Deus Ex: Human Revolution, PC, X360, PS3

Roguelike, HacknSlash, JRPG, TRPG, Tactical RPG, RTS, TBS, Tower defense, Wargame, Economical...
Disturbed
Posts: 208
Contact:

Deus Ex: Human Revolution

Unread post#121 » 05 Sep 2011 16:02

1.ჯერ ეს ერთი რა აზრი აქ იმას Boss Fight-ამდე იპოვი EMP Grenade-ს თუ Boss Fight-ის დროს.თუ კარგად დაკრუგავ Fighting area-ს,იპოვი მინებსაც და EMP Grenade-საც.
2.მეორეც,თუ ძალიან გაინტერესებს სიმართლე წაიკითხე Lawrence Barrett-ის ინფო და ნახავ რომ Jensen-ზე უფრო ძლიერი და მოდიფიცირებულია.მის მოდიფიცირებაზე იმუშავა Tai Yong Medical-მა და შენ რა გინდა რომ ერთი დარტყმით გაჩეხო?

User avatar
hellwalker
Posts: 3593
Contact:

Deus Ex: Human Revolution

Unread post#122 » 05 Sep 2011 16:18

emp-ით თუა პარალიზებული კი,
რეალიზმზე თუა საქმე გაუკეთე პარალიზება და პურის დანა გაარჭე თავში მოკვდება. ადამის უზარმაზარ დანებზე არაფერს ვამბობ.

არ იყო მანდ ბევრი EMPმინები, ფაიტის მერე დავკრუგე და ერთი EMPგრანატა იყო მარტო. ფრაგ მინები არ მახსოვს.
O Elbereth! Gilthoniel!
We still remember, we who dwell
In this far land beneath the trees,
Thy starlight on the Western Seas.

Disturbed
Posts: 208
Contact:

Deus Ex: Human Revolution

Unread post#123 » 05 Sep 2011 16:33

რატომ მოითხოვ ასე დაჟინებით რომ EMPმინები უნდა იყოს.ან თუნდაც EMPგრანატა.თამაშის ლეველი იმაში მდგომარეობს რომ ბოსთან უნდა გაგიჭირდეს.რომელ Difficulty-ზე დახურე?რითი უნდა გამოირჩეოდეს ბოსი შენი აზრით ჩვეულებრივი NPC-სგან?

User avatar
SLaYeR
Posts: 3817
Contact:

Deus Ex: Human Revolution

Unread post#124 » 05 Sep 2011 16:35

BoromiR wrote:ROGOR იმენა HOOOOOOOOOOOOOW პროსტა მითხარი ROGOOOOOOOOOOR გამოიყენეს არა რაღაცა სხვას ამბობ და ვერ ვხდები ალბათ მე და დებილი ვარ და ეს ყველაფერი გაუგებრობაა. როცა მგსი რამოდენიმე წლით ადრე გამოვიდე ვიდრე დეუს იქსი პროსტა ამიხსენი ზემოთა წინადადება მეტი არაფერი მინდა

ბიჭო MGS2 იდან შემოვიდა მაგ სერიებში ნანოტექნოლოგიების თემაზე საუბარი და Deus Ex-ში პირველ სერიაში ეგ ვთქვი ბლიად მარა რეალურად მაგას არსებითი მნიშვნელობა არა აქვს, შეიძლება ეხლა რაღაც ძველი adventure ამოვაგდო სადაც ეგ თემა იქნება

p.s. რატო აქვს თამაშს boss fight? იქნებ მთელი თამაშის სტელსში დახურვა მინდა? პირველ Deus Ex-ში სნაიპერის სროლა ვიცოდი მარტო ნორმალურად და ჰაკინგი, როცა ბევრი ხალხი მოდიოდა და რობოტები დამდევდნენ, ეგრევე რაღაც მექანიზმს დავჰაკავდი რო ჩემთვის გამომეყენებინა, მერე უკვე მუღამისთვის ვაძლიერებდი აუგმენტაციებს. დაგეგმილი boss fight ძალიან მიმბაძველობა ასეთი სტილის თამაშში
მივიდეთ, გავესაუბროთ

User avatar
hellwalker
Posts: 3593
Contact:

Deus Ex: Human Revolution

Unread post#125 » 05 Sep 2011 16:54

Disturbed wrote:რატომ მოითხოვ ასე დაჟინებით რომ EMPმინები უნდა იყოს.ან თუნდაც EMPგრანატა.თამაშის ლეველი იმაში მდგომარეობს რომ ბოსთან უნდა გაგიჭირდეს.რომელ Difficulty-ზე დახურე?რითი უნდა გამოირჩეოდეს ბოსი შენი აზრით ჩვეულებრივი NPC-სგან?

