ინტერნეტი არ მქონდა და სამი დრაკულა დავხურე:
პირველი იოლია და ატმოსფერული
მეორე მოსაწყენია და 3-4 ჯერ დავსერჩე ტელეფონზე რა უნდა მექნა, სადღაც შუა გზაზე იყო ვეშები დამალული და დავდიოდი წინ და უკან, ფაზლი არ იყო არცერთი რთული.
მესამე სხვა პონტია,სათამაშოდაც ბევრად კარგია და საინტერესოცაა, მარა რამდენჯერმე ვნახე მანდაც რა უნდა მექნა.
ეს სტიმის ვერსიები iOS-ზე ოპტიმიზირებული ვერსიებია, რომელიც სტიმზეც დადეს, ხოდა რაღაც ფაზლები და მომენტები ამოჭრილია, გაადვილებულია ბევრად, მარა რამდენიმე მომენტში ლოგიკური წყობა იკარგება თითქოს და ვერ იგებ რა უნდა ქნა, როცა სრულ ვერსიაში იმდენი მასალაა რო ზიხარ და აზროვნებ ფაზლებზე, განსაკუთრებით მესამეში.
მესამის ფაზლები რისი მოძებნაც დამჭირდა და ვთვლი რო უაზროდ იყო მოწოდებული:
ბომბის ფაზლი:
► Show Spoiler
ბომბის გასანეიტრალებლად ჭიკარტი რა ჩემ სირად უნდოდა ვერ გავიგე, დანით ვცდილობდი გაჭრას ისედაც.
ვირთხების ფაზლი:
► Show Spoiler
ვირთხების ფაზლზე წყალს რანაირად ეკიდება ცეცხლი ვერ გავიგე, ეხლაც მახსოვს რო კანისტრაში წყალი ავავსე და არა საწვავი.
ქუდების ფაზლი:
► Show Spoiler
ქუდების ფაზლზე ჩაქუჩი ხატია და რატომღაც შპრიცი უნდა გამომეყენებინა. ჩაქუჩი ტყუილად შემრჩა. თან სირობა ისაა რო სანამ შპრიცს არ მონიშნავ არ ხდება არაფერი.
ბოლო ფაზლი:
► Show Spoiler
საწყისი წერტილი ვერ მივხვდი რომელი იყო, ექვსი სიმბოლოს განლაგება ვიცოდი და ხატია მარტივად ორ დოკუმენტზე, მარა თურმე შესაწირის მთის წერტილიდან უნდა დამეწყო სადაც სისხლის ბოთლი დევს და სიმბოლო კიდე ამოტრიალებულ ქვიშის საათს გავს
From the shards of tattered dreams I rose, unwilling. Tossed upon tides of pain that flowed and ebbed and left me searingly awake and more revoltingly... alive.