Deus Ex: Human Revolution, PC, X360, PS3

Roguelike, HacknSlash, JRPG, TRPG, Tactical RPG, RTS, TBS, Tower defense, Wargame, Economical...
Disturbed
Posts: 208
Contact:

Deus Ex: Human Revolution

Unread post#181 » 04 Jun 2013 14:06

► Show Spoiler


GHOST
Posts: 1242
Contact:

Deus Ex: Human Revolution

Unread post#183 » 03 Oct 2013 13:52

I've always asked for this...

User avatar
Riddick
Posts: 7718
Contact:

Deus Ex: Human Revolution

Unread post#184 » 09 Oct 2013 11:25

DE: Human Revolution Director’s Cut Wii U-ს გარდა ყველა წამყვან პლადფორმაზეც გამოვა. თამაშში დამატებული იქნება ახალი სიძნელე, გადამუშავებული იქნება ბოსებთან ბრძოლები და შესული იქნება დამატება Missing Link.

აი რატო შეილება რო გიხაროდეს, როცა ამდენიხნის გამოსული თამაში კიდე არ გითამაშია ))
კვაზი-mode

BoromiR
Posts: 715
Contact:

Deus Ex: Human Revolution

Unread post#185 » 24 Oct 2013 03:15

Kevin VanOrd ერთ-ერთი ყველაზე ავტორიტეტული ჟურნალისტია გეიმინგ ინდუსტრიაში, მისი სიტყვები მშვენივრად გამოხატავს ამ ვერც კი ვიტყვი "თამაშის", ამ ხელოვნების ნიმუშის არსს და მნიშნვნელობას. სტატია ეხება ახლად გამოსულ Director's Cut ვერსიას და ზოგადად Deus Ex.
But it all comes back to that gold and that black. The color combination rivals teal and orange for its known visual appeal, but the color palette's impact goes beyond its attractiveness. In China, the term "black gold" refers to political corruption and corporate greed, key narrative elements in Human Revolution. The colors recall the brightness of modern machinery and the darkness of Detroit's alleyways, and evoke the works of Botticelli and Da Vinci, who ushered in a renaissance, just as David Sarif hopes to lead the world into a new era of enlightenment. There is so much meaning in this single detail. Human Revolution's mechanical particulars don't always withstand deep examination, but its symbolic details are beyond reproach.

Deus Ex Directors Cut

User avatar
Riddick
Posts: 7718
Contact:

Deus Ex: Human Revolution

Unread post#186 » 09 Oct 2014 03:10

"ტრუშობებში" ვარ შესასვლელი და ისე როგორ შევიდე რო ყველას მოკვლა არ მომიწიოს ხომ არ გახსოვთ? (პირველი ქალაქი, პოლიციის დეპარტამენტის მისიის მერე).
კვაზი-mode

User avatar
hellwalker
Posts: 3592
Contact:

Deus Ex: Human Revolution

Unread post#187 » 09 Oct 2014 04:55

აუ ვერ ვიხსენებ რაზე ამბობ. იმ ადგილზე თუ ამბობ პროსტიტუტკების პირდაპირ როა შპანა რო დაიარება. მანდ შეგილია შეიპარო.

შენი სახლის პირდაპირ არი ასასვლელი სახლზე, იქიდან ხტები აივნებით და ქვევით ჩადიხარ. ოღონდ იმენა საკაიფოდ უნდა გასტელზო. პრინციპში გზას ადვილად მიხვდები როგორ უნდა მიყვე.

თუ კანალიზაციას გულისხმობ, მანდაც უნდა მისტელზო პროსტა.

ვაბშე ყველა ადგილს აქ "Side" შესასვლელი, პროსტა მოძებნა უნდა. მოკვლა მარტო ბოსების გიწევს.
O Elbereth! Gilthoniel!
We still remember, we who dwell
In this far land beneath the trees,
Thy starlight on the Western Seas.

