Mass Effect 3, PC, X360, PS3, Wii U

Roguelike, HacknSlash, JRPG, TRPG, Tactical RPG, RTS, TBS, Tower defense, Wargame, Economical...
BoromiR
Posts: 715
Contact:

Mass Effect 3

Unread post#121 » 13 Mar 2012 02:51

კარგი რაღაცეები მიწერია სლეი წინა სპოილერ ტაგ-ებში.
თუ მასე მოხვდა, ბევრი რამე იცვლება.
ჩემი დამოკიდებულება შეიცვლება bioware-ის მიმართ.

► Show Spoiler

პს. ერთ-ერთი მიზეზი რატომაც მიყვარს Dragon Age 1 არის ის რომ აბსოლუტურად ყველა გადაწყვეტილებას რასაც შენ იღებ თამაშის განვალობაში, ბოლოში აქვს თავისი ახსნა. თამაშს აქვს epilogue, რომელიც მხოლოდა მხოლოდ ტეკსტია და მეტი არაფერი. მაგრამ იდეალური გამოსავალი ტამაშისთვის რომელიც აწვება ამხელა choice-ებს და ენდინგებს. aka ( BG, NWN )
pss. იგივე DE HR ქონდა "narrative" at the end of game after choices.
psss. ME ending creates even more questions than lost ending. its totally rushed and useless.
pssss. DA epilogue is something like this - telling us what happens in the world after decisions.

Ozzy
Posts: 169
Contact:

Mass Effect 3

Unread post#122 » 13 Mar 2012 12:29

► Show Spoiler

User avatar
hellwalker
Posts: 3603
Contact:

Mass Effect 3

Unread post#123 » 13 Mar 2012 13:28

O Elbereth! Gilthoniel!
We still remember, we who dwell
In this far land beneath the trees,
Thy starlight on the Western Seas.

User avatar
Ripster
Posts: 1334
Contact:

Mass Effect 3

Unread post#124 » 13 Mar 2012 19:48

მე მემგონი ასეთი რაღაცეების გამო საერთოდ შევეშვები გეიმინგს ;დ

======
იმენა ერთი სული მაქვს დავხურო და გადავუარო ამ თემას თავის სპოილერებიანად და წავიკითხო ყველაფერი ;D
You'd better do something about that cough

GHOST
Posts: 1242
Contact:

Mass Effect 3

Unread post#125 » 13 Mar 2012 21:19

ეშლი არ მევასება საერთოდ, უბრალოდ ახალი წინას ჯობია, ჩემი აზრით. :D
მოსთ ენოინგ თიმ მემბერია.

User avatar
hellwalker
Posts: 3603
Contact:

Mass Effect 3

Unread post#126 » 14 Mar 2012 05:36

დავხურე, სინთეზის ენდინგი ავირჩიე.
ავირჩიე !

