Mass Effect 3, PC, X360, PS3, Wii U

თამაშის < ანონსი < რელიზი < გამოცდილება < მიმოხილვა < სპეც
BoromiR

Mass Effect 3

Unread post#161 » 19 Mar 2012 00:27

მაინც რააზრიაქ შეცვლით თქვენ რამეს?

წინა პოსტებს თვალის გადავლებას გირჩევდი.
ზუსტადაც რომ DLC-ს ველოდებით... რაც რეალობისგან არც თუ ისე შორსაა.

update: modified my previous post ( post before gabriel )

Alucard

Mass Effect 3

Unread post#162 » 19 Mar 2012 01:14

DLC მიმაჩნია რო არასერიოზულია. მითუმეტეს ამ შემთხვევაში. Developer-ი რო თამაშს გამოუშვებს და მერე ფანები გაუტრაკებენ ეს რა არისო და მაგის მერე რო შეიცვლება თამაშში რამე ეგ არასერიოზულად მეჩვენება, რაც ორიგინალი აზრი იყო გადმოცემული (ნუ ვისი აზრი ეგ საკითხავია და უნდა ყოფილიყო თუ არა ეგრე სხვა თემაა) იმით შევაფასებ მე ყოველთვის თამაშს.

მარა მარტო ბოროსთვის ღირს DLC-ს გამოშვება კაცი ხელიდან ვცეცლება.

BoromiR

Mass Effect 3

Unread post#163 » 19 Mar 2012 01:22

DLC მიმაჩნია რო არასერიოზულია. მითუმეტეს ამ შემთხვევაში. Developer-ი რო თამაშს გამოუშვებს და მერე ფანები გაუტრაკებენ ეს რა არისო და მაგის მერე რო შეიცვლება თამაშში რამე ეგ არასერიოზულად მეჩვენება, რაც ორიგინალი აზრი იყო გადმოცემული (ნუ ვისი აზრი ეგ საკითხავია და უნდა ყოფილიყო თუ არა ეგრე სხვა თემაა) იმით შევაფასებ მე ყოველთვის თამაშს.

არასწორად გაიგე.
არავინ არაფერს არ ქმნის.
ფანები წუწუნობენ მაგრამ ამის DLC თუ გამოვა, არა ამის გამო.
შექმნილია თამაშის ენდინგი "DLC". რომელიც გაყიდვაში ცალკე გავა სავარაუდოთ 10$.
თამაშს ენდინგი არა აქვს ელემენტარულად, საქმე იმაში კი არაა რომ რაღაცა შეიცვალოს, უბრალოთ იმაში რომ ფულის მოხევის თვალსაზრისით ესეთი დერზკი რაღაცა მოიმოქმედეს და თამაშს ამთავრებენ თვითონ ორიგინალი თამაშის გამოსვლის შემდეგ.
აი ამას აქვს სავარაუდოთ ადგილი.
DLC the truth
"The ending was half-assed because of the leak. They changed it at the last minute so they could have more time to prepare the real ending via DLC. "

"It’s called The Truth and it’s being released in April or May. You WILL be able to continue the story if you picked any of the endings. Your decision during that sequence will have a big effect on your ending of The Truth. The Truth adds two new sets of enemies, new classes, and multiplayer maps including “Firebase Hive”, which is a small area of the last remaining collector ship included in the DLC, which, by the way you should definitely bring Javik the Prothean along if you have him
."

მხოლოდ მე ხო? thats not funny.
>>>
მემგონი 90% მოთამაშეების რაღაცაზე რომ წუწუნებს აშკარაა ხომ რაღაცაშია საქმე ხო? თუმცა რა იცი რა იცი იქნებ ყველას თავში მაცივარი გვაქ მორტყმული და პროსტა გვისწორდება ეს forumrage. ყველაფერი დასაშვებია.

hellwalker

Mass Effect 3

Unread post#164 » 19 Mar 2012 01:30

ბიჯო და გაჟონილ ენდინგში რა ხდებოდა არ იცი?
O Elbereth! Gilthoniel!
We still remember, we who dwell
In this far land beneath the trees,
Thy starlight on the Western Seas.

