Video Content of Modern Game Design, გაზიარება > ვიდეო კონტენტი თამაშების დეველოპმენტზე

სადისკუსიო თემები - #გამოკითხვა #განცხადება #მოვლენა #საერთო თემა #ტოპი ...
User avatar
hellwalker
Posts: 5848
Contact:

Video Content of Modern Game Design

Unread post#1 » 21 Apr 2019 15:13

ტოპიკის გახსნის ინსპირაცია იყოს ეს ვიდეო

ნაკრებია სხვადასხვა ცნობილი Talk-ების და ეხება თამაშების როლს და "ნამდვილ" ფორმას. კონკრეტულად კი კრიტიკა მიდის მეინსტრიმ ინდუსტრიის რომელიც მარტივ გეიმპლეის და გეიმპლეისგან დისონანსში მყოფი კინოსებრი ისტორიებს ტენის თამაშებში და ამ ფორმულის ერთადერთ განვითარებას მაშტაბების გაზრდაში ხედავს.
ამის ალტერნატივად საკმაოდ კონტროვერსიული აზრია მოყვანილი, რომ თამაშებმა უნდა დაანებონ წინასწარ გაწერილი ისტორიების მოყოლას თავი და მთლიანად ორიენტირდნენ თამაშის ძლიერ მხარეებზე. კონკრეტულად კი ინტერაქტიულობაზე და მოთამაშის თამაშის სისტემებთან ინტერაქციაზე გაკეთდეს აქცენტი. ის ემოციები, აზრები, თუ განცდები რაც იქმნება მოთამაშე<->სისტემას შორის, რომ განიხილოს როგორც მთავარი და ღირებული ამომავალი წერტილი თამაშების. ანუ AAA თამაშების იყოს მასეთი. კიდევ ბევრ საინტერესო თემას ეხება ვიდეო და ბევრ სალაპარაკოს და საფიქრალს ბადებს მგონი.

აი თვითონ ჯონათან ბლოუს ორიგინალი ვიდეო სადაც უფრო ვრცლად განიხილავს პრობლემას: https://youtu.be/mGTV8qLbBWE?t=2
O Elbereth! Gilthoniel!
We still remember, we who dwell
In this far land beneath the trees,
Thy starlight on the Western Seas.

User avatar
hellwalker
Posts: 5848
Contact:

Re: Game Design Trends

Unread post#2 » 24 Aug 2019 13:43

დინამიურ სთორითელინგზე საინტერესო ვიდეო ბიოშოკის ავტორისგან. https://www.youtube.com/watch?v=p40p0AVUH70

მგონია რომ ბევრად საინტერესო "თამაშის" აწყობა შეილება მაგ სისტემის სწორედ მოქოქვით. ისტორიაზე შეილება იდავო უსასრულოდ სწორხაზოვანი ჯობია თუ როგორი, მაგრამ იმენა "თამაში" როგორც ექსპერიენსი ბევრს მოიგებს ამითი.
O Elbereth! Gilthoniel!
We still remember, we who dwell
In this far land beneath the trees,
Thy starlight on the Western Seas.

User avatar
hellwalker
Posts: 5848
Contact:

Re: Game Design Trends

Unread post#3 » 01 Sep 2019 19:56

ძალიან სასაცილოა ყველაფერი რო RPG ხდება https://www.gamespot.com/articles/gears ... mT6Hhix_pA

არადა ყოველთვის მქონდა ეგეთი შეგრძნება რომ RPG არის სრულფასოვანი სათამაშო ექსპერიენსი (ყველაფერი აქ) და სხვა ჟანრები ფაქტიურად მისი შეკვეცილი და ფოკუსირებული ვერსიებია(გარკვეული ელემენტები აქ).
O Elbereth! Gilthoniel!
We still remember, we who dwell
In this far land beneath the trees,
Thy starlight on the Western Seas.

