https://www.youtube.com/watch?v=L1gc5lWRNzo აი ეს მაგალითად ცოტა clunky კია მარა ეპოქალური რამეა ბერსერკზე, ვითარდება ეკლიფსის შემდეგ, მარა თავი და ბოლო რო არ იცოდა ხალხმა არც დასავლეთში გამოუშვეს და fan translation-ით ითამაშა ხალხმა. დღეს კი მეტი იცის მარა დაუმთავრებელის პრობლმა დღესაც დგას.
ჟანრის მხრივ რავი, იმდენად არის დატვირთული კომბატით რო სლეშერის გარდა მიჭირს წარმოდგენა, აი ძველი GoW-ების ბალანსი კომბატს და ფაზლებს შორის კარგი მიდგომა იქნებოდა ალბათ მარა არ ვიცი. ფაქტია რო სთორის რელსებზე უნდა იდგეს თავიდან ბლომდე თამაში.
თითონ გატსი იმდენად მუდო და ჩუმი ტიპია რო რეალურად თამაშში რო გატსმა ხალხი ხოცოს და პაკმა იწრიპინოს არ გაამართლებს ეგ. მანგაში სთორითელინგის ფუნქციას პაკი იღებს ფაქტიურად თავის ტავზე, მკითხველის გზამკვლევია რო მოწყენილობით არ მოკვდნენ. თამაშში Dreamcast-ზე პაკი არ იყო და მხოლოდ გატსზე იყო, PS2-ზე პაკი წრიპინებდა სულ.
მთავარი პრობლემა ამ მანგის არის სთორი. დავყოთ ბარემ არკებად:
Black Swordsman Arc - პროლოგი. ყველაზე ბნელი თავგადასავალი მარტოსული დემონსლეიერის რომელიც გრიფიტს ეძებს. ამას არ უჭირავს დიდი კონტენტი.
The Golden Age Arc - პოლიტიკა, ომები, შევარდენთა ბანდა და ეკლიფსით ფინალი. ეს არის ყველაზე ღირებული და ყველაზე მდიდარი ნაწილი მთელ მანგაში.
Conviction Arc - ეს სამ ნაწილად იყოფა. პირველია მფრინავი ყლებავშვების ფილერი, მერეა გატსს რო იჭერენ ფარნეზეს სასტავი და მერეა ინკვიზიტორის ამბები. კარგი არკაა მარა მთლიან სთორიში ფილერია ფაქტიურად, თუმცა კარგი ფილერი. მოვლენების მხრივ ძალიან პატარაა.
Falcon of the Millennium Empire Arc - ეს არის უკვე თანამედროვე ბერსერკი საიდანაც სთორი ხდება შეგნებულად გაწელილი, შემოდის დამატებითი კონფლიქტები და ყოვლად არაფრისმთქმელი და უაზროა პერსონაჟების განვითარებაში. მონსტრების დიზაინიც მნიშვნელოვან დაღმასვლას განიცდის ან საერთოდ სხვა სტილში გადადის. თუმცა ექშენის მხრივ კონტენტი მეტია და თან მრავალფეროვანი, ამიტომ ყველაზე პოპულარული არკაა, შეიძლება იმიტომაც რომ დიდხანს გაიწელა და უფრო მეტმა ადამიანმა სწორედ ამ არკის გამოსვლისას წაიკითხა ბერსერკი. აქვს რამდენიმე მნიშვნელოვანი მოვლენა ამ გაწელვის გასაპრავებლად: ბავშვების ფართის შეკვრა და მათთან ერთად მოძრაობა, ბერსერკერის არმორის შოვნა, ქალი გოდჰენდის მოკვლა, გრიფიტის დაბრუნება, განეშკას დამარცხება, ელფჰეიმისკენ წასვლა. მარა სიმართლე რო ვთქვათ მთელი არკა არის ბილდაფი რაღაც უცნობი სამომავლოდ დაგეგმილი ამბებისთვის და ემსახურება მხოლოდ სამყაროში lore-ის შექმნას. ამასობაში კი ამ ინდური სირობებით იწელება სთორი. სამივე თამაში ამ არკაშია დაფუძნებული. მესამე Koei-ის თამაში გოლდენ ეიჯით იწყება და მერე აქ მიმდინარეობს. Dreamcast-ის ვერსიას ახალი შექმნილი კონტენტი აქვს და მნივნელოვნად გადახვეულია, PS2-ის ვერსია 22-27 ვოლუმებს მოიცავს, ზოდთან, გრიფიტთან და იმ დრაკონ რაინდთან დაპირისპირებას, დალშე კომბატ ფილერია.
Fantasia - ელფები ელფები, ელფები, შიშველი ბავშვი სირინოზები.
ხოდა ეხლა რო დავაკვირდეთ ამ არკებიდან მხოლოდ თავიდან არის ისეთი მოვლენები რაც სთორის მხრივ ღირებულია და ეს არტებიც გოლდენ ეიჯიდანაა, მარა სთორი ფაქტიურად გახსნილი დარჩება და რა და როგორ უნდა გააგრძელონ არ ვიცი. ვერ წარმომიდგენია მე თამაშის მესამე ნაწილამდე მივიდნენ და გატსი სირინოზებთან აცურაონ. თუ არ მივლენ მაშინ სად უნდა დაამთავრონ არც ეგ მესმის.
გეიმფლეის და ბოსების მხრივ მილენიუმი გამოწურულია ფაქტიურად ისე რო თამაშად ექციათ როგორმე და რეალურად სთორის მხრივ არცერთი არ ვარგა.
From the shards of tattered dreams I rose, unwilling. Tossed upon tides of pain that flowed and ebbed and left me searingly awake and more revoltingly... alive.