Dark Souls 3, PC, Xone, PS4, Swirch / Action-RPG / მონახაზი

თამაშის < ანონსი < რელიზი < გამოცდილება < მიმოხილვა < სპეც
Riddick
Posts: 11696

Re: Dark Souls 3

Unread post#61 » 11 Aug 2017 12:00

რესურსები ძირითადად პვპსთვის და იარაღებისთვისაა რა, აღარ გაფარმინებენ უაზროდ მარა ბოლომდე ყველაფერიც არ იშოვება ბევრი, რამდენიმე იარაღს გამაქსავ და მერე უნდა დაფარმო.
ერთხელ გასვლას თუ აპირებ მარტო, ბევრი რამე ისე შეგრჩება მარა პვპ და ნიუ გეიმზე უკვე დაგაკმაყოფილებს ყველა ნივთის ქონა :D (ორი რაც გაქ ზედმეტი შეგიძლია გაყიდო)

ონლაინის ნივთები არ მიგულისხმია. ზოგად ნივთებზე ვამბობ. Homeward Bone, Green Blossom, Gold Pine Resin (და სხვა იარაღის დასაბუსტები), Moss Clump, Repair Powder, Bug Pellet, Alluring, Dung Pie ძალიან ბევრიმაქ ესენი და ადრე არასდროს არ მიგრძვნია ესეთი დამხმარე ნივთების სიუხვე, მაგიტომაც დამწერე. NG+ არი ჩაფიქრებული თუ პროსტა ძირითადი გასვლის გასამარტივებლად ეგ არ ვიცი. (ორი ცალი თუ გაქ რო შეგილია გაყიდო ეგ ვიცი შეჩმეა )))

იარღები ზოგი ძლიერია და ზოგი სუსტი, ზოგის არტი ძალიან მაგარია, ზოგის უაზრობაა საერთოდ. პვპ-ს რო ჩავუჯექი და ჩემი ბილდი დასუსტდა აფდეითის შემდეგ, მერე გადავხედე სხვა იარაღებს და მგონი 10 იარაღი დავიგროვე რომლითაც ვბრძოლობ, ყველა ბილდზე ყველა იარაღი არ ვარგა მარა კონკრეტული ბილდისთვის მაგარი მრავალფეროვნებებია იარაღებით, პროსტა მობებთან და ბოსებთან პირველ გასვლაზე ერთი დამუღამებული იარაღითაც მოახერხებ გასვლას.

იარაღების მომენტი ჩემთვის ძაან საინტერესოა ამ თამაშში. პირველში ყველაფრის დანიშნულება და მუვ სეტი ვიცოდი, პროსტა იმიტო რო საინტერესო იყო. იქაც იყო რაღაც ყლეობები, მარა აქ თითქოს ბევრად მეტია. რათქმაუნდა არი საინტერესო და ახალი ვეშებიც, მარა უმეტესობა ტრუხის შთაბეჭდილებას ტოვებს. თუნდაც იგივე კლასიფიკაციებად რო დაყო 80% ყველას ნაგავიაქ და მაგის თქმა მინდა.

რავი ონლაინს უეჭველი გირჩევდი მე ერთ გასვლაზე მაინც, თუნდაც კოვენანტებისთვის, დიდი მუღამი უდევს შინაარსობრივად მაგათ, რა გავლენასაც ეგ ფლეირები ახდენენ დაჟე. მაგალითად გიჟების კოვენანტს რო ნახავ, შეგექმნება წარმდგენა რა ხალხია და მაგ კოვენანტის ნპც უკვე იცი რისი მკადრებელიც იქნებოდა, მასევეა სხვებზეც, მაგარ როლს ასრულებს მანდ ადამიანებისგან მიღებული ემოციები, რელიგიასავითაა, შინაგანი ემოციები და სხვებთან დამოკიდებულება გამეცნებს სამყაროს, ადაპტირდები, როულფლეიც იმატებს, მედიტაციური ხდება ყველაფერი და ფიქრში ხელს გიწყობს.

დიდი სიამოვნებით ვნახავდი და ყველა სერიაში პირველ რიგში ეგ მინდა ხოლმე, მარა არ მეღირსა. კონკრეტულად ეხა PS+ თემაა. ამ თამაშის ონლაინ შემადგენელს სუ აღტაცებით უყურებ, პროსტა ბოსებთან ბრძოლაში დახმარების თემა არ მომწონს მარტო.

