Bloodborne, PS4

RPG, JRPG, TRPG, Roguelike, HacknSlash, RTS, TBS, Tower defense, Wargame, Economical...
Riddick
Posts: 9466
Contact:

Bloodborne

Unread post#1 » 16 Jun 2014 16:27

Bloodborne
Sony Computer Entertainment-ის იაპონურმა დანაყოფმა From Software-ის (Souls სერიების შემქმნელების) მომდევნო პროექტის და PS4-ის ახალი ექსკლუზივის დეტალები გაგვიმხილა. როგორც ჩანს, Bloodborne-ზე მუშაობა კომპანიამ Dark Souls გადმოსაწერი დამატების Artoria of the Abyss დამთავრებისთანავე დაიწყო, იმ მომენტისთვის SCE Japan-მა From Software-ს მომდევნო თაობის ტექნოლოგიებზე გადასვლა შესთავაზა (PlayStation 4). Souls-ის ავტორების ახალ პროექტში მოთამაშეებს შეშლილი არსებებით და კოშმარული ქმნილებებით გადავსებული, გოტიკური სამყაროს გამოკვლევას შესთავაზებენ. თამაშის მოქმედება ძველისძველ, მივიწყებულ ქალაქში სახელად Yharnam-ში განვითარდება. აქ წლების განმავლობაში ბევრ იმედ გაცრუებულ, დაავადებულ და ჩაგრულ ადამიანს უძებნია შველა, მათ შორისაა ჩვენი მთავარი პერსონაჟიც.

>>>
    ზოგადად თამაშის შესახებ გავრცელებული ინფორმაცია ჯერ უფრო ფრაგმენტულია, ვიდრე სრულფასოვანი, რის გამოც უბრალოდ საინტერესო ფაქტების ჩამოთვლით გავაგრძელებ:
  • Bloodborne-ის ისტორია დაავადების გარშემო ტრიალებს, დაავადების რომლის გამოც ადამიანებმა ზომბებად გადაქცევა დაიწყეს, სამყაროში კი "ცხოველებზე" მონადირეები გაჩნდენ.
  • Yharnam-ის ქალაქი უზარმაზარია, თქვენი მასში მოგზაურობა კი სხვადასხვა ამინდში და დროის სხვადასხვა მონაკვეთში ჩაივლის (სავარაუდოთ ეს იმაზე მეტყველებს, რომ თამაშში ამინდის, ან დღე-ღამის დინამიური ცვალებადობის სისტემის მაგივრად, წინასწარ გაწერილი პარამეტრებით შექმნილი გარემო დაგხვდება).
  • თამაშში ვერ შეხვდებით დრაკონებს, მაგრამ მათ მაგივრად სხვა არანაკლებ შთამბეჭდავ ქმნილებებთან მოგიწევთ ბრძოლა.
  • ცეცხლსასროლი იარაღი მეტ წილად მხოლოდ ახლოს ბრძოლის დროს იქნება ეფექტური (ერთგვარი არბალეტების და მშვილდების შემცვლელი)
  • კითხვაზე, გადავსებული იქნება თუ არა ლოკაციები მტრებით, მიაზაკიმ შემდეგი პასუხი გასცა - "თქვენ სრულ მარტოობას შეიგრძნობთ".
  • სიუჟეტის მოწოდება Souls სერიების მსგავსი იქნება.
  • დეველოპერები თამაშში Demon’s Souls-ის ერთერთი ლოკაციის Tower of Latria-ს ატმოსფეროს შექმნას ცდილობენ.
  • ორთაბრძოლებში დარტყმების ტრიალით, ან ფერინგით აცილება ბლოკზე გაცილებით ეფექტური გახდება, მაგრამ ბლოკი კვლავინდებურად ხელმისაწვდომია.
  • იარაღების რაოდენობით თამაში Souls სერიებს ბევრად ჩამოუვარდება, მაგრამ ყველა მათგანი დეტალურად იქნება დამუშავებული (როგორც ვიზუალურად, ასევე ანიმაციებით).
  • PlayStation 4 გაზრდილი რესურსების მეშვეობით დეველოპერები ობიექტების გამოხატვის დისტანციის გაზრდას, შუქის ეფექტების გაუმჯობესებას, შემზარავი მონსტების უფრო რეალისტურად გაცოცხლებას და გიგანტური ბოსების შექმნას შეძლებენ.
  • Shuhei Yoshida: "დეველოპერებისთვის Bloodborne შექმნის მთავარი მოტივატორი Demon’s Souls გახდა, მაგრამ ამ ორი პროექტის სათამაშო მექანიკა, პერსონაჟები და ზოგადად სეთინგი სრულიად განსხვავებულია ერთმანეთისგან, რის გამოც Bloodborne ვერანაირად ვერ ჩაითვლება ცნობილი სერიის, ან სიქველად, ან სულიერ გამგრძელებლად". იოშიდამ ასევე აღნიშნა, რომ კომპანია Demon’s Souls სერიის გაგრძელებაზე მუშაობას აღარ აპირებს.
https://coub.com/view/24rzbh

