Dark Souls, PC, X360, PS3

თამაშის < ანონსი < რელიზი < გამოცდილება < მიმოხილვა < სპეც
Riddick
Posts: 11696

Dark Souls

Unread post#1 » 19 Sep 2010 20:12

>>>

წინა წელს გამოშვებული როლური ექშენი Demon's Souls'ის მეშვეობით ცნობილმა კომპანია From Software'მა, ახალი პროექტი დააანონსა: Project Dark. "ბნელი პროექტს" შესაფერისად, შემქმნელებმა პრეზენტაციის გარშემო უამრავი "იდუმალებით" მოცული ჭორი გაავრცელეს. თამაშის ვიდეო რგოლის ჩვენების დროს Sony'ს პირდაპირი ტრანსლაცია გაითიშა, ასე რომ ყველანაირი ინფორმაციის გაგება მეორე ხელიდან მოგვიწია.

რგოლის მთავარ თემად ჩაფხუტებში გამოწყობილი ზომბები და მონსტრები იყვნენ. შემქმნელების თქმით, მოცემული პროექტი ყველაზე მეტად მათი წინა თამაშის გულშემატკივრებს მოეწონებათ. თუ გავიხსენებთ, რომ Demon's Souls სხვა თამაშებისგან "ბნელი ფენტეზის" სეთინგითა და წარმოუდგენელი სიძნელით განსხვავდებოდა, შეგვიძლია ვივარაუდოთ, რომ თამაშს ბანალურობა არ ემუქრება. არის თუ არა თამაში Demon's Souls პირდაპირი გაგრძელება ცნობილი არ არის, მაგრამ ვიდეოს მიხედვით თუ ვიმსჯელებთ, ორ ზემოთ ნახსენებ თამაშს ბევრი რამ უნდა ქონდეთ საერთო.

თამაშის რელიზი 2011 წილსთვის არის დაგეგმილი. Project Dark სავარაუდოდ, PS3'მის ექსკლუზივი იქნება, მაგრამ მოცემული ინფორმაცია ჯერჯერობით ბოლომდე დადასტურებული არ გახლავთ, რადგან თამაშის შესახებ ამჟამად ძალიან განსხვავებული ინფორმაციები ვრცელდება.


Riddick
Posts: 11696

Dark Souls

Unread post#2 » 03 Feb 2011 18:26

და აი ისიც, პირველი სქრინშოტები და ტრეილერი =) კულ
► Show Spoiler

User avatar
Tom Clancy
Posts: 2099

Dark Souls

Unread post#3 » 23 Jun 2011 17:46

აქამდე პროექტს თვალს არ ვადევნებდი, რადგან PS3-ის ექსკლუზივი მეგონა, მაგრამ ახლა ვნახე, რომ 360-ზეც გამოდის და გადავათვალიერე მის შესახებ ინფორმაციის წყაროები.
რამდენიმე სტატია ვნახე, სადაც წერია, რომ თამაშზე Demon's Souls-ის გუნდი მუშაობს, მაგრამ მისი სიუჟეტური გაგრძელება არ იქნება (შეგვიძლია თემის სათაურიდან Demons Soul II ამოვიღოთ.) multyplayer mode დაბრუნდება და თამაშის სირთულით არა ანაკლები იქნება.
რელიზად 4 ოქტომბერია დადასტურებული და ამაზონზე საკოლექციო გამოცემა სტანდარტულ ფასად არის.
დაგროვდა სქრინებიც

► Show Spoiler

უფრო მეტი სქრინები შეგიძლიათ ნახოთ აქ:
>>>
ტრეილერები:
>>>
I won't miss.

User avatar
SLaYeR
Posts: 6136

Dark Souls

Unread post#4 » 07 Jul 2011 22:47

ესაც ძალიან ბოროტი ფენტეზი იქნება Demon's Souls ის პონტში, თან ის უფრო Japanese Style იყო, სამყაროს მარაზმი მონსტრებით დასახლებული და აქ რაღაც უცხო world არის, უფრო ევროპული ზღაპრების სტილში, მაგრა მევასება ასეთი რამეები <3
From the shards of tattered dreams I rose, unwilling. Tossed upon tides of pain that flowed and ebbed and left me searingly awake and more revoltingly... alive.

User avatar
Tom Clancy
Posts: 2099

Dark Souls

Unread post#5 » 20 Aug 2011 22:41

I won't miss.

User avatar
hellwalker
Posts: 5840
Contact:

Dark Souls

Unread post#6 » 23 Aug 2011 09:09

ძაან გიჟი არტია, მგელი ხმლით მაგარი იყო ძაან.
O Elbereth! Gilthoniel!
We still remember, we who dwell
In this far land beneath the trees,
Thy starlight on the Western Seas.

