მე გეუბნები რო არი ინტერქტიული ექსფერიანსი და თამაშებს კი არ უნდა გამოეყოს რამე, თამაში უნდა გამოეყოს გასართობ ქვეჟანრად ინტერაქტიული ექსფერიანსების.

შენ ფულს უნდა მიხდიდე უკვე.

User avatar
hellwalker
Posts: 5848
Contact:

Re: თამაში 25 ლეველის ზევით

Unread post#44 » 27 Apr 2021 15:16

იგივეს ამბობ რასაც მე.
შეცდომა კიდე ის არი რო თამაში არ უნდა ერქვას. ინტერაქტიული ექსფერიანსია.

თამაში უნდა ერქვას მარტო მის გასართობ სეგმენტს. თამაშის ქვეშ კი არ არი, თვითონ თამაშია ამის ქვეშ.


ინტერაქტიული პროდუქტი არის მთავარი ზოგადი კატეგორია.

თამაში არის მაგისი ქვე-კატეგორია. ერთ-ერთი განსახიერება ინტერაქტიული პროდუქტის.

უბრალოდ ბაზარზე თამაშებს ვეძახით ზოგადად ნებისმიერ ინტერაქტიულ პროდუქტს. რადგან დაიწყო ეს ყველაფერი თამაშებით, და მერე თამაშები გაივრცო სიუჟეტით, ექსპლორაციით და სხვა მექანიკებით და რეალურად შეიქმნა "ინტერაქტიული პროდუქტი" რომელიც "თამაშშსაც" შეიცავდა და სხვა რამეებსაც, მარა მაინც იყიდება როგორც "თამაშები". და ეგ არ არის სწორი.

მაგიტომ ვწერდი თამაშის ტექნიკურ დეფინიციას. "გეიმპლეი" პროდუქტი რასაც ქვია თამაში არის სხვა რამე.

და ბაზარზე რასაც "თამაშს" ეძახიან არის სხვა რამე. და ეგ აღრევა არ მოგვწონს როგორც ჩანს არც შენ და არც მე.


პროსტა შენ თამაშებს უნდა გამოეყოს სერიოზული თემებიო იძახი და ცალკე გინდა რო დაამკვიდრო რაღაცად რაც აი ძაან მაინტერესებს რა არი უკვე - მე გეუბნები რო არი ინტერქტიული ექსფერიანსი და თამაშებს კი არ უნდა გამოეყოს რამე, თამაში უნდა გამოეყოს გასართობ ქვეჟანრად ინტერაქტიული ექსფერიანსების.

ზუსტად იგივეს ვიძახი რაც შენ დაწერე. ნუ თითქმის. ანუ კი ეგეთი კლასიფიკაცია გამოდის.

პრობლემა არის რომ "გეიმპლეი/გასართობი/თამაშების" თაროზე იყიდება ყველაფერი ვაბშე რაც ინტერაქტიულია. და ამითი ყველაფერი ფასდება და განისაღვრება თავისი თამაშურობით. ყოველთვის არ ფასდება ესე, მარა ამისი "წნეხი" ადევს.

და უნდა დაიდოს თავის "თაროზე" რომ იპოვოს თავისი განვითარება.

და მე ვწერდი იმას რომ "გეიმპლეი" მაღაზიებში და "გეიმლეი" ორიენტირებულ "ქოლგაში" არ უნდა იჯდეს ინტერაქტიული ხელოვნება. თუ ეგ "გეიმპლეი" არ არის მაგისი ფუძე.

კონკრეტულად კი:
Walking Simulators
Interactive Movies
Interactive Comix
VR Experiences
Interactive Books
Visual Novels
Interactive Narrative Experience

ეხა ეს არ არის თამაში:
https://store.steampowered.com/app/1324 ... Adventure/
არც ეს არის თამაში:
https://store.steampowered.com/app/232430/Gone_Home/

ორივე არის სიუჟეტური პროდუქტი, ორივე არის ინტერაქტიული, ორივე შეიცავს მხატვრულ ღირებულებას. (მარა Gone home_იშ დშც. მაინც) ორივე იყიდება თამაშების მაღაზიაში, და იყიდება თამაშების აუდიტორიაზე, ორივეს აფასებენ თამაშების ჟურნალისტები და რევიუშიკები, და ევორდებზე გადის თამაშებთან ერთად და დიაბლო უფრო მაგარი თამაშია თუ Last of Us თუ gone Home ამათ შორის ირკვევა. და ეგ არის შეცდომა და ცუდი.

