Red Dead Redemption 2,

თამაშის < ანონსი < რელიზი < გამოცდილება < მიმოხილვა < სპეც
User avatar
Tom Clancy
Posts: 2099

Re: Red Dead Redemption 2

Unread post#101 » 12 Jan 2020 22:45

მე დამეზარა წერა და ორ ნახატში გამოვაცხვე ემოციები :D
შეიძლება მესამეც მივცე ამ გახსენებებზე

ჯერ ბოლოში მიდი და მერე ნახე სთორის იმფაქტი
I won't miss.

User avatar
hellwalker
Posts: 5840
Contact:

Re: Red Dead Redemption 2

Unread post#102 » 12 Jan 2020 22:49

დავხურე ეპილოგიანად.
O Elbereth! Gilthoniel!
We still remember, we who dwell
In this far land beneath the trees,
Thy starlight on the Western Seas.

User avatar
Tom Clancy
Posts: 2099

Re: Red Dead Redemption 2

Unread post#103 » 12 Jan 2020 23:03

მაშინ ველოდები შთაბეჭდილებებს :D
I won't miss.

User avatar
hellwalker
Posts: 5840
Contact:

Re: Red Dead Redemption 2

Unread post#104 » 12 Jan 2020 23:49

შეილება პირველი ვხიო თავიდან.
O Elbereth! Gilthoniel!
We still remember, we who dwell
In this far land beneath the trees,
Thy starlight on the Western Seas.

User avatar
Tom Clancy
Posts: 2099

Re: Red Dead Redemption 2

Unread post#105 » 12 Jan 2020 23:57

კი კარგი აზრია. ისე მაგრად აქვთ გადაბმული გინდება წრედის თავიდან შეკვრა :D
I won't miss.

User avatar
hellwalker
Posts: 5840
Contact:

Re: Red Dead Redemption 2

Unread post#106 » 13 Jan 2020 02:03

უფ გრაფიკის სხვაობა :D :D :D :D :D :D
O Elbereth! Gilthoniel!
We still remember, we who dwell
In this far land beneath the trees,
Thy starlight on the Western Seas.

User avatar
Tom Clancy
Posts: 2099

Re: Red Dead Redemption 2

Unread post#107 » 13 Jan 2020 10:10

მალე შეეჩვევი წესით, მეც კატასტროფული კონტრასტი მეგონა მარა ცოტა ხანი და ეჩვევი.
ცხენის ანიმაციები იმდენად კარგია რომ ჩრდილავს გრაფიკის სხვაობას :D
I won't miss.

User avatar
Ripster
Posts: 1854

Re: Red Dead Redemption 2

Unread post#108 » 13 Jan 2020 11:27

ართურ მორგანი ვარ და სამსახურში ისე დავდივარ ქამარი მიჩანდეს.
პუჭურ პუჭურ ჩაიხაან
შენ ისეთი კაი ხარ
აიფხან თუ ჩაიფხან
გაიხარ და გაიხარ

ჩემო პუჭურ ჩაიხან

User avatar
Tom Clancy
Posts: 2099

Re: Red Dead Redemption 2

Unread post#109 » 13 Jan 2020 12:09

Welcome to the club :D
I won't miss.

User avatar
hellwalker
Posts: 5840
Contact:

Re: Red Dead Redemption 2

Unread post#110 » 13 Jan 2020 20:20

O Elbereth! Gilthoniel!
We still remember, we who dwell
In this far land beneath the trees,
Thy starlight on the Western Seas.

User avatar
hellwalker
Posts: 5840
Contact:

Re: Red Dead Redemption 2

Unread post#111 » 13 Jan 2020 21:55

► Show Spoiler
O Elbereth! Gilthoniel!
We still remember, we who dwell
In this far land beneath the trees,
Thy starlight on the Western Seas.

User avatar
hellwalker
Posts: 5840
Contact:

Re: Red Dead Redemption 2

Unread post#112 » 14 Jan 2020 09:53

განძს მივაგენი :DDDDDD https://imgur.com/a/Odev8nC
O Elbereth! Gilthoniel!
We still remember, we who dwell
In this far land beneath the trees,
Thy starlight on the Western Seas.