BoromiR

Mass Effect 3

Unread post#165 » 19 Mar 2012 01:39

ბიჯო ვიცი რომ იტოგშე სტორი ტრიალდებოდა კაროჩე Dark Energy გარშემო, ანუ აქაც ასე თუ ისე სტორი ახლოს იყო Toppa Tengen Guren Lagann-თან რაღაც პონტში, ორგანიკები იწყებდნენ Dark Energyს გამოყენებას ტუ ექსპანსირებას, რაც გამოიწვევდა ახალ big bang theory-ს, და reaper-ი იყვნენ მილიონი წლით ადრე არსებული ჰუმანოიდები ვინც გაერთიანდნენ იმ მიზნით რომ მომავალ ცივილიზაციებს ორგანიკების არ მისცენ განადგურების საშუალება, ან მიახლოებით რაღაც ამდაგვარი რა ზუსტად არ მახსოვს. და ენდინგი კაროჩე რაც leaked იყო უნდა ყოფილიყო ისეთი რომ შეპარდის ერთ-ერთი არჩევანი იყო ის რომ გაანადგუროს რიპერები მაგრამ ორგანიკებს დაუთმოს მაგ მორიგე პრობლემის გადაწყვეტა მომავალში. ეს მათი გადაწყვეტილებაა და რიპერებს არა აქვთ უფლება რომ მათ მომავალი წაართვან. ევოლუციამ თავისი საქმე უნდა გააკეთოს პონტია. no giving up პონტში.
ახალ ვერსიაში ეს რომ დაამატეს demi-fraking-god და მისი organic vs synthethic დვიჟენია კაროჩე მაგარი გამასუქებელია.
Dark Energy პირველად ME2ში Tali Recruit mission-იზე გხვდება Haestrom-ზე. ( მზე რომ ნოვად იქცევა და მზის შუქებზე რომ შილდები გივარდება ) ამის შემდეგ არცერთხელ არ არის ნახსენები ME3-ში.

btw, interesting comment.

How? How is there any closure? NOTHING you do for all three games makes ANY difference in the ending. I could go back and make the exact opposite choices I did, and I will still get the same three horrible end-game choices. BioWare said your choices would matter; that you’re Shepard would be a unique experience. Instead, everyone gets the same three doors that offer no closure.

ლოლ
inb4 fans discover BioWare was indoctrinated into delivering the best troll of all time.

აი ესე ერთიანდება ხალხი ფორუმებზე, სასწაულია რამხელა დისკუსიები და დებატებია ოფფიციალურ ფორუმებზე. CNN-ზეც კი იყო ამაზე საუბარი. არასოდეს მინახავს ამდენი ქვეყანა გაერთიანებულიყო თამაშის გამო. პირადად ჩემთვის ეს უკვე თავისებური საოცრებაა ამდენის მიღწევა რომ შეძლო თამაშმა.
>>>

>>>

>>>

>>>

>>>

>>>
ლოოოოოლ
ვიცი რომ ამ ვიდეობ ყველაფერი ამოწურა რაც კი შეიძლებოდა ყველაფერზე გააკეთეს მარა ვახ რამდენი ვიცინე ტო. სპოილერს.

>>>

>>>

must see
ეს ვიდეო იმათვის ვინც ვერ ხვდება რითია ხალხი უკმაყოფილო, ჭკვიანურად გაკეთებული ( იასნად სარკაზმით და ცინიზმით ) ახსნა.its about PLOTHOLES. ( ghost watch this ;/ )

>>>
REASON #5 & #6!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
ზემოთა 10 მიზეზს ამას დავუმატებ. მიდი გოსტუშ, ჯიგრულად მიპასუხე. i know youre cool at this stuff.
There is also the one where Catalyst-brat completely negates Sovereign’s need to conquer the Citadel in ME1 since he could have easily activated the mass relay to let the Reapers in.

