რა პრინციპით უნდა შეფასდეს AAA თამაშები?, გარჩევის მოწოდება

დისკუსიები ◀ განხილვის გახსნა ◀ გარჩევაის გახსნა ◀ გამოკითხვა ◀ შედარება ◀ ჩამონათვალი ◀ გაზიარება
User avatar
hellwalker
Posts: 5816
Contact:

რა პრინციპით უნდა შეფასდეს AAA თამაშები?

Unread post#1 » 24 Dec 2020 20:41

მგონი თან პრობლემატური და თან საინტერესო საკითხია. განსაკუთრებით Cyberpunk-ის გარშემო ატეხილი ამბების ფონზე.

თამაშები შეიცავს უამრავ მექანიკას, არის ოპენ ვორლდი, არის ექშენი, არის დიდი სიუჟეტური თავგადასავალი, არის მეტა ეკონომიები, ყველა პოპულარული ტრენდის მექანიკები ჩათხილი ჭირდება თუ არ ჭირდება.

თითქმის ყველა დიდი AAA თამაში არის საბოლოო ჯამში საშუალო სტატისტიკური პოპულარული მექანიკების ორგიაა. რომელსაც ზედ აწევს თითონ მწარმოებელი სტუდიის წლების განმავლობაში დაგროვილი მექანიკების ასორტიმენტი.

ამ მთელი აჯაფსანდალის საბოლოო ფორმა ბევრნაირად შეიძლება განვითარდეს. თამაში რომელსაც ძალიან ძლიერი core experience-ი აქ მარა ყველაფერი სხვა სუსტია. თამაში რომელიც არაფერში არაა ძლიერი მარა მთლიანობაში გასართობია. თამაში რომელიც უძლიერესია უმეტეს ასპექტებში მაგრამ აქვს რამდენიმე მექანიკა რომელიც ჩაგაშხამებს მთელ ექსპერიენსს.

ამას ემატება მოთამაშეების ინტერესები და ექსპერიენსი. იმხელა თამაშებია რომ სასვებით შესაძლებელია ერთმა მოთამაშებ ამოარჩიოს ის რაც თითონ ევასება შეირგოს 10-ანზე და არ შეეხოს სხვა მექანიკებს და დარჩეს კმაყოფილილი. და მეორესთვის სრული ფრუსტრაციის კრებული იყოს თამაში.
ან საბოლოო ჯამში რაღაც ხანიგა ნახევრად დამთავრებული თამაში უფრო სასიამოვნო ექსპერიესნი იყოს ვიდრე ერთი ფიჩერით გაფუჭებული შედევრი.

ხოდა აქ ჩნდება კითხვა. ამ მთელი ხუ*ზნის ადეკვატური შეფასებისთვის რა მიდგომას და კრიტერიუმს აირჩევდით და რატომ?
O Elbereth! Gilthoniel!
We still remember, we who dwell
In this far land beneath the trees,
Thy starlight on the Western Seas.

User avatar
SLaYeR
Posts: 5616

Re: დიდი AAA თამაშების ხარისხის შეფასება

Unread post#2 » 24 Dec 2020 20:55

ნებისმიერი რა მექანიკაც შემოდის, უნდა იყოს გასართობი და მაქსიმალურად დამუშავებული.
თუ ეს ყველაფერი casual მარკეტისთვისაც არის გათვლილი, instant წარმატება აქვს.
თამაშში როცა დევს და ვერ იყენებ ან არ იყენებ, ეგ მინუსია ცალსახად.
ასევე როცა ერთ მექაიკას სპამავ, რითაც სხვა მექანიკები გამოუსადეგარი ხდება თამაშის პროგრესისთვის, ეგაც მინუსია.
ზოგჯერ არის მეორეხასირხოვანი როლის მქონე მექანიკები რომელიც მეორეხარისხოვან ელემენტებს ემსახურება (რავი მაგალითად რამე სტატუსს გაძლევს ჩელენჯისთვის შესრულებისთვის და მორჩა), მაგ შემთხვევაში უფრო ეპატიება ხოლმე მინუსები.
From the shards of tattered dreams I rose, unwilling. Tossed upon tides of pain that flowed and ebbed and left me searingly awake and more revoltingly... alive.