ბოსი ჩემი აზრით ყ....ბა გაგებაა თამაშში, მაგრამ მაგას თავი გავანებოთ.

თამაში არ დამიხურია, Deus Ex სიძნელეზე ვთამაშობ, და EMP მინებს არ მოვითხოვ დაჟინებით.
ცუდად დადგმულ და თამაშიდან ამოვარდნილ ბოსს ფაიტზე გავაკეთე კომენტარი, რაზეც ბოსის დადგმის ალტერნატიული მეთოდების არსებობა დადგა ეჭვის ქვეშ და ჩემი ვარიანტების ჩამონათვალი გავაკეთე.

ეხა რაც შეეხება როგორი უნდა იყოს ბოსი და რითი უნდა განსხვავდებოდეს სხვა NPC-ბისგან. უნდა ქონდეს მათგან განსხვავებული შესაძლობლობები და სტანდარტულზე მეტი ძალისხმევა ან იმპროვიზაცია და მიხვედრილობა უნდა ჭირდებოდეს მის მოკვლას. რაც მთავარია თამაშის მიერ შემოთავაზებული და ყველანაირად დასაფორთებული მრავალი გასვლის გზების და მიდგომების კონცეპციას არ უნდა ანადგურებდეს ექშენ სექუენსის ფორსირებით მოთამაშეზე. განსაკუთრებით ასე ცუდად და უგემოვნოდ დადგმული ექშენ სექუენსით.
O Elbereth! Gilthoniel!
We still remember, we who dwell
In this far land beneath the trees,
Thy starlight on the Western Seas.

BoromiR
Posts: 715
Contact:

Deus Ex: Human Revolution

Unread post#126 » 05 Sep 2011 17:19

► Show Spoiler

Disturbed
Posts: 208
Contact:

Deus Ex: Human Revolution

Unread post#127 » 05 Sep 2011 17:23

ვეღარაფერს ვეღარ დავწერ მეტს იმიტომ რომ აზრი არ აქ.ერთი და იგივეს ტკეპნა Detected

User avatar
SLaYeR
Posts: 3817
Contact:

Deus Ex: Human Revolution

Unread post#128 » 05 Sep 2011 17:29

► Show Spoiler
მივიდეთ, გავესაუბროთ

User avatar
Riddick
Posts: 7718
Contact:

Deus Ex: Human Revolution

Unread post#129 » 06 Sep 2011 00:45

არდამიწყია ჯერ, მარა კიპერას ვეთანხმები (სნეიქა უბრალოდ MGS'ის ხსენების გამო აიჭრა, მარა არასწორად დაინახა ეს საკითხი, "პამოიმუ"). არშეილება, ისეთ თამაშში რომელშიც, პრიველ რიგში, გასვლის მრავალი გზა - პიარდებოდა, ერთი - მუხა ტრაკში - გზით იჭრებოდეს bossfite. მეტი ორიგინალობაა საჭირო, მითუმეტეს AA კლასის თამაშზე მიდის საუბარი. თითონ როგორც ესეთი, ბოსების მოვლენა, მსგავსი ტიპის კოლორიტული პერსონაჟების და ჩახლართული სიუჟეტის მქონე თამაშისთვის, ძალიან მიზანშეწონილად მიმაჩნია (მთავარი რიალიზაციაა).

SLaYeR - BoromiR MGS1'ის ცოდნაში სხვა დროს ჯობია რო შეეჯიბროთ
კვაზი-mode

User avatar
hellwalker
Posts: 3593
Contact:

Deus Ex: Human Revolution

Unread post#130 » 07 Sep 2011 07:57

tehehe
დიდი Ambush უნდა მოეწყოთ ცოტა ხანში ოთახში, და დიდი ტურეტები იდგა.
ძალინ აუგმენტაციით მოვკიდე ხელი ტურეტებს და კუთხეში დავდგი :D

ძაან მაგარი იყო! ალბათ დახაკული რო ყოფილიყო, თან მოვეფარებოდი თან მტრებს მოკლავდა.
O Elbereth! Gilthoniel!
We still remember, we who dwell
In this far land beneath the trees,
Thy starlight on the Western Seas.

Disturbed
Posts: 208
Contact:

Deus Ex: Human Revolution

Unread post#131 » 09 Sep 2011 00:04

The Missing Link
>>>

User avatar
hellwalker
Posts: 3593
Contact:

Deus Ex: Human Revolution

Unread post#132 » 10 Sep 2011 11:20

დავხურე,
შთაბეჭდილებებს უფრო დეტალურად მერე დავწერ.

