Unread post#5 » 01 Dec 2018 16:52
მოკლედ რომელმა დეველოპერებმაც ყველაზე მეტი გავლენა მოახდინეს, მაფიქრეს და შთამაგონეს ამათ ჩამოვწერ, ზოგი დაიშალა და ვინც მოღვაწეობს დღემდე ვგულშემატკივრობ პრინციპში ერთი იაპონელის გამოკლებით ყველას.
1.
იაპონია - Hironobu Sakaguchi, Tetsuya Takahashi, Fumito Ueda, Hidetaka Myiazaki, Hideo Kojima, Keiichiro Toyiama, Hideki Kamiya, Yu Suzuki, Yasumi Matsuno,
დასავლეთი- Chris Avellone, Jonathan Blow, Tim Schafer, Todd Howard
2.
იაპონია - Squaresoft, Konami (ძველი Team Silent, Kojima Productions, Castlevania გუნდები), Capcom (ძველი), From Software (მიაზაკის პერიოდის), Monolith Soft, Clover Studio, Sega (სონიკის, სუზუკის და იაკუზას გუნდებით), Atlus (Shin Megmai Tensei+Persona გუნდები)
დასავლეთი - Bioware (ანდრომედამდე), Black Isle, Obsidian Entertainment, Lucasarts, Crystal Dynamics (ემი ჰენიგის Legacy of Kain პერიოდი), Funcom (TLJ სერიები მესამემდე), Microids, telltale games, Shiny Entertainment, Looking Glass+Ion Storm+Irrational Games (ამათ ერთად მოვიაზრებ), Core Design, Rocksteady
3. ამას გამოვტოვებ, ძველი ჩამოყალიბებულიც თუ იგულისხმება ვინც ახლა მოღვაწეობს. ახალი ინდიც ბევრია როგორც სოლო ისე სტუდიები ვისაც დიდ პატივს ვცემ და თან არც ვიცი რამდენად აგრძელებენ ან აპირებენ მოღვაწეობას მომავალში, ამიტო მეზარება ამოქექვა ყველასი :D ნუ მაგალითისთვის Rocksteady როგორც მაღლა დავწერე, Daedalic Entertainment არის ძალიან კარგი სტუდია, Wadjet Eye არ ვიცი რას შვრება..
4. აქაც ვისაც ვგულშემატკივრობ და რა გუნდებსაც, ყველაზე ნაკლები ფეილი მაჩვენეს კარიერის პიკში როცა იყვნენ და ამიტომ მიწერია მაღლა.
From the shards of tattered dreams I rose, unwilling. Tossed upon tides of pain that flowed and ebbed and left me searingly awake and more revoltingly... alive.