ამათ გარდა კიდე ბევრი რამის მოფიქრება შეილება რომელიც არ ჯდება თამაშების ფაბულაში მაგრამ არის ინტერაქტიული ექსპერიენსი. ანუ ახალი ფორმების მონახვა ინტერაქტიულად ექსპერიენსის გადმოცემის რაც ჯერ არ მოუფიქრებია არავის. და ამის აქსელერაციას მოახდენს თავისი თაროს მიჩენა.
(თუნდაც VR "კოსფლეი თეატრი" სადაც ვირტუალურ პიესებში ან დადგმებში თამაშობ, ან LARP_ივით როულ პლეის აკეთებ)


მთავარი აცდენა ეხა რაც მივხვდი გარდა თამაშის ტერმინისა არის ამაში.

შენ აყენებ საკითხს სერიოზულობა/გართობა სიბრტყეზე.
მე ვაყენებ გეიმლეი/არა-გეიმპლეი სიბრტყეზე.

ჩემი სიბრტყე მიმაჩნია უფრო სწორედ რადგან. თამაში/გეიმპლეი შეიძლება ვაბშე არ იყოს გართობაზე ორიენტირებული. ძალიან სერიოზული სისტემური იმერსივ სიმულატორი იყოს და ა.შ. რაც მაზოხიზმია და არ გართობს და ჩელენჯის თემაში და სიმულაციის მუშაობს.

ასევე არათამაში, შეილება იყოს კომედიური და ა.შ.

ასევე ნებისმიერი სიუჟეტი შეიძლება იყოს გასართობი მაკულატურა(მე არ ვეთანხმები რო გასართობი მაკულატურაა), ან სერიოზული ნაწარმოები. და გეიმპლეი/არა გეიმპლეი უფრო აქტუალურ გამყოფად მიმაჩნია დასმული პრობლემის მიმართ.

თუმცა, სერიოზული ან გასართობი ჟანრად როგორც ფილმებშია ან წიგნებში უნდა იყოს მაინც გამოყოფილი ინტერაქტივაც.
O Elbereth! Gilthoniel!
We still remember, we who dwell
In this far land beneath the trees,
Thy starlight on the Western Seas.

Riddick
Posts: 10872

Re: თამაში 25 ლეველის ზევით

Unread post#45 » 28 Apr 2021 13:18

ბევრის რისი მონახვა შეილება აბა? ინტერაქტიული ექსფერიანსია გუგლე მეფში სიარული კურსორით ბიჭო, მე გეუბნები მხატვრული ღირებულება რასაც აქვს იმაზე, რომ ყველაფერი თამაშია რადგან თამაშს, როცა რაღაც ემოციური, ლიტერატურული, მხატვრული ფასეულობა უჩნდება შეცდომით ვეძახით თამაშს იმიტო რო ინტერაქტიული ექსფერიანსია, მხატვრული ღირებულებით რეალურად და არა თამაში.

ამიტო თამაშს - ინტერაქტიულ ექსფერიანსს, მხატვრული ღირებულებითთ, ვერ გამოყოფ ვერც Journey, ვერც ABZÛ და ვერც Gone Home ( ჟანრების სახელები არ მითხოვია, კონკრეტული მაგალითი მინდათქო სამი დღეა გეუბნები და რაღაც ექსპერიმენტალურ იდიოტობებს მილინკავ https://store.steampowered.com/app/1324 ... Adventure/ იმიტო რო კამათობ პროსტა და არ მისმენ რას გეუბნები)