I said it on the BioWare forums, and I’ll say it here – why isn’t it an option to the the God Child to eff off, get on the horn with Adm Hackett and tell him to concentrate the fleet’s efforts on the Citadel? God Child is the reaper master, so destroy him. It’s a death for Shepard I’d be damn proud of.

Why was Joker and the Normandy running away from the Crucible's energy burst? Weren't they expecting the energy burst to be beneficial? In most 'good' scenarios, inhabitants of Earth were unharmed.

++
Ok so first off “synthesis” essentially galactic genetic manipulation without thinking about if people would want there freedom removed and synthetic components forced into there body? not paragon at all. essentially you become a reaper in another form so yeah that’s a renegade regardless if you save life the relays still destroy everything so not only is it not neutral and a renegade option its also a mass genocide and temporarily remove the reaper threat as there is always a possibility they can come back.

============================================================
VERY INTERESTING
A Logical Breakdown of Why The Mass Effect 3 Ending Makes no Sense
Indoctrination Theory
Was the ending a hallucination? - Indoctrination Theory
ესეთი შეკითხვებია ამ ანალიტიკურ ტოპიკებში დასმული. thought-provoking.
>>>

>>>

>>>

ბლიიიიიიიიიიიიიიდდდდ

"BioWare did a real-time player indoctrination, they convice US (like Shepard) the last part of the game is like a "mirror dimension" every choice of "renegade" it's the correct, if you dont click while TIM is pointing at Anderson, he will die, if you dont click while TIM is poiting at you, you'll die too, renegade options during this final escenes are the "good" ones, YOU are fighting agaist indoctrination and by choosing the renegade options you are winning it." ~Agugudada1

აუ იმენა მართლა თუ ესეა პროსტა პიზდეც. არ დავკვირვებულვარ ამას მე!
გოსტ უ არე ინდოკტრინეიტედ
Harbinger
Harbinger played a major key-role in Mass Effect 2 and Arrival. The Reaper develops a personal vendetta against Shepard after not only Sovereign's failed attempt to manually activate the Dark Space Relay (Citadel), but also having the Collectors (its servants) destroyed at the conclusion of the game. Harbinger will repeatedly talk with and mock Shepard at every chance it can get.

Harbinger also displays an unusually possessiveness towards the Commander. The Reaper makes it VERY clear that it wishes to possess Shepard, going as far as to try and procure Shepard's body after the Collector ship attacked and destroyed the Normandy, only to be thwarted by Liara T'soni and Cerebrus (Mass Effect: Redemption). Never at any point has Harbinger attempted to kill Shepard out-right when there's been opportunity to, but painstakingly orders that the Commander be captured alive at any costs.

მუახახახახახა
Indoctrination

Codex Entry on Indoctrination
Reaper "indoctrination" is an insidious means of corrupting organic minds, "reprogramming" the brain through physical and psychological conditioning using electromagnetic fields, infrasonic and ultrasonic noise, and other subliminal methods. The Reaper's resulting control over the limbic system leaves the victim highly susceptible to its suggestions.

Organics undergoing indoctrination may complain of headaches and buzzing or ringing in their ears. As time passes, they have feelings of "being watched" and hallucinations of "ghostly" presences. Ultimately, the Reaper gains the ability to use the victim's body to amplify its signals, manifesting as "alien" voices in the mind.

Indoctrination can create perfect deep cover agents. A Reaper's "suggestions" can manipulate victims into betraying friends, trusting enemies, or viewing the Reaper itself with superstitious awe. Should a Reaper subvert a well-placed political or military leader, the resulting chaos can bring down nations.

Long-term physical effects of the manipulation are unsustainable. Higher mental functioning decays, ultimately leaving the victim a gibbering animal. Rapid indoctrination is possible, but causes this decay in days or weeks. Slow, patient indoctrination allows the thrall to last for months or years.

- When Illusive Man forces Shepard to shoot Anderson, Anderson is clearly stuck in the lower right side of his torso, yet does not bleed and only reacts mildly to the wound. However, Shepard is suddenly bearing the exact same would and bleeding after Illusive Man is defeated.