User avatar
SLaYeR
Posts: 3816
Contact:

Deus Ex: Human Revolution

Unread post#188 » 09 Oct 2014 05:44

თუ ისაა რაც მგონია, ქალაქში წინა შესასვლელთან რო დაცვა უდგათ, მაშინ მარცხენა მხრიდან შეგიძლია მოუარო, დენებია მგონი როგორც მახსოვს გასათიში და ზემოდან გადადიხარ მერე, ჩახვალ და სტელსით გაიპარები მილებში
მივიდეთ, გავესაუბროთ

User avatar
Riddick
Posts: 7718
Contact:

Deus Ex: Human Revolution

Unread post#189 » 15 Oct 2014 23:27

დავხურე. სპეციალური რეკომენდაციის გამო სუ ბოლო სიძლენეზე დავიწყე თამაში და სამწუხაროდ Dishonored მსგავსად მომიწია მოქცევა - კაციშვილისთვის ხელი არ მიხლია ნახევარი თამაში, ნუ ეს სანამ უკვე ძაან ყელში არ ამოვიდა )) რის გამოც გადავწყვიტე შემეცვალა ტაქტიკა, რამაც შედარებით უფრო დააბრუნა უშუალოდ გეიმფლეის მუღამი. კი, შევეცდები რო ყველა ასპექტს გამოვეხმაურო, მაგრამ პირველ რიგში მაინც უარყოფითით მინდა რო დავიწყო და შემდეგ უკვე დადებით მხარეებზე გადავალ. და დავიწყებ გეიმფლეით რომელსაც აშკარად გამოკვეთილი პრობლემებიაქ. პირველი და ყველაზე მთავარი ალბათ მაინც თამაშის ძრავია, რომელიც არ ვიცი რატომ, მაგრამ უკვე ძალიან მოძველებული იყო. ძრავის არ მოწონებასთან ერთად რამდენიმე ამ შემადგენელთან დაკავშირებული ელემენტიც არ მომივიდა გულთან ახლოს, მაგ. იარაღების სროლა, უ-ოთკუთხედესი ლოკაციები (ეს ძალიან თვალში მხვდებოდა ბოლომდე), დებილი ხელოვნური ინტელექტი (წინ რო გიდგანან და ვერ გხედავენ), AI დაბალი დონის გამო სტელსიც საერთოდ უინტერესო გახდა (სუ სახეში ვესროდი ბოლოს გლუშიწელიანს და ერთმანეთზე გაგორებულ თანამოძმეებს რო უყურებდნენ აქ რაღაც ნიტო ხდებაო-ზე, საერთოდ პულიმიოტის ამოღება მინდოდა), საშინლად გამაღიზიანებელი ბოსფაითები, საიდ მისიების კატასტროფული სიმცირე და კიდევ ერთი ამასთან პირდაპირ კავშირში მყოფი დეტალი - ფსევდო გახსნილი სამყარო, რომელიც ერთი გარბენის მერე უინტერესო ხდებოდა. რავი შეილება არ დამეთანხმოთ, მაგრამ პრობლემები ნამდვილად არი, უბრალოდ ეს იმას არ ნიშნავს, რომ თამაში არ მომწონებია, არა, მომეწონა, მაგრამ გარკვეული რაკურსით და ეხლა ზუსტად ამ ნათელ მხარეებზეც ვილაპარაკებ. პირველ რიგში აღვნიშნავდი თვითონ ამბავს რომლის მოყოლასაც დეველოპერები ცდილობენ და რაც საკმაოდ კარგად გამოუვიდათ - ამბავი კაცობრიობის გადაუჭრელ და დამაფიქრებელ პრობლემებზე, რომლებზეც საათობით შეიძლება მსჯელობა. ასევე ძალიან მომეწონა თვითონ დიალოგების სიტემა, რომელიც ინტერაქტიულობის გამო საკმაოდ უცხოდ და საინტერესოდ გამოიყურებოდა. არაუშავს თვითონ პერსონაჟების დამუშავების დონესაც (ზოგიერთი მათგანი ნამდვილად დასამახსოვრებელია, თუნდაც მთავარი გმირი). ზევით ჩამოთვლილი გეიმფლეი მინუსების მიუხედავათ, ცოტა საკვირველია მარა თამაში მაინც ძალიან ატმოსფერული გამოვიდა, რაც არ შეიძლება რო პლიუსში არ ჩაუთვალოთ. და კიდევ ერთი საინტერესო მომენტი, ეს იყო თვითონ აუგმენტაციები, რომლის განვითარებაც ზოგ მომენტში რეალურად უკეთესობისკენ ცვლიდა გეიმფლეის. საერთო ჯამში კი, ეს არის თამაში რომელიც თანამედროობაზე გაფიქრებს და მის საკმაოდ დამაჯერებელ სურათს იძლევა, რითიც უკვე მგონი ყველაფერი ნათქვამია.

