Wasteland 2, PC

თამაშის < ანონსი < რელიზი < გამოცდილება < მიმოხილვა < სპეც
User avatar
Mchedlo
Posts: 873

Wasteland 2

Unread post#1 » 11 Feb 2013 09:53

>>>

ამ სერიის პირველი ნაწილი 1988 წელს გამოვიდა. თამაში მეტად გამორჩეული იყო, ბევრი ინოვაციური შემოიტანა, თავისი ადგილი დაიმკვიდრა-რა ვიდეო-თამაშბის ისტორიაში. Wasteland-მა უზარმაზარი ზეგავლენა იქონია ყველა მომდევნო RPG-ზე, განსაკუთრებით კი იმათზე ითქმის, პოსტაპოკალიპტურ სამყაროში რომ ხდება. რა თქმა უნდა მათ შორისაა Fallout 3.

>>>

2003 წელს თამაშის შემქმნელმა, ბრაიან ფარგომ, შეისყიდა უფლებები ამ თამაშზე და განაცხადა კიდეც რომ გაგრძელების გაკეთებას აპირებს. ამისთვის კი მან კიკსტარტერის სერვისი გამოიყენა. 2012 წელს, განცხადების განთავსების შემდეგ 42 დღეში პროექტმა 3 მილიონ დოლარზე მეტი დააგროვა. ამ მომენტისთვის თამაში საკმაოდ კარგად გამოიყურება იმის გათვალისწინებით რომ ეს არც ალფაა და არც ბეტა ვერსია. თამაში Unity Engine-ზე იქმნება და გამოშვებულ იქნება მხოლოდ პერსონალური კომპიუტერისთვის. გამოშვების სავარაუდო თარიღი - 2013 წლის ოქტომბერი.

პირველი გეიმპლეი ვიდეო

User avatar
grigoli1970
Posts: 844

Wasteland 2

Unread post#2 » 11 Feb 2013 21:34

აპოკალისფური ატმოსფეროს მქონე თამაშები ძაან მაგრა მიყვარს მარა ეს რა პონტია 2013 ში გამოდის თამაში და დინამიური გეიმფლეი რო გაეკეთებინათ არ შეილებოდა ? :sad:
smothered in the crib

User avatar
Mchedlo
Posts: 873

Wasteland 2

Unread post#3 » 11 Feb 2013 23:13

იმისთვის რომ სიამოვნება მიიღო თამაშისგან არ არის აუცილებელი დინამიკა,ეკშენი,ტYვიების ზუზუნი და კოდ იყოს ;)

User avatar
grigoli1970
Posts: 844

Wasteland 2

Unread post#4 » 11 Feb 2013 23:37

სიამოვნებას ვერ მივიღებ თამაშისგანთქო არც მითქვია მარა როცა ესეთ თემას ეხება თამაში ჯობია რო პირველი პირიდან ხდებოდეს მოქმედება და უფრო დაძაბული იყოს თამაშის პროცესი, fallout 3-შიც გამოჩნდა რო უაზროდ იდიოტურმა ბრძოლის სისტემამ ნახევარი მუღამი დაუკარგა თამაშს , ესეთ თამაშში შინაარსიც მნიშვნელოვანია ატმოსფეროც მარა მაგ ყველაფერს დინამიური გეიმფლეი თუ არ ახლავს მეკარგება მუღამი, ახალ თამაშებს ვგულისხმობ ოღონდ
smothered in the crib

Riddick
Posts: 11696

Wasteland 2

Unread post#5 » 12 Feb 2013 00:43

დინამიურ გეიმფლეის რას ეძახი ვერდავწვი? fallout 2 ბევრად ატმოსფერული და ღრმა თამაშია ვიდრე სამი (ჩემი აზრით და გამოცდილებით), მარა ზედხედის იზომეტრიაშია გაკეთებული. ეს იგივეა როგორც 2D პლადფორმერები.უფრო მუღამიანი და სწორედ მიმართულია მაგ ჟანრისთვის ვიდრე სამგანზომილებიანი მაგ.
არვიცი რა გამოვა მარა საინტერესო ჩანს.