- The definition for Catalyst: One that precipitates a process or event, especially without being involved in or changed by the consequences

- The definition for Crucible: A severe test, as of patience or belief; a trial. See Synonyms at trial.

also, i find this very, very clever written.
Is this actually some giant PR/Marketing stunt to illustrate to all of us just how dire Shepards mental fight against the Reapers was? They were assuming control of him, and he had inner conflicts that they
were preying upon, to try and trn him to their side. Is this an attempt by Bioware to try and get their customers to experience a modicum of what was going on inside Shep's head during the final scenes? They said that they wanted to take movement/gameplay control away, to simulate Reaper control... but they couldn't because they
found it too difficult/problematic to properly implement.
Is this what they came up with instead? To simulate that Reaper control by putting us all through such a traumatic experience? To make us question the very notion that Bioware loves it's fan base and customers? That if we hold our line, and steel ourselves against the worst-possible-case scenario, that we will, like Shepard, be rewarded with victory over that which causes us doubt?

Would Bioware even dare to do something like this? That's treading on some incredibly thin ice... and if everything isn't handled in exactly the right way, along every step of the way, things are going to come crashing down on them... and they will have absolutely destroyed the reputation that they've spent so very long building up. It's an incredibly dangerous ploy/tactic... but if they could pull it off, they would forever be remembered in gaming, and media history. Their mark would be made, and they would have pushed the interactive-experience bar
into the stratosphere.

The production posts seemed to tell us all that there's no more to the game -that what we see if what we get... yet the cryptic Tweets still continue... are they just buying more time, until the Asia market has had time to finish the game, and formulate their own ideas? Are they legally bound by some NDA to not reveal anything until a set time has elapsed from the most recent market's release date?

Does it pain them to see the state that their fan-base is in? And does it pain them more to not be allowed to say anything about it? Is some grand-psycho-social-interactive-Shepard's Struggle event too risky a PR move?

GHOST

Mass Effect 3

Unread post#166 » 19 Mar 2012 08:42

რიპერები არ ანადგურებენ ადამიანების ყველა ცივილიზაციას.

wrong. რიპერები ანადგურებდნენ ყველა ცივილიზაციას, ტოვებდნენ განუვითარებელ ორგანიკებს, რომლებსაც ცივილიზაცია არ გააჩნდათ, if you know what civilization mean. :P

კატალისტის ბულშითი რომ ამოიღონ კი მართლა გაასწორებს, look at Geth you moron, there is no need to kill us, in order to save us! მეგაფეისპალმ, კატალისტ.

რეიჯ კომიქსის გაკეთება შეიძლება - We are slaughtering all organic life to save organic life, Problem?
ჩემთვის იდეალური სცენარი იქნებოდა, კრუსიბალი საერთოდ რომ არ გაეჩითათ. მომიწევდა მთელი გალაქტიკის ფლოტის გაერთიანება და sector by sector ბრძოლა რიპერების წინააღმდეგ(ნუ გალაქტიკის ფლოტის გაერთიანება მომიწია მაინც, შესაბამისად სანახევროდ გამისწორდა) , მაგრამ ბიოვეარმა ჩათვალა, რომ რაღაც ენშენთ არტიფაქტის გარეშე, ვერაფერს ვიზამდით და დაამატეს კრუსიბალი, დასაწყისშივე ვკითხე ლიარას, რამდენად უსაფრთხოა მეთქი, ნუ ლაირამ არაფერი იცოდა. ბოლოში ვიგებთ, რომ კრუსიბალს დაუნსაიდი აქვს.