User avatar
Tom Clancy
Posts: 2099

Re: Red Dead Redemption 2

Unread post#113 » 14 Jan 2020 10:41

ამ ვიდეოზე რას იტყვით: https://youtu.be/MvJPKOLDSos

ჩემი აზრით სწორ ასპექტებს ეხება და როქსთარის მხრიდან დიზაინის ზუსტად ამ მომენტებზეა ფოკუსი საჭირო იმისთვის, რომ შემდეგი პროექტები ერთი-ორად ამაღლდნენ გეიმფლეის ხარისხში.

ბაჩო - რუსული სუბტიტრები შეგიძლია ჩაურთო ვიდეოს, მგონი ნორმალურად თარგმნის. რაღაც მხრივ ეხება იმ საკითხს, რასაც შენ ახსენებ ხშირად რედ დედზე საუბრისას.
I won't miss.

User avatar
hellwalker
Posts: 5840
Contact:

Re: Red Dead Redemption 2

Unread post#114 » 14 Jan 2020 11:04

90 მილიონი რამის გაკეთება შეეძლოთ უკეთესად. ამ თამაშის ნაწილი უსწრებს გეიმ ინდუსტრიას მთლიანად ერთი 15 წლით, დანარჩენი ნაწილი იგივე ადგილზე დგას რაზეც ეხლანდელი AAA ინდუსტრიაა. ანუ 15 წლისწინანდელ გეიმპლეის გვათამაშებს 50-ათიათასედ.

პროსტა რაც გააკეთეს რომ ეგეც ყოფილიყო ამ თამაშში, დანარჩენიც გამართული ყოფილიყო და მანდაც იგივე პროგრესი დაედოთ როკსტარი დახურავდა თამაშებს. ანუ პირდაპირი გაგებით ამოწურავდა თამაშების სფეროს და დადებდა მაქსიმუმს რაც შეილება გააკეთო ამ სფეროში და ყველაფერი სხვა რაც გაკეთდებოდა მაგის შემდეგ იქნებოდა უბრალოდ ვარიაცია და დევიაცია.
O Elbereth! Gilthoniel!
We still remember, we who dwell
In this far land beneath the trees,
Thy starlight on the Western Seas.

User avatar
Tom Clancy
Posts: 2099

Re: Red Dead Redemption 2

Unread post#115 » 14 Jan 2020 11:07

კი, მარა მაგ მილიონიდან კონკრეტული ერთის განხილვაა აქ და თავისუფლად შეუძლიათ ეგ მიმართულება შეცვალონ უკეთესისკენ, და წავიდნენ კიდევ ერთი 5 წლით წინ :D
I won't miss.

User avatar
hellwalker
Posts: 5840
Contact:

Re: Red Dead Redemption 2

Unread post#116 » 14 Jan 2020 11:38

კი, პირველი რაც მომინდა იყო თავისუფალი მისიის დიზაინია. რაც ჩემი აზრით მეგა მარაზმია ზოგადად გეიმ დიზაინის ეგრე რომ არ ააწყო თამაში და ნებისმიერ თამაშს ნაკლად ჩავუთვლი მაგის არ ქონას. წინასწარ გაწერილი ინსტრუქციების მიყოლა აბსოლუტურად ყველა შემთხვევაში ობიექტურად არის ცუდი და უარესი მოთამაშისთვის მიზნის დასახვასა და მიზნის მისაღწევი ტულების მიცემასთან შედარებით.
მაგრამ კონკრეტულად კი open world-ში არის ჰიპერ მეგა მარაზმი.
მაგის გამოა რომ ძალიან ბევრი "კინო ბლოკბასტერ თამაშის" მუღამი საერთოდ აღარ მაქ და AAA სინემატიკური ექსპერიენსების.

