Unread post#120 » 05 Sep 2011 15:49
DaRk5nAk3
ნუ დავიწყოთ ელემენტარულით
ბრძოლა არ უნდა იყოს ფორსირებული, პირველ მისიაში იყო მშვენიერი sequence სადაც შეგეძლო გებრძოლა, გაგეშვა მტერი, ფსიქოლოგიურად დაგეჩაგრა და დანებებაზე დაგეყოლიებინა, და ალბატ კიდევ რამდენიმე გზა რომელიც არ მიპოვია ან წინა გადაწყვეტილების მიხედვით დაიხურებოდა/გაიხსნებოდა.
მეორე მნიშვნელოვანი ფაქტორი რაც გამომრჩა რომ ამ თამაშს boss fight, არანაირად არ ჭირდება, ამოვარდნილია სტილიდან და დანარჩენი თამაშიდან, რაც ყველა რევიუში ნაკლად ჩაუთვალეს.
მაგრამ დავუშვათ რომ ჩატენეს მაინც ბოსს ფაიტი, და ისეთი გმირია ბოსი რომელთანაც მოლაპარაკება არ გამოვა სიუჟეტურად.
თამაშის დიდი ნაწილია hacking -ი, არის თამაშში სიტუაციები სადაც შეგიძლია turret -ები ან რობოტები დაჰაკო და მტრების წინააღმდეგ გამოიყენო. boss fight-ში საინტერესო და სასარგებლო დანამატი იქნებოდა, შეიძლება ტურეტებს შენ წინააღმდეგ იყენებდეს და სიტუაცია შემოუბრუნო.
მეორე ძლიერი იარაღი არაპირდაპირი კომბატის მოყვარულთათვის არის დივერსიული იარაღები, EMP Grenades, რომლებიც ძალიან მცირე რაოდენობით გვხდება პირველ ბოსს ფაიტამდე, (ყველაფერი გადავქექე არ გამომრჩენია არაფერი) მეტი სიტუაციები შეიქმნებოდა იმპროვიზაციისთვის.
და ბოლოს მთელი ეს ხელის სიძლიერის, takedown, ფეხის აუგმენტაციები, არ შეიძლება ამათზე დააფუძვნო მთელი თამაში და გამოყენება არ მისცე თამაშის რაღაც სეგმენტში უაზრო ექშენ სცენის ფორსირებისთვის. რატო არ შეიძლებოდა EMP grenade-ით პარალიზება გამეკეთებინა ბოსის, მიმერბინა და Takedown გამეკეთებინა, ხელში ჩამონტაჟებული დანებით? ჯანდაბას დაჭირვებოდა რამდენჯერმე ამის გაკეთება, სამაგიეროდ არჩეულ სკილებს გამოვიყენებდი.
O Elbereth! Gilthoniel!
We still remember, we who dwell
In this far land beneath the trees,
Thy starlight on the Western Seas.