User avatar
hellwalker
Posts: 5816
Contact:

Re: დიდი AAA თამაშების ხარისხის შეფასება

Unread post#3 » 24 Dec 2020 21:20

ჩემთვის კონფლიქტში მოდის დიდში პირადი ექსპერიენსი და ასევთქვათ სამართლიანი შეფასება ზოგადი ხშირად ხოლმე.

ანუ არის შემთხვევები როცა 2 რვეულს გაავსებ ნაკლებით მარა მაგარი სახალისო სათამაშოა საერთო ჯამში.
არის პირიქით რაღაც ზენიტია პრადაქშენის დადებული მაგრამ რეალური სიამოვნება 0 მოდის ხოლმე.

ზოგადი პრინციპები რომ ავიღო. ჩემი აზრით ნებისმიერი თამაში უნდა შეფასდეს მისი Completionist -ის Playthrough -თი. თუ რამე მექანიკა ან კონტენტი დევს თამაშში, უბრალოდ მარაზმია იმის თქმა რომ ამ კონტენტის არ მოხმარება არის ჩანაფიქრი.
თუ ჩადო დეველოპერმა რაღაცა, ესეიგი ეს არის სრული ექსპერიენსის ნაწილი.

ერთადერთი რაც შეიძლება იყოს გამონაკლისი არის "არადახურვადი" და დაგენერირებული მექანიკები. რომლებიც თავის ბუნებით ვერ იქნება უსასრულოდ Fun, ამიტომ ლიმიტირებული ინტრაქციით უნდა შეფასდეს და იმით თუ მოაქ იმერსია თამაშის მთავარ Playthrough-ზე.

მთავარი სიუჟეტი, კომბატი, Open World Activity, Codex Entry-ები, კითხვის ნიშნები და ა.შ. ნებისმიერი რამის მიმართ რაც თამაშშია უნდა იყოს მინიმალური შეფასების ზღვარი დაწესებული.

რომ არ ვნებდეს თამაშის play through-ს. უაზრო და არასაჭირო კონტენტი თუა თამაშში, ეს დეველოპერის ბრალია რომ მაინც დატოვა ასეთი და არ ამოიღო.

AAA თამაში რომელიც ღირს 60$ ლაუნჩზე, მერე 100$-ზე ავა DLC-ებიანად და რომელსაც აკეთებენ ტოპ დეველოპერები ინდუსტრიაში რეპუტაციით და აღიარებით. არის 5 ვარსკვლავიანი სასტუმროსავით. ყველაფერი უნდა იყოს კარგი.

9/10 და 10/10 ტიტულისთვის რო აქ პრეტენზია თამაშს თითქმის უნაკლო უნდა იყოს.

მაგრამ ამას აქ მეორე პერსპექტივა. როცა ამ ყველა ნაკლის მიუხედავათ პოზიტივი რაღაც ელემენტების, ან ელემენტების ერთობლიობის ქმნის საბოლოო ჯამში ძალიან დადებით და კარგ ექსპერიენსს.

და მანდ იწყება დედის ტრ*კი. რადგან საბოლოო ჯამში თამაშის შეფასების მიზანი არის სხვა მოთამაშემ შეძლოს მასზე დაყრდნობით წარმოდგნეის შექმნა იმ ექსპერიენსზე რომელიც დახვდება თამაშში.
O Elbereth! Gilthoniel!
We still remember, we who dwell
In this far land beneath the trees,
Thy starlight on the Western Seas.

User avatar
Riddick
Posts: 10713

Re: დიდი AAA თამაშების ხარისხის შეფასება

Unread post#4 » 25 Dec 2020 10:12

მხატვრული ღირებულებით ფასდება ძირითადად ყველაფერი მსგავსი და ესეც მაგ კუთხით უნდა შეფასდეს. ის გამართული, ან გაუმართავი გეიმფლეი ექსფერიანსი, იგივეა რაც გამართული, ან გაუმართავი კომპოზიცია სურათზე.

