The Witcher 3: Wild Hunt, აღწერა

თამაშის < ანონსი < რელიზი < გამოცდილება < მიმოხილვა < სპეც
User avatar
hellwalker
Posts: 5840
Contact:

Re: The Witcher 3: Wild Hunt

Unread post#581 » 23 Dec 2017 16:06

ბიჭო ანუ, რავი აი წარმოიდგინე რომ გაქ 500კვ.მ. რუკა. ამ რუკაზე გაქ გასანაწილებელი 8~10 ობიექტი (ფორტი, სოფელი, ნანგრევი,) და მათ შორის გზა გასაყვანი.
ასეთი უფრო საინტერესო გამოსაკვლევია
https://imgur.com/a/I7ImU
თუ ასეთი?
https://imgur.com/a/3dODA

ანუ ერთ შემთხვევაში ფაქტიურად ერთ გზას მიუყვები წრფივად და გზად გხვდება ზედ სოფლები. მეორე შემთხვევაში ყოველ ფეხის ნაბიჯზე არჩევანია სად წახვიდე და აღმოჩენის მეტი შეგრძნება.

შენ კი მესმის, დაჟე დაწერე ცხენის გარეშე დავათვალიერე ყველაფერიო.

მარა ხო აზზე ხარ ეგ არაა ჩვეულებრივი Playthrough.

მე/ჩემი ძმაც, ან გზას მივყვებოდი ან რუკაზე ვპოულობდი ნასახლარს და იმისკენ მივდიოდი. ქვესტებიც მასეთი პრინციპით მატარებდა, ანუ ადგილი იყო და იმავე ადგილში წყდებოდა ქვესტი. ხოდა რეალურად გაუკვალავ გზებზე გადახვევის არანაირი აზრი არ იყო, იმიტო რომ ყველაფერი საინტერესო ამ კრუგებზე იყო მოთავსებული, ასევე ამ გზის კრუგების მიყოლისთვის ჯილდოვდებოდი, რადგან ხსნიდი ტელეპორტის პოინტებს და ასევე ბევრი საიდ ქვესტი იყო ამ ოფიციალურ გზებზე მოთავსებული.


https://guides.gamepressure.com/static/ ... p_1649.jpg ტუსანტში, ბევრად დაქსაქსეს ეგ გზები და გაზარდეს ამ შუა ტერიტორიებში სიარულის მოტივაცია და აუცილებლობა. შესაბამისად უფრო გამისწორდა ტუსანტის ექპლორაცია ვიდრე ველენის ან White Orchard-ის.
O Elbereth! Gilthoniel!
We still remember, we who dwell
In this far land beneath the trees,
Thy starlight on the Western Seas.

Riddick
Posts: 11696

Re: The Witcher 3: Wild Hunt

Unread post#582 » 24 Dec 2017 00:08

აი არვიცი ეგ რა და რა გითხრა? ანუ ქვესთების განლაგებას თუ აბრალებ, ბაზარი არაა, მარა თითონ ლანდშაფტისგან რაგინდა ვერ გავიგე ეგ. ვაფშე ბუტაფორიულია ვიჩერის სამყარო და ვერც თუსენთი ვერ გამისწორდა იმის ნახევრად როგორც გოტიკი მაგალითად, ან თუნდაც პირველი რიზენი. იქ მუშაობს, აქ კიდე სხვა დატვირთვააქ.

User avatar
hellwalker
Posts: 5840
Contact:

Re: The Witcher 3: Wild Hunt

Unread post#583 » 24 Dec 2017 00:58

ბიჭო ლანდშაფტს არ ვაბრალებ, ლანდშაფტზე თითონ განლაგებას შენობების, სოფლების და ა.შ. და მათ შორის გაყვანილი გზის კომბინაციას.

ანუ როგორ არი იცი, ეხა მე რასაც ვამბობ არის კონკრეტული მეთოდები რომლებიც მუშაობს სხვა თამაშებში და ქმნის მოთამაშისთვის თან გასაგებ გზას გასავლელს, თან ამ გზას აქცევს საინტერესოდ.

და არაა აუცილებელი Witcher-შიც ეგ მეთოდი გამოეყენებინათ რაზეც მე ვამბობ, მარა რამე უნდა ექნათ რომ შედეგი მიეღოთ. ანუ შეილება შენობები დაალაგო საინტერესოდ, შეილება გზები გაიყვანო მათ შორის საინტერესოდ, შეილება მოთამაშის ქვესტების ობჯექტივებით გახადო საინტერესო.