User avatar
grigoli1970
Posts: 844

Wasteland 2

Unread post#6 » 12 Feb 2013 00:57

hl2-ს აქ მაგალითად დინამიური გეიმფლეი, ისე გემოვნებაზეა fallout 2 იც შესწავლილი მაქვს კარგად და fallout 3-იც მარა მესამეს ატმოსფერო გაცილებით მირჩევნია, შეიძლება იმიტო რო მანამდე ილაის წიგნს ვუყურე და ყურებისთანავე მომინდა რო ეგეთი ატმოსფეროც მქონე თამაში გამეჩითა და fallout 3 ვნახე, მარა ყველაფრისგათვალისწინებით მეორე ჯობია მესამეს ეგეც მართალია
smothered in the crib

User avatar
Ripster
Posts: 1854

Wasteland 2

Unread post#7 » 12 Feb 2013 03:41

გრიგოლ ამას თურნ ბეისედის სუნი ასდის და ალბათ მაგიტომ მოგეჩვენა არადინამიური გეიმფლეი
ჟანრია ასეთი ტასკა უბრალოდ :დ ვერცერთ თურნ ბეისედ ს ვერ დავუმუღამე ;დ
არადა პოსტ აპოკალიფსი მაგრად მისწორდება
პუჭურ პუჭურ ჩაიხაან
შენ ისეთი კაი ხარ
აიფხან თუ ჩაიფხან
გაიხარ და გაიხარ

ჩემო პუჭურ ჩაიხან

User avatar
grigoli1970
Posts: 844

Wasteland 2

Unread post#8 » 12 Feb 2013 03:53

ეგ ჟანრი არ მეზიზღება მევასება თავისი მუღამი აქ უბრალოდ მაგრა გამიტყდა რო ვანხე ვიდეო, მეგონა fallout 3 ის პონტი იქნებოდა აპოკალოფსური თემატიკა რო დავიანხე :D
smothered in the crib

User avatar
Mchedlo
Posts: 873

Wasteland 2

Unread post#9 » 12 Feb 2013 08:50

პირველ რიგში ვერ გავიგე მაინც რას გულისხმობ დინამიურობაში...
ის რო დაპაუსება არ გიწევს და ხედავ თუ როგორ გამობდღვრნი მტერს ყევლაფერს ?
ითამაშე მაშინ გოდ ოფ ვორი და...
მერე ეგ მეორე, ერთი ამ კითხვაზე მიპასუხე, ბოლოს რამე ინდი/პლატფორმერი/იზომეტრია როდის ითამაშე ?

User avatar
Ripster
Posts: 1854

Wasteland 2

Unread post#10 » 12 Feb 2013 08:55

ინდი + პლატფორმერი რაღა შუაში იყო ძმობას გაფიცებ ))))))
პუჭურ პუჭურ ჩაიხაან
შენ ისეთი კაი ხარ
აიფხან თუ ჩაიფხან
გაიხარ და გაიხარ

ჩემო პუჭურ ჩაიხან

User avatar
Mchedlo
Posts: 873

Wasteland 2

Unread post#11 » 12 Feb 2013 12:52

WmX.RipsteR. wrote:ინდი + პლატფორმერი რაღა შუაში იყო ძმობას გაფიცებ ))))))

რა შუაში და ისეთი შტაბეჭდილება შემექმნა რომ მარტო AAA-პროექტებს და თამაშებს უყურებს და ტამაშობს, და შესაბამისად იგივე ინდი-თამაშებტან ან იზომეტრიაში რო არის ტამაში საერთოდ არ აქვს კონტაქტი...