ყველაფერი ამბის თხრობამდე დადის, უბრალოდ კომპლექსურობაში იზრდება, ემატება წახნაგები და თამაშების ინოვაციური წახნაგი გეიმფლეია, რომელიც ასევე ამბის თხრობას უნდა ემსახურებოდეს. რადგან ცალკე აღებული, რაღაც ლამაზი ხედების ვიდეოა, რომელსაც შინაარსი არააქ.

აქედან გამომდინარე, თუ ისეთ მაშტაბურ თამაშს როგორიც არი კიბერპანკი, თავის ცენტრალური მესიჯის გადმოცემა გამართულად გამოსდის და იგი ფასეულია, შესაბამისად თამაში უკვე იმსახურებს მაღალ შეფასებას.
ბევრი მაგალითია საკულტო, მაგრამ ტექნიკურად ცუდათ შეკრული თამაშების ინდუსტრიაში.

მანდ ერთი მომენტი რჩება.თუ გეიმფლეი გაუაზრებლობა არღვევს თხრობის დინამიკას, ანუ მექანიკა ხელს უშლის, ზედმეტია , მაშინ უდაოთ მინუსში გადის, იმიტომ რომ ვეღარ ამოიღებ.

სიტყვაზე მედ მაქსში კარაოკე, ან ბალეტზე სიარული რო დაამატო დაგირღვევს ცენტრალური ამბით და სეთინგით მიღებულ მთლიანობას და დააზიანებს თამაშს. მარა, გვერდით აქტივობად, ცუდათ გაკეთებული ნადირობა რო დავამატო, უფრო პლიუსი იქნება საერთო სურათისთვის, ვიდრე პირიქით.

ამიტო ვაფასებთ ყოველთვის ცენტრალურის მხატვრული ღირებულებით და ამის შემდეგ, თუ რამდენად უშლის, ან უწყობს ხელს თამაშის დამატებითი ელემენტები სათქმელის გადმოცემას ხელს.

User avatar
Tom Clancy
Posts: 1855

Re: დიდი AAA თამაშების ხარისხის შეფასება

Unread post#5 » 25 Dec 2020 14:53

ეს ძირითადი მოთხოვნები მაქვს მე -

AAA ტყუილად არ ჰქვიათ, ტექნიკური კუთხით უნდა იყოს შთამბეჭდავი, ცალკე გამოცდილების შემცველი.

მარკეტინგმა არ უნდა გადაუსწროს რეალურ პროდუქტს. უკვე საკმარისი გამოცდილება მაქვს იმის რომ გავარკვიო სად არის ე.წ. fake hype-ი და სად ნამდვილი, ან ოდნავ გაზვიადებული, მაგრამ როცა ერთ რამეს ელოდები და მეორეს იღებ, არ ასწორებს. მაშინაც კი როცა ეს პროდუქტი კარგია.

მათამაშონ მეტი, მაყურებინონ ნაკლები.

ყოველთვის არ ამიხსნან რა უნდა გავაკეთო, დამტოვონ თამაშთან ცოტა.

სიუჟეტი თუა იმის გამო არ იყოს რომ საათები მოუმატოს თამაშს, ინტერესი უნდა მქონდეს რა იქნება ბოლოს, და ფინალის მერე უნდა დამამახსოვრდეს რაც მოხდა.

ჟანრის სტანდარტებს ჩამორჩენილი არ უნდა იყოს - თუ მპირდები კარგი სტელსის მიღებას, თამაშის დიზაინერს გავლილი უნდა ჰქონდეს დეუს ექსის, დისონორდის, ჰითმენის პრინციპები და უნდა შემომთავაზოს მინიმუმ მათ დონეზე მყოფი გამოცდილება.

