What's Your Perspective?, გამოკითხვა / განხილვა

General Topics / Lists / Questions / Polls / V.S. /

Poll: რომელ რაკურსს ანიჭებთ უპირატესობას თამაშებში?

First person (FP)
1
13%
Third person (TP)
5
63%
Isometric
1
13%
Top down
0
No votes
Side
0
No votes
Pre Rendered Background
1
13%
Total votes: 8

User avatar
Riddick
Posts: 7718
Contact:

What's Your Perspective?

Unread post#1 » 27 Jul 2014 00:54

რომელი რაკურებით მოგწონთ თამაში?
კვაზი-mode

User avatar
SLaYeR
Posts: 3817
Contact:

როგორ ხედს ანიჭებთ უპირატესობას?

Unread post#2 » 27 Jul 2014 01:19

Third Person, Side-view, Isometric, First Person, Top Down ალბათ ამ თანმიმდევრობით დავალაგებდი, გამორჩეულად არ ვანიჭებ უპირატესობას არცერთს. სხვადასხვა კუთხიდან როა ფიქსირებული კამერა ეგ მომწონს, ადრე pre rendered background-ებს იყენებდნენ თუმცა შესაძლებელია სამ განზომილებიანი გარემოს შექმნაც როგორც Dino Crisis-ში. დღეს მარტო point n click adventure-ებში თუ შევხვდები ხოლმე მაგას ;/
მივიდეთ, გავესაუბროთ

User avatar
hellwalker
Posts: 3593
Contact:

როგორ ხედს ანიჭებთ უპირატესობას?

Unread post#3 » 27 Jul 2014 01:58

First Person - ყველაზე დიდი immersion და თამაშის ატმოსფეროში დაკარგვა აქ ხდება. გავიწყებს მომენტებში რომ თამაშობ და სამყაროს ნაწილი ხდები.
O Elbereth! Gilthoniel!
We still remember, we who dwell
In this far land beneath the trees,
Thy starlight on the Western Seas.

User avatar
Slacker
Posts: 243
Contact:

როგორ ხედს ანიჭებთ უპირატესობას?

Unread post#4 » 27 Jul 2014 03:04

Third person
მიყვარს როცა ჩემს პერსონაჟს ვხედავ, თან მოსახერხებელიც არის ასე თამაში.
არ გათეთრდების ყორანი, რაც უნდა ხესუს ნავასი

User avatar
Riddick
Posts: 7718
Contact:

როგორ ხედს ანიჭებთ უპირატესობას?

Unread post#5 » 27 Jul 2014 05:55

ადრე pre rendered background-ებს იყენებდნენ
ვიცოდი რო რომელიღაც მრჩებოდა, თან ისეთი რომელიც მაგრად მიყვარს

ჩემი ფავორიტები

1. Third person - ყველაზე მეტი დისტანცია ჩანს სამყაროსი და ყოველთვის უფრო კონფორტულად ვგრძნობ თავს
2. Pre-rendered - ატმოსფერულობის გადმოსაცემად ძალიან მაგარი მეთოდია. ფაქტიურად ყველა სცენას თავისი ხასიათი და განწყობა ეძლევა (Resident Evil რაც Third Person-ზე გადავიდა იმის მერე მოკვდა ჩემთვის). ფაქტიურად GameCube იყო ბოლო კონსოლი სადაც მსგავსი ხედები კიდე აქტიურად გამოიყენებოდა და აი მაგის მერე უკვე ნელნელა გარდაიცვალა. იმედია დააბრუნებენ, ისევე როგორც საიდებს და იზომეტრიკს.
3. Isometric - თუნდაც მარტო მეორე კომანდოსი და პირველი დესპერადო )) ნუ საკულტო RPG ჩამოთვლა არმინდა.
კვაზი-mode

User avatar
SLaYeR
Posts: 3817
Contact:

როგორ ხედს ანიჭებთ უპირატესობას?

Unread post#6 » 27 Jul 2014 07:56

Fixed Camera Angles ან Fixed Camera Perspective ჯობია ჩაასწორო, ანუ ფიქსირებული კამერა რომელიც ხან წინასწარ დარენდერებულ background-ს უყურებს და ხან მთლიანად 3დ-ში აწყობილს.