ჰოდა კრუსიბალს ვეღარ ამოიღებენ, რადგან მაშინ მთელი თამაშის რევორკი უნდა გააკეთონ, რა ცვლილებებს აპირებენ, არ ვიცი, ალბათ DLC თი აღმოვაჩენთ კიდევ რომელიღაც ენშენთ არტიფაქტს ან ფლოტს, რომელიც ჩვენს გამარჯვების შანსს გააუმჯობესებს და ბოლოს რამდენიმე ენდინგი დაემატება, უფრო ნათელ ფერებში - weeeeeee....
პოსტები არ წამიკითხავს, როცა დავბრუნდები, გადავიკითხავ. :D

ტაკ, გადავიკითხე პოსტები, ბოლეე მენეე. არაფერი განსაკუთრებული, რამდენჯერმე დავწერე ამ თემაში, რომ თამაში არ მომწონს, მე იმ ხალხის მიკვირს, ვისაც თამაში მოსწონს, მაგრამ ენდინგი არ მოსწონს. : D

ჰოდა თუკი თამაშს მივიღებ, როგორიც არის, მაშინ ენდინგი ნაღდად არ მაშფოთებს. Screw your "brighter" ენდინგ, უმრავლესობა მანდ იმენა ჰეპი ენდს მისტირის, ვიდრე პლოტჰოლებს. დანარჩენებს კი ვეთანხმები, მაგრამ აქ რეალურად საკითხავია DLC რას შეცვლის, მე ვფიქრობ, რომ ისეთს არაფერს. მთელი თამაშის რევორკს კიდევ არ აპირებენ.

კიდევ ერთხელ გავიმეორებ, რომ ეს ნეგატიური ტალღა რომ იყოს მიმართული პლოტჰოლების წინააღმდეგ, 100% ით დავეთანხმებოდი, მაგრამ ის გამოკითხვაც რომ ავიღოთ, ბორომ რომ დადო, 90% ხმას აძლევს "Ending sucks, we need brighter one" , ჰოდა მაგ გადმოსახედიდან, ვერანაირად ვერ დავეთანხმები. შეგიძლიათ გუგლში აკრიფოთ "mass effect 3 ending" და უმრავლესობა იამზე წუწუნებს, თუ რატომ არ არის არცერთი "ნათელი" ენდინგი. (სანამ ბორომ თავის თავზე მიიღო და რაღაც დამიციტირა, read between the lines : D)

BoromiR

Mass Effect 3

Unread post#167 » 19 Mar 2012 18:40

wrong. რიპერები ანადგურებდნენ ყველა ცივილიზაციას, ტოვებდნენ განუვითარებელ ორგანიკებს, რომლებსაც ცივილიზაცია არ გააჩნდათ, if you know what civilization mean.

GHOST IS COOL THAT HE EVEN DOESNT CARE ABOUT WHAT IS OFFICIALLY SAID BY THE WRITERS. oh maaan, quad leg palm
Catalyst: No. We harvest advanced civilizations, leaving the younger ones alone. Just as we left your people alive the last time we were here.

კიდევ ერთხელ გავიმეორებ, რომ ეს ნეგატიური ტალღა რომ იყოს მიმართული პლოტჰოლების წინააღმდეგ, 100% ით დავეთანხმებოდი, მაგრამ ის გამოკითხვაც რომ ავიღოთ, ბორომ რომ დადო, 90% ხმას აძლევს "Ending sucks, we need brighter one" , ჰოდა მაგ გადმოსახედიდან, ვერანაირად ვერ დავეთანხმები

you got one thing catastrophically wrong.
IN ME3, excluding last 10 minutes.
THERE. ARE . NO . PLOTHOLES.
and then bam, and absolutely all 99 rules are defied.
anyway, წინა პოსტებში ძააალინ ძააალიან საინტერესო ლინკები დავდე და ვიდეოები... მარა რა აზრი აქ. you actually are satisfied with it. you are totally indoctrinated homo sapiens. and there is absolutely no way to save you. im sorry my friend. let the goddess make your end fast.
და ვინც ჯერ არაა Indoctrinated!
HOLD THE LINE!

ME3 PRICES GOING DOWN.

New Additional PlotHOles incoing
It's argued that he makes the red option seem unpalatable, and the green and blue options seem attractive. It is sometimes argued that the red option doesn't even destroy all synthetics, or even Shepard's synthetic parts, it just destroys the Reapers. It certainly doesn't seem to always destroy Shepard, if you interpret the "gasp" scene as people have been interpreting it.