არ უნდა ჩამაბაროს ნახევარფაბრიკატი - მომხმარებელი ვარ და არა QA ტესტერი.

უნდა მთავაზობდნენ ახალს, ან კარგად დავიწყებულ ძველს (ახლებური ფორმით)
აღარ ვარ 14 წლის ბავშვი რომელსაც ყველაფრის თამაშის დრო ჰქონდა და ერთი და იგივეს სანახავად 3 თამაშის გავლის მერე დიდად უკმაყოფილო არ რჩებოდა. ახლა არ ვეკარები ისეთ თამაშს სადაც რამე ახლის ნახვის მოლოდინი არ მაქვს. ან თუ უბრალოდ არ ვგიჟდები რომელიმე სერიაზე.



ეს ყველაფერი თუ რიგზეა, თამაშს მინიმუმ იმიტომ არ დავიწუნებ რომ AAA თამაშია, ანუ უკვე ისეთ დეტალებზე გარჩევით წავა შეფასება, რომელიც ინდისაც მოერგებოდა.
მარი ქიქს თაკო პანჩური

User avatar
hellwalker
Posts: 5816
Contact:

Re: დიდი AAA თამაშების ხარისხის შეფასება

Unread post#6 » 25 Dec 2020 15:06

მხატვრულ ღირებულებაზე კიდე ცალკე თემის გახსნა შეიძლება. იმიტომ რომ ერთერთი დიდი პრობლემა კიდე AAA_ის არის რომ(ფილმებისაც): კარგად მოყოლილი ისტორია არ უდრის კარგ ისტორიას.
შეილება აბსოლუტური სისულელე იყოს ისტორია ცენტრალური, მაგრამ ხარისხიანი იყოს უშუალო სცენები, პერსონაჟები და პერსონაჟებს შორის უერთიერთობა.

კიდე საპოპკორნე და გასართობი თამაშების მიერ უფრო ღირებულ ისტორიის მოყოლაზე წარუმატებელი წაპოტინებები ცალკე ფენომენია. ვეღაც გასართობ ისტორიად რო ვერ აღიქვავ და არც სერიოზულ რამედ ქაჩავს.

ანუ შემოდის კიდე ეს განზომილებები:
რამდენად გასართობია და სასიამოვნოა ექსპერიენსი.
რამდენ აზრიანი და ღირებულია ექსპერიენსი.

მაგალითად რედ დედის ნადირობა ჩემთვის იყოს ძალიან იმერსიული, გასართობი და სასიამოვნო. მაგრამ თამაშის კონტექსტიდან გამომდინარე არაფერი ღირებულება არ მოქონდა დიდი.
პირიქითაც ხდება ხოლმე, არტ ჰაუსში განსაკუთრებით. უნდა გატანკო იმენა ექსპერიენსი მაგრამ საბოლოო აზრი ღირებულია ხოლმე.

შედევრი მაგ კონტექტში ალბათ მაინც უნდა იყოს ორივენაირად გამართული.
O Elbereth! Gilthoniel!
We still remember, we who dwell
In this far land beneath the trees,
Thy starlight on the Western Seas.

User avatar
Riddick
Posts: 10713

Re: დიდი AAA თამაშების ხარისხის შეფასება

Unread post#7 » 25 Dec 2020 17:13

და ვინ თქვა რო მხატვრული ღირებულება სიუჟეტით განისაზღვრება მარტო ? მხატვრული ღირებულება განისაზღვრება იმით თუ რა მესიჯს ატარებს თამაში და როგორი ფორმით ახერხებს მის მოტანას აუდიტორიამდე.
ყველა ელემენტი რაც ამ თამაშში შედის, ან უწყობს მას ხელს დასახული მიზნის მიღწევაში, ან პიქიქით. აქედან გამომდინარე ყველაფერი ფასდება და ფასდება ამ ყველაფრის ერთიანობა - ეგ არი იდეაში მხატვრული ღირებულება (ამაში პირდაპირ ხვდება გეიმფლეიც და საიდ აქტივობებიც).