თამაშს კი არ უნდა გამოყო (თამაშის ქოლგის ქვეშიდან გამოვიდნენო რო მიწერ მაგიტო ვერ ხვდები რას გეუბნები), თვითონ უნდა გამოყო თამაში ინტერაქტიულ ექსფერიანსებში როგორც გასართობი ჟანრი და თამაშებს დაარქვა თავის სახელი,გეიმფლეის გამო რო თამაშები ქვია და შეცდომით გასართობიც და გეიმფლეის შემცველიც ერთდროულად რო მოიაზრება თითქმის ყველასთვის, უნდა დაარქვა - ინტერაქტიული ექსფერიანსი მხატვრული ღირებულებით და ამას რო გააკეთებ მიხვდები რო თამაში აღარაა ისეთი "თამაშები" როგორიც არი Silent Hill, Metal Gear და სხვა, დრამატურგიაზე, სთორითელინგზე და ზოგადად მხატვრულ, ხელოვნებისთვის საინტერესო თემებზე მიმართული " თამაშები" - უცებ მიხვდები რო ინტერაქტიული ექსფერიანსის ჟანრ დრამასთან, ჰორორთან, სათავგადასავლოსთან და სხვებთან გაქ შეხება და ხელოვნების სფეროსთან გაქ ზოგადად საქმე. და არა ეხა როგორც არი თამაში ჰორორი, თამაში დრამა, თამაში კომედია (ანუ ფაქტიურად გეიმფლეიან დრამას ვეძახით და ვერ ვხვდბით). ამ იდიოტობის გამოა რო ვერ ვითარდება ეს სფერო სრულფასოვან ხელოვნების მიმართულებათ. ამიტო გავხსენი თემა, რო როგორც უბრალო თამაშს, მე ჩემ ასაკში აღარ უდგები ამყველაფერს და როცა ვფიქრობ "თამაშის" სარგებლობაზე მიჩნდება კითხვა, ნუთუ მხოლოდ გართობის გამოა ეს ყველაფერი ესეთი ფასეული, აი ამ ფიქრის გამო გამოიკვეთა ეს პრობლემა ჩემთვის პირადად მწვავეთ და მაგიტო არი ზოგადადაც საინტერესო, იმიტო რო აზრობრივი აცდენა თვითონ მედიუმის განვითარების გზის აცდენათაც მუშაობს, როგორც ეხა გამოჩნდა. მეტი მე ვერ დაგიღეჭავ ამ თემას და არ მინდა რო აზრი დაიკარგოს ამ განხილვის, ამიტო თუ კიდე გაუგებარია ჯობია რო ისე მომწერო პირადში და იქ აგიხსნი.

Riddick
Posts: 10872

Re: თამაში 25 ლეველის ზევით

Unread post#46 » 28 Apr 2021 13:30

EDIT
(თუნდაც VR "კოსფლეი თეატრი" სადაც ვირტუალურ პიესებში ან დადგმებში თამაშობ, ან LARP_ივით როულ პლეის აკეთებ)

ლარპის სიმულატორია ეგ. ავტორის ჩადებული მესიჯის გარეშე, ანუ მხატვრული ღირებულების გარეშე. შენ პროსტა იმას ვერ ხვდები რო მხატვრული ღირებულება ის არი რასაც პროდუქტი შენ გარეშე შეიცავს და არა შენი ექსფერიანსის მერე შეთვის ხდება ))))))))) აი ამან დამტანჯა უკვე წლებია სკაირიმის მოდებიდან მოყოლებული )))

Riddick
Posts: 10872

Re: თამაში 25 ლეველის ზევით

Unread post#47 » 28 Apr 2021 13:47

შენ რადგან გეიმფლეიზე გაქ გაჭედილი ესე დაგიწერ

უნდა იყოს და არის კიდევაც ფაქტიურად, ზოგადად ინტერაქტიული ექსფერიანსის მიმართულება / უფრო დაჟე ვირტუალური ინტერაქტიული ექსფერიანსის მიამართულება, ციფრული სამყარო )) - ამაში შედიოდეს/და უკვე შედის ნებისმიერი რამ რაც მოიაზრება ინტერაქტიულ ექსფერიანსად, თუნდაც სპორტული ან, ნებისმიერი სხვა ტიპის სიმულატორები, გუგლე მეფი, ან ბრაუზერი, ან ვოცაფი, რამე სხვა პროგრამა ))) და ამ ვირტუალური ინტერაქტიული ექსფერიანსის მიამართულება იყოს/არის მხატვრული მიმართულება, როგორც ტექსტის შემთხვევაში მხატვრული ლიტერატურაა, ვიდეოს შემთხვევაში კინომატოგრაფი, ხმის შემთხვევაში მუსიკა და უკვე ამ მიმართულებას ქონდეს ჟანრები, ისევე როგორც ყველა ჩამოთვლილ სხვას.

აი ეხა ესეც თუ ვერ დაინახე მაშინ მე უძლურივარ და ვტოვებ დისკუსიას.

User avatar
hellwalker
Posts: 5848
Contact:

Re: თამაში 25 ლეველის ზევით

Unread post#48 » 28 Apr 2021 13:56

თემას რაც არ ეხება იმაზე აქ გიპასუხებ: viewtopic.php?f=69&t=2953&start=420

დალშე ამ თემის ფარგლებში თამაშების და ინტერაქტივის ურთიერთ დამოკიდებულების თემაზე ზუსტად იგივეს მიწერ რაც მე მიწერია.