Star kid-მა თქვა Destroy-ინგ ენდინგ ყველას მოკლავს რიპერებსაცო და შენცო.
სასაცილოა ის რომ მხოლოდ ამ ენდინგზე, shepard gets to live.

GHOST

Mass Effect 3

Unread post#168 » 19 Mar 2012 21:04

GHOST IS COOL THAT HE EVEN DOESNT CARE ABOUT WHAT IS OFFICIALLY SAID BY THE WRITERS. oh maaan, quad leg palm

ამ... თამაში ხო ითამაშე, მანდ არის ნახსენები თუ როგორ ჭამდნენ სალარიანები ბუზებს, ადამიანები გამოქვაბულში ცხოვრობდნენ და ასარებიც ქვის ხანაში. ეგ არ არის ცივილიზაცია, თუ იცი რას ნიშნავს სიტყვა ცივილიზაცია. შეიძლება ეგ მონაკვეთი სხვა მასტის დაწერილი იყოს, არ გამოვრიცხავ, ან მანაც არ იცოდეს, თუ რას ნიშნავს სიტყვა "ცივილიზაცია". : D

THERE. ARE . NO . PLOTHOLES.

არადა ღადავი რა არის, რევორკი რომ გაუკეთონ ენდინგს, შეპარდის კატალისტთან საუბარი ამოიღონ, თუნდაც ისიც შეცვალონ, რომ ციტადელია კატალისტი და კრუსიბალის ნეგატიური ეფექტი დატოვონ, შესაბამისად ბოლოს შეპარდს იგივე არჩევანი დარჩეს აბსოლუტურად - გაანადგუროს რიპერები მას რილეების ხარჯზე, ის 90% ისევ იწუწუნებს, შეიძლება ცოტა დააკლდეს. : D

ანუ ყველაფერი დადის კრუსიბალის ნეგატიურ ეფექტზე და ხალხი ენდინგს აბრალებს, არ ვუარყოფ რომ მილიონი პლოტჰოლია ენდინგში და მაგის გასწორება გამიხარდება, მაგრამ მილიონი რეიჯი დაიდება ისევ და გამოკითხვა, იმაზე იჩივლებენ - ერთი და იგივე შედეგი მივიღეთ ბოლოს იმისდა განურჩევლად, პარაგონი ვიყავი თუ რენეგეიდიო.... რატომ ვერ გათვალეს კრუსიბალის შემქმნელებმა რომ მილიონი წლის შემდეგ დაბადებული ადამიანის, შეპარდის, პერსონალ ტრეიტზე აეწყოთ ამ მოწყობილობის მუშაობა, ცუდები ეგენი. :[

BoromiR

Mass Effect 3

Unread post#169 » 19 Mar 2012 21:12

you again got it all wrong, indoctrinated creature!
go on and keep on living.
i am trully sorry i can not save you anymore.
you are beyond humans helps reach.
they already controlling you.
ASSUMMING CONTROL
>>>

GHOST

Mass Effect 3

Unread post#170 » 19 Mar 2012 21:23

NOOOooOOOOoooo , you shall sucumb to me , even if I have to destroy you in the process, I shall!...

BoromiR

Mass Effect 3

Unread post#171 » 19 Mar 2012 21:24

if you reallllly watched previous my video posts, and THIS you will also find interesting. if not. gtfo indoctrinated husk

>>>

GHOST

Mass Effect 3

Unread post#172 » 19 Mar 2012 21:27

I like conspiracy theories, but not by that degree. : D

BoromiR

Mass Effect 3

Unread post#173 » 19 Mar 2012 21:35

ghost. ყველაზე ძალიან წყდება გული იმაზე რომ მართლა მთელი გულით და სულით გჯერა რომ ის რაც შენ ნახე რეალობაა. think youtside of a box. be more open minded. იმიტომ როდესაც გამოაცხადებენ იმას რასაც ამდენი ფურცელი ვწერ. არ მოგატყუებ, და სერიოზულად დაგცინი გულში.
"hardest. Day.Ever. Seriously, if you people knew all the stuff we are planning... you'd, we'll hold onto you copy of ME3 forever." - Michael Gamble, Mass Effect 3 Producer