User avatar
SLaYeR
Posts: 6136

Re: Dark Souls 3

Unread post#62 » 11 Aug 2017 19:29

კი ეგ ვეშები ონლაინში გადგება, იარაღის ბაფებზე, Homeward Bone გადასვლა გადმოსვლა, მაგას პირველშიც სულ ვმაქსავდი. ბლოსომები სტამინისთვის ძალიან მაგარია თუ ქლორანთი რინგით არ გინდა ადგილი დაიკავო და რომც დაიკავო მერეც კაია, რიფეირიც გადაუსვლელად რო შეაკეთო ხოლმე იარაღი ხშირად დამჭირვებია. Alluring Skull კაიფია, მონსტრებთან გამოიყენე ხოლმე და გაიტყუე :D რამე მოზრდილი თუ მოდის და ვერ ხედავ ეგ გადაუგდე ხოლმე და გაეკიდება. Dung Pie ტროლინგია სუფთა მარა შორიდან შეგიძლია მოწამლო ხოლმე მონსტრი :D
აქ როგორ ბილდზე აპირებ წასვლას? 40 STR 40 DEX-ზე Quality Build-ით თითქმის ყველა იარაღს გამოიყენებ თU მაგიაზე არაა. http://i.imgur.com/SH51f88.jpg აი ესაა ახალი ტიერლისტი (მე ბოლომდე არ ვეთანხმები განაწილებას), მიდ ტიერში უმეტესობა კაია, ვიზუალურად რომელიც მოგეწონება შეგიძლია ისე შეარჩიო. მაგის მაღლა ყველა მაგარია, მაგის დაბლა გრეითექსი და ფარონის ხმალი ორივე გამოსადეგია, დანარჩენი შეგიძლია დაიკიდო :D ნუ მშვილდები და არბალეტები საფორთია.
PC-ზე სეილზე თუ გამოკრავ ხელს მერე შეგვიძლია 3-4 კაცი შევლაგდეთ ხოლმე :D თუ PS+ ს ჩართავ ჯანოს აქვს მგონი ნაყიდი. კი ბოსებს მარტო აქვს მუღამი და ზოგჯერ სხვას თუ დაეხმარები მაგასაც მუღამი აქვს ბოსის ჩელენჯი რო მოგენატრება ან სკილის ამაღლება გინდა, მაგ დროს ბოსი უფრო გაძლიერებულია.
DLC გაქვს თუ აპირებ დათრევას? თუ არ გაქვს ბოლო ბოსი მოკვლი მერე შეინახე სეივი თუ შეძლებ.
From the shards of tattered dreams I rose, unwilling. Tossed upon tides of pain that flowed and ebbed and left me searingly awake and more revoltingly... alive.

Riddick
Posts: 11696

Re: Dark Souls 3

Unread post#63 » 12 Aug 2017 01:20

ონლაინში გამოდგომაზე ხო არ ვამბობ მერე, სუფთა ონლაინის ითემების დროფი არაა დიდი, ეს ზოგადი ნივთებია რომელიც ორივე რეჟიმზეა ორიენტირებული. იარაღების თემაზე რაც ვთქვი მარტივად რო აგისხნა თემა ისაა რო სტატების და მუვსეტის ერთობლიობის გამო უმეტესობა რაც ვნახე გამოუსადეგარია თუნდაც მარტო სინგლში, +5 დადებული თუ რაღაც სიტუაციაში ონლაინ ტროლინგისთვის ვინმე რამეს იყენებს ეგ არ ვიცი და არ მიგულისხმია. DLC არ მაქ, მარა თუ მოვახერხებ უნდა დავითრიო.

User avatar
SLaYeR
Posts: 6136

Re: Dark Souls 3

Unread post#64 » 12 Aug 2017 02:02

ხო არტები გატესტე კაროჩე, ზოგი შეიძლება მაგარი იყოს მარა იმაზე უკეთესიც არსებობდეს. რამე კითხვა თუ გექნება აქ ვარ მოკლედ იარაღებზე :დ
From the shards of tattered dreams I rose, unwilling. Tossed upon tides of pain that flowed and ebbed and left me searingly awake and more revoltingly... alive.

Riddick
Posts: 11696

Re: Dark Souls 3

Unread post#65 » 12 Aug 2017 20:48

Catacombs of Carthus და მერე შორიდან ლამაზი, მაგრამ ახლოდან არც ისე Irithyll of the Boreal Valley'მ ცოტა გამინელა მუღამი, მარა Irithyll Dungeon და Profaned Capital ისევ აანთო თავგადასავლის ჩირაღდანი )) არადა Irithyll Dungeon მსგავსი ლოკაციები მაგრად არ მევასება, პროსტა აქ რაღაც შარმიაქ თავისი და მონსტრების ესეთი საინტერესო ვარიაცია რაღაცნაირად აცოცხლებს, თან იგივე Catacombs of Carthus განსხვავებით ბევრად დეტალური და საინტერესო გამოსაკვლევია. Profaned Capital საერთოდ გამოდის ჩვეული ლოკაციების რიტმიდან და DS დამახასიათებელი ეპიკშია აწყობილი. ვნახოთ დალშე, ჯერ კიდე რამდენიმე საინტერესო ადგილი წინ მაქ როგორც ვხვდები.