p.s. SLaYeR მაგრად მაინტერესებს რა განსხვავებაა პირველსა და მესამე ნაწილს შორის და ღირს თუ არა თამაში, თუ არ დაგეზარება ცოტა მოყევი რამე.
კვაზი-mode

User avatar
hellwalker
Posts: 3592
Contact:

Deus Ex: Human Revolution

Unread post#190 » 23 Dec 2014 01:23

მოთხრობა გამოდეს უფასოდ, პილოტზეა მალიკზე.

პროსტა პედოფილ ფორმატში რო არ გამოედოთ მთალ კაი ბიჭები იქნებოდნენ, ტაბლეტზე ადვილი წასაკითხი იქნებოდა.
O Elbereth! Gilthoniel!
We still remember, we who dwell
In this far land beneath the trees,
Thy starlight on the Western Seas.

User avatar
Mchedlo
Posts: 898
Contact:

Re: Deus Ex: Human Revolution

Unread post#191 » 31 Oct 2017 10:37

ისეთი შთაბეჭდილება მრჩება რომ რაღაცას არასწორად აკეთებენ.

ფინალური 'გადაწყვეტილება' უნდა გადმოწეული იყოს და ხდებოდეს მთელი პროცესის ასე 4/5ზე, რათა ჩვენი გადაწყვეტილების შედეგების ნახვა იყოს შესაძლებელი, იქიდან გამომდინარე რომ ჰიუმან რევოლუშენი მთელი თამაში გძაბავს და ბოლოში მას ეფექტ 3ია.

User avatar
hellwalker
Posts: 3592
Contact:

Re: Deus Ex: Human Revolution

Unread post#192 » 31 Oct 2017 11:07

Mchedlo wrote:ისეთი შთაბეჭდილება მრჩება რომ რაღაცას არასწორად აკეთებენ.

ფინალური 'გადაწყვეტილება' უნდა გადმოწეული იყოს და ხდებოდეს მთელი პროცესის ასე 4/5ზე, რათა ჩვენი გადაწყვეტილების შედეგების ნახვა იყოს შესაძლებელი, იქიდან გამომდინარე რომ ჰიუმან რევოლუშენი მთელი თამაში გძაბავს და ბოლოში მას ეფექტ 3ია.

ხო მაგიტომ არასოდეს არ მესმოდა რა მუღამი აქ ბევრ ენდინგს. თამაშის მსვლელობისას რო აქ შედეგი ეგ მევასება მე, რომელ სინემატიკს მანახებენ თამაშის ბოლოს დიდად არ მაინტერესებს, თუ მთელი თამაშის გადაწყეტილებების კულმინაციაა არაა ეგ.
O Elbereth! Gilthoniel!
We still remember, we who dwell
In this far land beneath the trees,
Thy starlight on the Western Seas.

User avatar
Riddick
Posts: 7718
Contact:

Re: Deus Ex: Human Revolution

Unread post#193 » 31 Oct 2017 13:18

რაცმთავარია ახალ ნაწილში დააიგნორეს ერთის გარდა ყველა და გაგრძელდა პარადი "სოლნიჩნი დუბაიდან"
კვაზი-mode

User avatar
Mchedlo
Posts: 898
Contact:

Re: Deus Ex: Human Revolution

Unread post#194 » 31 Oct 2017 14:25

სცენარის და სიუჟეტის მხრივ მესმის, კინოდან გადმოღებული კონცეფციაა, როდესაც მთელი ფილმის კულმინაცია უნდა იყოს ბოლოში თავმოყრილი, მაგრამ თამაშზე, როგორც ინტერაქტიულ მედიუმზე არ მოქმედებს ეს წესი.
მართლა სინემატიკი მართლა ვის რაში სჭირდება (მითმეტეს როდესაც მას ეფექტი ჩაგიჯვავს), მითმეტეს, რთულია სამყაროს ჩვენება და ყველა ხაზის თუ ისტორიის და დეტალის თავმოყრა, რომ აი როგორ იმოქმედაო (ბოლოს დახურული ნიუ ვეგასი გამახსენდა, სადაც ყველა მეტ ნაკლებად მნიშვნელოვანი პერსონაჟის კადრები იყო. ვაფასებ მცდელობას, მაგრამ მაინც არ ვარგა) და რა ზეგავლენა იყოო. არა, უბრალოდ გადმოწიე და მასე ცადე. თუნდაც თამაშის გადმოსახედიდან გამოდიოდეს ოდნავ ალოგიკური (ომი მორჩა, კატაკლიზმი შევაჩერეთ, ქალბატონი გადავარჩნეთ) ნება მომეცი როგორც მოთამაშეს დავტკბე, ვნახო, შევადარო.
[ფოლაუთის არც ისე დასასრულის სიმწარე შემომყვა]