ჩემი ენდინგი მომეწონა, საინტერესო იდეა იყო, ენდინგიც ლამაზი რაღაც მხრივ
თუმცა ნაკლები კი იყო და სხვა ენდინგებსაც უყურე, სინთეზის გარდა განსაკუთრებით ერთნაირია ენდინგი, პარტიკლის ფერი იცვლება მარტო.
გადავიკითხავ ხვალ წინა პოსტებს და შედარებებს, დღეს მინდოდა დაწერა, მაგრამ სამწუხაროდ გადაღლილი ვარ და თან დახურვის გავლენის ქვეშ,
ერთს კი ვიტყვი რომ დახურვის შემდეგ მითუმეტეს არ ვეთანხმები Lotr/MGS ან თუნდაც მატრიცის სტილის დასასრულს, ბედნიერებებით და ქორწილებით, შეურაწყოფა იქნებოდა მთელი ატმოსფეროს და განწყობის რისკენაც მიდიოდა. მაგარი არ მისწორდება არცერთში, კულმინაციურ მომენტში უნდა მორჩეს სთორი, aftermath ყველამ როგორც უსწორდება ისე გადახარშოს. სთორის გადმოცემის ეთიკა უბრალო და პირიქით მეტი პატივისცემა ფანების.
რახან უმეტესობა სთორის mood-ის ჩვეულებრივ ყოველდღიურობაში დაბრუნების გარეშე ვერ ხარშავს სთორის, სხვებს არ უნდა გაუფუჭონ ეპიკურობის მუღამი.
თან ეს პარაგონ/რენეგადი ენდი რაღაც ძააან პრიმიტიული და ათასჯერ ნანახი, კაი გადაარჩენდა ყველაფერს პარაგონი და crew-სთან ერთად დაჯილდოვებებით და რამე, ან რენეგადი გააკონტროლებდა რიპერებს და იგივე ოღონდ უფრო დარკ ტონებში დასასრული იქნებოდა და მერე რა??? ხო ვნახეთ იგივე ათასგან და თუნდაც ბიოვეარის წინა თამაშებში, kotor 1, same same same რა ფასი ექნებოდა მაგ ექსპერიენსს??
სინთეზის ვერსია მე მომეწონა, საინტერესო იყო, დანარჩენი ორი კი ჩუკენობა არის, ძაან გაუთლელი და არაკულმინაციური. მართლაც რომ, "გააჩნია შესრულებას" საკითხია. არ ეკადრებოდათ ასეთი unpolished, low content მესამე ნაწილის გამოშვება.
მაგრამ მეორე არგუმენტს რომ ტიპიური ჰეპი ენდი იყოს არ ვეთანხმები არანაირად. უბრალოდ ამაზე ათასჯერ ეპიკური ფალოსობა იქნებოდა რამე ლეიმ ესს მეთოდით ყველაფერი რო გადაეჭრა შეპარდს და პროსტა წამოსულიყო და გაგრძელებულიყო ყველაფერი ჩვეულად. ხო იყო ეს პირველ მასს ეფექტში.
ანუ კი უკეთესი შეიძლებოდა და უნდა ყოფილიყო, ტოესტ ესეც რაც იყო რომ დარჩენილიყო ოღონდ ბევრად meaningful და ღირსეულად დამუშავებული უნდა ყოფილიყო, და ძალიან მარტივი მეთოდებით შეეძლოთ ეს გაეკეთებინათ, მაგრამ ალტერნატივას თუნდაც იგივე მეგობრებთან ბედნიერი შეპარდის ბლეეეყ.
მაგრამ რავი მთლიანობაში, იდეურად და არა შესრულების მხრივ სინთეზის ენდინგი კარგი იყო.
უღირდა ამათთვის ბრძოლა ჩემ შეპარდს.

► Show Spoiler
O Elbereth! Gilthoniel!
We still remember, we who dwell
In this far land beneath the trees,
Thy starlight on the Western Seas.

User avatar
hellwalker
Posts: 3603
Contact:

Mass Effect 3

Unread post#127 » 14 Mar 2012 05:54

This whole thing reminds me of Misery, where Kathy Bates' character grew so furious that the protagonist of her favorite books was killed off, she held the author hostage until it was rewritten. Obviously, a Facebook page is a little less scary than smashing a writer's ankles with a mallet, but the passion is still comparable.

იმენა მაგ ქალის ნაირი მასტები არიან ვინ ჰეპი ენდის გამო ახურებს.

აი მეორე თეორის ინდოქტრინაციაზე და რომ ეს ილუზიური ვერსიები იყო,
მაგარი გაასოწორებდა მართლა, ბედ ესს იქნებოდა.

მარა ДЛЦ ლოდინი მაგის გამო, ნიტო პონტია. თამაშს მაინც დავტოვებ ჩაწერილს და სეივებს.
O Elbereth! Gilthoniel!
We still remember, we who dwell
In this far land beneath the trees,
Thy starlight on the Western Seas.

Gabriel
Posts: 147
Contact:

Mass Effect 3

Unread post#128 » 17 Mar 2012 23:27

დავხურე და ძალიან მომეწონა სინთეზის ენდინგი ავირჩიე მაგრამ ბოლოს შეპარდს როეუნება ბავშვი სხვა ისტორია მომიყევიო ? ...