კონკრეტულად რედ დედს და როკ სტარს ვერ გამოვყოფდი ამ მიქარვის სამაგალითო ეგზემპლარად. იმიტო რო მაინც ახერხებენ ექსპერიენსების სწორედ შერჩევას და დაბალანსებას. და რავი, ამ თამაშში კარგად გაკეთებული ღია მისიის დიზაინი იმენა ტიტანური ჩელენჯი იქნებოდა. ანუ რაღაცეები არის რაც მარტივად მოგვარდებოდა და უფრო სახალისო იქნებოდა, იგივე Far Cry-ის მსგავსი ბაზების აღების თემა და ა.შ. მაგრამ რეალური მიღწევა მანდ იქნებოდა შენ თითონ რო შეგეძლოს გასაქურდი ობიექტების გამოძიება, პერსონაჟების გაცნობა, tricking, ხალხის შეგზავნა, დაძალება, გამოძალვა და ა.შ. ანუ რასაც ბანდა აკეთებს კადრებს მიღმა და მერე მზა მისიაზე მიყავრხარ, მაგი მომზადება რომ შეგძლებოდა შენ როგორც გამართული და საინტერესო გეიმპლეი თავის არჩევნებით და შედეგებით. აეეეე. სკაირიმის მაშტაბის დეუს ექს/ბალდურ'ს გეითი იქნებოდა.
O Elbereth! Gilthoniel!
We still remember, we who dwell
In this far land beneath the trees,
Thy starlight on the Western Seas.

User avatar
Slacker
Posts: 358

Re: Red Dead Redemption 2

Unread post#117 » 14 Jan 2020 11:56

► Show Spoiler


პ.ს. შეხვედრა მგონი დროულია ძმებო რდრ2 უნდა განვიხილოთ როგორც თქვი hellwalker
რა დროს ლექსიაო იობანი ვროტ,
ხმლით შემოვარდნილა Tim Roth

User avatar
hellwalker
Posts: 5840
Contact:

Re: Red Dead Redemption 2

Unread post#118 » 14 Jan 2020 12:01

მაგ კუთხითაც ბევრად უკეთესი იქნებოდა მიზანი/გზები დიზაინით. To Do List-ის მიყოლის დედა შ*ცი.

შეწუხებით არ შევუწუხებივარ. აქ უკეთეს ექსპერიენსზეა საუბარი. რისი შექმნაც შეიძლებოდა. მაგრამ ნუ რედ დეადის შემთხვეაში ეს მილკშეიკზე მესამე და მეოთხე "ბლის" დამატებაა.

განვიხილოთ მეთქი არ მითქვამს :D ვისკი დავლიოთ და არ ვილაპარაკოთ თქო ვთქვი. :D
O Elbereth! Gilthoniel!
We still remember, we who dwell
In this far land beneath the trees,
Thy starlight on the Western Seas.

User avatar
Tom Clancy
Posts: 2099

Re: Red Dead Redemption 2

Unread post#119 » 14 Jan 2020 12:19

ბიჯო არა, როგორც კინოს არ შევხედავ იქ სადაც იდეაში თავისუფლებაა გეიმფლეის კუთხით

კინოს კუთხით შევხედავ cutscene-ებს და სინემატიკებს

თორე ძაან მაგარი როა მაგას რომ ვხვდები და ბევრი რამე შედევრალურ დონეზე აქვს, ისიც მოწმობს რომ ორჯერ დავხატე არტურ მორგანი რამდენიმე დღიანი სესიებით და მესამეზე ვფიქრობ ახლა, ამ გახსენებებზე)
I won't miss.

Riddick
Posts: 11696

Re: Red Dead Redemption 2

Unread post#120 » 14 Jan 2020 18:25

ბოლოსკენ იყო მისიები რომლებში ექშენის დასაგენერირებლადაც ისეთ ყ*ეობებს აკეთებინებდნენ მთავარ გმირებს რო მაგრად გამიტყდა. ერთის მხრივ მაღალი დონის დრამატურგია, დეტალურად გაწერილი გმირები, რომლებსაც უთანაგრძნობ და პარალელურად სპაგეტი ვესტერნის დონის მოვლენები.

ეგეთი მომენტების გამო დისონანსს იწვევდა ეს თამაში ჩემში თავიდან ბოლომდე.

იგივე მომდიოდა გახსნილ სამყაროზე და აქტივობებზე. მიდი რაღაც წიფელის ისრით მოკალი სამ ვარსკვლავიანი ბაჭია, ისე რო თავში გაარტყა და ნუ რისთვის კლავ რო ხვდები ავტომატურად ანებებ თავს. ეჩივმენტის აღების დონის აზრია მარტო.

იმის მაგივრად რო ქემფთან ინტერაქცია მაქსიმალურად მნიშვნელოვანი და მრავალფეროვანი იყოს, ეგეც მაგარი სისულელე და ბუტაფორიულია.

Return to “Products”



Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 59 guests


cron