პარალელურად ლორის გარჩევაც დავიწყე და ჩვეულისამებრ დეპრესიამ წამოიღო. ვაფშე მიაძაკის მითოლოგიის ნაბოზარი მუღამი ყველაზე სასტიკი ბოსია ყოველთვის. სადღაც კოსმოსის უკნიდან გაწყებინებს ძიებას და ყველაზე გაუვალ მძღნერში გატარების მერე შენ გამოყავხარ მთავარი ნაბოზვარი და ვერც ამბობ ვერაფერს. სურათის გაანალიზების მომენტში შენ უკვე იმ კაცობრიობის უგუნურობის ყლეობის ცენტრში ყევხარ დაყენებული ძალიან დიდი ხმლით ან ნაჯახით)) ცხოვრებისეული თვითშეგნების სიმულატორიაქ კაცს გაკეთებული, რაც უფრო მეტი გესმის სამყაროში მით უფრო ცუდათ ხარ და ბოლოს საკუთარ როლს რო ხვდები ვაფშე პერსონაჟის ტარების მუღამიც გიქრება ))

მთავარი გასვლა ამ აკაცის მაინც ისაა რო თვითონ სათამაშო სამყაროს უდგება როგორც რეალურ გარემოს, რომელიც უშუალო კავშირშია ჩვენ რეალობასთან და კერცძოდ ადამიანების ცივილიზაციის ისტორიასთან. როცა ეგრე უდგები რამეს იქ უკვე ყველაფერს რაღაც თავისი როლი უჩნდება. ერთერთ მთავარ როლში კი არის დრო, რომელიც ძალიან ბევრ რამეზე იძლევა პასუხს (ვიდეოში არი პასუხი ჩემს მიერ ზევით დაწერილ ერთერთ პრეტენზიაზეც, რომელშიც მთავარი ბონფაიერი მოჭრილ თავს შევადარე. უცებ გამიიასნეს)

მარა ყველაზე ბრწყინვალე ჩემი აზრით მაინც ისაა რომ თამაშშიც ზუსტად ისე იწყებ როგორც ნამდვილ ცხოვრებას, გაურკვეველ, შენსადმი აბსოლიტურად პოხუისტურად განწყობილ სამყაროში, რომელიც სავსეა სიმახინჯით, ტყუილით და სიგიჟით. პროსტა თითონ მანერა რამდენადაც ლამაზი და საინტერესოა, იმდენად უხეში და დამთრგუნველია. როდის მოვა სამსახურში წასვლის დრო )))

Riddick
Posts: 11696

Re: Dark Souls 3

Unread post#66 » 21 Aug 2017 01:08

იმგურიც უკარგავს ხარისხს უკვე, მარა მინდა რო რამდენიმე სურათი მაინც განახოთ.

რაღაც სასწაული სილამაზეა / http://i.imgur.com/UaphSMx.png / http://i.imgur.com/FmvGEZM.png / http://i.imgur.com/k8q6plf.png / http://i.imgur.com/tbItkcO.png / http://i.imgur.com/XVmGgO4.png / http://i.imgur.com/t6KkJHh.png / http://i.imgur.com/Eb7wYuO.png /

ორი სვამფი ვნახე ჯერ და ორივე დაუვიწყარი იყო / http://i.imgur.com/QK5PNFF.png / http://i.imgur.com/TYNsO8e.png / აქ უსაზიზღრესი გარემოს მიუხედავათ რაღაც რეალურ ზღაპარში მეგონა თავი / http://i.imgur.com/5SLJYTR.png / http://i.imgur.com/ASyy9eA.png /

და მწვერვალების, ან ოკიანის ხედები რომლებსაც მზე რაღაც მიუწვდენელის და დიდებულის იერს აძლევს / http://i.imgur.com/jc0zkr2.png /

User avatar
Slacker
Posts: 358

Re: Dark Souls 3

Unread post#67 » 01 Sep 2017 22:33

აშკარად არ ჰქონდა ჩემთან ამ თამაშს ესეთი ვიზუალი :))

ძალიან ლამაზია მართლა
რა დროს ლექსიაო იობანი ვროტ,
ხმლით შემოვარდნილა Tim Roth

Riddick
Posts: 11696

Re: Dark Souls 3

Unread post#68 » 02 Sep 2017 20:53

შენ მესამეს თამაშობ თუ პირველს? პირველი ძაან დაძველებულია ვიზუალით უკვე.