ინტერაქტიული პროდუქტი არის მთავარი ზოგადი კატეგორია.

თამაში არის მაგისი ქვე-კატეგორია. ერთ-ერთი განსახიერება ინტერაქტიული პროდუქტის.

უბრალოდ ბაზარზე თამაშებს ვეძახით ზოგადად ნებისმიერ ინტერაქტიულ პროდუქტს. რადგან დაიწყო ეს ყველაფერი თამაშებით, და მერე თამაშები გაივრცო სიუჟეტით, ექსპლორაციით და სხვა მექანიკებით და რეალურად შეიქმნა "ინტერაქტიული პროდუქტი" რომელიც "თამაშშსაც" შეიცავდა და სხვა რამეებსაც, მარა მაინც იყიდება როგორც "თამაშები". და ეგ არ არის სწორი.

მაგიტომ ვწერდი თამაშის ტექნიკურ დეფინიციას. "გეიმპლეი" პროდუქტი რასაც ქვია თამაში არის სხვა რამე.

და ბაზარზე რასაც "თამაშს" ეძახიან არის სხვა რამე. და ეგ აღრევა არ მოგვწონს როგორც ჩანს არც შენ და არც მე.
O Elbereth! Gilthoniel!
We still remember, we who dwell
In this far land beneath the trees,
Thy starlight on the Western Seas.

Riddick
Posts: 10872

Re: თამაში 25 ლეველის ზევით

Unread post#49 » 28 Apr 2021 14:21

შენ მეუბნები თამაშს უნდა გამოეყოსო (რაქვნა ეხა პოსტები გიკოპირო და თავიდან ვიკითხო? ))))))) და რანაირად უნდა გამოეყოს თამაშს მეთქი ))) ანიმაციას როგორც ანიმე გამოეყოო და რანაირად მეუბნები იგივეს ტო. თამაშს კიარ უნდა გამოეყოს რამე, თამაშის დეფინიცია უნდა გახდეს სწორი და ბო****ყო დაგიწერე როგორც რა viewtopic.php?f=98&p=59518#p59517

აღარ მინდა უკვე ამაზე ლაპარაკი.

User avatar
hellwalker
Posts: 5848
Contact:

Re: Beer Talk

Unread post#50 » 28 Apr 2021 14:34

@riddick -> viewtopic.php?f=98&p=59515#p59515
ამაზე კომენტარი:

ბიჭო გასაგებია ყველაფერი რასაც წერ და მაგაზე არ გეკამათები კი არა მაგას ვწერ მეც. პროსტა ტერმინებშია გაუგებრობა ეხა. როგორც ჩამოაყალიბე შენ გასართობი თამაშის მასე ვფიქრობ მეც:
თვითონ უნდა გამოყო თამაში ინტერაქტიულ ექსფერიანსებში როგორც გასართობი ჟანრი და თამაშებს დაარქვა თავის სახელი,გეიმფლეის გამო რო თამაშები ქვია და შეცდომით გასართობიც და გეიმფლეის შემცველიც ერთდროულად რო მოიაზრება თითქმის ყველასთვის, უნდა დაარქვა - ინტერაქტიული ექსფერიანსი მხატვრული ღირებულებით და ამას რო გააკეთებ მიხვდები რო თამაში აღარაა ისეთი "თამაშები" როგორიც არი Silent Hill, Metal Gear და სხვა, დრამატურგიაზე, სთორითელინგზე და ზოგადად მხატვრულ, ხელოვნებისთვის საინტერესო თემებზე მიმართული " თამაშები" - უცებ მიხვდები რო ინტერაქტიული ექსფერიანსის ჟანრ დრამასთან, ჰორორთან, სათავგადასავლოსთან და სხვებთან გაქ შეხება და ხელოვნების სფეროსთან გაქ ზოგადად საქმე. და არა ეხა როგორც არი თამაში ჰორორი, თამაში დრამა, თამაში კომედია



მე მაგ პრობლემას განვავრცობ დისტრიბუციის და მარკეტის კუთხით. და შევეცდები მაქსიმალურად მარტივად დავსვა საკითხი.

ინტერაქტიული მხატვრული ექსპერიენსის ძირითადი ბაზარი დაიწყო გასართობ თამაშებს რაც იძახი იმითი. და დღეს 40 თუ 50 წლის მერეც, "ინტერაქტიული ექსფერიანსი მხატვრული ღირებულებით" და მარიო იყიდება როგორც ერთი პროდუქტი. შეფუთულია როგორც ერთი პროდუქტი, და ერთმანეთთან შედარება ხდება როგორც ერთი პროდუქტის. ეს რო ცუდია თავისთავად მგონი აქამდე ვთანხმდებით ორივე.