User avatar
hellwalker
Posts: 5816
Contact:

Re: დიდი AAA თამაშების ხარისხის შეფასება

Unread post#8 » 25 Dec 2020 19:22

კი, კარგი კრიტერიუმია ეგრე მიდგომა. მაღალი შეფასების მქონე თამაშებს ეგ არ უნდა ეშლებოდეთ, და თუ უშლებათ უკვე ნაკლია.
O Elbereth! Gilthoniel!
We still remember, we who dwell
In this far land beneath the trees,
Thy starlight on the Western Seas.

User avatar
Slacker
Posts: 332

Re: დიდი AAA თამაშების ხარისხის შეფასება

Unread post#9 » 26 Dec 2020 13:29

კოშმარულად დიდი ტექსტი დავწერე და წავშალე მერე)))

კაროჩე ცუშიმა დავხურე გუშინ და ჩემთვის გახდა 2020ის ტოპ თამაშის დეფინიცია.
ამაზე უკეთესს AAA თამაშისგან ვერ მივიღებთ ალბათ უკვე ვერაფერს, იმიტომ კიარა რომ უნაკლოა, უამრავ რაღაცას შეცვლიდი, უბრალოდ ტრენდებიდან გამომდინარე არის იდეალური ბალანსი როგორ უნდა მომეწონოს მეც და როგორ უნდა მოეწონოს 15 წლის გივიკოსაც.

მე არ მიმაჩნია რომ თუ თამაშში რაღაც შესაძლებელია და იმას არ იყენებ პრობლემაა, პირიქით, რაც მეტ რამეს ვაკეთებ მით უკეთესია და მერე ჩემით ავირჩევ მაგალითად სტელსით დავხურავ თუ ყველას ერთმანეთზე გადავადუღებ დედის გინებით.
ჩემთვის იდეალური თამაშია რაც მომაფიქრდება ყველაფერს ვაკეთებდე, მაგრამ ესეთი თამაში იმისთვის კიარ მინდა ყველაფერი რომ ვაკეთო, არა, უბრალოდ მშვიდად ვიქნები თუ შემეძლება. ფაქტი მამშვიდებს თვითონ))))))))))))
აი ცუშიმაში იმენა ყველანაირად შეგიძლია ხალხის მოკვლა, მაგრამ ხმლის გარდა არაფერი გამომიყენებია)))

სთელს მექანიკაზე გეწერად კიდე ჰიტმენზე ნაკლები არ უნდა იყოსო, არ მიმაჩნია ეგ სწორად, ჰიტმენი იმენა მაგაზეა და მაგნაირი სთელსი რომ იყოს და ქაუნთერისნაირი შუთერი, ეს რომ მოგვეთხოვა ეხლა კიბერპანკისგან ძაან არასპრავედლივი იქნებოდა იმო))
რა დროს ლექსიაო იობანი ვროტ,
ხმლით შემოვარდნილა Tim Roth

User avatar
hellwalker
Posts: 5816
Contact:

Re: დიდი AAA თამაშების ხარისხის შეფასება

Unread post#10 » 26 Dec 2020 15:58

ჯენერიკულ თამაშს მეც ვერ დავუყენებ ეგეთ მოთხოვნას. მაგრამ თუ არი მექანიკა თამაშში და რაღაც დაპირებული ექსპერიენსის ნაწილია და არ ვარგა მაშინ ეს დიდი ნაკლია თამაშისთვის როცა 8 ქულაზე მეტი შეფასების დაწერაზე მიდის საქმე.

განსაკუთრებით თუ სკილ პოინტებს გახარჯინებენ სტელზის ხეში და შუა თამაშში არკვევ რო თურმე არ ვარგოდა ეს განვითარების ხე საერთოდ და სიამოვნება რო მიგეღო სხვა უნდა აგერჩია.

ეგ არის მაგ 50 თამაში ერთში აჯაფსანდალის დიდი პრობლემა. 2მა ადამიანმა შეილება სულ სხვა თამაში ითამაშოს რეალურად და სხვა ექსპერიენსი მიიღოს იმის მიხედვით როგორ ითამაშეს.