GC და PS2-იც სხვათაშორის, Ico, FF10, Fatal Frame და God of War-ები. 2005ის მერე უკვე ბევრად დაცოტავდა მსგავსი თამაშები მარა იყო მაინც გამონათებები. ნუ PS1-ზე საკულტო JRPG და Horror-ების განუყოფელი ნაწილი იყო. რავი მართალია რო მოძველდა და დღეს ბევრად მეტის შესაძლებლობა არსებობს მარა ჩემი აზრით ატმოსფერულობისთვის ძალიან კარგი ვარიანტია, თან როცა room-ებად გინდა ააწყო და სხვადასხვა კუთხით უყურო ინტერიერს ზედმეტი დამიზნების და კამერის ტრიალის გარეშე. დღესაც სპეციფიური მარა მაინც ძალიან კარგი პოტენციალი აქვს ატმოსფეროს გადმოსაცემად
მივიდეთ, გავესაუბროთ

User avatar
Riddick
Posts: 7718
Contact:

როგორ ხედს ანიჭებთ უპირატესობას?

Unread post#7 » 27 Jul 2014 09:40

თან დღეს ისეთ სიმძლავრეებზეა უკვე მისული საქმე რო თითო სცენა ხელოვნების ნიმუშად შეგილია აქციო (ჩრდილები, მინი ანიმაციები, მოძრავი კამერის მონაცვლეობა, განადგრურებადი ობიექტები, რავი უამრავია). გეიმქუბის RE რო ვითამაშე აი ზუსტად მაშინ მივხვდი რამხელა პოტენციალზე თქვეს უარი. ანუ მსგავსი პერსპექტივის მქონე თამაშებში იდეალურად იყო შერწყმული პაზლები და ექშენი - ბოსფაითები კინომატოგრაფულად გამოიყურებოდა, თავსატეხების ადგილებში კამერები ზუსტად საჭირო რაკურსით იყო დასმული... (ხოარ ვიჩივლოთ ვაფშე )
Fear Effect იყო ერთერთი უძლიერესი წარმომადგენელი თავის დროზე Pre Rendered Background კიდე (სახელიც ესეთი უფრო მომწონს და დავტოვებ, მარტივი მისახვედრია).
კვაზი-mode

User avatar
grigoli1970
Posts: 602
Contact:

როგორ ხედს ანიჭებთ უპირატესობას?

Unread post#8 » 27 Jul 2014 15:02

third person, isometric ერთადერთი ბიოშოკში გამისწორდა პირველი ხედი დალშე ვერ ვთამაშობ ვერსად მაგით

User avatar
Ripster
Posts: 1334
Contact:

როგორ ხედს ანიჭებთ უპირატესობას?

Unread post#9 » 27 Jul 2014 16:50

ვახ ;დ
ალბათ third personი. ანუ როგორც წესი ასე უფრო ვირგებ თამაშს და უფრო კომფორტულად ვგრძნობ მაგრამ რათქმაუნდა თამაშს გააჩნია
ჰალფ ლაიფი მესამე პირში არცერთს გაგვისწორდებოდა

Fixed Camera Perspective
თუ როგორც ქვია მაგ "ხედს" საკმაოდ საინტერესო რამეა ნამდვილად. ძველ პროექტებს განუმეორებელ ატმოსფეროს უქმნიდა მაგრამ დღევანდელობაში რომ იმდენად აღარ გამოიყენება ეგეც ალბათ იმის ბრალია რომ უფრო ექშენს და დინამიურ სცენებს ვერ შექმნი მაგ ხედით. ნუ გაყიდვების ლიდერობაზე ორიენტირებულ პროექტებში ყოველშემთხვევაში მაგიტომ არ გამოიყენებენ ჩემი აზრით
You'd better do something about that cough

User avatar
Slacker
Posts: 243
Contact:

როგორ ხედს ანიჭებთ უპირატესობას?

Unread post#10 » 27 Jul 2014 19:14

მე კიდე ფანრენჰეითის კამერა მევასებოდა მემგონი მაგას ეძახით "Fixed Camera Perspective თუ როგორც ქვია" დავესესხები რიპსტერას ))))
იმენნა კინოს მუღამაში ვითამაშე, ვოქინგ დედიც
არ გათეთრდების ყორანი, რაც უნდა ხესუს ნავასი

Return to “Gamer”



Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 5 guests