ეხა შენივე კლასიფიკაციით შენ გამოყავი ორი რამე:
1) გასართობი პროდუქტი
2) "ინტერაქტიული ექსფერიანსი მხატვრული ღირებულებით"

და მე გეუბნები რომ #2) "ინტერაქტიული ექსფერიანსი მხატვრული ღირებულებით" კიდევ იყოფა ორ მიმართულებად. A რომელიც შეიძლება იდგეს თამაშის ბაზაზე, და B არ იდგეს თამაშის ბაზაზე.

და მანდ მთავარი მომენტი არის ეხლა "თამაშის ბაზა" რას გულისხმობს. და აქ მოვიაზრებ თამაშს თავისი ტექნიკური გაგებით. როგორც დაჭერობანა, ნარდი, მარიო ან ვარ კრაფტ 3-ია თამაში. სადაც გართობა, ჩელენჯი, აზარტი, სპორტი, სტრატეგია და ეგეთი ექსპერიენსების დაკმაყოფილებაა მთავარი.

ანუ "სისტემა წესებით, სადაც მოთამაშემ ლიმიტირებული ქმედების არეალით უნდა გადალახოს ამ ქმედებების საპირწონე დაბრკოლებები და რომელსაც აქ წაგების და მოგების კრიტერიუმები".

მაგალითად Witcher 3 არის "ინტერაქტიული ექსფერიანსი მხატვრული ღირებულებით" რომელიც ასევე არის "თამაშის ბაზაზე". რო ამოჭრა ან დასკიპო მთელი სთორი და მხატვრული ღირებულება ვიჩერიდან, მაინც დარჩება შიგნით გასართობი თამაშის ბაზა.

მაგალითად Abzu, Gone Home, Telltale, Detroid Become Human და ეს ჟანრები:
Walking Simulators
Interactive Movies
Interactive Comix
VR Experiences
Interactive Books
Visual Novels
Interactive Narrative Experience

არის "ინტერაქტიული ექსფერიანსი მხატვრული ღირებულებით" რომელიც ან საერთოდ არ დგას თამაშის ბაზაზე, ან ძალიან მინიმალურად დგას. სთორი რო ამოჭრა Gone Home-დან ან Detroid Become Human აქედან არაფერი არ რჩება.

და რატო არის ეგ სხვაობა საერთოდ აქტუალური არის იმიტომ რომ არის 3 ტიპის მომხმარებელი:
1) ვისაც ძირითადათ უნდა თამაშის ბაზა, ანუ გართობის სექტორი შენი დეფინიციით
2) ვისაც უნდა ეკსკულიზიურად მხატვრული ღირებულება (ხალხი ვინც Story Mode_ზე თამაშობს და სკიპავს გეიმპლეის)
3) ხალხი ვისაც ორივე უნდა ერთად

და მე ვამბობ რომ მეორე კატეგორია " ვისაც უნდა ეკსკულიზიურად მხატვრული ღირებულება" არის საკმაოდ დიდი. მომხმარებლის მხრიდანაც და ავტორების მხრიდანაც ვისაც ეგეთი ექსპერიენსის შექმნა უნდა.

მაგრამ არიან იმ წნეხის ქვეშ რომ იყიდებიან "თამაშების" მაღაზიებში და მათი აუდიტორია აღიქმება თამაშების მომხმარებლად. და ამის გამო ვერ ხდება ასეთი პროდუქტის წესიერად განვითარება და თამაშის დეველოპერებსაც ტვინი ეტ*ნებათ, მოთამაშეებსაც და არამოთამაშეებსაც.

ლარპზე ცალკე გიპასუხებ თორე პიზდეცი იქნება.
O Elbereth! Gilthoniel!
We still remember, we who dwell
In this far land beneath the trees,
Thy starlight on the Western Seas.

User avatar
hellwalker
Posts: 5848
Contact:

Re: თამაში 25 ლეველის ზევით

Unread post#51 » 28 Apr 2021 14:46

"თამაშს უნდა გამოეყოსო" "თამაშის დეფინიცია უნდა გახდეს სწორი"

ბიჭო სიტყვა "თამაშს" ვიყენებთ
1) როგორც გეიმპლეის - როგორც დაჭერობანა, ნარდი, მარიო ან ვარ კრაფტ 3-ია თამაში. სადაც გართობა, ჩელენჯი, აზარტი, სპორტი, სტრატეგია და ეგეთი ექსპერიენსების დაკმაყოფილებაა მთავარი.