გამოყენებაზე გეთანხმები კი. შენ რაც მოგწონს ის უნდა გამოიყენო. მაგრამ რაც მოგწონს თუ ცუდია და ფრუსტაციის მომგვრელი მაგრამ სხვანაირი მოთამაშის გზა კარგია. ეგ არის ნაკლი თამაშის თან სერიოზული.

კიდე დანაპირები/დახვედრილის თემაც საინტერესოა. ძაან ნაგლად იტყუება ბევრი საბოლოო ჯამში აღწერებში.
მაგალითად ერთერთი ეგეთი მექანიკები არის Choice Driven Story და Open World. 90% გპირდებიან რომ მთელი სამყარო შენ ჩოისებს მოერგება და ღია სამყარო იმის დედა ვატირე ყველაფერის კეთება შეგიძლია. და ნუ იასნია სამი ბუტაფორიული ჩოისია ხოლმე მთელ თამაშში და სამყაროც ხშირად კითხვის ნიშნების მეტს არაფერს შეიცავს. 2 რენდემ საიდ მისიას იზამ და მერე პროსტა მეინ აქტივობებს მიყვები. თან მარტო მარკეტინგის თიმის პოლიტიკურ სლოგანებივით არ ხმარობენ ამას, გამოაჭენებენ გეიმდიზაინერებს და ალაპარაკებენ დეტალებში რა იქნება და როგორ ხოლმე.

ანუ ეს დაპირებაა რომელზე დაყრდნობით შენ წყვიტავ იყიდი თუ არა თამაშს. დაგხვდება ხ*ი. და მერე "ინდია აპატიეთ" სტილში გხვდება "ლამაზია და სთორი აქ აპატიეთ" ზახოდი.
O Elbereth! Gilthoniel!
We still remember, we who dwell
In this far land beneath the trees,
Thy starlight on the Western Seas.

User avatar
Slacker
Posts: 332

Re: დიდი AAA თამაშების ხარისხის შეფასება

Unread post#11 » 26 Dec 2020 20:40

გეთანხმები, მაგრამ ეგ იმენა ცხოვრებისეულია, გეიმ დიზაინერი კიარა ვინც უნდა იყოს რაღაცას, რომ დამპირდება და არ შემისრულებს არ ასწორებს :))))

აუ ცუშიმას რა ცოტა დააკლდა რომ ძალიან მაგარი ყოფილიყო :(
კაროჩე ერთი თამაში უნდა დაემატებინათ, აი გემბლინგი რა, რამე იაპონური რომელსაც ღარიბი ხალხი ითამაშებდნენ, ან დეზერტირები ერთმანეთში ომის პირობებში ნახევარ კილო ბრინჯს რომ შეაგდებდნენ პოტში, ჩხუბიც შეიძლებოდა დაემატებინათ ამ თემაზე ვიღაცა რომ არ აბარებს თავანს :))))
და კიდე კაი იქნებოდა პერსონაჟზე ნადირობის და ჭამა სმის ფუნქციის დამატება, პირობითად მონადირებული ხორცით ან რამით გარშემო ხალხი დაეპურებინა :))))) მთელ თამაშში შიმშილის და მონღოლების პრობლემაა, ვისაც მონღოლები არ ხოცავენ შიმშილით იხოცებიან და მე პირადად ვინადირებდი ტყეში და მოვუტანდი ამ ხალხს საჭმელს :)))
მეტი კონტაქტი უნდა ყოფილიყო სამყაროსთან და ძალიან მაგარი რამე გამოვიდოდა.