User avatar
SLaYeR
Posts: 4857
Contact:

Bloodborne

Unread post#2 » 16 Jun 2014 17:20

Fashion Souls-ის მერე კვლავ მოიპოვებს სიმშვიდეს ჩემი სული ბნელ და ცივ გარემოში
From the shards of tattered dreams I rose, unwilling. Tossed upon tides of pain that flowed and ebbed and left me searingly awake and more revoltingly... alive.

User avatar
Alucard
Posts: 435
Contact:

Bloodborne

Unread post#3 » 16 Jun 2014 19:18

არვიცი როგორ დავალაგო, მარტივად რომ ვთქვა ის ყველაფეირ რასაც ვხედავ ჩემ გემოვნებაში ჯდება, ყველანაირად, ფერები/ტექსტურები/არქიტექტურა და მთლიანი feel აქვს საკამოდ კარგი. ყველაზე კარგი ისაა რო ტრაილერში რაც ვნახეთ გასაგებია მაგრამ გეიმფლეიში რაც ვნახეთ უფრო უკეთესი იყო. CG ტრეილერს ბევრჯერ მოვუტყუვებივართ და მაგიტო გავუსვი ამ ფაქტს ხაზი. ეხლა მთავარია რამდენად წაიყვნენ ამას წინ რაც ვნახეთ და რამდენად იქნება Final Product ასეთი. იმედია DkS-ის მსგავსად სხვა რამეს არ გვათამაშებენ.

Riddick
Posts: 9466
Contact:

Bloodborne

Unread post#4 » 17 Jun 2014 02:40

ძალიან სერიოზული რაღაც დადეს და ძალიან მომეწონა, რათუნდა მაგას წერა საერთოდ, მარა ეხა რაც დრო გადის და ეს პირველი ნახვის ეფექტიც რო მიყვება მაინც ამოდის რაღაც თემები, რაზე თვალის დახუჭვაც პროსტა არ მინდა. რამე პრობლემა არაა, უბრალოდ თამაშის ელემენტებს ეხება.
ვისაც PS3 ქონდა ითამაშა დემონი, მერე ყველამ ვითამაშეთ დარკი, მერე ვითამაშეთ მეორე დარკი და ეხა გამოდის ძალიან მსგავსი მექანიკის თამაში ისევ (კი ამბობენ რო სულიერი გამგრძელებელიც არ იქნებაო, მარა ერთი შეხედვით ეტყობა რაცაა). კი ფარის მაგივრად იარაღი, ბევრი კოტრიალი, ფარინგი და ამბავი, + საფირმო სთორი თელინგი, სამყაროს დამუშავება და ა.შ. მარა პირადად ჩემი აზრით, იმისთვის, რომ თამაშმა assassin's creed-ეული გემო არ მიიღოს (ანუ თუნდაც კარგი მექანიკა იმდენჯერ არ გაამეოროს რო თავი გაიტრუხოს) მაგისთვის რაღაც ბევრად ინოვაციურია გეიმფლეიში დასადები, კი მესმის რო რთული თემა იქნება და ისედაც არი რაღაც მნიშვნელოვანი ცვლილებები მაგ კუთხით, მარა მე რამე უფრო საგრძნობი გამისწორდებოდა. იგივე მიმართულებით, მაგრამ მეორე ეტაპი, რამე იგივე საწყისების მქონე, პროსტა ბევრად მრავალფეროვანი (თუნდაც რამე დამატებითი სტილის ბოსფაითები (SOTC), ან ნემესისის მსგავსი ბოსი, რომლის მოკვლაც რამდენჯერმე, საერთოდ სხვადასხვა მეთოდით გიწევს, პლიუს რაღაც სამყაროსთვის შესაფერისი ძალიან ზაიობნი ფაზლები, რაიმე სახის მუდმივი კომპანიონი (სიტყვაზე ძაღლი, თავის გეიმფლეი ფიჩებით), ნაკლები სწორხაზოვნებისთვის რამე წინა სეიებთან შედარებით ძალიან მოზრდილი ჰაბი, თუნდაც წყალი, სადაც ნავით, ან ტივით მოგიწევდა მოძრაობა და ა.შ.). ანუ ბევრად კომპლექსური მინდა რო გახდეს გეიმფლეის მხრივ, მარა ძირათად მექანიკად მაინც ძველი დატოვონ, მსგავსი მეთოდი პროსტა ხელს შეუშლის მობეზრების ფაქტორს და მაგიტო. ესაა ჩემი კომენტარი.
https://coub.com/view/24rzbh

User avatar
SLaYeR
Posts: 4857
Contact:

Bloodborne

Unread post#5 » 17 Jun 2014 02:50

ჩემთვის დემონას მსგავსიც რო იყოს ეგაც მისაღებია, მექანიკის ამბავში სულ არ მაქ პრობლემა, განვითარებაც მკიდია, ანუ არ მომბეზრებია ჯერ კიდევ ის ძველი მექანიკა, მთავარია შინაარსობრივი კონტენტით დაგრუზონ მაგრა. აი ძველი Castlevania თამაშები მაგალითად სულ ერთი ფორმულა იყო გეიმფლეიში და დღემდე არ დაბერებულა და გატრუხებულა, რავი არ იქნება ეგ პრობლემა მჯერა.
იასნად კი დაამატებენ რაღაცეებს, სავარაუდოდ იგივე ნემესისის მსგავს ბოსს რაც მეორე დარკ სოულსში იყო (ოღონდ ვფიქრობ მაგარი უაზრო ბოსი იყო ეგ) მარა მირჩევნია უმეტესი დრო დეტალიზაციაზე (გარემო, ბოსები, პერსონაჟები) დახარჯონ ანუ რასაც შექმნიან მაქსიმალურად მდიდარი ქნან და ისე არ ქნან როგორც მეორე დარკში დო ხუია კონტენტი და მთლიანობაში უშინაარსო, დაუსრულებელი რომელიც იავნად ითხოვდა დამუშავებას.
ფაზლები მთლიანობაში არ მოუხდება ჩემი აზრით მარა აი სეკრეტ ლოკაციებისთვის და რაღაც რა თქმა უნდა, როგორც პირველ დარკში Painted World-ის ან Ash lake-ის პოვნა იყო, დაჟე DLC კონტენტიც მაგრა დამალეს. თან ეხლა აქ ეს ბნელი ადგილებიც მაგრა ხელს შეუწყობს, ჰორორის ლოკაციებს დადებენ, აქ რო სეკრეტები დადონ წარმოიდგინე რამხელა მუღამი ამოიწევს
From the shards of tattered dreams I rose, unwilling. Tossed upon tides of pain that flowed and ebbed and left me searingly awake and more revoltingly... alive.