User avatar
hellwalker
Posts: 3603
Contact:

Mass Effect 3

Unread post#129 » 18 Mar 2012 00:40

There's been a lot of discussion and debate about the conclusion of Mass Effect 3, so I thought I'd share my perspective with you here. I'll avoid outright spoilers, but I'd still recommend finishing the game and experiencing it for yourself before reading this.
For the last eight years, Mass Effect has been a labor of love for our team; love for the characters we've created, for the medium of video games, and for the fans that have supported us. For us and for you, Mass Effect 3 had to live up to a lot of expectations, not only for a great gaming experience, but for a resolution to the countless storylines and decisions you've made as a player since the journey began in 2007. So we designed Mass Effect 3 to be a series of endings to key plots and storylines, each culminating in scenes that show you the consequences of your actions. You then carry the knowledge of these consequences with you as you complete the final moments of your journey.
We always intended that the scale of the conflict and the underlying theme of sacrifice would lead to a bittersweet ending-to do otherwise would betray the agonizing decisions Shepard had to make along the way. Still, we wanted to give players the chance to experience an inspiring and uplifting ending; in a story where you face a hopeless struggle for basic survival, we see the final moments and imagery as offering victory and hope in the context of sacrifice and reflection.
We've had some incredibly positive reactions to Mass Effect 3, from the New York Times declaring it "a gripping, coherent triumph", to Penny Arcade calling it "an amazing accomplishment", to emails and tweets from players who have given us the most profound words of appreciation we've ever received.
But we also recognize that some of our most passionate fans needed more closure, more answers, and more time to say goodbye to their stories-and these comments are equally valid. Player feedback such as this has always been an essential ingredient in the development of the series.
I am extremely proud of what this team has accomplished, from the first art concepts for the Mass Effect universe to the final moments of Mass Effect 3. But we didn't do it on our own. Over the course of the series, Mass Effect has been a shared experience between the development team and our fans-not just a shared experience in playing the games, but in designing and developing them. An outpouring of love for Garrus and Tali led to their inclusion as love interests in Mass Effect 2. A request for deeper RPG systems led to key design changes in Mass Effect 3. Your feedback has always mattered. Mass Effect is a collaboration between developers and players, and we continue to listen.
So where do we go from here? Throughout the next year, we will support Mass Effect 3 by working on new content. And we'll keep listening, because your insights and constructive feedback will help determine what that content should be. This is not the last you'll hear of Commander Shepard.
We look forward to your continued support and involvement as we work together to shape the remaining experiences in the story of the Mass Effect trilogy.
Thanks for taking this journey with us.
Casey Hudson

იმენა ეგ არის!
We always intended that the scale of the conflict and the underlying theme of sacrifice would lead to a bittersweet ending-to do otherwise would betray the agonizing decisions Shepard had to make along the way.
O Elbereth! Gilthoniel!
We still remember, we who dwell
In this far land beneath the trees,
Thy starlight on the Western Seas.

User avatar
Tom Clancy
Posts: 1473
Contact:

Mass Effect 3

Unread post#130 » 18 Mar 2012 02:03

► Show Spoiler

მეც დავხურე. თამაშის დასასრულის ეფექტი მაქვს და არ მინდა ვრცელი ანალიზის წერა ახლა დავიწყო.
თუმცა ვიტყვი, რომ ბოლო წუთებმა იმოქმედა და დრამატიზმი მოვიდა. ისიც დამანახა, რომ ამ ყველაფრის უკან იდეა არის, მაგრამ ჯერ-ჯერობით შეუკვრელი და ზედმეტად ვითნესზე დამოკიდებული. დასასრულის ჩემს ვარიაციაზე მაქვს საუბარი. დანარჩენი არც მინახავს და არც ვნახავ. იდეის DLC-ებით განვრცობის/გამოაშკარავების პოლიტიკას ვეწინააღმდეგები.