GHOST

Mass Effect 3

Unread post#174 » 19 Mar 2012 21:38

ნუ კანტორისგან, რომელმაც რელიზის პირველივე დღეს გამოუშვა DLC ყველაფერი მოსალოდნელია, თუმცა...
ვნახოთ. : D

BoromiR

Mass Effect 3

Unread post#175 » 19 Mar 2012 21:51

twitter-ზე დაიპოსტა bioware-ისგან.
crowbarrx We can't saaaaay!
rogueangel0 The game has been out for a week. Don't you think you should hold off on giving up hope of ever seeing the ME universe again?
‏user: I am SO curious as to how aware you are of how much the majority of us is praying that you are holding something back lol >_<
respond of staff: @dancoys It is impossible not to be aware.

I kinda feel lost after that ending...not what I expected and left me feeling everything done was for nothing.
@dacajunrtard We know it's a lot to take in! But hang in there. Your decisions matter.

აუ რა ჭვკიანური რაღაცა დაიწერა bioware-ის ოფფიციალურ ტვიტერზე ადმინისგან.
Chris Priestly
‏ @BioEvilChris
Follow

There are two types of people in this world. Those who can extrapolate from incomplete data

ეს უნდა დამთავრდეს ესე: And there are those who got INDOCTRINATED.
HEAAAAAAAAAAAAAAAAL yaaaaahhh

update. 2 საათის წინ დაწერილი article BioWare responds to Mass Effect ending complaints as protest continues to grow
The backlash against the ending is even getting big enough to generate a backlash of its own: A newly formed "Keep Mass Effect!" Facebook group popped up over the weekend "to show Bioware that these petitioners and lawsuit harbingers are, in fact, a minority to all those who love the Mass Effect series and how it ended." The group is off to a bit of a slow start, though, with only 27 members as of this writing.

Keeper, მემგონი შენ უნდა გაწევრიანდე, გოსტაც წაიყვანე, იქნებ 30მდე დაამრგვალოთ member-ები.
no offense
those 27 are reap.... ASSUMMING CONTROL

I hear Casey Hudson is applying to legally change his surname to Kotick.

http://s243.photobucket.com/albums/ff18 ... 942772.png

http://s243.photobucket.com/albums/ff18 ... vation.jpg

quote of the day
Always remember Marauder shields, he died trying to stop us from watching the ending, he is the true hero of mass effect

Newtype

Mass Effect 3

Unread post#176 » 19 Mar 2012 23:46

და ახლა თავში იმენა არანორმალური,ნონსენსური კონსპირაციული თეორია დამებადა...

იქნებ...იქნებ...ეს ყველაფერი თავიდანვე გათვლილი ჰქონდათ?

იქნებ თავიდანვე უნდოდათ,რომ ენდინგების ნაწილი დლც-ეთი გაესაღებინათ დამატებით მაყუთად და,გამომძალველობის რეპუტაცია(რომელიც იგივე კაპკომას აქვს თავისი დლც-ტროლობით) რომ აერიდებინათ და გატყავების ბრალდებები,უბრალოდ ასე დაატრიალეს და თამაშში ისეთი დასასრულები ჩატოვეს,რომლებიც ფანბაზის ხოშიან ნაწილს არ მოეწონებოდა და ალტერნატივა მოუნდებოდა და ახლა იმენა მოათხოვებინეს და ავედრებინეს ის,რაზეც სხვა შემთხვევაში "რა იყო გვატყავებთ ტო?" რეაქციას მიიღებდნენ.

ახლა შეგიძლიათ თქვათ რომ იმ ენდინგებს ისედაც ბევრი იყიდიდა და სრულიად მართალია,მაგრამ შეადარეთ რამდენად უფრო დიდია დლც-ენდინგენგებზე მოთხოვნა ამ რასკლადით.ეს ტიპა ამ სვლის მთავარი მიზანი-მოთხოვნის გაბერვა.
>>>
თან ბოროტ კაპიტალიზმსაც ვეღარავინ დააბრალებს,"ეს ხომ ფანებმა სთხოვეს".ეს ტიპა დამატებითი ბონუსი.