Riddick
Posts: 11696

Dark Souls

Unread post#7 » 23 Aug 2011 14:57

ხო მაგ მგელზე შეჩერდა ჩემი ყურადღებაც.
საფირმო დარკ ატმოსფერო ადგილზეა. კიპერ, გამოცდილი თვალიგაქ მაინც და როგორ ფიქრობ, რაარი ამ ატმოსფეროს შექმნის მთავარი მიზეზი? ჩრდილები (განათება), ფერები, იაპონური სტილისტიკით დახატული ევროპული არტი თუ მოწინააღმდეგეები, მექანიკა. რომელს ხედავ ფუნდამენტად =]

User avatar
hellwalker
Posts: 5840
Contact:

Dark Souls

Unread post#8 » 27 Aug 2011 06:48

იაპონური სტილისტიკით დახატული ევროპული არტი
სიცარიელე
O Elbereth! Gilthoniel!
We still remember, we who dwell
In this far land beneath the trees,
Thy starlight on the Western Seas.

Riddick
Posts: 11696

Dark Souls

Unread post#9 » 31 Aug 2011 13:25

ხო რავი, შეილება : ) პირველი არმაქ ნათამაშები.

User avatar
Slacker
Posts: 358

Dark Souls

Unread post#10 » 01 Sep 2011 06:36

რა მაგრად ტეხავს რო PCზე არ გამოდის :\
ეს ბოქსი ხო ვერადავერ ვიყიდე
რა დროს ლექსიაო იობანი ვროტ,
ხმლით შემოვარდნილა Tim Roth

BoromiR
Posts: 638

Dark Souls

Unread post#11 » 04 Sep 2011 20:06

ხო მაგ მგელზე შეჩერდა ჩემი ყურადღებაც.
საფირმო დარკ ატმოსფერო ადგილზეა. კიპერ, გამოცდილი თვალიგაქ მაინც და როგორ ფიქრობ, რაარი ამ ატმოსფეროს შექმნის მთავარი მიზეზი? ჩრდილები (განათება), ფერები, იაპონური სტილისტიკით დახატული ევროპული არტი თუ მოწინააღმდეგეები, მექანიკა. რომელს ხედავ ფუნდამენტად =]

რთულია Demon Soul'ის და Dark Soul-სის ატმოსფერის სიტყვებით გადმოცემა. რთავ თამაშს და თუ სიწყნარეში და მითუმეთეს თუ სიბნელეში ზიხარ შეიძლება გარეკო. შეიძლება წაგშალოს რეალური სამყაროდან და ბოლომდე ჩაგძიროს თამაშის სამყაროში. არანაირი ჰოლლივუდობა არ შეგხვდება თამასში, არანაირი "კინემატიკური კამერები", არანაირი "ეპიკური სიმფონიური ოსტები" არანაირი ფინალური ფანტაზიის "სუპერ დუპერ ეპიკ ფაიტები" - უბრალოთ გაურკვევლობა და სიცარიელე. დადიხარ მიტოვებულ და დანგრეულ გადანადგურებულ სამეფოს ციხე სიმაგრეში, რომელშიც არავინღა არის ცოცხალი არსება დარჩენილი, ზემოთ აიხედავ შიგა და შიგ დრაკონი დაფრინავს და ცეცხლებით იგინება. ბნელ კორიდორში შეხვალ და ჩკუა შეშლილი სულ ამოფანტული ციხე სიმაგრის მოქალაქე გხვდება. გინდა ერთ ადგილას გასვლა მაგრამ გზა გადაკეტილია და იძულებული ხარ მზიანი ამინდიდან ბნელ და ღრმა გამოქვაბულში ჩახვიდე, ატმოსფერო ისე იცვლება რომ ვერც კი ხვდები სად ხარ. არანაირი ოსტები, უბრალოთ ანთებული სანთლები, ჯაჭვების შხრიალი, და ჟანგიანი კარების შორიდან მოცაცქანებული ხმა. დადიხარ და ცდილობ გადარჩე.
Dark Soul'ის გამო შეიძლება ერთი ცალი თირკმელი გავყიდო.

Riddick
Posts: 11696

Dark Souls

Unread post#12 » 05 Sep 2011 23:34

უბრალოთ გაურკვევლობა და სიცარიელე

+ გეიმფლეი
დადიხარ მიტოვებულ და დანგრეულ გადანადგურებულ სამეფოს ციხე სიმაგრეში

და მაგ მიტოვებული და ცარიელის გრძნობა უცებ ინდივიდუალური თავგადასავლის გრძნობაში გადადის =)
და იძულებული ხარ მზიანი ამინდიდან ბნელ და ღრმა გამოქვაბულში ჩახვიდე

არ გეფერებიან როგორც დასავლური გეიმმეიქერები და დებილ კინოს არ გაყურებინებენ (კაკრას მაგიტომაც ფასობს!)
Dark Soul'ის გამო შეიძლება ერთი ცალი თირკმელი გავყიდო.