User avatar
grigoli1970
Posts: 844

Wasteland 2

Unread post#12 » 12 Feb 2013 15:55

ხო დავწერე კაცო იმიტო გამიტყდა ესეთი გეიმფლეი რო აქ რო fallout 3 - ის ტიპის თამაშს ველოდი თქო და თუ გაინტერესებს როგორ თამაშებს ვთამაშობ პმ-ში მოგეწერა ამ თ თემაში რაღას წერ :D ისე კი აი ესენი მაქ დახურული:
world of goo, braid, botanicula, to the moon, trine, limbo

სუ არ მაქ პრობლემა ზედა ხედიდან თამაშის, მაშინ ამათნაირებსაც არ დავხურავდი : daiblo , torment, divinity, dragon quest .......
smothered in the crib

Riddick
Posts: 11696

Wasteland 2

Unread post#13 » 12 Feb 2013 16:45

კი დაწერე მარა სხვა პონტში გამოგივიდა)) პოსტაპოკალიფსი გინდა შენ "რეალისტური" FPS წყობით როგორც მივხვდი. უფრო ღრმად და ხარისხიანად რო შეხვიდე სამყაროს ატმოსფეროში.

თითონ Wasteland რაც შეეხება ჯერ ძაან მშრალი ვიდიაქ, დაუმუშავებელია და ჩისტა ალფა ვერსიას გავს. ვიდეოთი თუ ვიმსჯელებთ სამყარო არ იგრძნობა. მარა ისეთი ხალხი აკეთებს წესით იციან თავიანთი საქმე და შეილება მაგ ტერდბეიზში ისევ გააცოცხლონ სამყარო როგორ FPS-ში და დაუმტკიცონ შენნაირი აზის მქონე მოთამაშეებს რომ "დინამიურობა" არამხოლოდ FPS TPS ით გადმოიცემა )) რავი შეილება ვაფშე ამერია თემა და თუ რამეა მაპატიეთ ))

User avatar
grigoli1970
Posts: 844

Wasteland 2

Unread post#14 » 12 Feb 2013 19:25

riddick

პოსტაპოკალიფსი გინდა შენ "რეალისტური" FPS წყობით როგორც მივხვდი. უფრო ღრმად და ხარისხიანად რო შეხვიდე სამყაროს ატმოსფეროში.


აი ზუსტად ამას ვამბობდი მარა ვერ გადმოვეცი კარგად, სანამ არ გამოვა თამაში აღარ დავწეროთ რა არაფერი
smothered in the crib

Riddick
Posts: 11696

Wasteland 2

Unread post#15 » 31 Aug 2013 14:03

დემოს გეიმფლეი ვიდეო დაიდო
მარა საქმე იმაშია, რომ თამაში ხუთი წლის წინ გამოსული Desperado 2 დონეზეც ვერ ქაჩავს ვიზუალით. რაღაც მშრალ და უმუღამო ვიდზეა. რავი შეილება მარტო ჩემთვის...

User avatar
SLaYeR
Posts: 6136

Wasteland 2

Unread post#16 » 31 Aug 2013 21:34

განათება არ მომწონს, ატმოსფერო არ მოაქვს
ძველი FO-ებივით რუხი ფერები ჯობია ქონდეს
From the shards of tattered dreams I rose, unwilling. Tossed upon tides of pain that flowed and ebbed and left me searingly awake and more revoltingly... alive.

User avatar
hellwalker
Posts: 5840
Contact:

Wasteland 2

Unread post#17 » 19 Sep 2014 18:39

გამოვიდა თამაში. გრაფიკას უწუნებენ და კომბატს და სიუჟეტს უქებენ. ვიწერ და იმედია გაამართლებს მოლოდინებს. ამის ხარისხით შეიძლება მერე ნუმერიას შეფასებაც.
O Elbereth! Gilthoniel!
We still remember, we who dwell
In this far land beneath the trees,
Thy starlight on the Western Seas.

Riddick
Posts: 11696

Wasteland 2

Unread post#18 » 19 Sep 2014 18:45

გამოსვლის ინფო:
Release Date: Sep 19, 2014
Developer: InXile Entertainment
Genre(s): Role-playing
Metascore 80 out of 100
User Score 7.2 out of 10

პირველი შეფასებები:
PC Gamer - 8.3/10
MMORPG.com - 8.2/10
Eurogamer - 8/10
Eurogamer Italy - 8/10
Digital Spy - 8/10
Strategy Informer - 7.5/10

User avatar
hellwalker
Posts: 5840
Contact:

Wasteland 2

Unread post#19 » 20 Sep 2014 11:05

ერთი ორი საათი წავითამაშე.
თავიდან დამჭირდა რვეულის გაძრობა რომ Party მომეფიქრებინა დაბალანსებული, ამდენი ჩალიჩის მერე პერსონაჟების ხასიათების არ მოფიქრება ცოდვა იქნებოდა. თამაში დაიწყო და ეგრევე გადავინაცვლე 90 იანებში.