Riddick
Posts: 11696

Re: Dark Souls 3

Unread post#69 » 27 Sep 2017 11:54

Nameless King მოვკალი )) საერთო ჯამში 5 დღე სადღაც საათი საათ ნახევარი ვეჩალიჩე. ყველაზე მონოტონური და ტასკა ბოსია ვაფშე რაც შემხვედრია (დაჟე Lothric'საც გადაუჯოკრა) და კონკრეტულად ვიცი რატომაც. ანუ ადრე არ იყო ისე რო რამე მხატვრული გაფორმება ყოფილიყო ბოსfაითებში. შედიხარ იწყება ჩხუბი და ჩხუბობ. აქ კიდე რაღაც ენდლესს ზანტი ყლეობა, სანამ ჩამოფრინდება, სანამ აფრინდება და წრეს დაგარტყავს, სანამ დრაკონის (ინდაურის) ძალას აიღებს, სანამ მოგყვება თესლი პახოდკით და ეს გრძელდება 10 15 წუთი და იმენა ყლეზე უშვებ კონცენტრაციას ისე გღლის, სუ რაღაცაზე ვიწყებდი ფიქრს. ბოლოს რაღაც ახალ შინაგან ეტაპზე გადავედი )) ვაფშე არაფერზე არ ვფიქრობდი, ვიდექი და ამ ყლის ზანტ მოქნევებს ვეცეკვებოდი )) იმენა ისტორიულ სირობაში გავიარე ჩემი პირადი გამოცდილების )) რო მოვკალი ძალიან გამისწორდა, მარა ჩისტა ცუდათ გაკეთებული ტასკა ბოსია და მაგიტოა ძნელი და არა იმიტო რო რამე სფეშელ არი, არადა კაკრას მეორე უნდოდათ აშკარად (ესაა ჩემი კომენტარი).

User avatar
hellwalker
Posts: 5840
Contact:

Re: Dark Souls 3

Unread post#70 » 27 Sep 2017 12:28

ძაან ცუდათ ვხვდები ხოლმე ეგეთ რაღაცეებზე. მთელ ჟანრებს არ ვთამაშობ ეგეთი ელემენტების სიჭარბის გამო.
O Elbereth! Gilthoniel!
We still remember, we who dwell
In this far land beneath the trees,
Thy starlight on the Western Seas.

User avatar
SLaYeR
Posts: 6136

Re: Dark Souls 3

Unread post#71 » 27 Sep 2017 17:59

ბიჭო რავი, ეგ ისეთი არეაა რომელიც შეგიძლია საერთოდ გამოტოვო და არ იწვალო, ცალკე ჩელენჯია ეგ. მთელი მაგ ბოსის მუღამი ტაიმინგია მეტი არაფერი, მე სულ დექსტერიტი პერსი რო მყავდა ხოლმე და როლებზე და ტაიმინგზე კაი გამოცდილება მქონდა პვპდანაც არ გამჭირვებია მაგიტო დიდად, კონცენტრაცია უნდა დიდი და სწრაფი რეფლექსი, პვპში კარგ ფლეიერთან კაკრაზ ეგ გიწევს, მე პირიქით გამისწორდა რო იქამდე მუვსეტს დაუმუღამებდი ბოსს და მოკლავდი და აქ ძალიან სწრაფად გიწევდა ეგ, თან თავიდან რა მუვსეტს აკეთებს მაგას ხედავ და გადაწყვეტილების მიღება სწრაფა გიწევს
From the shards of tattered dreams I rose, unwilling. Tossed upon tides of pain that flowed and ebbed and left me searingly awake and more revoltingly... alive.

Riddick
Posts: 11696

Re: Dark Souls 3

Unread post#72 » 28 Sep 2017 00:32

მაგარი ტასკა ყლე ბოსია :) სორი
და დავწერე რატომაც. შენ შეილება ეგრევე მოკალი, მარა ყველაზე რთულ ბოსად ითვლება სერიის. სირთულე ავხსენი ზევით. ტაიმინგი ბოლო ბოს ბევრად უკეთესიაქ და საინტერესო ჩელენჯია ის მაგის გამო.

