Unread post#62 » 10 Apr 2019 07:13
რევორდი აქვს. ნებისმიერი მინიბოსი თუ ბოსი ტოვებს ისეთ რამეს რაც გაძლიერებაში გეხმარება და ეტაპებად შეგიძლია მიადგე, თუ ვერ კლავ რომელიმეს სხვას დაეჯახო და ის მოკლა, იმისგან ოდნავ გაძლიერებული მოუბრუნდე ძველს. რამდენიმე ეტაპია გადასალახი სადაც თამაში გამოცდას გაბარებინებს, პირველი რთული მინიბოსი არის ოგრი, ტესტია დამწყებებისთვის თორე განსაკუთრებული სირთულე არ აქვს, მეორე რთული ბოსი არის მთავარი ბოსი აშინას სახურავზე, ეს უკვე სხვა დონეა, ფაქტიურად თამაშს გასწავლის და უსწავლელად არ გაგიშვებს წინ, თითქმის მთლიანი თამაშის გავლის შემდეგ არის მესამე ბოსი არის ასევე აშინას სახურავზე და წინას მსგავსი მიდგომა აქვს ოღონდ უფრო რმავალფეროვანი პატერნით. ამის შემდეგი გამოცდა არის ბოლო ბოსი მარა ეს თავიდან მერთულა, შეცდომებს რო მივხვდი მალევე მოვკალი, მარა ძალიან ეპიკური კომბატია.
კონტენტის დონე რავი, იაპონურია ეს და არაფრით არ ჩამოუვარდება წინებს ლოკაციებით და ატმოსფეროთი, მარა გეიმფლეის მხრივ სხვა თამაშია, გავს სოულსს მარა არაა სოულსი, ან თუ არის ახალი განვითარების კურსი უჭირავთ. ფაზლები რო ჰქონდეს კლასიკური Tomb Raider უფრო იქნებოდა სუპერ ექშენით ))))
მთლიანობაში სოულსს არ მირჩევნია, იქ ჩემი თავგადასავალი იყო, RPG მიდგომა, სტატები, მრავალფეროვნება. ეს კონკრეტული პერსონაჟის სთორია და ბევრიც არაფერია ასარჩევი მოთამაშის მხრიდან, რამფენიმე ქვესტის გარდა. ექსპლორაციაში ბევრად საინტერესოა იმითი რომ ბევრ ადგილზეა შესაძლებელი მოხვედრა.
მინუსად რაც შემიძლია ვთქვა ის არის რო, ყველაფერს ვიღებდი რუკაზე, ხოდა იყო ნივთები რომლებიც ლეით გეიმში აღარ მჭირდებოდა დიდად და ფაქტიურად ტყუილად ვაექსპლორებდი, მარა completionist მუღამს ვიკლავდი, თან გადაადგილება ძალიან სწრაფია და დიდად არ შევუწუხებივარ მაგას, სირბილში ვაექსპლორებდი ეგეთ რამეებს და ისე ვლუტავდი
From the shards of tattered dreams I rose, unwilling. Tossed upon tides of pain that flowed and ebbed and left me searingly awake and more revoltingly... alive.