როგორც მხატვრობაში არის წესები, მარა სინამდვილეში წესები არის პროსტა სია იმისი რა მუშაობს კარგად და თუ გესმის რა შედეგის მიღება გინდა შეგილია ამოატრიალო წესები და მაგარი არტი მიიღო მაინც ეგრეა ყველაფერში.

ანუ ზოგადად(გინდა თამაშში, გინდა სურათში, გინდა რეალობაში):
რთული, ვერტიკალური სიღრმის (ტერასები) მქონე სივრცე უფრო საინტერესოა ვიდრე ბრტყელი სივრცე.
ჭკვიანურად დაქსაქსული გზები უფრო საინტერესოა ვიდრე სწორი ტრასა.
როდესაც ფონზე ჩანს რამე საინტერესო ობიექტი უფრო საინტერესოა სურათი, ვიდრე ყველაფერი რო ბექგრაუნდულია.
როდესაც სამყაროსთან რაღაც კითხვები გაქ, რაღაც Objective-ები და ამის გადალახვას ცდილობ შენთვის გასაგები მეთოდებით უფრო საინტერესოა ვიდრე როცა პროსტა ბექგრაუნდია რუკა. (მაგალითად რომ ვეძებთ პახოდში სწორე ბილიკს უფრო საინტერესო ექპერიენსია, ვიდრე პროსტა 5 კილომეტრი რომ ტრასას უნდა მივუყვეთ და მიგვიყვანს სადაც გვინდა).

მაგრამ რათქმა უნდა შეილება ამ ყველა ზოგადი წესების დარღვევა თუ გესმის რატო აკეთებ ამას, და ეს გეხმარება შექმნა კონკრეტული ექსპერიენსი. მაგალითად ვაბშე შეგილია რეალური ამაზონის ჯუნგლების 50 კილომეტრი დაასკანერო, მოთამაშე ჩააგდო შიგნი, მიცე Survival სკილები და უთხრა რომ შორს ფონზე მთასკენ უნდა მივიდეს და მეტი არაფერი კონტენტი არ იყოს გარდა ჯუნგლების ბუნებრივი ჩელენჯების (ცხოველი, საჭმელი, რთული ტერაინი) და იქნება საინტერესო იმიტო რო ეგ დატვირთვა აქ.
დაახლოებით მაგისი გამარტივებული ვერსიაა ახალი Zelda, სადღაც გინდა მიხვიდე მარა უნდა გაარკვიო როგორ აცოცდე, როგორ გაუძლო ყინვას, როგორ გადაკვეთო ესა თუ ის ბარიერი. დალშე პროსტა დიდი უდაბნოა ბრტყელი Zelda.


ხოდა ვიჩერში არაა ეგ კარგად შეკრული გეიმ დიზაინში. სამყარო არის ბუტაფორიული მართლა, მაგრამ სამყაროს დატვირთვა არ არის ბუტაფორიული. ანუ არის აქტივობები რომლებიც მიმართულია იმისკენ რომ სამყარო გამოიკვლიო. პროსტა რუკა რომ ვერ პასუხობს მაგას და პახოდუ აქტივობების დიზაინიც რომ რუკას არ შეესაბამება ეგ არის ცუდი.


ხოდა კონკრეტულად რასაც მე ვამბობდი, ანუ ან გზების ან სოფლების ან ორივეს განლაგების ამბავში:
https://guides.gamepressure.com/static/ ... p_1649.jpg
https://guides.gamepressure.com/static/ ... p_1310.jpg
ამ ორ რუქას რო დააკვირდე, ველენში არის წრიული გზები რომლებიც უფრო მარტივად უკავშირდება ერთმანეთს. ტუსანტში იგივე გზები არის დაქსაქსული/დატოტილი უფრო.
ძალიან პატარა დეტალია მაგრამ
აი ერთი და იგივე სოფლის განლაგების და ლანდშაფტის მაგალითზე: https://imgur.com/a/vYFTz
ყვითელი წრე ორი სოფელი რო იყოს და იასამნისფერი ვარსკვლავი რამე პატარა ღირსშესანიშნაობა რუკაზე (წაქცეული ხე ლამაზად, ფორტი დანგრეული, ჩანჩქერი პატარა), წითელი გზები ან პატარა ბილიკებია.

და წარმოიდგინე რომ თამაშში ერთი 3-4ჯერ გიწევს მაგ ორ სოფელს შორის მოძრაობა სხვადასხვა დროს.
O Elbereth! Gilthoniel!
We still remember, we who dwell
In this far land beneath the trees,
Thy starlight on the Western Seas.