User avatar
Riddick
Posts: 7718
Contact:

Re: Deus Ex: Human Revolution

Unread post#195 » 01 Nov 2017 01:24

შენი ინდივიდუალიზმით რო მოქცემს თამაში მისი გავლის საშუალებას და ბოლოს რამე კარგი ტესტის მსგავსად დაგიდებს პასუხებს, აი ეგ იქნება პამოიმუ ნამდვილად საინტერესო და არა ის რო ბოლოს რაღაც აირჩიო და უკვე შენ ფანტაზიაში წარმოიდგინო რა ფორმით ჩაიჯვი ))

აი მაგ. ბოლო ვიჩერის სიუჟეტური დამუშავება იდეალური გარემოა შენი საკუთარი ინდივიდუალობის დასაჭერად, მარა იმ "ტესტს" საბოლოო პასუხების დანახვების ფუნქცია არააქ. არადა ბოლოს გერალტის შენ ვარიანტს უნდა ხედავდე და ეგ იქნებოდა უსერიოზულესი.

პროსტა ძაან გავიჭერი ეხა, ტაკშტო შევჩერდი
კვაზი-mode

User avatar
SLaYeR
Posts: 3816
Contact:

Re: Deus Ex: Human Revolution

Unread post#196 » 01 Nov 2017 01:43

ეგეთი მომენტი იდეალურად მგონი არავის დაუდია დაჟე სრულფასოვან RPG-ებსაც კი. უმეტესად ყველგან კადრების ჩვენება მიდიოდა და მიდის ვინ სად წავიდა და ვის რა მოუვიდა (მასშტაბურ RPG-ში პერსონაჟის სვლები რო სამყაროზე იდეალურად აისახოს რავიცი, 10 წელი დეველოპმენტი დასჭირდება ალბათ). მაგისი სტანდარტიც არ გვაქვს რამე ახალი რო მოვთხოვოთ რამე, ერთი telltale-ის ედვენჩერებმა და კეიჯის თამაშებმა მოახერხეს რაღაც დონემდე სთორითელინგის მხრივ ლოგიკური განვითარებების დაჭერა რასაც შედეგი მოაქვს (The Walking Dead, The Wolf Among Us, Tales From The Borderlands, Heavy Rain). ნუ Deus Ex ისეა რო მართლა კონკრეტულ მომენტამდე მიყავხარ თამაშს, არ არის ბევრი შენზე დამოკიდებული თუ რა ხდება სამყაროში და გარჩევინებენ იმ კონკრეტულ ინფორმაციას რა უქნა და მაგით მთავრდება, კი ბევრია იმ ინფორმაციაზე დამოკიდებული მარა მანდამდე მისვლაზეც ბევრი იწვალა ადამმა, არჩევის შემტხვევაშიც ბოლო მონოლოგი აზრიანი ფილმის დასასრულივით არის და მანდ რჩება ამბავი. მოკლედ არ გამოიდეს თავი მაგ არჩევნებით, ბოლომდე მოთამაშეზე მორგებული ამბებით და გემრიელი სტელს ექშენი დადეს კარგი სიუჟეტით და საკმაო rpg ელემენტებით. აი მას ეფექტში რაც ქნეს ეგ იმენა ხუინაა, დაჟე არჩევის გამო იმდენად არაა ხუინა რამდენადაც საეროდ ტრაკიდან მოტანილი როა ეგ ადგილიც, სიტუაციაც და ასარჩევი მოქმედებები, უყლევესად რო მოუკრა ტომარას თავი დაახლოებით ეგ იყო მას ეფექტ 3 ის ენდინგი.
მივიდეთ, გავესაუბროთ