კაროჩე ძმებო AAA თამაშები ისეთები გამოდის რომ რთულია 9 და 10 დავუწეროთ, მასებზეა გათვლილი და ამას ვერ შევცვლით. მე რომ დეველოპერი ვიყო და ჩემი მოტივაცია ფულის შოვნა იყოს (აუცილებლად ასე იქნებოდა) უარესს ვიზამდი :hang:
რა დროს ლექსიაო იობანი ვროტ,
ხმლით შემოვარდნილა Tim Roth

User avatar
SLaYeR
Posts: 5616

Re: დიდი AAA თამაშების ხარისხის შეფასება

Unread post#12 » 26 Dec 2020 20:45

Slacker wrote:კაროჩე ძმებო AAA თამაშები ისეთები გამოდის რომ რთულია 9 და 10 დავუწეროთ, მასებზეა გათვლილი და ამას ვერ შევცვლით. მე რომ დეველოპერი ვიყო და ჩემი მოტივაცია ფულის შოვნა იყოს (აუცილებლად ასე იქნებოდა) უარესს ვიზამდი :hang:

ეგ ნიშნავს თუ რა ბანძი ინდუსტრიის მომხმარებლები ვართ, იმენა მძღნერის მჭამელი ხალხი ვართ :D ევენჯერებს ვინც იწუწებს სახეში და ენით ილოკავს, მაგ დონეზე ვართ ჩვენც :DDD
From the shards of tattered dreams I rose, unwilling. Tossed upon tides of pain that flowed and ebbed and left me searingly awake and more revoltingly... alive.

User avatar
Slacker
Posts: 332

Re: დიდი AAA თამაშების ხარისხის შეფასება

Unread post#13 » 26 Dec 2020 21:07

ეგრე გამოდის,
მაგიტომ რომ გადახედო რეებს ვთამაშობ ახალი იმენა არაფერია ფაქტობრივად, ისევ ძველ თამაშებს ვიმეორებ, ზოგს მეორედ და მესამედ ვიწყებ.
ან არადა ინდუსტრიაში ეხლა რომ შემოაბიჯეს და გულები ანთებულები აქვთ ეგეთი ხალხის თამაშები მიყვარს, მაგალითად წელს დესპერადოს მესამე ნაწილი გამოვიდა ჯიგრული იყო.
აი ეს ცუშიმა კაი იყო იმიტომ რომ ასეთი თამაში აქამდე არ ჰქონდათ გაკეთებული საქერ ფანჩს და გულით ეცადნენ და კაი გამოვიდა, ასევე რეზიდენტის რიმეიკი იყო კაი და ნუ კიდე რაღაცეები, ძირითადად მაინც შენ კი იცი კოტორი იყო ჩემთვის წლის თამაში, კოტორ 1 და 2 :))))))))))))
რა დროს ლექსიაო იობანი ვროტ,
ხმლით შემოვარდნილა Tim Roth

User avatar
Tom Clancy
Posts: 1855

Re: დიდი AAA თამაშების ხარისხის შეფასება

Unread post#14 » 27 Dec 2020 21:17

Slacker wrote:კოშმარულად დიდი ტექსტი დავწერე და წავშალე მერე)))
სთელს მექანიკაზე გეწერად კიდე ჰიტმენზე ნაკლები არ უნდა იყოსო, არ მიმაჩნია ეგ სწორად, ჰიტმენი იმენა მაგაზეა და მაგნაირი სთელსი რომ იყოს და ქაუნთერისნაირი შუთერი, ეს რომ მოგვეთხოვა ეხლა კიბერპანკისგან ძაან არასპრავედლივი იქნებოდა იმო))

არა აქ მეწერა რომ თუ მაგარ სთელს ექსფერიენსს მპირდება თამაში, მაშინ სტანდარტებით იმ სტელს თამაშებზე უკან არ უნდა იყოს, რაც უკვე ნანახი გვაქვს.
თორემ უბრალოდ სტელს მექანიკა რომ აქვს თამაშს, რომლის ფოკუსი საერთოდაც არ არის სტელსი, მანდ ნებისმიერი დონე მოსულა, მთავარია ძაან გაატეხილი მექანიკა არ ქონდეს.
მარი ქიქს თაკო პანჩური

Return to “Discussion”



Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 8 guests


cron