User avatar
SLaYeR
Posts: 6136

Re: Dark Souls 3

Unread post#73 » 28 Sep 2017 02:19

ხო რავი ცუდ ბოსობაზე და ცუდად გაკეთებაზე მე შეგეკამათები. პირიქით, მაგარ გამოცდას გიდებს ფლეიერს რეფლექსებში და კონცენტრაციაში, რაც ბევრ ბოსთან საერთოდ არ არის საჭირო და რო მიადგე ჩაჩეხავ ეგრევე უმეტესობას. ტასკა არის კი და კარგი გაგებით ტასკაა, უნდა ეწვალო, შეისწავლო, ინსტინქტბს ენდო, წინასწარ დაგეგმო არმორი, სისწრაფე, იარაღი, რეზინები, ბეჭდები და მოიგებ, ამართლებს მაგასთან ერთით მეტი მიყენებული დარტყმა, ბაფები, ლაითნინგისგან თავდაცვა და ასე შემდეგ, ესტუსის გამოყენებასაც არ გაცლის წესიერად და ამიტო მაქსიმალურად მეტი უნდა აიცილო, თუ იცილებ არ კვდები. PVP ნეიმლეს ქინგამდე და ნეიმლეს ქინგის შემდეგ არის ორი სხვადასხვა იქსფერიენსი და სკილს ზრდის მოშნად, გაზრდილი მოკრივესავით ხარ უკვე )) ერთერთი ისეთი იშვიათი ბოსია სოულს სერიებში რომელის მოთამაშეს სათამაშო სკილს უზრდის და ახალი ეტაპისთვის ამზადებს, მასეთები არიან ორნშტეინი და სმოგი, არტორიასი, დანსერი, ტოპ 5-ებშიც დგას მაგიტომ დაჟე DLC-ს მერეც. ყველაზე რთულია ორიგინალში კი და მაგიტომაც optional არის, არ გინდა ჩელენჯი და შეგიძლია საერთოდ დაიკიდო, პროსტა გალუტავ ლოკაციას და გაივლი. DLC-ებში დამატებული სამი ბოსი ჯობია უკვე მაგას (პვპ ამბავში ვერცერთი) და ყველაზე რთულიც იქაა, ისაც optional არის.
ბოლო ბოსთან ტაიმინგი არ გჭირდება საერთოდ, მუვსეტს დაუმუღამებ და მიადექი ურახუნე, ესტუსიც გეყოფა და არც ჰპ აქვს დიდი. ლამაზი და კარგი ბრძოლაა ეგ ბოლო მარა ერთ შესვლაზე უკვე იცი რა მოძრაობებსაც აკეთებს და ძალიან მარტივად დასამახსოვრებელია, ეგ იმ პონტშია პროსტა რო დახურვა არ გაურთულონ ადამიანს, მასე იყო პირველშიც გვინი.
From the shards of tattered dreams I rose, unwilling. Tossed upon tides of pain that flowed and ebbed and left me searingly awake and more revoltingly... alive.

Riddick
Posts: 11696

Re: Dark Souls 3

Unread post#74 » 28 Sep 2017 10:17

ღადაობაა, თავიდან რო გკითხე ისე მიპასუხე ჩავთვალე რო ყურადღება მისაქცევი ბოსი არ იყო სიძნელის პონტში, ეხა უცებ სხვა თემა გამიძრე. პირველ რიგში, კარგი გაგებით ტასკა მოვტყან მე, რავი როგორც გინდა ისე გამიგე. კაგი გაგებით ყლე ბოსიც იქნება ეგრე, ან კარგი გაგებით ცუდათ გათვლილი კონტენტი. არმორის, ბეჭდების, იარაღების, ბაფების და ეგეთ თემას რო მიწერ როგორ ფიქრობ ამდენი ხანია ამ თამაშს ვთამაშობ და მაგის ჩამოთვლა მჭირდება რო აზზე მომიყვანოს როგორ უნდა მოვიქცე ხოლმე ? ))) რო ვიძახი ტასკა ყლეობაათქო ვხსნი მაგას და ფაქტები მომყავს რომელმაც რეალურად შემაწუხა, გავაანალიზე, შევადარე გამოცდილებას და დავწერე. ყლეობა იმიტო გახლავს რო გამოტენილია უაზრო ანიმაციებით და არი ძალიან - ნელი. დგეხარ და ელოდები სანამ ჩაატარებს ამ "ქათმის კონცენრტს" და ბოლომდე ცდილობ რო არ დაგეძინოს აქტიურ ფაზაში მისვლამდე. იმდენად გადართულია ბოსფაითი თითონ ბოსის მხატვრული ეპიკის წარმოჩენაზე, რო თითქოს მთელი ფაითის დროს სცენაზე დგეხარ და ელოდები შენ გამოსვლას. ეგ ჩემთვის ჩელენჯი არასდროს არ ყოფილა და არც გახდება. მე უბრალოდ ამ შემაწუხებელი მონოტონურობის მოთმენის სწავლა მომიწია რო მომეკლა და მაგას ბოსის დადებით მხარეთ არ გამოვაჩენ. იმიტო რო ჩელენჯიც ზუსტად მესმის რას ნიშნავს და იყო მესამეში იმენა ხარისხიანი ჩელენჯი. Pontiff Sulyvahn ძალიან დასტოინი ბოსია და გამოცდაა. Iudex Gundyr მეორე, რეალურ სახეს რო ეჩხუბები უმაგრესი ფაითი მქონდა. დაჟე მინი ბოსი როა Boreal Outrider Knight, ვთვლი რო ერთერთი საუკეთესოა მინიბოსების ისტორიაში. იგივეს ვიტყვი ორნშტეინზე და სმოგზეც. ყველაზე ლეგენდარული ფაითია 100% ჩელენჯით, სადაც ერთი ელემენტი არაა ტასკის, ბოლომდე სკილია. არტორიასი და დენსერი უმარტივესად მოვკალი, მარა ორივე მევასება როგორც ბოსი.
გვინი, გვინი მე მარტივად არ მომიკლავს, იმიტო ფერი არ გამიკეთებია და არ ვიცოდი ეგ თრიქი. ფერის თუ არ უკეთებ გვინი არამგონია რო ისეთი მარტივი ბოსი იყოს როგორც დახატე.

