"порог вхождения", საკითხის გარჩევა: თამაშის დაწყების ბარიერი

| მოთამაშეებისთვის აქტუალური საერთო თემები |
საერთო თემები , საკითხების გარჩევა , გამოკითხვები , ჩამონათვალი , ხმის მიცემა , შედარებები , სხვა
Riddick
Posts: 8469
Contact:

"порог вхождения"

Unread post#1 » 01 Aug 2018 13:39

დიდი თამაშების დაწყება ყოველთვის პრობლემაა ხოლმე ჩემთვის. თამაშს რო რთავ განწყობა ისეთიგაქ რო უნდა გაერთო, მარა რაც უფრო კომპლექსური და მაშტაბურია პროექტი მით უფრო მეტი უნიკალური წესია მის სათამაშოთ ასათვისებელი. მსგავსი სიტუაციის გამო, რეალური თამაშის დასაწყებად ხანდახან 4 5 საათიც კი არაა საკმარისი. კი შემდეგ 100 150 სუფთა მუღამი შეილება იყოს, მარა ეს 4 5 საათი ხანდახან ძალიან რთულია, მითუმეტეს იმ შემთხვევაში თუ თამაში საბოლოოთ მაინც არ აღმოჩდება იმ ხარისხის რასაც ელოდები და ეს ლექციებზე უაზრო ჯდომასავით შეგრჩა ხელში.

რაც ამ მომენტში მახსენდება არი X-COM ახალი სერიები, სადაც ეს პროცსი უსასრულო მომეჩვენა. Batman: Arkham Knight რომელიც რეალურად 4 ჯერ დავიწყე წელიწად ნახევრის მანძილზე და ათვისების ბარიერის გამო ვანებებდი თავს. ახალი GOW რომელიც პირველი ალბათ 8 საათი არ გესმის ბოლომდე რა არი საერთოდ. ამ ტიპებს უერთდება კლასიკური RPG (ამ თვალსაზრისით ჩემი ტკივილი) და კიდე რაღაც გარკვეული ჟანრები. მაგ. Total War სერია, რომელიც იდეაში მართლა კარგად ვიცი და ყოველთვის დიდ სიამოვნებას ვიღებ თამაშით, მარა ახალი რო გამოდის ისე მეზარება იმ განახლებულ მექანიკებში გარკვევა რო მირჩევნია წავიდე და ლაივში რაც მეზარება ის გავაკეთო.

უბრალოდ ამ ბოლო დროს მივხვდი როგორ შეილება მსგავსი მოსაწყენი მომენტის უფრო საინტერესო კუთხით დანახვა - იდეაში დაწყების ბარიერი იმიტო გჭედავს რო ეგრევე გართობის მიღება გინდა და ამ ეტაპს როგორც ესეთი აიგნორებ, ითმენ და ცდილობ რო მალე გადალახო (როგორც ნებისმიერი რამის სწავლის პროცესი). მარა თუ ერთხელ მაინც დამოუკიდებელ ეტაპად დაინახავ და სათანადო ყურადღებას და დროს დაუთმობ ინტერფეისს, ინვენტარს, სკილების სისტემას, თამაშის მენიუს და ა.შ. ბევრად სწორ ალღოს აუღებ. უნდა გაითავისო რო ნებისმიერ სერიოზულ თამაშს აქვს ეს ფაზა, რისი გააზრებაც უკვე სხვანაირ, უფრო სწორ განწყობას გიქმნის.
ნუ მე ყოველშემთხვევაში ამ მიდგომით უფრო გამიადვილდა მოცემული საკითხი.
- https://coub.com/view/1dafyg

User avatar
hellwalker
Posts: 3999
Contact:

Re: "порог вхождения"

Unread post#2 » 02 Aug 2018 02:38

მე პირიქით მიყვარს ეგ სწავლის და გაუგებრობის მომენტი. ახლის ათვისების.
O Elbereth! Gilthoniel!
We still remember, we who dwell
In this far land beneath the trees,
Thy starlight on the Western Seas.

User avatar
SLaYeR
Posts: 4246
Contact:

Re: "порог вхождения"

Unread post#3 » 02 Aug 2018 04:52

ჩემთვის მოტივაცია შვრება ხოლმე თავისას თუ ძალიან მინდა რამის თამაში. თუ არ ვიცნობ იმდენს ვარისერჩებ სანამ რეკომენდაციის პონტშში ისე არ მომინდება რო ხსენებული მოტივაცია მომეცეს. კია ზოგჯერ დამღლელი რთული მექანიკების კვლევა და დროც მიაქვს მარა შედეგია ხოლმე კაი.
მივიდეთ, გავესაუბროთ

სადაც არ უნდა გათხარო, ყველგან შეგიძლია გათხარო

Riddick
Posts: 8469
Contact:

Re: "порог вхождения"

Unread post#4 » 02 Aug 2018 14:40

"ხელჩაკიდებული" ტუტორიალებია ძაან მტკივნეული თემა კიდე ჩემთვის. ახტომას და მსგავს ელემენტარულ მომენტებს რო გასწავლის.
- https://coub.com/view/1dafyg

Return to “Gamer”



Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 11 guests