Skyrim has officially gone gold!!!დღეს სკაირიმზე მომუშავე გუნდი ოფიციალურად აღნიშნავს თამაშის ოფიციალურად დასრულებას. Skyrim-ზე მუშაობა ოფიციალურად სამი წლის წინ, Fallout 3-ის წარმოების დასრულების შემდეგ დაიწყო, ფურცელზე იდეა კი ობლივიონის რელიზიდანვე იწერება. სამი წლის განმავლობაში ეს ხალხი დაუღალავად შრომობდა და ღაამებს ათენებდა იმისთვის, რომ ჩვენამდე ღირსეული Elder Scrolls-ის ეპიზოდი მოეტანათ. მოროვინდის, ობლივიონის და FO3-ის შემდეგ მნიშვნელოვნად გაიზარდა დეველოპერების წევრთა რაოდენობა, სტუდიამ შეიძინა ბევრი ახალი ნიჭიერი ადამიანი, უკვე სტაჟირებულმა პერსონალმა კი ახალი ხედვით განაგრძო კრეატივის თამაშში ჩადება. დეველოპმენტის პერიოდში მთავარი მოტივაციას წარმოადგენდა ამ თაობის კონსოლების რესურსების მაქსიმალური გამოყენება და რაც შეიძლება მეტი კონტენტის ჩადება მასიურ, სიცოცხლით სავსე სამყაროში. მუშაობის დაწყებიდან ორი წლის შემდეგ VGA 2010-ზე სრულიად მოულოდნელად ტოდ ჰოვარდმა Elder Scrolls-ის მეხუთე სერია ოფიციალურად დააანონსა.
>>>ამ დროს უკვე ერთი წლის გაჟონილი იყო ჭორები სერიის მეხუთე ნაწილის შესახებ, რომლის დასაჯერებელი ფაქტიც იმ დროისთვის არ გაგვაჩნდა. ზუსტად ამ დღეს მრავალმა Elder Scrolls-ის ფანმა მოსვარა მონიტორი სიხარულისგან, რის მიხედვითაც Harry Patriadge-მა გააკეთა მოკლე-მეტრაჟიანი ანიმაცია სკაირიმის ანონსისა და რიგითი ფანის შესახებ
>>>ანონსის შემდეგ Bethesda Game Studios-ის ფორუმებში იმდენი ხალხი შევცვივდით, სერვერები მოკვდა და დროებით ფორუმებიც გაითიშა. აღდგენის შემდეგ კი შეიქმნა მრავალი excited თემა თამაშის უამრავ საკითხზე თეორიებით, იმედებითა და შემოთავაზებებით.
რამდენიმე ხნის შემდეგ Matt Grandstaff-მა ფორუმზე დააანონსა პირველი გეიმფლეი ტრეილერის გამოქვეყნების თარიღი. დაიწყო საშინელი და უსასტიკესი დროის ათვლა დეკემბრის ტრეილერამდე. ბოლო წუთებში ოფიციალური გვერდის წამში ორჯერ refresh და ტრეილერის გამოჩენის დროს ისევ სერვერების სიკვდილი. თუმცა ის მალევე აიტვირთა იუტუბზე, სადაც უკვე მეორედ მოგვიხდა მონიტორების მასიურად გაწმენდა
>>>ტრეილერის ნახვის შემდეგ ისევ უამრავი ტოპიკი, სტატია და პრევიუ მისი ანალიზისა და თამაშის მომავლის შესახებ. გაირკვა ბევრი ახალი დეტალი და შესაბამისად დაიბადა ბევრი ახალი იდეაც. ამ დროისთვის hype უმაღლეს დონეს აღწევდა. დღეები ნელა გადიოდა. თითოეული ახლად გამოქვეყნებული სქრინი თუ სტატია გულმოდგინედ ირჩეოდა და განიხილებოდა. GameInformer-მა დაიწყო სკაირიმის ერთი თვის განმავლობის ექსკლუზიური მასალის გამოქვეყნება. კადრები თამაშზე მუშაობის პროცესიდან. თამაშის მუსიკა და ხმა, ექსკურსია სტუდიაში, სკაირიმის არტი და სხვა საინტერესო ვიდეოები. მოვიდა hands-on-ებისა და პირველი პუბლიცისტური გეიმფლეი დემოების ჩვენებების დროც. ჯერ E3, მერე QuakeCon და შემდეგ PAX. ყველა ივენტი განსაკუთრებული ემოციითა და მოლოდინით სავსე გამოდგა. უკვე კარგად ვიცნობთ თამაშს, ყველა რასის პრესეტი ნანახი გვაქვს, პიტ ჰაინსის ტვიტერი დაბომბილია და დღემდე იბომბება კითხვებით და დროა HD ვიდეოების ჩვენების. წავიდა ამაზეც დროის ათვლა. სლაიერასა და ჩემს შორის მიმდინარეობს სუპერ მით ბოის გეიმფლეისა და პლეინსკეიპ ტორმენტის პლოტის დისკუსიები. ამ დროის ვეუბნები, რომ წუთი-წუთზე უნდა დაიდოს სკაირიმის HD ვიდეოები და ორგაზმი უნდა განვიცადო... იდება ვიდეოები. თითქმის იგივე footage რაც წინა ივენტებზე ვნახეთ, მაგრამ უფრო ვრცელი და მაღალი ხარისხის ვიდეოები.ნელ-ნელა, ახალ-ახალი დეტალების გარკვევასთან ერთად იზრდება მოლოდინიც.
ტიზერისა დრაკონულ ენაზე დაწერილი ტექსტის გაშიფვრიდან დღემდე თითქმის ერთი წელი გავიდა. და დღევანდელი დღე ოფიციალურად ცხადდება სკაირიმზე მუშაობის დასრულების დღედ.
ერთ კვირაზე ნაკლები დარჩა იმ სერიის ახალი ეპიზოდის გამოსვლამდე, რომლის თამაშებშიც უამრავი დრო და ემოცია გვაკავშირებს.
ჯერემი სოულის შედევრალური მუსიკა, მეთიუ კაროფანოს არტისტული ნამუშევარი, ტოდ ჰოვარდის დიზაინერული ხედვა და სხვა უძლიერესი ხალხის ერთობლივად შექმნილი თამაში, Skyrim, სულ მალე გამოვა Bethesda-ს სამუშაო ოფისიდან და მრავალ მოთამაშეს გადაიყვანს ახლად გაცოცხლებული სამყაროში.
მე პირადად ახლა ამას ვგრუხუნებ
>>>სურათების სლაიდშოუ გუშინდელი ღამის - დეველოპერები აღნიშნავენ მუშაობის ოფიციალურად დასრულებას
>>>