ბოლო ბოსთან ტაიმინგი არ გჭირდება საერთოდ


სინდერს რაც შეეხება, პირველ HP სანამ გააცლი 4 ფორმის მონაცვლეობააქ Straight Sword, Spear, Curved Greatsword, Sacred Chime. თავიდან იწყებს ლონგსვორდით და ნებისმიერი წარმატებული გარტყმის გასაკეთებლად, სადღაც 30 წამის განმავლობაში გიწევს პირდაპირ მის მოქმედებაზე გათვლილი როლი, რო გახსნა და დაარტყა. უზიხარ, უყურებ მოქნევებს, იცილებ და სანამ გახსნილია ურტყავ. ეგ თუ თაიმინგი არ გჭირდება საერთოდ არი მაშინ მე სხვა ბოსთანვარ.

ისე მიძრობ ხოლმე კომენტარებს, მამა რო ბავშვის მინუსებს აფარებს ხელს. მესმის რო გიყვარს, მეც მიყვარს, უმაგრესი სერიაა, მართლა შეილება ჯომდეს პირველს, მარა მინუსებზე ლაპარაკის თემა ჩემთვის ყოველთვის ბუნებრივია, განსაკუთრებით იმ თამაშების მიმართ რომლების ბევრს ნიშნავს ჩემთვის.

User avatar
SLaYeR
Posts: 6136

Re: Dark Souls 3

Unread post#75 » 28 Sep 2017 19:45

იქსფრიენსი თუ არ გაგისწორდა მესმის ეგ, ბოსიც რო არ მოგეწონოს ეგაც მესმის, პრეზენტაცია რო სწრაფი არაა ეგ მუსიკასაც ეტყობა რაც მაგ ბოსთან არის, ის დრაკონის ეტაპი ჩვეულებრივი ბოსის დონეა, შეიძლება 10ჯერ შესვლის მერე დამღლელიც, მარა იმენა ერთი ერთზე ბრძოლა რაცაა სოულს სერიებში ტოპ 10-ში ისეა შესაყვანი როგორც არაფერი, ბლადბორნი რო არ ვიცი ათს მაგიტო ვამბობ თორე ჯანომ ყველაზე მაგარი ესააო :DDD აი მანდ ცუდ გაკეთებაზე არ გეთანხმები მარა პირადი მიდგომა მესმის რო არ გაგისწორდა. მინუსად მე კონცეპტუალური ბოსების სიმრავლე უფრო მიმაჩნია, კრისტალ სეიჯი, დიკონები, იორმი, ვოლნირიც ნახევრად, ტიპები ერთი სერიისთვის ძალიან ბევრნი არიან, სკილი კიდე 0 ია, მთავარია მიხვდე რა უნდა უქნა.
მინუსებს პირველსაც ვუწერდი და ამაზეც არ მომერიდება რაც არ უნდა მიყვარდეს :D პროსტა პირველს თუ არ შევადარე, ცალკე აღებულს ნაკლები მინუსი აქვს ამას, გაპოლიშების ხარისხი დახვეწეს.
სინდერთან ტაიმინგი არაა პრიორიტეტული, რაც გევალება მუვსეტის სწავლაა, არ გაწვება ისე რო ყველაფერი სწრაფად გათვალო, ძალიან დიდ დროს გაძლევს რო ჩაჩეხო, ზოგჯერ ანიმაციას იწყებს და შეგიძლია გაიქცე, ესტუსი დალიო და ბომბიც ხეთქო, ამასთან კიდე ან წამზე ნაკლებ დროში უნდა მიხვდე რა მუვს აკეთებს ან მოქნეულზე გადაგორება უნდა მოასწრო და ადგილის შერჩევა დასარტყმელად და პახოდუ ახალი მუვისთვის უნდა მოემზადო.
From the shards of tattered dreams I rose, unwilling. Tossed upon tides of pain that flowed and ebbed and left me searingly awake and more revoltingly... alive.

Riddick
Posts: 11696

Re: Dark Souls 3

Unread post#76 » 29 Sep 2017 01:41

სინდერის შიგთავსი მაგიტო დავწერე. პირველი სიცოცხლის ოთხი ფაზიდან, ლონგ სვორდით იწყებს და თუ გინდა რო დაარტყა და შემდეგ ფორმაში გადაიყვანო თაიმინგის გარეშე ფიზიკურად შეუძლებელია, ვიდეოების დადებას არ დავიწყებ ეხა. სპელ კასტინგის ფორმაში რო გადადის მერე ყლევდება და მარტივია, რაპირას რო იღებს ეგეც თაიმინგია დარტყმა თუ გინდა, მარა მარტივი, მარა თაიმინგი არ ჭირდება ნაღდად არ მესმის, იმიტო რო ჭირდება. რამე სხვა თრიქი თუა გასვლის, არვიცი,მარა მე როგორც შევედი და ვეთამაშები უშუალოდ საჭირო ვეშია.

