Riddick wrote:ანუ შენი არგუმენტი სიაა რომ ბავშის დედაც მოვ*ან, რათ უნდა იმის ცოდნა რას და რისთვის სწავლობს, ისწავლოს გამოადგება. და პლიუს იმით აპრავებ რო ცხოვრებისეულ გამოცდილებას იძენს ტიპი მიკრო კონცლაგერში? დავიჯერო მაგაზე აზრიანი მოდელის მოფიქრება არ შეილეაბა? მოდელის სადაც ბავშვი უფლებიანი ადამიანია და არა რაღაც ბიომასა, რომელიც უნდა დასორტირდეს და მიეცეს ის რასაც სახელმწიფო თვლის საჭიროდ, რადგან ის როგორც ინდივიდი ჩამოყალიბებული არაა და თუ არ აითვისებს ამ რაღაცას უნდა დაისაჯოს და დარჩეს კლასში. მაგარი მოდელია გოსთ.
მე ვგმობ ეგეთ რამეს. ბავშს უნდა აუხსნა რისთვის აკეთებინებ ამა თუ იმ ქმედებას, რისთვის უდებ ცოდნას და რაც მთავარია რისთვის თხოვ ამის 5 იანზე ცოდნას. იმიტო, რო თუ არ იცის, მერე ყ*ეა და რის გამოა ყ*ე არ იცის... წარმოდგენა არ მაქ რანაირად ითვლება ეს სწორ მიდგომად.
მე თუ მკითხავ საერთოდ არ უნდა იყოს ცუდი ნიშანი. უნდა იყოს მარტო კარგი ნიშნები, და სხვადასხვა ტიპის. სხვადასხვა პროფილის მოტივაციები ბავშვებისთვის და პრიზები თემატური ჯილდოები კარგად გაკეთებული საქმისთვის (სიტყვაზე როგორც სკაუტებს), ვინც არ გააკეთებს ის უბრალოდ არ მიიღებს და მიიღებს სხვაში რაც უკეთ გამოსდის, აინტერესებს... ეგეთი მიდგომით ბავშვი 24/7 სტრესში არ გყავს, ანვითარებ იმ მიართულებით რისი პოტენციალიც აქვს და არ ეშინია იმ მოვალეობის როელიც არ ჭირდება.
ანუ შენი არგუმენტი სიაა რომ ბავშის დედაც მოვ*ან,
მე ვფიქრობ, რომ კი, ეგეთი ბრუტალური(შეგიძლიათ, საბჭოთა-ც დაარქვათ) მეთოდები არის შედეგის მომტანი. ჯერ ერთი, რომ , ის ზოგადი განათლება, რასაც სკოლაში იღებ, არის ძალიან მცირე. თუ ავიღებთ ცოდნა, რაც გჭირდება პროფესიული საქმიანობის დასაწყებად, ამის მხოლოდ მცირე შემადგენელი ნაწილია - უმნიშვნელო. ფაქტიურად ყველაფერს სწავლობ უმაღლეს სასწავლებელში. ყველაფრის ბრუტალურად, გაზუთხული სწავლა შედეგის მომტანია, რადგან ის ცოდნის ოდენობა, რასაც სკოლაში იღებ არ საჭიროებს მეტს. არ არის აუცილებელი, ბავშვს აუხსნა რაში გამოიყენებს ტრიგონომეტრიას
ანუ შენი არგუმენტი სიაა რომ ბავშის დედაც მოვ*ან, რათ უნდა იმის ცოდნა რას და რისთვის სწავლობს, ისწავლოს გამოადგება.
კი, დაბალ ნიშანს თუ დაუწერს, ბავშვს გაუტყდება ნამდვილად და მომავალში შეეცდება, რომ უკეთ ისწავლოს და აღარ გაუტყდეს.
პ.ს. გირჩის სკოლას რაც შეეხება. ეს რასაც ვწერ ლოგიკაა ჩემი, ჩემივე გამოცდილებით ჩამოყალიბებული და ნაღდად არ მინდა ეხა რო გირჩის ნათელ ხედვებთან გამაერთიანო. არ მაინტერესებს ეგ თემა და ბავშვსაც არ მივიყვან მაგათ სკოლაში.
Users browsing this forum: Riddick and 44 guests