ანუ "სისტემა წესებით, სადაც მოთამაშემ ლიმიტირებული ქმედების არეალით უნდა გადალახოს ამ ქმედებების საპირწონე დაბრკოლებები და რომელსაც აქ წაგების და მოგების კრიტერიუმები".
2) როგორ პროდუტს რომელიც იყიდება როგორც თამაშები მაგრამ რეალურად არის ინტერაქტიული ექსფერიანსი მხატვრული ღირებულებით" . და რომლის "თამაშის დეფინიცია უნდა გახდეს სწორი"


ხოდა შენ ამბობ, 2-ს უნდა გამოეყოსო 1-ი. და კი ბატონო.

მე იგივე საკითხი დავსვი იმ კუთხით, რომ ეხლა 1-ს მაღაზიაში და 1-ის შეფუთვით და მოთხოვნებით იყიდება 2-ე. და მაგ გაყოფას ვგულისხმობ. მარიო-ს მსგავს პროდუქტად რო აღარ იყიდებოდეს აბზუ ან გონე ჰოუმი.
უფრო ვრცლად აქ მიწერია: viewtopic.php?f=69&p=59521#p59521
O Elbereth! Gilthoniel!
We still remember, we who dwell
In this far land beneath the trees,
Thy starlight on the Western Seas.

User avatar
hellwalker
Posts: 5848
Contact:

Re: Beer Talk

Unread post#52 » 28 Apr 2021 14:54

ან ბევრად მარტივად რო ვთქვა. წარმოიდგინე რომ შევქმენი მე მაღაზია სტიმივით სადაც არ მაქ გეიმპლეიანი და ჩელენჯიანი პროდუქტები.
"Walking Simulators
Interactive Movies
Interactive Comix
VR Experiences
Interactive Books
Visual Novels
Interactive Narrative Experience"

მთელ ამ ხუინას დავარქვი სიტყავზე "Interactive Narrative Experiences" და შემოდის ხალხი ვისაც ეგ აინტერესებს, და არ არის წნეხი გეიმერებისგან რომ fun რატო არ არის ან ჩელენჯი რატო არ არისო და ა.შ.
სთორი, მედიტაცია, მხატვრული სილამაზე არის აქცენტი და გეიმერულ სკილებს არ მოითხოვს და შეულიათ არა-გეიმერებს მიიღონ მხატვრული ღირებულება.
O Elbereth! Gilthoniel!
We still remember, we who dwell
In this far land beneath the trees,
Thy starlight on the Western Seas.

Riddick
Posts: 10872

Re: GAME OVER Office

Unread post#53 » 29 Apr 2021 09:20

► Show Spoiler

- მეტი მე ვერ დაგიღეჭავ ამ თემას და არ მინდა რო აზრი დაიკარგოს ამ განხილვის, ამიტო თუ კიდე გაუგებარია ჯობია რო ისე მომწერო პირადში და იქ აგიხსნი.
- აი ეხა ესეც თუ ვერ დაინახე მაშინ მე უძლურივარ და ვტოვებ დისკუსიას.
- აღარ მინდა უკვე ამაზე ლაპარაკი.

ეს სამი ერთად წაიკითხე აბა. სადმე წერია სხვა თემაში გააგრძელე იგივეზე წერათქო? რამე ახალი ლოგიკური ფინტია ჩემი აზრის გაგების ? )) ოღონ შენ რიტორიკული კითხვები პირდაპირ გესმის და აპასნია ეხა. უცებ სტატია არ დამხვდეს ამ საკითხის შენებურ, უნიკალურ ხედვაზე.

პირველ რიგში მადლობა რო ჩემივე ჩამოყალიბებულით დამილაგე ის ყველაფერი უკან, რაც მეთითონვე გითხარი. ეგ რო არა ვერ გავიგებდი რა ხდებოდა.

და თუ შენ ეს დაგაწყნარებს - კი, დაველოდოთ როდის გამოეყოფა ერთმანეთს თამაშები და არა თამაში თამაშები, ან თამაში არათამაშები და თამაშური რაღაცით არათამაშები , ან თამაშები ხან თამაშური, ხან არათამაშურები და ვაფშე არათამაშური ძალით ათამაშებულებს. სერიოზული აზრია. ეგეც მალე მოვა, ისევე როგორც თამაშების მოდებთან ერთად შეფასების ეპოქა და ხელ ჩაკიდებულები შევჯდებით შიგა.