ნეიმლესი კიდე ზუტად გვინს გავს მოძრაობებით. და არვიცი დაამუღამე თუ არა, მარა მე ეგ რო დავიჭირე მერე მოვკალი. უკან რო გარბიხარ, ხო ნელა მოდის და თუ გაჩერდი მაგ დროს ფრინდება, როლავ და უკნიდან ურტყავ სამჯერ, ან ორჯერ მინიმუმ. შეგილია შეხვიდე ეხა და ცადო ეგ ტაქტიკა, ფარი დაიჭირო ბოლო ფაზისთვის, რო პროსტა ლაითინგი დაუბლოკო და დალშე უკან გასვლით და გაჩერებით მოკლავ. დავიგინები რო ეგრე მოვკალი, პროსტა ანიმაცია როდის რა ერთვებოდა ეგ გავატყანი შემთხვევით. არცერთ მომენტში არ მიგრძვნია ჩელენჯი მაგ ტიპთან და ვერ ვიზიარებ შენსას, არვიცი. ერთადერთი რო მოვკალი მართლა ძალიან გამისწორდა.

User avatar
SLaYeR
Posts: 6136

Re: Dark Souls 3

Unread post#77 » 29 Sep 2017 19:30

მე დუალ კატანა მეჭირა, ორჯერ რო იქნევს ახლოს მაგ მომენტებში ვუგორდებოდი ზუსატდ და ორი დარტყმის მერე ისევ როლებზე გადავიოდი, სანამ ხარისხიანი როლი არ დავამუღამე ისე სახეს მაძრობდა, თან მე მოუთმენელი ვარ მალე ვრეიჯდები და ეგრევე ვეცემი ხოლმე, მაგ დროს მენძრევა ზუსტად :D ეხლა მაგარი მოდუნბული ვარ, სახე გამაძრო ამას წინად რო შევედი, დანით კინაღამ მოვკალი სამი დარტყმა დამრჩა და რო მომკლა გამოვედი აღარც ჩამირტავს )) ვცდი მერე მაგ ამხტარზე. მაგას საკაიფოდ თუ ჩააყრი მოქნევების მერე რიპოსტდება და წინიდან შეიძლება ხმლის გაყრა, რაპირა არ მიცდია მაგ დროს ისე რამდენს დააკლებს
From the shards of tattered dreams I rose, unwilling. Tossed upon tides of pain that flowed and ebbed and left me searingly awake and more revoltingly... alive.

Riddick
Posts: 11696

Re: Dark Souls 3

Unread post#78 » 03 Oct 2017 11:43

შენ რო კაცი დაგიჯერებს ესეთ რამეში ))) ისე დამიხატე ორივე ბოსი რო მაგრა მოვიტეხე ცხვირი. Soul of Cinder ბოლო ბოსია და პროსტა ლამაზი ფაითია რა ენდინგისთვის )) არადა სერიოზულად მომზადებული თუ არ ხარ ჩემ ... მოკლავ. ჩემი მთავარი შეცდომა იყო იარაღი და ვიდეოებს რო უყურე მერე მივხვდი. ტიპები 220 თუ აკლებდნენ, მე ორი ხელით 120 ვაკლებდი. მთელი თამაში გავიარე Irithyll Straight Sword რომელსაც პაჩტი თავიდანვე იღებ და ბოლომდე ძაან კონფორტულად გამყვა, მარა ბოსებთან მაგრად დაენძრა DPS. ანუ მაგალითად იგივე სინდერის მოკვლას საშუალოდ 6 7 წუთი თუ უნდა მე ვკლავდი 12 14 წუთი. ნეიმლესზეც იგივე იარაღი მქონდა. მარა საბოლოოჯამში ჩისტა დამოკიდებულებამ მიხმარა, ორივესთან არასწორი მოლოდინით მივედი და ნუ მერე რო უყურე რეალურად რაც ხდებოდა უკვე კონცენტრაციაც მოვიკრიბე და ადეკვატურად რო მოვეკიდე ცვეტში მესამე ცდაზე მოვკალი.

Soul of Cinder სერიოზული იარაღით თუ შედიხარ მალე გააცლი პირველ ფაზას და მერე მარტივია ყველა, მარა თუ იმ ყ..ბით შედიხარ რითიც მე. ლონგსვორდის ფაზის ტაიმინგი იმდენიხანი იწელება და ისეთი დამღლელია შეილება სუციდამდე მიგიყვანოს.