ეს ორი სერია ისტორიაში შევა ნაღდათ

User avatar
Tom Clancy
Posts: 2099

Dark Souls

Unread post#13 » 09 Sep 2011 19:04

I won't miss.

User avatar
hellwalker
Posts: 5840
Contact:

Dark Souls

Unread post#14 » 10 Sep 2011 16:05

art სტილი ძაან გიჟია, 500% უკეთესი ჩანს demons-საზე

oh and
Riddick
არ გეფერებიან როგორც დასავლური გეიმმეიქერები და დებილ კინოს არ გაყურებინებენ

აი ეგ არ უნდა გეთქვა ! 90% აქცენტი "კინო"-ზე სწორედ რომ იაპონიიდან მოდის!
demon souls-ს უფრო მეტად დასავლური old school თამაშია ვიდრე აღმოსავლური.
O Elbereth! Gilthoniel!
We still remember, we who dwell
In this far land beneath the trees,
Thy starlight on the Western Seas.

Riddick
Posts: 11696

Dark Souls

Unread post#15 » 10 Sep 2011 16:42

აი ეგ არ უნდა გეთქვა ! 90% აქცენტი "კინო"-ზე სწორედ რომ იაპონიიდან მოდის!
demon souls-ს უფრო მეტად დასავლური old school თამაშია ვიდრე აღმოსავლური.[/quote]
სხვანაირად გაიგე. დასკრიფტული cod ების მსგავსი თამაშები ვიგულისხმე და არა საკულტო ფილმების სტილის და ატმოსფეროს თამაშებში გადატანა.

User avatar
hellwalker
Posts: 5840
Contact:

Dark Souls

Unread post#16 » 10 Sep 2011 17:07

არც მანდ ხარ მართალი, არჩევნის უფლება, სხვადასხვა ხასიათის და მსოფლმხედველობის პერსონაჟით თამაშის შესაძლებლობა, multiply გასვლის გზები. საერთოდ open ended თამაშის კონცეპტი.
ძალიან გაგიჭირდება 96წლის შემდეგ გამოსული აღმოსავლური თამაშის დასახელება რომელსაც ეგ აქვს.
შეიძლება ითქვას დასავლური გეიმინგის ეკსკლუზივია (:
O Elbereth! Gilthoniel!
We still remember, we who dwell
In this far land beneath the trees,
Thy starlight on the Western Seas.

User avatar
DaRk5nAk3
Posts: 254

Dark Souls

Unread post#17 » 10 Sep 2011 22:30

PS3 თუ ვიყიდე პირველი ამ დისკს ვიყიდი

Riddick
Posts: 11696

Dark Souls

Unread post#18 » 11 Sep 2011 10:57

არც მანდ ხარ მართალი, არჩევნის უფლება, სხვადასხვა ხასიათის და მსოფლმხედველობის პერსონაჟით თამაშის შესაძლებლობა, multiply გასვლის გზები. საერთოდ open ended თამაშის კონცეპტი.
ძალიან გაგიჭირდება 96წლის შემდეგ გამოსული აღმოსავლური თამაშის დასახელება რომელსაც ეგ აქვს.
შეიძლება ითქვას დასავლური გეიმინგის ეკსკლუზივია (:

და ვინ თქვა რო - დასკრიფტული cod ების მსგავსი თამაშები ვიგულისხმე და არა საკულტო ფილმების სტილის და ატმოსფეროს თამაშებში გადატანა - ეს - არჩევნის უფლება, სხვადასხვა ხასიათის და მსოფლმხედველობის პერსონაჟით თამაშის შესაძლებლობა, multiply გასვლის გზები - ამის შემცველი უნდა იყოს? დიდი off გადახვევების გარეშე Kojima'ს ვახსენებ და მისი ინდუსტრიაში მოსვლის მთავარ შთაგონების სფეროს - კინომატოგრაფს. ცნობილ დიზაინერს, კიდევ ბევრმა ეხლა უკვე ცნობილმა აღმოსავლურმა გეიმდიზაინერმა "მიბაძა"/მის კვალზე წავიდა.
წლებში სლაბივარ, მარა რამდენიმე ისეთი თამაში იყო ჩემს ცხოვრებაში რომელიც საერთოდ მიცვლიდა თამაშების ინდუსტრიაზე შეხედულებას და მათი 90 პროცენტი ზუსტად აღმოსავლური გახლდათ. შეხედულებას კი ზუსტად ეპიკური ფილმების ყურების და მათში მონაწილეობის განცდას გამო მიცვლიდა. არ დავიწყებ ჩამოთვლას, არდავიწყებ შედარებას, მარა ვიტყვი, რომ საფირმო იაპონური ატმოსფერო (რომელიც ამ თამაშში იგრძნობა) ჩემთვის, ძალიან დიდ, ქონიან პლიუსად ზის.