ახლა არ ვამბობ რომ რაც დავწერე ეს აუცილებლად სწორია,რადგან ეს ჩემი წამოროშილი თეორია არსებით მტკიცებულებაზე არ არის დაფუძვნებული და ალბათ ნაწღდად არც არის მასე,მაგრამ უბრალოდ გამორიცხული არ არის ინდუსტრიის გამტყავებლობის ფონზე.

EDIT:^My "brilliant theory" as a result of not reading stuff properly,nevermind this post.

BoromiR

Mass Effect 3

Unread post#177 » 20 Mar 2012 00:12

იქნებ...იქნებ...ეს ყველაფერი თავიდანვე გათვლილი ჰქონდათ?

აუ კარგით რა ხალხნო.
ტეხავს პროსტა.
ბოლო 3 ფურცელი მაგას ვწერ.
... და ეხლა მოგივიდა თავში?
SOO GENIOUS...

>>>
ხოშიან ნაწილს არ მოეწონებოდა და ალტერნატივა მოუნდებოდა

ალტერნატივაზე არაა საუბარი. please read my previous posts. დავიღალე უკვე ერთი და იგივე წერით. მაინც არავინ კითხულობს იმ ინფოს რაც მე ვდებ.

Newtype

Mass Effect 3

Unread post#178 » 20 Mar 2012 00:21

DAMN MY COMPLETE UNATTENTIVENESS.

ამ თემაში შიგადაშიგ შემოვდივარ ხოლმე.Wasn't too thorough in my reading.

Riddick

Mass Effect 3

Unread post#179 » 20 Mar 2012 03:55

შენ გიჟი ფანის პოსტებიგაქ ბიჯო, ნახევარი საიდანაა ამოხეული ნახევარი საიდან, მერე ერთმანეთზე თითქოს ფურთხით აწეპებ, გამუქებით და წითელი ფერებით წერ, ნახევარზე მეტს ინგლისურად, თან გვეჩხუბები, იმენა ტერარისტ რა:

>>>

აგერ ეხა Spawn-ამ დაიწყო, დახურავს და გაგარკვევთ ყველას -ჩტOKჩიმუ-
მე აქ რაც ვნახე უკვე მეშინია თამაშზე ფიქრი, მერე ბიოვეარის ფორუმი რო წარმომიდგენია ხო ვაფშე 2012 პოსტერი მესახება... იაპონიის კატასტროფაზე არ ყოფილა ამხელა ამბავი

BoromiR

Mass Effect 3

Unread post#180 » 20 Mar 2012 04:44

რაც მნიშნვნელოვანია ვხაზავ რომ ადვილად იყოს დასანახი.
თუ user comment-ია მაგასაც ვაწერ.
თუ bioware-ის კომენტია მაგასაც ვწერ.
თუ თეორიის quote'ია source ვუთითებ.
bioware-ის ფორუმებზე რა ხდება ... მიახლოებით რაც აღწერე ეგ ხდება.
პოსტებში კი არაა საქმე უბრალოთ რომ 700 page იბეჭდება ყოველ საათს.
არამედ სერიოზული მქმედებებს აქვს უკვე ადგილი.
ვიღაცამ უკვე bioware-ზე საჩივარი შეიტანა სასამართლოში.
და აშკარად ვეთანხმები რაღაც პონტში. იმ დასაბუთებით რომ FALSE ADVERTISEMENT აწვებოდა bioware PR კამპანიის დროს ( youre choices would matter, choices would not be A,B,C) და ამიტომ ვიყიდეო და მომატყუესო.
ინგლისურს კი რაც შეეხება, იმედია არავის აქ იმის იმედი რომ ქართულად თარგმნას დავიწყებ უცხოური ტოპიკების.
მაქსიმალურად ყველაზე საინტერესო გადმომაქ რაც კი 700 page-იან ტოპიკებში ვპოულობ.

Return to “Products”