ვაფშე მთლიანი თამაში ძალიან გემრიელად და თავდაჯერებულად გავიარე, მარა აი ამ ორმა ბოლო ბოსმა (თან იმენა გადაბმულად მოვკალი), სრული კომპენსაცია მოახდინა ტვინის ტყვნის. ერლი და მიდ გეიმმა შემატოვა ეს იარაღი, ინგრედიენტები რაღაც ყლე ექსპერიმენტებზე გაუშვი და ბოლოს გავიჩითე ფროსტ ვეფონით და შენ შემოგევლე სიტუაციაში ))) არ გაიმეროთ ჩემი შეცდომა ))

Riddick
Posts: 11696

Re: Dark Souls 3

Unread post#79 » 03 Oct 2017 11:58

:bubble:
დრაკო
ძაან მომეწონა ეს ადგილი. რაღაც პონტში გადის თამაშის ჩარჩოებიდან.

User avatar
SLaYeR
Posts: 6136

Re: Dark Souls 3

Unread post#80 » 03 Oct 2017 20:43

სტატები როგორ გქონდა?
ირითილის სვორდისთვის STR და DEX არაფერი არაა, მგონი მეჯიქი ან ლაქი უნდა მაგას. ჩვეულებრივ NG-ზე კაი იარაღია მობებთან მარა ბოსებთან მაგის შესაფერისი ბილდი უნდა გყვდეს :D ჯილდო გეკუთვნის მაგითი თუ დახოცე ეგ ბოსები :D:D 120dmg არის ძალიან ცოტა, დანით არა იმიტო რო სწრაფია მარა ხმალზე ცოტაა. ჩვეულებრივ მობებთან ბლიდიანი იარაღი რო დაიჭირო რომელსაც 60-ზე მაღლა ექნება ბლიდი, 2-3 დარტყმაში კლავ უმეტესობას. ყველაზე მოკლე დაგერით გახვალ მთელ თამაშს ბოსების გარეშე.
სტატები და იარაღები თითქმის ყველაფერი პირველივით მუშაობს, სქეილი ხდება მანდ ძველებურად და პახოდუ ინფუჟენი აქვს მეორე ნაწილიდან უკეთესად რო დასქეილდეს.

ეხლა უკვე გვიანია ალბათ ამის დაწერა მარა იმდენჯერ დაიპაჩა თამაში არ ვწერდი ამ თემაში მაგიტო ერთ კონკრეტულ ვარიანტს და ესაც არ არის ბოლომდე უეჭველი. PVP-ს დიდი ყურადღება ექცევა და პაჩები კიდე გამოდის.
survival სტატების გადანაწილება ოპტიმალურად ასეა:
ლეველი 120 ან 125 არის ოპტიმალური, პვპსთვისაც და ჩელენჯისთვისაც აქ ჩერდება ხალხი თუ NG+7 ზე არ იქეაჩება მაინცდამაინც და ყველაფერი ერთ ჩარზე არ უნდა ქონდეს.
Vigor 40 ყველა ვარიანტში კარგია. მაგებზე 30-იც მიდის. 50-ზე მაღლა არ ღირს.
Endurance 30, 35 ან 40, გააჩნია იარაღის ზომას, სტამინას და შეტევის აქტიურობას, ინდივიდუალურია.
Vitality პოხუი. მედიუმ არმორისთის 20-ზე აწევა საკმარისია, მძიმესთვის მეტი, რაც უაზრობაა.

დემეჯის სტატები უკვე ბილდების მიხედვით არის:
Dex ბილდზე Dex 80-მდე შეიძლება უკვე ახალ პაჩებში, 70 ზე საკმარისია.
Str ბილდზე მგონი 40-ზე აჩერებენ ისევ Str-ს, არ ვიცი ზუსტად ახალ პაჩზე როგორაა.
Faith ბილდზე მგონი 40 ან 50-ია Fth, მარტო ბაფებისთვის 30 საკმარისია.
Int ბილდზე თუ ძლიერ სორსერერზეა თემა, 60 Int უნდა, თუ ბაფისთვის 30 ყოფნის.
Quality ბილდზე Str და Dex 40-40
Luck ბილდზე 40 ან 35 საკმარისია, hollow უნდა იყოს 99-ზე.
პაირო ან დარქ მეჯიქ ბილდისთვის 40-40 Int და Faith

Infusion დამოკიდებულია ზედა სტატებზე:
Str ბილდზე Mighty
Dex ბილდზე Sharp
Quality ბილდზე Refined
Luck ბილდზე Hollow
Faith, Int და Chaos არ მახსოვს, dmg რომლიდანაც ემატება ის
From the shards of tattered dreams I rose, unwilling. Tossed upon tides of pain that flowed and ebbed and left me searingly awake and more revoltingly... alive.

Return to “Products”



Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 58 guests


cron