Riddick
Posts: 9466
Contact:

Bloodborne

Unread post#6 » 24 Jun 2014 05:00

მიაზაკი ლაპარაკობს გეიმფლეიზე:

"უცნობის შეცნების თემას რაც შეეხება, ვთვლი, რომ კონცეფცია თვითონ გეიმფლეი ელემენტებში უნდა იყოს გამოყენებული. ახალი "აქტიური ბრძოლის" ტაქტიკური ფაქტორი ამ ყველაფრის ნაწილია, მაგრამ ამის გარდა, თამაშის სხვადასხვა ასპექტში ერთგვარი უცნობი ელემენტები იქნება ჩასმული. ჩვენი მიზანია, რომ მოთამაშე თავისი წარუმატებელი ცდების დროს ამ უცნობი ელემენტების გარკვევით და მათი გამოყენებით კიდევ უფრო საინტერესო ექსფერიანსს იძენდეს".

"ნათქვამის უკეთესად განმატრტება, პისტოლეტთან ერთად გამოყენებად იარაღზე საუბრით შემიძლია, ჩვენ მას "სანომრო იარაღს" ვეძახით. საუბარია Е3 წარმოდგენილ CG როგოლში ნაჩვენებ "ხერხ-ხმალზე". მოცემულ იარაღს უნიკალური ფორმა გააჩნია, იგი საჭიროების შემთხვევაში სრულიად სხვა საბრძოლო იარაღად იქცევა. ტრანსფორმირებასთან ერთად მისი პარამეტრებიც იცვლება."

"მსგავსი გარდასახვების გამოყენება გეიმფლეის განურჩეველი ნაწილი გახდება. მოცემული ელემენტის მნიშვნელობის ხაზ გასასმელად იმასაც გეტყვით, რომ არის უნიკალური სპეცეფექტების მქონე დარტყმები, რომლებიც მხოლოდ დაწყებული ტრანსფორმაციების შუა მომენტში გამოიყენება."
https://coub.com/view/24rzbh

Riddick
Posts: 9466
Contact:

Bloodborne

Unread post#7 » 13 Aug 2014 09:34

იმდენათ მაგარია რო ფეხზე ადგომა და ტაშის დაკვრა მომინდა )))
ახალი გეიმფლეი ტრეილერი
https://coub.com/view/24rzbh

User avatar
GHOST
Posts: 1538
Contact:

Bloodborne

Unread post#8 » 13 Aug 2014 10:40

სიხარულის ცრემლები მდის.

User avatar
SLaYeR
Posts: 4857
Contact:

Bloodborne

Unread post#9 » 13 Aug 2014 12:07

მეორე დარქ სოულსზეც იყო სიხარულის ცრემლები მახსოვს ))))))
პროსტა ეს მართლა გაამართლებს ჩემი ღვთიური აზრით
From the shards of tattered dreams I rose, unwilling. Tossed upon tides of pain that flowed and ebbed and left me searingly awake and more revoltingly... alive.

User avatar
Tom Clancy
Posts: 1585
Contact:

Bloodborne

Unread post#10 » 13 Aug 2014 14:41

მე არ მქონია მეორე დარქზე სიხარულის ცრემლები.
ეს მართლა beast მოდის
"ბიძაშვილი თამაშობდა და ვუყურებდი. ბებო ცემა, მაგრამ ბებო ჩათლახი აღმოჩნდა. დასცინა ბიძაშვილს, მეორე ბებო გააჩინა და ცემა ბიძაშვილი."

- hellwalker

User avatar
SLaYeR
Posts: 4857
Contact:

Bloodborne

Unread post#11 » 16 Aug 2014 17:00

From the shards of tattered dreams I rose, unwilling. Tossed upon tides of pain that flowed and ebbed and left me searingly awake and more revoltingly... alive.

