Game Design Trends, გეიმ დიზაინის ტრენდები >> საერთო თემა

ფორმატები . საერთო თემა . ჩამონათვალი . საკითხების გარჩევა . გამოკითხვა . ხმის მიცემა . შედარება . სხვა
Riddick
Posts: 9410
Contact:

Game Design Trends

Unread post#1 » 24 Apr 2019 01:35

"თემის აზრი არის თამაშის დიზაინზე, მექანიკებზე და ტრენდებზე საკითხების შემოდგება და მერე კაზუალური განხილვა/კამათი. ეს შეილება იყოს პირადი დაკვირვება ან რამე საინტერესო ვიდეო კონკრეტული თემის გარშემო. ტოპიკი სპეციალურად პროფილირებულია კაზუალურ და ცოტა ქაოტურ, თავისუფალ დისკუსიებზე. უფრო მიზანმიმართული დისკუსიისთვის ცალკე ტოპიკი ჯობია გახსნათ."
https://www.youtube.com/watch?v=PPp9zEJD1aI&feature

User avatar
hellwalker
Posts: 4868
Contact:

Re: Game Design Trends

Unread post#2 » 06 Aug 2019 00:26

რისერჩის გამო ბევრი ძველი და ახალი თამაში მივაყარე ბოლო დროს და ერთი ტრენდი რაც დავაფიქსირე ძაან მკაფიოდ რომ ინფორმაციულ შეტევაზეა თანამედროვე გეიმ დევი გადმოსული. შენთვის წყნარად რომ მოგცენ თამაშის საშუალება არ გაცლიან. კითხვის ნიშნები, ეჩივმენტები, ტუტორიალები, ნოტიფიკაციები, პროგრესის ედვენსედ ტრექინგი, მეგობარმა რა არჩევანი გააკეთა ქვესტში, 2% მა იპოვა ეს გამოქვაბული, ვირთხის ჩონჩხის 3 გვერდიანი ბიოგრაფია Lore კოდექსში, 50 DLC ნივთი მოგივიდა საფოსტო ყუთში, 100 მეტრის რადიუსში 40 ახალგაზრდა მუტ..ქვესტის მომცემია და ა.შ.

თან ვერცერთზე ვერ ვიტყვი რომ მიუმჯობესებს თამაშს ან სასიამოვნოს ხდის უფრო. პირიქით, როგორც Completionist მოთამაშეს ვისაც 100%-ით ნახვა უყვარს ყველაფრის დამღლელ სამუშაოდ ხდიან თამაშს. რაც მთავარია კიდე აღმოჩენის მუღამი მთლიანად მომსპარია როდესაც სადმე 1000 წლის მიტოვებულ რუინებში შეხვალ და ამოგივარდება ტექსტი "ღოჩაღ!!!! 7-დან მე-3-ე მსოფლიოს მიკარგული საოცრება იპოვე."

ამის ფონზე კიდე ძველი თამაშებია ან ზელდა-სნაირი ძველი ყაიდის ახლები, სადაც ექსპლორაციაც უხვადაა, ქვესტებიც და ათასნაირი აქტივობა. არც არაფრის მიგნება არ გიჭირს და შენთვის წყნარად რჩები თამაშთან პირისპირ და ირგებ ჯიგრულად ყველაფერს.

ხოდა საბოლოოდ ჩემი აზრით ძალიან ცუდი ტრენდია დეველოპერის ხელი რომ მუდმივად ეტყობა თამაშს და უფრო მოთამაშისთვის უჩინარი ფორმით რომ აღარ აკეთებს ექსპერიენსის guiding-ს.
O Elbereth! Gilthoniel!
We still remember, we who dwell
In this far land beneath the trees,
Thy starlight on the Western Seas.

Riddick
Posts: 9410
Contact:

Re: Game Design Trends

Unread post#3 » 06 Aug 2019 09:46

დათანხმება მგონი არც ჭირდება მაგ ნაწერს. ადრე დეველოპერის წარმოსახვაში გაჩენილ სამყაროში მოგზაურობდი, რაც იყო მათ მიერ ცხოვრებაში ნანახზე და გააზრებულზე რეფლექსია. მაგიტო იყო ეგეთი მაგარი. ეხა მოგზაურობ კომპანიების მიერ აწყობილ ატრაქციონებში, რომლებიც ეწყობა სტატისტიკურად მუშა მექანიკების შაბლონებზე.
https://www.youtube.com/watch?v=PPp9zEJD1aI&feature

User avatar
hellwalker
Posts: 4868
Contact:

Re: Game Design Trends

Unread post#4 » 24 Aug 2019 13:43

დინამიურ სთორითელინგზე საინტერესო ვიდეო ბიოშოკის ავტორისგან. https://www.youtube.com/watch?v=p40p0AVUH70

მგონია რომ ბევრად საინტერესო "თამაშის" აწყობა შეილება მაგ სისტემის სწორედ მოქოქვით. ისტორიაზე შეილება იდავო უსასრულოდ სწორხაზოვანი ჯობია თუ როგორი, მაგრამ იმენა "თამაში" როგორც ექსპერიენსი ბევრს მოიგებს ამითი.
O Elbereth! Gilthoniel!
We still remember, we who dwell
In this far land beneath the trees,
Thy starlight on the Western Seas.

User avatar
hellwalker
Posts: 4868
Contact:

Re: Game Design Trends

Unread post#5 » 01 Sep 2019 19:56

ძალიან სასაცილოა ყველაფერი რო RPG ხდება https://www.gamespot.com/articles/gears ... mT6Hhix_pA

არადა ყოველთვის მქონდა ეგეთი შეგრძნება რომ RPG არის სრულფასოვანი სათამაშო ექსპერიენსი (ყველაფერი აქ) და სხვა ჟანრები ფაქტიურად მისი შეკვეცილი და ფოკუსირებული ვერსიებია(გარკვეული ელემენტები აქ).
O Elbereth! Gilthoniel!
We still remember, we who dwell
In this far land beneath the trees,
Thy starlight on the Western Seas.

Return to “Gamer”



Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 9 guests