კიდევ ერთხელ დიდი მადლობა რო ესე გულმოდგინედ გამარკვიე თუ რა ფასეულობა აქვს თამაშების თამაშს, პირობითად 25 წელს ზევით. აწი ვიცი რო არათამაშური თამაშები უნდა ვითამაშო, მარა თამაშურებიც წავა როცა თამაშის მუღამზე ვიქნები.

User avatar
hellwalker
Posts: 5848
Contact:

Re: თამაში 25 ლეველის ზევით

Unread post#54 » 29 Apr 2021 15:47

რისთვის ველოდო, თუ არ არის უკვე ეგეთი პორტალი ან მაღაზია. მე თვითონ გავტესტავ მოთხოვნას და მოვქოქავ )))
თითქმის ყველა თამაში რო story mode -ით გამოდის მაგაზე დიდი კონფირმაცია რა გინდა რომ ხალხს უნდა სთორი და ატმოსფერო ნახონ გეიმლეის გარეშე.
O Elbereth! Gilthoniel!
We still remember, we who dwell
In this far land beneath the trees,
Thy starlight on the Western Seas.

Riddick
Posts: 10872

Re: თამაში 25 ლეველის ზევით

Unread post#55 » 30 Apr 2021 00:06

არათამაშ თამაშებს მოხოდავ? თუ თამაშ თამაშებს? )))

შენ ფილმებსაც გააძრობ ვიდეოს გარეშე და წიგნს ტექსტის გარეშე, გატყობ მე ))

User avatar
hellwalker
Posts: 5848
Contact:

Re: თამაში 25 ლეველის ზევით

Unread post#56 » 30 Apr 2021 00:46

O Elbereth! Gilthoniel!
We still remember, we who dwell
In this far land beneath the trees,
Thy starlight on the Western Seas.

Riddick
Posts: 10872

Re: თამაში 25 ლეველის ზევით

Unread post#57 » 30 Apr 2021 12:13

"იყლ&პროჭ*ვებ რაცხას და მერე მოკვდები"


მსუქანმა ბრედ მა შემოიხედა თემაში, რაშვებითო როგორ ხართო

>>>

User avatar
hellwalker
Posts: 5848
Contact:

Re: თამაში 25 ლეველის ზევით

Unread post#58 » 30 Apr 2021 12:46

სარკაზმებით ვალამაზებთ თემას თქო. ეხმარება დედა აზრის უკეთ გაშლაში.
O Elbereth! Gilthoniel!
We still remember, we who dwell
In this far land beneath the trees,
Thy starlight on the Western Seas.

Riddick
Posts: 10872

Re: თამაში 25 ლეველის ზევით

Unread post#59 » 30 Apr 2021 13:27

აბა ახსნით რამე გაიგე? საკითხი არ ყოფილა რო რამე მეკითხა და ეგრევე შენი ჭკუის დარიგება არ წამოსულიყო რო თურმე მე არასწორად ჩამოვაყალიბე ეს საკითხი და აი ესეა ჭეშმარიტი, უნიკალური ხედვა. მარა ამასობაში რასაც ვკითხულობ იმაზე პასუხი 10 ჯერ უნდა გაგიმეორო რო მიხვდე, აგონია მოგეხსნას და პასუხი დაწერო. კითხვა რა შუაშია არა ? ყოველთვის მთავარია დავამტკიცოთ როგორ ღრმად ვერკვევით ყველაფერში და დავიწყოთ კამათი იქ სადაც არავინ არ გვეკამათება. რამდენი მაგალითი შემილია რო მოვიყვანო მაგის შენ შემთხვევაში? ყველა ეგეთია. თუ ჩემი დასმული კითხვა არ მოგწონს შენი გახსენი :) ჩამოაყალიბე შენებურად, მე რატო მეჩრები პირში შენი ალტერნატიული ხედვით იგივეზე. შენთვის ვაფშე ნებისმიერი რამის დამტკიცება მკიდია ოცდამეერთეზე, მინდოდა ამეხსნა საკუთარი შეხედულება ჩემივე დასმულ საკითხზე, მარა ვინმეს ვირიდან ჩამოყვანა არ იგულისხმება მაგაში. არცერთ შემთხვევას არ გაგიტარებ მსგავსს და ეგ კარგად დაიმახსოვრე. მიდი გახსენი მარკეტი, მაინტერესებს ერთი რაზე ლაპარაკობ და იქნებ რო გახსნი მერე უკვე შენც და მეც მივხვდეთ რა გინდოდა, იმიტო რო სიტყვებით გარკვევა აშკარად არაა შენი ნიშა.