User avatar
GHOST
Posts: 1538
Contact:

Bloodborne

Unread post#12 » 16 Aug 2014 17:33

რა მოლოტოვის კოქტეილი, ამათ შიგ ხომ არ აქვთ? oO

დანარჩენი გემრიელია.

User avatar
Mchedlo
Posts: 877
Contact:

Bloodborne

Unread post#13 » 16 Aug 2014 22:19


User avatar
SLaYeR
Posts: 4857
Contact:

Bloodborne

Unread post#14 » 16 Aug 2014 23:43

პროდიუსერის ინტერვიუ Gamescom-ზე

ამონარიდები:
“In terms of who the game is aimed at, and who we want to capture in terms of the audience, obviously we can’t betray or disappoint the fans out there,”

“new online concept and experience… will capture a wider audience.”

“You died a lot in the previous games, and you had to persevere, but one of our main goals with this game is that we don’t want to focus on punishing the player,”

“We want to deliver a game that gamers love. If the gamer likes the game they’ll definitely like it enough to have that bit of perseverance, but the way in which we’re making the game? The sense of punishment is much less.”
From the shards of tattered dreams I rose, unwilling. Tossed upon tides of pain that flowed and ebbed and left me searingly awake and more revoltingly... alive.

User avatar
SLaYeR
Posts: 4857
Contact:

Bloodborne

Unread post#15 » 17 Aug 2014 13:10

From the shards of tattered dreams I rose, unwilling. Tossed upon tides of pain that flowed and ebbed and left me searingly awake and more revoltingly... alive.

Riddick
Posts: 9466
Contact:

Bloodborne

Unread post#16 » 20 Aug 2014 20:18

დადეს HD ვერსიაც >>>
https://coub.com/view/24rzbh

User avatar
SLaYeR
Posts: 4857
Contact:

Bloodborne

Unread post#17 » 22 Aug 2014 18:19

არტი:
1, 2, 3
From the shards of tattered dreams I rose, unwilling. Tossed upon tides of pain that flowed and ebbed and left me searingly awake and more revoltingly... alive.

Riddick
Posts: 9466
Contact:

Bloodborne

Unread post#18 » 22 Aug 2014 20:49

მთლიანი თარგმანი მეზარება, ამიტო უბრალოდ ლინკს მოგცემთ და ერთ ყველაზე საინტერესო დეტალს დავწერ - >>> (RUS)

გეიმფლეი მექანიკას რაც ეხება, თვითონ სისტემაა ძალიან საინტერესო - მტერი რო გირტყავს, თუ გარკვეული დროის განმავლობაში უკან დაუბრუნებ და შენც დაარტყავ, რაც სიცოცხლე დაგაკლო უკან მოგემატება (ანუ პრინციპი - საუკეთესო თავდაცვა თავდასხმაშია).

ლინკზე კიდევ ბევრი საინტერესო დეტალია და გირჩევთ გადაავლოთ თვალი.
https://coub.com/view/24rzbh

User avatar
Slacker
Posts: 258
Contact:

Bloodborne

Unread post#19 » 23 Aug 2014 06:38

აი მეორედ დავფიქრდი ცხოვრებაში თამაშის გამო მთლიანად კონსოლის ყიდვაზე =))
სასწაული ვიდი აქვს და თამაში ხო არის და არის კლასნი ))
არ გათეთრდების ყორანი, რაც უნდა ხესუს ნავასი.

Riddick
Posts: 9466
Contact:

Bloodborne

Unread post#20 » 19 Sep 2014 15:08

გუშინ გავრცელებული ტრეილერი >>>
ფოსტალიონი >>>
და კიდევ რამდენიმე 1 2 3

P.S. >>>
https://coub.com/view/24rzbh

Return to “RPG - Strategy”



Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 23 guests