User avatar
Tom Clancy
Posts: 2099

Dark Souls

Unread post#19 » 11 Sep 2011 13:47

► Show Spoiler
I won't miss.

User avatar
hellwalker
Posts: 5840
Contact:

Dark Souls

Unread post#20 » 11 Sep 2011 14:21

Riddick wrote:და ვინ თქვა რო - დასკრიფტული cod ების მსგავსი თამაშები ვიგულისხმე და არა საკულტო ფილმების სტილის და ატმოსფეროს თამაშებში გადატანა - ეს - არჩევნის უფლება, სხვადასხვა ხასიათის და მსოფლმხედველობის პერსონაჟით თამაშის შესაძლებლობა, multiply გასვლის გზები - ამის შემცველი უნდა იყოს? დიდი off გადახვევების გარეშე Kojima'ს ვახსენებ და მისი ინდუსტრიაში მოსვლის მთავარ შთაგონების სფეროს - კინომატოგრაფს. ცნობილ დიზაინერს, კიდევ ბევრმა ეხლა უკვე ცნობილმა აღმოსავლურმა გეიმდიზაინერმა "მიბაძა"/მის კვალზე წავიდა.
წლებში სლაბივარ, მარა რამდენიმე ისეთი თამაში იყო ჩემს ცხოვრებაში რომელიც საერთოდ მიცვლიდა თამაშების ინდუსტრიაზე შეხედულებას და მათი 90 პროცენტი ზუსტად აღმოსავლური გახლდათ. შეხედულებას კი ზუსტად ეპიკური ფილმების ყურების და მათში მონაწილეობის განცდას გამო მიცვლიდა. არ დავიწყებ ჩამოთვლას, არდავიწყებ შედარებას, მარა ვიტყვი, რომ საფირმო იაპონური ატმოსფერო (რომელიც ამ თამაშში იგრძნობა) ჩემთვის, ძალიან დიდ, ქონიან პლიუსად ზის.

ჩემ პოსტს რანაირად პასუხობს ვერ მივხვდი მართალი გითხრა.
ერთადერთი რაც დავინახე არის დასავლური გეიმ ინდუსტრიის დაჯმა, რაც არის სრული bullshit,
არც ინოვაციებით და არც ინდუსტრიის შემცვლელი მოვლენებით არ ჩამოუვარდება არანაირად აღმოსავლურ ინდუსტრიას, ბევრი რამით ათწლეულებით უსწრებს და პირიქით.

სა ვსემ უვაჟენიემ არგუმენტი არის 0! cod ერთი თამაშია და ერთი ჟანრია და პროსტა დასკრიპტულ ლაინერ თამაშებზე სიტყვები არ მყოფნის იმდენად დიდი უაზრობაა ლაპარაკი. ერთერთი მთავარი გამომარჩეველი თვისება აღმოსავლური თამაშების არის რომ ლიანდაგია, ისტორიით, არჩევნებით და უმეტეს მხრივ ტერიტორიითაც!

და ატმოსფეროც საფირმო არ არის, იაპონური სტანდარტებითაც უნიკალური და განსხვავებულია ჩემი აზრით, გეიმპლეის და თვითონ თამაშს რაც შეეხება სულით და გულით დასავლური თამაშია, blade of darkness + gothic + ტონკი დახვეწილი იაპონური touch.

და კინოს ატმოსფეროს ჯერესერთი არ უნდა ვაკოპირებდეთ ჩვენ მედიუმს უნდა ვარგებდეთ, თამაშები არარი კინო სადაც დარბიხარ! ბევრად უფრო involved experience შეგვიძლია შევქმნათ, როგორც heavy rain მა დაამტკიცა, და არც არჩევნის უფლება და ხასიათის არჩევის და ძაან სინემატიკური ექსპერიენსის შექმნა გაჭირვებია bioware-ს Mass effect-ში.

ბევრი კარგია ორივე ნახევარსფეროდან მარა იმენა უაზრო bulshity bullshit ია რომ აღმოსავლეთი true თამაშებს უშვებს და დასავლეთში კომერციული ღორები არიან. კომერციული კლიშეების მეტი რა არის ორივე ინდუსტრიაში, შედევრები და ორიგინალური და ინდუსტრიის შემცვლელი თამაშებიც არის ასევე.
O Elbereth! Gilthoniel!
We still remember, we who dwell
In this far land beneath the trees,
Thy starlight on the Western Seas.

Return to “Products”



Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 104 guests


cron