BoromiR
Posts: 715
Contact:

Mass Effect 3

Unread post#131 » 18 Mar 2012 15:54

თვითონ აღიარეს ფაკტიურად რომ რადგან ესე დაგვაჯვით ნორმალურად დავამთავრებთო თამაშს DLC-ებითო.
ეხლა იმდენი შეკითხვის დასმა შემიძლია ამ ენდინგებთან დაკავშირებით რომ უბრალოთ არც დავიწყებ. იმიტომ რომ ოფიციალურ ფორუმებზე ვერ სცემენ პასუხს და...
ჯანდაბას ყველაფერს Mass Relay ფეთქდება ყველა მზის სისტემაში.... ღადაობთ? Nova-ს აფეთქების ტოლფასია. რა დედამიწის გადარჩენა ? mass relay კოსმოსთან გაასწორებდა ყველა პლანეტას რაც კი სისტემებშია. ME2 DLC Arrival-ზე დაყრდნობით.
Normandy Crew ბეჯითად რომ მორბოდნენ რიპერის პირში ბოლოში, normandy-ზე როგორ აღმოჩდნენ ესე უეცრად? თან ყველა.
what was that? aaaah you want to me to use my imagination? well, okey.
who the frak was omni-reaper god? who created him?
doesnt shepard proves that omni-god is wrong when he unites organics and synthethics?
and isnt it ONLY a little bit (sarcasm) absurd that omni-god creates syntethics to wipe us out,so we wont be wiped out by syntethics? ამ თემის გაღრმავება შეიძლება საკმაოდ კარგად. კარგი ახსნები შეიძლება ამაზე მოიპოვოს. მაგრამ ბაზისი, ( მოხაზული ზემოთ ) მაინც ისეთივე ღადაობა დარჩება რა კუთხითაც არ უნდა შეხედო და გაანალიზო.
მე ძალიან მომეწონა Synergy Ending-ი.
ვაბშე ჩუმად ვიქნებოდი რა იყო ესეთი რთული იყო ტეკსტური ეპილოგის მოყოლება რო ვიცოდე რა მოხდა და ვინ გადარჩა და ვინ არა?
აუ კაროჩე უბრალოთ ვატრაკებ აღარ მინდა ამ თამაშზე საუბარი რა. სერიოზული ფსიქოლოგიური ტრავმა მაქვს მიღებული და გთხოვთ არ მიპასუხოთ.
გავაჯვავ სპარტაკუს ვუყურებ.
[UPDATE:] Since we started pulling together the week's news for this round-up, the Mass Effect Community has, of Saturday morning, raised over $58,000 for Child's Play from more than 2,700 contributors. Thanks to GameSpot user experience_fade for bringing this to our attention in the comments. While we're updating this story, let's also mention this:

additional interesting info

LOL

და საბოლოო ჯამში. ვინც მე არ მეთანხმება ან ფიქრობს საპირისპიროს, შეიძლება ეს სტატია დააინტერესოს.
Bulleted list of reasons why the finale is getting such reaction

მინდა ესე მოხდეს. =( მარა ტროლინგს გავს ცოტა

ME3 DLC "THE TRUTH"

User avatar
hellwalker
Posts: 3603
Contact:

Mass Effect 3

Unread post#132 » 18 Mar 2012 17:42

ვაბშე ჩუმად ვიქნებოდი რა იყო ესეთი რთული იყო ტეკსტური ეპილოგის მოყოლება რო ვიცოდე რა მოხდა და ვინ გადარჩა და ვინ არა?

ცვეტში ეგ პონტია, მაგაზე რო არ ეხალტურა ბიოვეარს არც სხვა რამეებზე დაუწყებდა ვინმე ჩაღრმავებას, ნუ ჰოლივუდით შეჩვეული ტიპის ჰეპი ენდზე მაინც იჭიჭყინებდნენ მარა ბევრად ცოტა და უმნიშვნელოდ ჩაივლიდა backslash
O Elbereth! Gilthoniel!
We still remember, we who dwell
In this far land beneath the trees,
Thy starlight on the Western Seas.