User avatar
Riddick
Posts: 7718
Contact:

Re: Deus Ex: Human Revolution

Unread post#197 » 01 Nov 2017 02:04

მე მაინც ვფიქრობ რო, თამაშში ჩადებულ არჩევნებში გავლის მეშვეობით, მოთამაშემ თავისივე თავი რო დაინახოს ბოლოს და დაახლოებით მიხვდეს როგორი ტიპი იქნებოდა იმ კონკრეტულ მოვლენებში რო გაეარა, ეგ ბევრად მასთია, იმაზე თუ "მერე რა მოხდება იმ სამყაროში". და არი მაგის კარგი მცდელობები, მარა ესე მთლიანი სტრუქტურა რო საბოლოოდ მოთამაშის ფსიქოლოგიურ პორტრეტის დადებაზე იყოს ორიენტირებული ეგეთი ვეშეი არ მახსოვს.
თამაშს უკვე ვაფსე სხვა ფასეულობას მიცემდა იდეაში.
კვაზი-mode

User avatar
SLaYeR
Posts: 3816
Contact:

Re: Deus Ex: Human Revolution

Unread post#198 » 01 Nov 2017 02:12

მე როგორი ტიპი ვიქნებოდი ეგ მომენტი მინახავს პროცესში, იგივე პლეინსკეიპში კაი დოზით, მე თითონ ვკერავდი ტიპაჟს ვინც მინდოდა ვყოფილიყავი, მარა შედეგები ცოტა ისეა, მე თუ ვირჩევ დეველოპერის გამოჭრილი შედეგი არ მინდა ჩემი ტავისთვის, მარა სამყაროზე ჩემი არჩევანი რო აისახოს და ვინ როგორ მომექცევა ან რაღაც ეგ მინდა, თან რაც დეტალურად იქნება მით უკეთესი, ეგ მისცემდა სამყაროში ბოლომდე ინტეგრაციას რეალისტურობას, მარა არ იწუხებენ მაგაზე თავს, აქა-იქ ქალაქის, სოფლის ან გილდიის რეაქციას დადებენ ხოლმე და მორჩა.
მივიდეთ, გავესაუბროთ

User avatar
hellwalker
Posts: 3592
Contact:

Re: Deus Ex: Human Revolution

Unread post#199 » 01 Nov 2017 03:47

Riddick wrote:მე მაინც ვფიქრობ რო, თამაშში ჩადებულ არჩევნებში გავლის მეშვეობით, მოთამაშემ თავისივე თავი რო დაინახოს ბოლოს და დაახლოებით მიხვდეს როგორი ტიპი იქნებოდა იმ კონკრეტულ მოვლენებში რო გაეარა, ეგ ბევრად მასთია, იმაზე თუ "მერე რა მოხდება იმ სამყაროში". და არი მაგის კარგი მცდელობები, მარა ესე მთლიანი სტრუქტურა რო საბოლოოდ მოთამაშის ფსიქოლოგიურ პორტრეტის დადებაზე იყოს ორიენტირებული ეგეთი ვეშეი არ მახსოვს.
თამაშს უკვე ვაფსე სხვა ფასეულობას მიცემდა იდეაში.

პლეინსკეიპია ეგეთი ზუსტად.
O Elbereth! Gilthoniel!
We still remember, we who dwell
In this far land beneath the trees,
Thy starlight on the Western Seas.

User avatar
Riddick
Posts: 7718
Contact:

Re: Deus Ex: Human Revolution

Unread post#200 » 01 Nov 2017 11:57

SLaYeR - კი იმიტო რო ყველგან უშუალოდ არჩევნის ქონაა თამაშში მნიშვნელოვანი, პროსტა ამ არჩევანს ჩამოყალიბებული მიზანი რო ქონდეს ეგ შემდეგი ნაბიჯია. და მამენტ ყოველთვის დეველოპერი დაგიდებს შენ პორტრეტს შენ წინ მაგ შემთხვევაში, მარა გააჩნია როგორ მიუდგება, ეგრევე გეტყვის ეს და ეს ხარო თუ სამყაროთი დაგანახებს. პრინციპი მაინც ერთიდაიგივე გამოდის.
კვაზი-mode

Return to “RPG & Strategy”



Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 7 guests

cron