მოკლედ რო ვთქვა WIN გაამართლა მოლოდინები. თან კაი დიდია 36.9h play time მიწერს steam.

ერთადერთი ნაკლი იგივე ბოსს ფაიტები, ობიექტურად: ცუდად დადგმულია, ამოვარდნილია დანარჩენი თამაშის სტილიდან და რაც მთავარია ძალიან საინტერესო გარეგნობის(სახასიათო პერსონაჟის პონტში) მტრებს ებრძვი და სთორი და დიალოგები საერთოდ არ აქვთ სინემატიკის სახით.

სუბიექტურად კიდევ, God of war -ის სტილის თამაშების გარეთ ან ზოგადად რეალისტური/დამაჯერებელი სტილის მქონე თამაშებში ბოსს ფაიტები არის ძალიან ცუდი.
ანუ უბრალო მტერთან ბრძოლა/სტეალზი როცა ბევრად cool, სერიუზული, ინტელექტუალური, ტაქტიკურია ვიდრე ბოსს ფაიტი. რაღაც უაზრო(again თამაშის დამაჯერებელი სტილთან შედარებით) არკადული განმეორებადი ატაკების მონაცვლეობა, პერიოდული სუსტი წერტილებით. ერთიანად უკარგავს თამაშს იმ ქარიზმას და განწყობას რაც ამდენი ხნის განმავლობაში გროვდება უბრალო თამაშის გავლით.

თვითონ თავისი გაგებით boss fight არ ვერჩი, ვერჩი არკადულ ბოსს ფაიტს არა-არკადულ თამაშში. მაგარ გამოცდილ მეომართა ბრძოლა სხვანაირად წარმომიდგენია მე, ტოესტ კი არ წარმომიდგენია მოველი რომ იყოს. ტაკტიკური, საფიქრალი, რთული, სწრაფი, დაძაბული და დამაჯერებელი. ანუ ბევრი სახის ამხევი ცდის მერე რო დაგრჩება შეგრძნება რომ დიდი სკილის მეომარს ებრძოდი და დაამარცხე. და არა ვიღაც მოხტუნავე ან მოსრიალე ყ###(ცენზურა) მოკალი recharg-ისდრო წითელ ტექსტურიან ნაწილში სროლით. რაც მეტ პარტიკლს ან გრავიტაციის დამგრღვევ ანიმაციებს ჩატენი მით "ეპიკური" არ ხდება თამაში, უფასურდება ეპიკურობა, იმიტომ რომ შედარებითი კონცეპტია, კონტრასტზე დამოკიდებული.
Quoting Balrog- "ჰობიტონის მწვანე სოფელში ვორგი(დიდი შავი მგელი) უფრო მოქმედებს ვიდრე ლავებში ჩაფლულ გადამწვარ მიწაზე დემონების არმია".

ჯერჯერობით დამაჯერებელ ბოსს ფაიტთან ახლოს რაც მახსენდება, სნაპიერი ბოსია MGS3-დან, და შეიძლება სამფეხა tower robot-ები ჰალფ ლაიფიდან.
O Elbereth! Gilthoniel!
We still remember, we who dwell
In this far land beneath the trees,
Thy starlight on the Western Seas.

User avatar
Riddick
Posts: 7718
Contact:

Deus Ex: Human Revolution

Unread post#133 » 10 Sep 2011 11:39

სუბიექტურად კიდევ, God of war -ის სტილის თამაშების გარეთ ან ზოგადად რეალისტური/დამაჯერებელი სტილის მქონე თამაშებში ბოსს ფაიტები არის ძალიან ცუდი.

ეს ვერ გავიგე. როგორ მინდა რო მალე ვნახო რატოა ამდენი ლაპარაკი ამაზე. ანუ წერ რო გაამართლა მარა მერე არცერთი სიტყვა დადებითზე. მარტო ბოსFაითები და გეიმფლეიდან ამოვარდნები ა.შ.
კვაზი-mode

User avatar
hellwalker
Posts: 3593
Contact:

Deus Ex: Human Revolution

Unread post#134 » 17 Sep 2011 08:19

კი გაამართლა, დადებითზე მინდა დავწერო ცოტა დეტალურად მაგრამ ერთი საათის წინ დავხურე და ვერ ვწერ ჯერ.
სთორი, სტეალზი, old school მუღამები, ქვესტები, ყველაფერი მაგარია.

p.s. performance გაუზრდიათ
ვისაც უჭედავდა

p.p.s.
Right, so here’s the first step in answering the mystery of Deus Ex: Human Revolution’s boss battles – they were outsourced

Source

მუჰაჰაჰა
O Elbereth! Gilthoniel!
We still remember, we who dwell
In this far land beneath the trees,
Thy starlight on the Western Seas.