GHOST
Posts: 1242
Contact:

Mass Effect 3

Unread post#133 » 18 Mar 2012 18:00

დავხურე, სინთეზი ავირჩიე.

საკმაოდ კარგი ენდინგი იყო, ვფიქრობ ხალხი უფრო ჰეფი ენდის არარსებობით არის უკმაყოფილო.

რაც არ მომეწონა იყო RPG ელემენტების ამოღება, უფრო ექშენს დაამსგავსეს, გადაწყვეტილებებიც ძალიან შეამცირეს. თვითონ ენდინგი ნორმალურია, ერთ სუიცაიდ მისიას გადავურჩი და შემდეგ უფრო უარეს სიტუაციაში თუ ვერ გადავრჩი, არაა დიდი პრობლემა, საკმაოდ რეალურია. ით ვოზ ნევერ ებაუთ ფერსონალ სეიფთი.

ეხლა გადავხედე ენდინგის სპოილერებს და 4კ+ ეფექტურ ძალაზე შეპარდი გადარჩებაო და 5კ+ზე იდეალური ჰეპი ენდინგი, მაგრამ მე 3500 მოვაგროვე და გალაქტიკის ყველა წერტილი მოვიარე, ასე რომ, ჩემი წინა არჩევნებით ამაზე უკეთესი არამგონია გამომსვლოდა.

BoromiR
Posts: 715
Contact:

Mass Effect 3

Unread post#134 » 18 Mar 2012 18:20

WHEN EVEN CNN SAYS MASS EFFECT TRILOGY ENDING SUCKED,
you know you are happy.

Mass Effect portion starts at the 4 min mark
"It might be an artistic/creative move to go with a different style of ending but I feel its the wrong choice, especially for a videogame *trilogy*. Make your middle game bleak if you want to, but end the series on a high note." - Brent Knowles, Dragon Age: Origins Lead Designer.

ით ვოზ ნევერ ებაუთ ფერსონალ სეიფთი.

are you fucking serious? do even read what i write?
ჯანდაბას ყველაფერს Mass Relay ფეთქდება ყველა მზის სისტემაში.... ღადაობთ? Nova-ს აფეთქების ტოლფასია. რა დედამიწის გადარჩენა ? mass relay კოსმოსთან გაასწორებდა ყველა პლანეტას რაც კი სისტემებშია. ME2 DLC Arrival-ზე დაყრდნობით.

GHOST
Posts: 1242
Contact:

Mass Effect 3

Unread post#135 » 18 Mar 2012 18:29

არა ბორო, არ წამიკითხავს რა დაწერე მეტსაც გეტყვი - ეგ წინადადება შენთვის არ მომიწერია. :D
სინთეზის ენდინგით მას რილეები არ ნადგურდება. : D

BoromiR
Posts: 715
Contact:

Mass Effect 3

Unread post#136 » 18 Mar 2012 18:30

რატო ვითომ? ამიხსენი სად ნახე ეგ და რითი მიხვედი მაგ დასკვნამდე?
იმიტომ რომ მწვანე bubble- გარშემო მოარტყა relays ?
fucking space magic.
ჰა თუ კითხვა გეზარება ამ შეკითხვებს გაუეცი პასუხი. mister
very funny. must watch.

GHOST
Posts: 1242
Contact:

Mass Effect 3

Unread post#137 » 18 Mar 2012 18:38

შენ საიდან მოგაქვს, რომ განადგურდა? :]

რილეების განადგურება ნახსენები იყო პირველი არჩევანის შემთხვევაში, როცა ყველანაირ სინთეზურ არსებებს ანადგურებდი.