Riddick
Posts: 11592

Re: Video Content of Modern Game Design

Unread post#4 » 15 Nov 2021 11:04

ოუფენ ვორლდების აწყობის ერთ-ერთ ტექნოლოგიაზეა New Cyllista Game Egine Demo Video

ესე, ერთი ხელის მოსმით გაკეთებულ ვორლდში, ირბინე საათობით და აექსფლორე... რა მუღამიაქ?
https://www.youtube.com/watch?v=Ep_35FTnYVA

User avatar
SLaYeR
Posts: 6082

Re: Video Content of Modern Game Design

Unread post#5 » 15 Nov 2021 11:35

კაი ხანია ეგრე ხელის მოსმით აკეთებენ. მიუთითებ დარისერჩებულ ხის ჯიშებს სად რა ამოვიდეს, ტყეებში ცხოველების დასპაუნების წერტილებს, გაჭრი "ფუნჯით" გზებს და ეგაა.
მაგიტო ვცემ სკაირიმს პატივს რო ეგრე ხელის მოსმულზე უბრალოდ გზები არ გაიყვანეს, პირიქით თითოეულ გამოქვაბულს ყურადღება დაუთმეს და სამყარო როგორც უზარმაზარი ლეველი ისე ააწყვეს.

ნუ ეს რეალურთან ახლოსაა სინამდვილეში და აქ არ არის არავითარი საიდუმლოებები სამყაროში, არანაირი კვლევა-ძიება, გადი და ათვალიერე ბუნება და ვსიო ეგაა. თუ გინდა survival მექნაიკები დაუმატე. მარა ჩვენ ვინაიდან თამაშში ინტერაქტიულობა მეტი გვინდა, ამიტომ საინტერესო სამყაროებს ვითხოვთ და არა რეალურის იმიტაციას.

თუმცა ეს ტექნოლოგია მისასალმებელია თუ რაღაც ეპიკურ მასშტაბზე არ იზავ და ამ გაკეთებულს ღრმად დაამუშავებ, ყველა ვარიანტში აიოლებს დეველოპმენტს და ნიჭიერი ხალხის ხელში იდეალური ინსტუმენტია
From the shards of tattered dreams I rose, unwilling. Tossed upon tides of pain that flowed and ebbed and left me searingly awake and more revoltingly... alive.

User avatar
Tom Clancy
Posts: 2077

Re: Video Content of Modern Game Design

Unread post#6 » 15 Nov 2021 11:56

რეალობასთან თან არის ახლოს, თან არ არის.
რეალობა არის ურიცხვი ბუნებრივი მოვლენისგან დაგენერირებული ლანდშაფტი, სადაც ხეტიალისგან ბუნების საიდუმლოებებს მაინც აღმოაჩენ. ეს არის კომპიუტერულად დაგენერირებული ზედაპირული, უშინაარსო რაღაც. არასდროს ეგეთ თამაშში სამყაროს კვლევაში დროს არ დავხარჯავ.
მივიდეთ, გავესაუბროთ
მივიდეთ, გავესაუბროთ

Riddick
Posts: 11592

Re: Video Content of Modern Game Design

Unread post#7 » 15 Nov 2021 16:41

მაგიტო მომწონს პატარა სამყაროები, სადაც ყველაფერს თავის ფუნქციააქ. ლოკაცია როცა არი თამაშში და ბოლოს მოგონებები რო უკავშირდება, იმდენად ნაცნობი როა.

იქნება შემთხვევები სადაც მაგრად გამოიჩენს თავს, მაგრამ გამარტივებას მეორე მხარეც ააქ. ესეთი გამარტივებებით უამრავი ხალტურა იყრება ხოლმე და სქამერების ხელსაწყოები უფრო გამოდის მერე, ვიდრე ხელოვანი ხალხის. იგივე ასეტები რაც იყო სიტყვაზე.
https://www.youtube.com/watch?v=Ep_35FTnYVA

Return to “Discussion”



Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 6 guests


cron