ბიჭო კი იცი ჩემი დამოკიდებულება რა იყო Turn Based-ზე, დედის ტრაკს ვაგინებდი სულ. მარა ითამაშე Dungeon Rats -
http://store.steampowered.com/app/531930/Dungeon_Rats/ ან Xcom ან Divinity Original Sin და ნახავ კარგ მაგალითებს.
საუზ პარკში JRPG კომბატია და ადვილია.
გრაინდინგი ხდება როცა არ გიწევს ფიქრი რა ატაკი გააკეთო და ასჯერ ნელ სლეშერად იქცევა უბრალო. მასე იზამ Dungeon Rats-ში და შუაზე გაგაპობენ, Divinity-ში ვერ მოიწყენ იმიტომ რომ კაი სენდბოქსია და სპელების და გარემოს კომბოებით სულ გაქ რაღაც საინტერესო საკეთებელი სვლაზე. ეგ დაფიქრების მომენტი კლავს სინელის შეგრძნებას და დაძაბულ და აზარტულ feel-ზე ხარ.
არატაქტიკური Turn Based მაგარი უკიდეგანო ტასკაა, თუნდაც Fallout 1/2 ძაან დამღლელია. Wasteland -ში ადვილად მოკვდომა და მერე ძნელად დაჰილვა რაღაც ინტრიგას მატებს, პახოდუ იარაღის გაჭედვები მარა მაინც ვერ არის.
Witcher-ს არ აქ ცუდი მექანიკა თითონ, გადასარევი არაა მარა არის ბაზა საინტერესო monster hunter კომბატისთვის. პროსტა სკილ სისტემაა ძალიან ცუდი.
კაი სკილ სისტემის გაკეთება მაგარი რთულია, მე 6 თვეა ტვინს ვიბურღავ მაგაზე და ჯერ კიდევ ბევრი პოლიში მჭირდება :D
ვაბშე ორ სკილ სისტემაზე დადის RPG. 1 იმდენი ოპცია უნდა იყოს რომ კარგი სენდბოქსი გამოვიდეს(Baldur's Gate, Divinity), ან ძალიან მინიმალისტური უნდა იყოს სადაც ყველა გადაწყვეტილება ტაქტიკურია (Age of Decadence, Dungeon Rats).