სინთეზის "ინფორმაცია" , ლუჩი, თუ რაც იყო, ზუსტად რილეების საშუალებით გავრცელდა, მართალია "ნორმანდიას" პრობლემები შეექმნა, მაგრამ რილეებით გავრცელდეს ეგ ლუჩი და შემდეგ განადგურდეს, რაღაც არალოგიკურად მეჩვენება, თუ გაანადგურებდა - თავიდანვე გაანადგურებდა(პლიუს ამას არც მინახავს, თუ როგორ განადგურდა)

გადავხედავ მაგ რევიუს. :]
კითხვა კი არ მეზარება, ადრე სპოილერებს ვერიდებოდი და ნუ შემდეგ აღარ გადამიკითხავს. :D
შესაბამისად ეგ ჩემი სთეითმენთი შენი პოსტის კონტრარგუმენტი არ იყო, ვათევერ იუ მაით ჰევ რითენ. :D

BoromiR
Posts: 715
Contact:

Mass Effect 3

Unread post#138 » 18 Mar 2012 18:39

შენ საიდან მოგაქვს, რომ განადგურდა? :]

ჯანდაბას ყველაფერს Mass Relay ფეთქდება ყველა მზის სისტემაში.... ღადაობთ? Nova-ს აფეთქების ტოლფასია. რა დედამიწის გადარჩენა ? mass relay კოსმოსთან გაასწორებდა ყველა პლანეტას რაც კი სისტემებშია. ME2 DLC Arrival-ზე დაყრდნობით.

ნათამაშები გაქ ვაბშე Arrival? შეპარდმა mass relay რომ ააფეთქა და 300 000 ბატარიანელი მოკლა?
რილეების განადგურება ნახსენები იყო პირველი არჩევანის შემთხვევაში, როცა ყველანაირ სინთეზურ არსებებს ანადგურებდი.

"No matter what you choose, releasing the energy of crucible mass relays will be destroyed" ( C ) demi-god
უფრო დაკვირვებით უნდა მოგესმინა.
2.05
>>>

ფანები რომ ესეთ შედევრობას გააკეთებენ პროტესტის ნიშნად...
>>>

GHOST
Posts: 1242
Contact:

Mass Effect 3

Unread post#139 » 18 Mar 2012 18:57

უნდა ვაღიარო, პირველი წინადადება წავიკითხე (ყველა რილეი ფეთქდებაო) და გავჩერდი, მეთქი ეგ იყო აღშფოთების მიზეზი. :D

ჰო, რილეის აფეთქებიდან კოლატერალ დემიჯს თუ გულისხმობ, ეგ მართალია.

უბრალოდ მე მართლა გამომეპარა, როდის აფეთქდა რილეი.
რელიზინგ ენერჯი ვილ დესთროი მას რილეიზ - აჰა, ეს სულელური დამატებაა, მთელი გალაქტიკის ფლოტი მზის სისტემაში ვერ დაეტევა (ეგ კი არა ოვერფოფულეიშენის პრობლემა საცაა შეგვექმნას დედამიწაზე) და რილეების გარეშე, ვერსად ვერ გადავლენ. :D

არადა მომავალი რომ ვნახეთ, ყველაფერი იდეალურადაა, ოვერფოფულეიშენის პრობლემა არ აქვთ.

ამოიღონ ეგ რილეების განადგურებაზე სისულელე და ყველაფერი ნორმაა. :] (ყოველ შემთხვევაში ენდინგთან დაკავშირებით, მანდ უფრო მეტი არჩევანი მქონდა, ვიდრე მთელი თამაშის განმავლობაში)

BoromiR
Posts: 715
Contact:

Mass Effect 3

Unread post#140 » 18 Mar 2012 19:00

და რილეების გარეშე, ვერსად ვერ გადავლენ.

მთელი კოსმოსის სამხედრო ძალა რომ დედამიწასთან დარჩა მაგას არაუშავს?
quarian\Turianები რომ ამოწყდებიან დედამიწაზე შიმშილისგან რადგან dextra-amino-კისლოტების გარდა ვერაფერს ჭამენ არაუშავს?
პს. ბოლოში რა პლანეტაზეც ჩამოვარდა ნორმანდია მაქ ხდება stargazer & child ბაზარი, tell me another story about shepard

Return to “RPG & Strategy”



Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 10 guests