User avatar
hellwalker
Posts: 5840
Contact:

Re: The Witcher 3: Wild Hunt

Unread post#584 » 24 Dec 2017 01:01

აი ზელდა რო ვახსენე შეხედე რა ბრტყელი და უბრალო ლანდშაფტია
https://tiredoldhackdotcom.files.wordpr ... otw-10.jpg
https://cdn.pocket-lint.com/r/s/1200x/a ... zA2Wel.jpg

პროსტა თამაში არის ამაზე გათვილი რა. ამ ლანდშაფტთან ინტერაქციაზე იფიქრეს და ეგ გახადეს თავგადასავალი. ვაბშე ერთი წამით არ მომიწყენია აქ სიარულით.

აქ რო ჩაყარო ეხა პირდაპირ ვიჩერი, სკაირიმი, გოთიკი, მას ეფექტი ან რამე ეგეთი, იგივე კონტროლით და ინტერაქციებით მაგარი უკიდეგანო ტასკა გახდება ამ სივრცის ათვისება.
O Elbereth! Gilthoniel!
We still remember, we who dwell
In this far land beneath the trees,
Thy starlight on the Western Seas.

Riddick
Posts: 11696

Re: The Witcher 3: Wild Hunt

Unread post#585 » 24 Dec 2017 13:59

მე არ მქონია ეგ პრობლემა. სოფლების განლაგების და გავლილი მარშუტებით უკმაყოფილო არ დავრჩენილვარ. პირიქით, გარემო რო მისწორდებოდა მაგან ამოიღო ის კითხვისნიშნების ნეგატივი.
რაც არ მომეწონა და რის გამოც არ იმუშავა ჩემთვის ექსფლორაციამ ეგენი დავწერე.
დალშე რაც იყო იყო ძაან რეალისტური და საინტერესო იმ თვალსაზრისითაც რო მართლა იმ დროის განცდას იძლეოდა.

User avatar
hellwalker
Posts: 5840
Contact:

Re: The Witcher 3: Wild Hunt

Unread post#586 » 24 Dec 2017 23:59

მესმის, მე სხვანაირი ექსპერიენსი მქონდა და ვხედავ პატერნებს თამაშის შიგნით რუკების ევოლუციის, სხვა თამაშის რუკების ფორმას და ზოგად ლეველ დიზაინის წესებს შორის რაც ნასწავლი მაქ და გარჩეული.

ვუშვებ იმას რომ შეილება ვცდებოდე და არასწორ ინტერპრეტაციას ვუკეთებდე, მაგრამ ეხანდელი ჩემი ლოგიკური დასკვნა და შეფასებაა რომ არის კონკრეტული პრობლემები რომლებიც ავღწერე ვიჩერის რუკის დიზაინში, და ასევე არის ზოგადად რუკასა და მასზე დადგმულ გეიმპლეის შორის დიდი დისონანსი.
O Elbereth! Gilthoniel!
We still remember, we who dwell
In this far land beneath the trees,
Thy starlight on the Western Seas.

Riddick
Posts: 11696

Re: The Witcher 3: Wild Hunt

Unread post#587 » 28 Dec 2018 07:43


User avatar
hellwalker
Posts: 5840
Contact:

Re: The Witcher 3: Wild Hunt

Unread post#588 » 09 Apr 2019 22:52

https://www.bbc.com/news/world-europe-47771706
არც ისე ღრმად მოუწია საპოვსკის ისტორიაში ქექვა ინსპირაციებისთვის როგორც ჩანს :D იქაურ ტარანტინოს კოშმარს ეჯდა ალბათ.
O Elbereth! Gilthoniel!
We still remember, we who dwell
In this far land beneath the trees,
Thy starlight on the Western Seas.

User avatar
hellwalker
Posts: 5840
Contact:

Re: The Witcher 3: Wild Hunt

Unread post#589 » 09 Jul 2019 15:19

O Elbereth! Gilthoniel!
We still remember, we who dwell
In this far land beneath the trees,
Thy starlight on the Western Seas.

User avatar
hellwalker
Posts: 5840
Contact:

Re: The Witcher 3: Wild Hunt

Unread post#590 » 11 Sep 2019 14:18

O Elbereth! Gilthoniel!
We still remember, we who dwell
In this far land beneath the trees,
Thy starlight on the Western Seas.

