მარა რეალობაში ეგ არ მოქმედებს როცა 40 000 მოდი დევს სხვადასხვა რაღაცის და 500 მაინც არის ღირსეული და კარგი ნამუშევარი.
ბოლო ხანებში ფალსკაარზე მაღლაც დავწერე და ადრე მოროვინდის მოდერებიდან სკრიპტების გამო აიყვანეს კაცი და ობლივიონის მოდერებიდან მეშებს ვინც ქმნიდა, ეს ინფოებიც ფორუმებზე ტრიალებს, დალშე რა ხდება არ ვიცით, ქომუნითი კმაყოფილია და აგრძელებს მუშაობას და უმადურ ხალხთან არამგონია მაგის სურვილი ქონდეთ.
ეს არის უფასო პრაქტიკის სკოლა სადაც საკუთარ პორტფოლიოს ქმნიან და ბეთესდა მაგის ორგანიზატორია, რომელსაც შეუძლია რაც მოეწონება თითონაც გამოიყენოს.
მთელი გეიმინგ ინდუსტრია განსაკუთრებით კონსოლებზე ერთმანეთის იდეებს იღებენ მარა ფულს ამაში არავინ იხდის, Resident Evil 4 არის დღევანდელი კონსოლ გეიმინგის სტანდარტი მარა მიკამის არ უხდიან. დღეს რო რამე დიდ open world rpg-ს ვქმნიდე, მეც თავისუფლად ავიღებ იმ იდეებს და გამოვიყენებ და თუ რამე მომეწონება და გაკეთების თავი არ მექნა იმ კაცს შეიძლება დავუძახო კიდეც.
ნელნელა იქამდე დავედით, რომ ვიზუალური ცვლილებები მინიმალურია, მთავარია რო 32 და 64 გადაიყვანეს. გილოცავთ. კარგია რო გაგიადვილდებათ მოდების დაყენების პროცესი.
მე რო შენ ეზოში საერთოდ უსასყიდლოდ ძალიან მაგარი ხე დავრგო და შენ დაიწყო ბაზარი რო შენი დარგულია ტეხავს, ან თუნდაც ჩემი მოთხარო და იგივე დარგო, ის რო გქონდეს სათქმელი რო ჩემი დარგული არაა, დაჟე მე თუ არ მიტყდება, მაინც ტეხავს
მე მართლა წავახალისებდი მოდერებს, თან სერიოზულად და მიხვდება მაგას რომელიმე მსხვილი სტუდია ადრე თუ გვიან. წახალისების მოდელები კი ზუსტად ისეთი იქნება როგორიც თამაშს გამოადგება
მოიფიქრონ პრობლემა არაა. გაუკეთონ ფორუმი, გაუკეთონ მოდ მენეჯერი, გაუმარტივონ საქმე მაგას რა ჯობია. მაგათ ადგილზე წლების წინ მექნებოდა მე მასეთი ბაზა. Steam Workshop-ია ვითომ რაღაც მსგავსი მარა ხალხი მაინც ნექსუსზე ზის და ნექსუსის დონის ოფიციალური რო იყოს კიდე უფრო მეტი ხალხი შეემატებოდა.
Users browsing this forum: No registered users and 88 guests