აქამდე პირველი და მეორე Monkey Island-ების მხოლოდ Special Edition-ები მქონდა დახურული. ეს არის გრაფიკული რიმეიქები თანამედორვე სისტემებისთვის, თუმცა გეიმფლეიში ერთი-ორგან უფრო პრობლემას ქმნის ვიდრე გაუმჯობესებას. მთავარი ღირებულება აქ არის იდეალური გახმოვანება. სერიების გახმოვანება მესამე ნაწილიდან დაიწყო და იგივე მსახიობებით მოხდა შემდეგ ამ რიმეიქების გახმოვანებაც.
ორიგინალი პირველი და მეორე ნაწილი შექმნილი იყო რონ გილბერტის მიერ, შემდეგ გილბერტი საკუთარი სტუდიის შესაქმნელად წავიდა და ექვსი წლის თავზე შეიფერმა უხელმღძვანელა მესამე ნაწილს. მეორეს ენდინგიდან გამომდინარე გილბერტს სხვა სიუჟეტი ჰქონდა ჩაფიქრებული სერიების გასაგრძლებლად, მაგრამ ეს ვეღარ განხორციელდა და მეორე ნაწილის ენდინგი დღემდე სალაპარაკო თემად დარჩა. შემდეგ იყო მეოთხე ნაწილი, რომელიც სუსტ ნაწილად ითვლება და სამწუხაროდ არ მაქვს დახურული. წლების შემდეგ სერიები telltale-ის Tales სერიებით დაბრუნდა, რომელშიც მონაწილეობა მიიღო დეივ გროსმენმა - ერთერთმა ძველმა წევრმა და ეს ნაწილი საკმაოდ მომეწონა.
ამდენი წლის შემდეგ, 19 სექტემბერს, გილბერტის და გროსმენის ხელმძღვანელობით გამოდის ახალი ნაწილი - Return to Monkey Island, რომელიც ითვალისწინებს მესამე ნაწილის სთორის და Tales-იდანაც ჩანს ერთი პერსონაჟი.
ამის გამო გადავწყვიტე გილბერტის თავდაპირველი ხედვა მენახა და პირველი და მეორე ნაწილი გადავითამაშე ორიგინალში, ოღონდ Special Edition-ების გახმოვანების მოდით. შედეგი იდეალური
იყო და მიკვირს აქამდე რატო არ გააკეთეს ეს რელიზად. რიმეიქებში კი დევს ორიგინალი ვერსიები და ღილაკით გადართვის ფუნქცია აქვს, მარა მაინც რიმეიქის კონტროლებშია ჩაკეტილი და თუნდაც ცალკე exe ფაილად რო დაემატებინათ გაშვება ბევრად კარგი იქნებოდა.
მოკლედ მთავაი შთაბეჭდილება არის რომ რიმეიქის არტი ვერ ჯობნის ორიგინალის პიქსელ არტს, აი ახლოსაც კი ვერ მიდის იმის მიუხედავად რო ზემოდან არის გადახატული. ძალიან საშუალო დონის გა-smooth-ული ინდი არტი აქვს რიმეიქს, როცა ორიგინალი იმ ეპოქის ინსპირაციითაა შექმნილი და 80-90-იანების ეპოქის დიდებულ მულტფილმებს და მულტსერიალებს მოგვაგონებს, ოღონდ რა თქმა უნდა ძველ მონიტორზე ან შეიდერებით მიახლოებულ ვიზუალზეა სათამაშო, თორე სხვაგვარად ციფრულ ეკრანზე პირდაპირ raw პიქსელ არტის ფასეულობა არ აღიქმება. აქვე უნდა აღინიშნოს რომ პირველმა ნაწილმა თავიდანვე რამდნეიმე ვიზუალური ცვლილება გაიარა, ფაქტიურად მაშინვე მოხდა გრაფიკული რიმეიქი - CGA, EGA და ბოლოს VGA, სადაც ეს უკანასკნელი საუკეთესო ვარიანტი იყო მეორე ნაწილის სტილში, თუმცა EGA-ც ძალიან ლამაზია - შედარებისთვის ვიდეო https://www.youtube.com/watch?v=86O3PxdLrg8 (პიქსელ არტი სამწუხაროდ scanline-ების გარეშეა).
მუსიკალურადაც ის ძველი midi საუნდტრეკები Roland M32 sound card-ისთვის სასწაულია (ეს ცალკე რომებით ჩავრთე scummvm-ში) - კოცონთან ვიჯექი მეკობრეებთან ერთად და თითქოს მართლა იქ გადამასახლა ცოტა ხნით. რიმეიქის მუსიკას და საუნდებს არანაირად არ ვიწუნებ, უბრალოდ ნამეტანი fresh არის.
მოკლედ ძალიან ატმოსფერული იქსფერიენსი გამოდგა ორიგინალები და გილბერტის ხედვა რაც მე Thimbleweed Park-ში მაქვს სრულყოფილად ნანახი, ბევრად კარგად აღიქმება ძველ გრაფიკაზე.
რაც შეეხება ფაზლებს დავიწყებული მქონდა და სამჯერ ჩავიხედე ნეტში:
The Secret of Monkey Island - ვუდუ ლედის ოთახში რეზინის ქათამი ვერ დავინახე.
Monkey Island 2 - ვუდუ ლედის ოთახში თოკი ვერ დავინახე.
Monkey Island 2 - ძაღლი უნდა ამეღო ნივთად ჩიტს რო რუკა წავართვა
ნუ მეორის Monkey Wrench-ის ფაზლი meme-ია და მაგედან მახსოვდა. ადრე ჩავიხედავდი ალაბთ ამაზე, რთული ფაზლია native რო არ ხარ. მაიმუნი უნდა გამოიყენო "კლუჩად" წყლის გადასაკეტად.