User avatar
Riddick
Posts: 7718
Contact:

Deus Ex: Human Revolution

Unread post#135 » 25 Sep 2011 02:22

Mini News:
Eidos'ის ცნობით, Deus Ex: Human Revolution'ის დამატების The Missing Link'ის დახურვას, დაახლოებით 5 საათი დასჭირდება.

პლიუს მთავარ სიუჟეტთან არ იქნება პირდაპირ კავშირშიო, როგორც გავიგე.

>>>
კვაზი-mode

GHOST
Posts: 1242
Contact:

Deus Ex: Human Revolution

Unread post#136 » 05 Oct 2011 16:56

კომპს რომ ავაწყობ, პირველს Deus Ex-ს დავაყენებ თქო, ვფიქრობდი და ვიდეო რომ შევუკვეთე, ამაზონმა საჩუქრად გამოუშვა სთიმის კოდი, ჰოდა დაქრექილ ვერსიაზე ჩალიჩიც არ მომიწევს. x D

BoromiR
Posts: 715
Contact:

Deus Ex: Human Revolution

Unread post#137 » 05 Oct 2011 20:28

აუ ეს რომელი პატჩია კიპერ რაც შენ დაწერე პერფომანსი გაუზრდიათო? და მე როგორ შევამოწმო რომელი მაქ?
არ მქონია ეგ პატჩი, როგორც ჩანს მხოლოდ სტიმიდან შეიძლება დაქაჩვა. ეხა ამის გამო ახალ რეპაკს ვიწერ რომელშიც უკვე ჩაინტიგრირებულია ეს პატჩი ;/

BoromiR
Posts: 715
Contact:

Deus Ex: Human Revolution

Unread post#138 » 15 Oct 2011 03:05

ასეთი ს*ე სტორი რაც ამ თამაშს ააქ ძალიან დიდი ხანი არ მინახავს. ჯერ კიდევ ვერ ჯდება ჩემ თავში როგორ შეიძლება თამაშს ესეთი მაგარი გარემო და ატმოსფერო გაუკეთო ( 10/10 ) და ესეთი ფასკუნჯი სტორი დაუწერო, პროსტა. speachless'ი ვარ.

User avatar
Riddick
Posts: 7718
Contact:

Deus Ex: Human Revolution

Unread post#139 » 16 Oct 2011 17:14

მარტივად. თამაშის სხვადასხვა ფუნდამენტური ნაწილი სხვადასხვა გუნდს უნდა გააკეთებინო, რაც მოხდა კაკრას.

ორი საინტერესო ვიდეო მინდა შემოგთავაზოთ.
1. თამაშის ცნობილი ტრეილერის fun made ვერსია. რომელიც აგრეთვე ცნობილი, კიბერ პანკის ეტალონი, ანიმე, ghost in the shell'ის კადრების მიხედვითაა შექმნილი:

>>>

2. და მეორე, რომელიც მეთითონ ავტვირთე. ეს არის Deus Ex-ში მოცემული აუგმენტაციების და რეალური კიბერნეტიკული მოწყობილობების დემონსტრაცია, შედარებები და მომავლის პერსპექტივაზე საუბარი. ერთისიტყვით საინტერესოა:

>>>
კვაზი-mode

User avatar
SLaYeR
Posts: 3817
Contact:

Deus Ex: Human Revolution

Unread post#140 » 16 Oct 2011 18:12

BoromiR
ჯერჯერობით ვერ შეგეკამათები მარა ეჭვი მაქვს რო სუბიექტური უნდა იყოს სთორილაინის აღქმა, უფრო სწორად რო ვთქვა გარკვეულ თამაშებზე შედარებული და იმის მიხედვით შექმნილი წარმოდგენა. ამაზე რო დავხურავ მერე : D

riddick
მაგარი პერსონაჟია Batou, ვიდეოც კარგი გაკეთებულია მარა ჩემი აზით არ უხდება Deus Ex-ის მუსიკა Ghost In The Shell-ს, შეიძლება Kenji Kawai-ს მუსიკები იმდენად ღრმად მაქ ჩაბეჭდილი რო სხვა ვერც წამომიდგენია, არ ვიცი ჩემი აზრია ასეთი. მეორე ვიდეო არ მიყურებია, არ მინდა რამე დავისპოილერო.
მივიდეთ, გავესაუბროთ

Return to “RPG & Strategy”



Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 2 guests