User avatar
hellwalker
Posts: 5848
Contact:

Re: თამაში 25 ლეველის ზევით

Unread post#60 » 30 Apr 2021 14:32

აბა ახსნით რამე გაიგე? საკითხი არ ყოფილა რო რამე მეკითხა და ეგრევე შენი ჭკუის დარიგება არ წამოსულიყო რო თურმე მე არასწორად ჩამოვაყალიბე ეს საკითხი და აი ესეა ჭეშმარიტი, უნიკალური ხედვა. მარა ამასობაში რასაც ვკითხულობ იმაზე პასუხი 10 ჯერ უნდა გაგიმეორო რო მიხვდე, აგონია მოგეხსნას და პასუხი დაწერო. კითხვა რა შუაშია არა ? ყოველთვის მთავარია დავამტკიცოთ როგორ ღრმად ვერკვევით ყველაფერში და დავიწყოთ კამათი იქ სადაც არავინ არ გვეკამათება. რამდენი მაგალითი შემილია რო მოვიყვანო მაგის შენ შემთხვევაში? ყველა ეგეთია. თუ ჩემი დასმული კითხვა არ მოგწონს შენი გახსენი :) ჩამოაყალიბე შენებურად, მე რატო მეჩრები პირში შენი ალტერნატიული ხედვით იგივეზე. შენთვის ვაფშე ნებისმიერი რამის დამტკიცება მკიდია ოცდამეერთეზე, მინდოდა ამეხსნა საკუთარი შეხედულება ჩემივე დასმულ საკითხზე, მარა ვინმეს ვირიდან ჩამოყვანა არ იგულისხმება მაგაში. არცერთ შემთხვევას არ გაგიტარებ მსგავსს და ეგ კარგად დაიმახსოვრე.

ბიჭო თუ სვავ საკითხს ჩარჩოში, და მაგ ჩარჩოში არ აღვიქვავ საერთოდ საკითხს რა უნდა გიპასუხო. არ გიპასუხებ საერთოდ კიბატონო მაგ შემთხვევაში.

ჭკუის სასწავლებლად კიდე არ ვწერ მაგეებს. ნებისმიერ თემას ვუყურებ საერთო სურათიდან და პრობლემის გამომწვევი მიზეზებიდან გამომდინარე. და მაგის ჩამოყალიბების გარეშე საკითხის განხილვას რა აზრი აქ არ ვიცი. თუ წერ რომ ხელოვნების სფეროდ არ აღიქმება თამაშები გართობის სექტორთან აღრევის გამო, მაგის განხილვას რა აზრი აქ მარკეტის განხილვის გარეშე. #1 ფაქტორია იმის განსაზღვრაში რა სახის პროექტი შეიქმნება მარკეტი პირველ რიგში. მაგიტომ დავწერე პოსტი თამაშების ბაზარზე.
საკუთარი მიზეზების განხივლვა, თუ რატო ვაკეთებ რაღაცას, ჩემთვის ბიოლოგიური და ტვინის მექანიკის გარეშე არ არსებობს. თმაგიტომ დავწერე ტვინზე პოსტი.


მიდი გახსენი მარკეტი, მაინტერესებს ერთი რაზე ლაპარაკობ და იქნებ რო გახსნი მერე უკვე შენც და მეც მივხვდეთ რა გინდოდა, იმიტო რო სიტყვებით გარკვევა აშკარად არაა შენი ნიშა.

აი ძალიან მაინტერესებს რა არის გაუგებარი იმაში რომ გეიმპლეის გარეშე უნდა მოხმარება ხალხს ინტერაქტიული ისტორიების და მათი მოყოლა გეიმერული აუდიტორიის გარეთ. მითუმეტეს ამდენი გაშიფრვის მერე: viewtopic.php?f=98&p=59539#p59521

არ ვიცი, ალბათ არ დაკვირვებიხარ Story Mode-ებს თამაშებში და მათი მოთხოვნის რაოდენობას.
O Elbereth! Gilthoniel!
We still remember, we who dwell
In this far land beneath the trees,
Thy starlight on the Western Seas.

Return to “Discussion”



Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 4 guests