User avatar
hellwalker
Posts: 5840
Contact:

Re: The Witcher 3: Wild Hunt

Unread post#591 » 24 Dec 2019 10:55

ამასობაში საპოვსკისთან მოუგვარებიათ ამბები https://www.imore.com/cd-projekt-contin ... ies-author
O Elbereth! Gilthoniel!
We still remember, we who dwell
In this far land beneath the trees,
Thy starlight on the Western Seas.

User avatar
hellwalker
Posts: 5840
Contact:

Re: The Witcher 3: Wild Hunt

Unread post#592 » 14 Jan 2020 02:53

აუ რედ დედმა და ზელდამ დამაფიქრა ისევ ვიჩერის რუკაზე და ექსპლორაციის პრობლემებზე. რედ დედი განსაკუთრებით იგივე რეალიზმის და მაშტაბების პრინციპზეა აგებული და მანდ საინტერესოა ეს გარემოს ინტერაქტიულობა არის ფაქტორი მარტო რითიც შემდგარია ასე კარგად რედ დედ 2ის ექპლორაცია, თუ ლანდშაფტის დიზაინს და კონტენტის დიზაინსაც აქ მნიშვნელობა.

ალბათ უფრო მეორე, რადგან რო ვიხსენებ რედ დედში ჯერ ლანდშაფტია უფრო მრავალფეროვანი და რთული და მინიმალურად, მაგრამ ნავიგაციას და focal პოინტებს აქ ჩელენჯი და მნიშვნელობა(განსაკუთრებით ნადირობის დროს). მაგრამ იდეაში ამის მარტივად გადაკეთება შეილებოდა ვიჩერში, განსაკუთრებით სკელიგას რუკაზე.

მეორე თითონ კონტენტი ბევრად მორგებული რუკის ასეთ ტიპს. რუკაზე მოგზაურობ სხვა პერსონაჟებთან ერთად და ამ დროს იყენებენ სიუჟეტის გადმოსაცემად. კემპი გაძლევს ორიენტირს რის გარშემოც ითვისებ ახლო მახლო ტერიტორიებს. ხშირად დევნა გიწევს ან გაქცევა მტრებისგან დიდ მანძილებზე.

მაგრამ ლომის წილი ალბათ მაინც იმაზე მოდის რომ როგორც მოთამაშეს გიჩენს სამყარო "თვით მიზნების" გენერაციის საშუალებას, ამიტომ სადაც არ უნდა იყო რუკაზე რაღაც შენთვის საინტერესო საჩხირკედელაოს იპოვი. მექანიკები არის Emmergent. რაც ნუ გასაკვირი არაა, GTA სერიებმა ჩაუყარა დიდ წილათ მასეთ გეიმ დიზაინს სათავე.

Zelda სხვა პრინციპიტ ახერხებს იგივეს. რუკა ძალიან ცარიელია, მაგრამ ყველაფერი მეგა ინტერაქტიულია და საინტერესო ჩელენჯია. ერთი ადგილიდან მეორეზე მისვლა უკვე სახალისო ჩელენჯია სხვა რომ არაფერიც შეგხვდეს გზად.

შეიძლება ითქვას რომ ფუძეც ეგ არის კარგი open world დიზაინის. რომ თითონ სამყარო და სამყაროსთან ინტერაქცია იყოს გამართული, შემდგარი მექანიკა რომელთანაც ურთიერთობა და ინტერაქცია საინტერესოა და დამაკმაყოფილებელი.
O Elbereth! Gilthoniel!
We still remember, we who dwell
In this far land beneath the trees,
Thy starlight on the Western Seas.

Riddick
Posts: 11696

Re: The Witcher 3: Wild Hunt

Unread post#593 » 14 Jan 2020 17:00

ტიპებს ველური დასავლეთის სიმულატორიაქვთ გაკეთებული, სადაც თითქმის ყველა აქტივობაა ჩასმული რაც იმ დროს შეილება რო რიგითი ადამიანისთვის ხელმისაწვდომი ყოფილიყო (სიგარეტის პაჩკების გროვების დონემდე). მაგ მექანიკებითაა აქტუალური სამყაროც. ვიჩერში რა იყო? ნადირობის და გამოძიების კონტრაქტები, ჰერბალიზმი და უბრალო ექსფლორაცია (ყოვლად უშინაარსო) მეტი სამყარო არაფრით არაა აქტუალური (კითხვისნიშნები). მექანიკები არაა ურთიერთქმედების და მთლიანად დეკორაციული ხდება. თორე როგორც ლანდშაპტი და სილამაზე მე ვიჩერი ბევრად მირჩევნია რედ დედს. სიუჟეტური თამაშია გახსნილ სამყაროში ეს. დაუვიწყარი იქნებოდა შიგ რო რამე აზრიანი მექანიკები ყოფილიყო და სიუჟეტიდან მოწყვეტა შეგძლებოდა, მარა არაა.