ვიზუალურად ძაან დილეტანტურად არი გაკეთებული, აი მე რო შემილია დავჯდე და ავაწყო ერთი 3თვე 3Ds Max ის სწავლის მერე ისეთია. რაც უცნაურია Numeria კარგ ვიდზე დგას თითქოს. მარა ხელს არ უშლის თამაშს, რა ატმოსფეროსაც ვიზუალურად ვერ ქმნიან, თამაშის სხვა ასპექტებით ავსებენ.

ამუნიცია და მედიკამენტები ნებისმიერ სურვივალ ჰორორზე ცოტაა, რუკაზე მოძრაობა ცალკე თავგადასავალია, წყალი არ უნდა გაგითავდეს და რუკაზე ოაზისები იპოვო სადაც აავსებ. რადიაციულ ზონებში ვერ გადიხარ თუ არ გაქ კაი დაცვა. კომბატი სუფთა Fallout 1,2 -ის სტილშია. თუმცა ამათგან განსხვავებით სამწუხაროდ მარტო დიალოგებით გასვლა ოპცია არ არის. ;/

დიალოგების ფანჯარა რაღაც არქაულია, fallout ზე ძველი. ტოპიკებს აჭერ როგორც მოროვინდში.

მოკლედ იმენა მართლა old school, old school თამაშია ყველა ასპექტში. რეაქცია თამაშზე დადებითი მაქ ჯერ. ჩამთრევია და საინტერესო.
O Elbereth! Gilthoniel!
We still remember, we who dwell
In this far land beneath the trees,
Thy starlight on the Western Seas.

User avatar
hellwalker
Posts: 5840
Contact:

Wasteland 2

Unread post#20 » 21 Sep 2014 20:38

ასწორებს, ვიზუალმაც კი დაიწყო ატმოსფეროს მოტანა Fallout 1, 2-ივით. დავეხტები უდაბნოში 6 კაციანი რაზმით, ოაზისებით ვზომავ მარშუტებს უწყლობით რო არ მოვკვდე და fallout-ის უფრო რეალისტურ და მილიტარისტული ვერსიის სამყაროში ვიკვლევ გზას. კომბატიც ასწორებს თავისებურად და თამაშის პროცესი სასიამოვნოა. იარაღების სკილები გავანაწილე team-ში რომ ერთნაირი ამუნიცია არ გახარჯოს ყველამ და ბაზისური სურვივალ სკილებიც ამოვქაჩე. ერთმანეთს აღარ არტყავენ ტყვიებს და მედიკიც უფრო ხშირად გკურნავს ვიდრე გაზიანებს.თუმცა ზოგჯერ თვითნებობენ შუა ბრძოლაში დეპუტიზირებული მოქალაქე კომპანიონები და სტრესის გავლენით რენდომით სროლას იწყებენ. მაგრამ Wisp სწავლობს ნელნელა ლიდერობას და სხვების სწორ გზაზე დაყენებას. რაღაცას ვემსგავსებით უკვე და ეფექტური საბრძოლო უნიტის გზას დავადექით.

Fallout 1,2 -ივით ძლიერი დიალოგები არ შემხვედრია ჯერ და ნუმერიას კრიზისების სისტემით არ არი აწყობილი სამყარო, ასევე კომპანიონებს ვერ ესაუბრები და ტოპიკების სისტემით ვერც სხვა npc-ებს ჩაეძიები ყველაფერში რაც ცოტა დასანანია. მარა ნუ ეგ მხოლოდ, ძალიან კარგსა და გენიალურს შორის ავლებს საზღვარს. თვალების ჩაწითლებამდე სათამაშოდ მაინც ჩამითრია.
O Elbereth! Gilthoniel!
We still remember, we who dwell
In this far land beneath the trees,
Thy starlight on the Western Seas.

Return to “Products”



Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 90 guests


cron