ჩემი ძირითადათ ბავშობის თემებია.
Chaos Legion - პირველი შეხება იყო მართლა გაუვალ ცუდ თამაშთან. ბევრი ნაგავი მქონდა ნათამაშები მაქამდეც მარა დახურვადი იყო მაინც. ეს რაღაც სხვა დონე იყო.
Delta Force - ან 2 ან 3. 10 კილომეტრიდან რო პიქსელები გბრიდავდნენ დღემდე უსიამოვნოდ ჩამრჩა. თან ერთერთი პირველი თამაში იყო რაც PC-ზე ვითამაშე და მაინც ნაგვად გავუშვი.
Dungeon Siege - ამ თამაშის თამაშამდე ყველაფერს ვხურავდი 100% რაც არ უნდა ცუდი ყოფილიყო. ამაში ოღონდ მორჩენილიყო პროსტა გავრბოდი ლეველებში და ბოლო ბოსთან 20 ლეველით დაბალი მივედი და ძლივს დავაგდე. აი პროსტა რა არის ეს :D გემრიელად იწყება თან, მარა მერე კონტენტი იმდენია პროსტა და იმდენად უსახური, მოსაწყენი და გაუთავებელია რომ სულიერი ტრავმა მომაყენა.
ალბათ მაგის მერეა რომ ყოველგვარი მუღამი მაქ ლუტის და ინვენტარის დაკარგული RPG_ებში.
არადა არანაკლებ ბუტაფორიული Sacred -ი დახურული მქონდა ბოლომდე. მარა ეს სხვა დონე იყო.
Tomb Raider Reboot-იც უნდა ვახსენო. და გვერდზე ბარემ Thief Reboot დავუდებ. იმპოტენტური ნაგავია რა და საცოდაობა. თან რასაც ბაძავს ისიც რო მაგარი არ მომწონს არის სასაცილო და ასე უხარისხოდ რო ბაძავს ცალკე ტროლიგნია.
Dreamfall Chapters - სიაში ერთადერთი თამაში რომელზეც მართლა ფიზიკურად ვბრაზდები რო ვიხსენებ. ძაან განსაკუთრებული სერიებია ვაბშე. აი პირადული რო ხდება თავგადასავალი და გამორჩეულად რო გამახსოვრდება ექსპერიენსი. და 7-7 წელი რო ელოდები სერიიდან სერიაზე და ბოლოს ტიპი ორიგინალი ავტორი, კიკსტარტერთი აგროვებს ფულს. მეც გადავურიცხე 50$. და როჟას იმენა რაც უნდა და ჩაფიქრებული აქ ის რო შეუძლია გააკეთოს, ღირსეულად დაამთავროს საგა, არავინ ხელს უშლის, არავინ აძალებს არაფერს რაც გინდა აკეთებ და დებს ამას ტო.
მოვ*ჯვავდი მაგიდაზე რაგნარს.
https://www.youtube.com/watch?v=52R-znOwjkkUncharted 2 - აი რაღაცნაირად კულმინაციაა ეს თამაში ყველაფრის რაც თანამედროვე AAA გეიმინგში არ მომწონს. არ ვგულისხმობ გარყვნილ და გაუბედურებულ სტუდიების ნეგატივს, ხარისხიანი ხადავოი თამაშების ჭრილში და მიქარვებში რაც არ მომწონს. თორე Free to plays და შტამპირებულ თამაშებს თუ შეყევი იმათთან შედარებით არაფერა ეს.
კიდე ბევრი სხვა თამაში შეილება უფრო იმსახურებდეს ამის ავატარად ყოფნას, მარა უბისოფტისგან განსხვავებით ან EA-სგან, აქ ისეთი ხალხი მუშაობდა რომ მეტი მოეთხოვებათ და კაკრას ამათგან მიტყდება ესეთი რამეები.
კონკრეტულად კი:
1) კინომატოგრაფიის მიბაძვა, და პირდაპირ ფილმების, მსახიობების სახეების და სხვების მიერ შექმნილი ტიპაჟების მოპარვა. და კი მოპარვას ვეძახი და გამოვყოფ ინსპირაციისგან. იმენა მარკეტინგული გათვლით ჩამოსხმული IP-ის თემაა და არა სიყვარულით არჩეული თემების გაცოცხლება. აი ძაან მეჯავრება ეს ტრენდი, ჯერ კიდევ იქიდან დაწყებული Call of Duty_ში რომ ფილმებით ინსპირებული ლეველები ჩადეს.
2) მაღალხარისხიანი, მაღალი პროდაქშენის მქონე, ხარისხიანი დიალოგებით სთორი, რომელიც ამასთანავე არის ყოვლად უაზრო, ბუტაფოიული და არაფრის მომცემი. სიღრმისეულად ვერაფერს რო ვერ უპოვი, პლოტ ჰოულებით არის სავსე და მთლიანად All style no substance გართობაზე და გლამურზე დგას.
3) მოთამაშის Agency-ის მოკლებული გეიმპლეი სტრუქტურა. დეველოპერი რომ გკარნახობს ინტერფეისით ან ვიზუალური Cue-ებით ყოველ ფეხის ნაბიჯს რომელიც უნდა გადადგა და თამაშის მაგივრად დისნეის ატრაქციონში რო იჩითები უცებ. რეჟისორის დადგმული ექსპერიენსია როა და არა თამაში.
4) სთორისთან და ვიზუალთან შედარებით არქაული, მოსაწყენი და ერთფეროვანი გეიმპლეი. რომელსაც ყოველ 10 წამში რეჟისორული ჩართვა ჭირდება რომ რამე ტემპი და მუღამი შეუნარჩუნდეს.
5) საბოლოო ჯამში ხარისხიანად გაკეთებული მაგრამ ბუტაფორიული ატრაქციონი რო მიდევს თამაშის მაგივრად წინ და ამას რო მიფუთავენ იმ ძველი, მუღამით, ინსპირაციით და სიყვარულით გაკეთებული თამაშის ფაბულაში და მათ გვერდზე მიდებენ ეგ მაღიზიანებს. არ იმსახურებენ ატრაქციონი თამაშები მაგ სტატუსს.