User avatar
Tom Clancy
Posts: 2099

Re: The Witcher 3: Wild Hunt

Unread post#594 » 29 Jan 2020 12:54

დავიწყე და დიდი სიამოვნებით ვთამაშობ, მაგრამ რამეს ვერ ვხვდები თუ custom marker-ს pathway არ აქვს მინი რუკაზე?

კომბატი და ზოგადად კონტროლები საბავშვო ბაღია სეკიროს მერე :D მთლად კარგი შედარება არაა, მაგრამ ხარისხის მხრივ მასეთ გეიმფლეის რომ ხარ შეჩვეული, ცოტა კულტურული შოკი გემართება :D
I won't miss.

Riddick
Posts: 11696

Re: The Witcher 3: Wild Hunt

Unread post#595 » 29 Jan 2020 21:14

ეხა თამაშობ პირველად? :)
მე ვაფშე მგონია რო ჩემამდე გაქ დახურული ))

User avatar
Tom Clancy
Posts: 2099

Re: The Witcher 3: Wild Hunt

Unread post#596 » 30 Jan 2020 10:28

ამდენი ხანი გადავდე PC upgrade-ის მოლოდინში, რასაც ვერ დავადგი თავი და ბოლოს XONE-ზე დავითრიე $2-ად soundtrack bundle-ი)))
I won't miss.

User avatar
Tom Clancy
Posts: 2099

Re: The Witcher 3: Wild Hunt

Unread post#597 » 13 Feb 2020 10:41

Death March-ზე ვცემე გუშინ დათვი.
ქვესთი გავაგრძელე და კლდის ტროლი უნდა ცემო ახლაო
პანაშვიდს ჩვენ გიკისრებთო :D
რეკომენდირებულად 11 ლეველი აწერია ქვესთს და 80 ლეველის ტროლს ვეჩხუბები მუშტებით, გახდილი
I won't miss.

User avatar
SLaYeR
Posts: 6136

Re: The Witcher 3: Wild Hunt

Unread post#598 » 13 Feb 2020 10:55

წითელ ქვესტებსაც შეგიძლია მიადგე, ყველაფრის დახოცვა გამოდის სადღაც 7 საათს რო ითამაშებ, ნუ ერთი შეიძლება რევენანტებმა მოტ*ნან ტვინი რო დაფრინავენ და საინები რო უნდათ.
From the shards of tattered dreams I rose, unwilling. Tossed upon tides of pain that flowed and ebbed and left me searingly awake and more revoltingly... alive.

User avatar
Tom Clancy
Posts: 2099

Re: The Witcher 3: Wild Hunt

Unread post#599 » 13 Feb 2020 11:34

არა ზოგი წითელი ძალიან უაზროა Death March-ზე. თან აშკარად დისბალანსი აქვთ გაპარული ზოგან. გუშინ ქვესთში გავაძრე ერორი. ალქიმიკოსის ქვესთის დროს სუკუბუსმა თვითონ მიმიყვანა თავის გამოქვაბულში, და რო მივედით რატომ მოხვედი კონტრაქტი გაქვსო? არადა უკვე სუკუბუსის მხარე მქონდა აღებული, არაა დამნაშავე არ მოვკლათ მეთქი :D და გერალტმა არა შემთხვევით ვიპოვე ეს ადგილიო, როცა თვითონ მიმიყვანა სუკუბუსმა ორი წამის წინ :D

ნუ ეგ არაფერი, უზარმაზარი სამყაროა და მკიდია ეგეთი ათასში ერთი გაპარული დეტალი.
I won't miss.

User avatar
SLaYeR
Posts: 6136

Re: The Witcher 3: Wild Hunt

Unread post#600 » 13 Feb 2020 11:39

ხო ქვესტების ბაგები პოხუი. ერთი გამიტყდა ქვესტთან რო შუაში დავიწყე ქვესტი სახლის პოვნით და ისე შესრულდა ქვესტი არავის მოუცია, დავალოუდე მერე და იქვე სოფელში იძლეოდა თურმე, ხოდა მანდ მოისპო ის თემა რო მაგ უზარმაზარ სამყაროში რამის აღმოჩენის შანსი არსებობდა ))))
From the shards of tattered dreams I rose, unwilling. Tossed upon tides of pain that flowed and ebbed and left me searingly awake and more revoltingly... alive.

Return to “Products”



Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 107 guests


cron