Dragon Age: Inquisition, PC, PS4, Xone

თამაშის < ანონსი < რელიზი < გამოცდილება < მიმოხილვა
Riddick
Posts: 11700

Dragon Age: Inquisition

Unread post#1 » 03 Sep 2013 12:36

>>>

გასული წლის შემოდგომაზე BioWare და Electronic Arts ცნობილ სამყაროში ახალი ნაწილი Dragon Age 3: Inquisition დაანონსეს. მომდევნო Е3 კი თამაშის სახელიდან ციფრი "3" გაქრა და მას მერე პროექტს უბრალოდ Dragon Age: Inquisition ქვია. IGN-ისთვის მიცემულ ინტერვიუში EA ხელმძღვანელმა Frank Gibeau აღნიშნა, რომ Dragon Age: Inquisition სახელი უშუალო კავშირში უნდა იყოს იმ როლთან რასაც იგი რეალურად თამაშობს მოცემულ სამყაროში - მისი სიტყვების თანახმად Inquisition წინა ნაწილების პირდაპირ გაგრძელებას არ წამოადგენს და ამის გამო მისი სახელიც შესაბამისი იქნება.

>>>

თვითონ თამაშზე აქამდე ბევრი არაფერი იყო ცნობილი, მაგრამ რამდენიმე დღის წინ, პოპულარული ჟურნალი Game Informer-ის ბოლო ნომრის მეშვეობით პირველი გეიმფლეი დეტალები გახდა ცნობილი:
  • Inquisition პრველი ნაწილი იქნება სერიაში რომელშიც გმირები ცხენებით გადაადგილებას შეძლებენ. ასევე შესაძლებელია ცხენებზე ამხედრებული ბრძოლების რეალიზაციაც ვიხილოთ , მაგრამ დეველოპერები მოცემულ დეტალებზე საუბრისგან ჯერჯერობით თავს იკავებენ.
  • თამაშში წინა სერიებისგან განსხვავებით ერთმანეთის მსგავსი ლოკაციები აღარ იქნება. ასევე რამდენჯერმე გაიზდება თვითონ ლოკაციების ზომაც.
  • მოწინააღმდეგეების ლეველი ყოველთვის არ გადაეწყობა მოთამაშის შესაბამის დონეზე, ანუ გამოუცდელი გმირებისთვის გარკვეული ლოკაციების გამოკვლევა საკმაოთ დიდ საშიშროებას წარმოადგენს.
  • Inquisition მთავარი გმირი იქნება ინკვიზიტორი, რომელიც Dragon Age II მომხდარ ამბებში გარკვევას ცდილობს.
  • ამჯერად სახელის და სქესის არჩევის პარალელურად პერსონაჟის კლასის და რასის არჩევაც მოგიწევთ.
  • ქვესთების შესრულებით, გამოსადეგი ნივთების შეგროვებით და სახიფათო მტრების დამარცხებით თქვენი იკვიზიცია საგრძნობლად გაძლიერდება - წინააღმდეგ შემთხვევაში სამყაროს გარკვეული ლოკაციები დახურული იქნება.
  • მოწინააღმდეგეების საბრძოლო ტაქტიკა ბრძოლის ვერლზე მოთამაშის ადგილმდებარეობით, მისი სიცოცხლის მაჩვენებლით და სხვა მრავალი ფაქტორის გათვალისწინებით განისაზღვრება.
  • BioWare მოთამაშეების წინა სერიებში დამახსოვრებული პროგრესის Dragon Age: Inquisition გადმოტანის შესაძლებლობაზეც მუშაობს.
>>>

პირადად მე არცერთ სერიას ახლოს არ ვიცნობ, მაგრამ რამდენადაც ვიცი მეორე ნაწილის გამოსვლის შემდეგ მოცემულ სამყაროს ბევრი გულშემატკივარი მოაკლდა. მიზეზად ბევრ რამეს ასახელებდნენ, მაგ. ერთფეროვანი და პატარა ლოკაციები, რუტინული და უნიტერესო ქვესთები, მამრების სექსი ერთმანეთში (ბევრი პიდარასტი ყვათ ალბათ BioWare-შ) და ბევრი სხვა. მსგავსი სურათის მერე Inquisition დაანონსებამ სიმართლე რო გითხრათ დიდად ვერ მიიქცია ჩემი ყურადღება. დაწყებიდანვე ჩანდა რომ სკაირიმის მიმბაძველობას ექნებოდა ადგილი. რაც დრო გადის და მეტი ინფორმაცია ირკვევა თამაშზე, ეს ფაქტორი კიდევ უფრო ნათელი ხდება, თითქმის ყველა გადამწყვეტი დეტალიაქვთ გადმოღებული - დრაკონები, ცხენებით სიარული, დიდი ლოკაციები, გაზრდილი თავისუფლება და სხვა. მარა ამის მიუხედავათ ინდივიდუალური დეტალები და საკმაოთ საინტერესო ვიზუალი მაინც ემჩნევა თამაშს

User avatar
GHOST
Posts: 1941

Dragon Age: Inquisition

Unread post#2 » 03 Sep 2013 13:01

ეგ დრაკონები მერე სკაირიმიდან ხო არ გადმოიღეს... I mean... the series is called dragon age.

Riddick
Posts: 11700

Dragon Age: Inquisition

Unread post#3 » 03 Sep 2013 15:11

ხო მარა გახსნილ სამყაროში თავისუფლად მფრინავი დრაკონები, რომელიც არიცი როდის დაგესხმებიან თავს ეგ გადმოდის სკაირიმიდან (მოდელი).

User avatar
hellwalker
Posts: 5840
Contact:

Dragon Age: Inquisition

Unread post#4 » 03 Sep 2013 15:19

პაგალოვნად იმეორებენ თავის ძველ და სხვა თამაშების ტრენდებს, მთელი ფრენჩაიზი მაგაზეა აგებული.
პირველი ნაწილი ვიჩერის უნიჭო კოპიო იყო, მეორე final fantasy-ის, მესამე skyrim და ა.შ.
O Elbereth! Gilthoniel!
We still remember, we who dwell
In this far land beneath the trees,
Thy starlight on the Western Seas.

User avatar
GHOST
Posts: 1941

Dragon Age: Inquisition

Unread post#5 » 03 Sep 2013 15:24

ჰოდა რამდენად გახსნილი იქნება, ეგ საკითხავია, DA მაინც ინსტანსურია, შეიძლება უბრალოდ გაზარდონ ტერიტორია, ნუ თუ სუფთა ოფენ ვორლდს აკეთებენ, მაშინ ჰოოო....

User avatar
DaRk5nAk3
Posts: 254

Dragon Age: Inquisition

Unread post#6 » 03 Sep 2013 16:32

შეიძლება გავიგო რითი არის კოპიო DA1 - Witcher -ს და DA2 - FF -ს? (და რომელ ffს)

XRaidenX
Posts: 15

Dragon Age: Inquisition

Unread post#7 » 03 Sep 2013 18:43

გეიმფლეი დემო 3 ნაწილად PAX-იდან: 1,2,3

გრაფონი ულამაზესად გამოიყურება....

Party-based სტრატეგიული კომბატის დაბრუნებამ და ქუნარის რასის დაბრუნებამ გაასწორა

User avatar
hellwalker
Posts: 5840
Contact:

Dragon Age: Inquisition

Unread post#8 » 03 Sep 2013 23:45

DaRk5nAk3 wrote:შეიძლება გავიგო რითი არის კოპიო DA1 - Witcher -ს და DA2 - FF -ს? (და რომელ ffს)

DA1 - ვიჩერიდან არის ბანძად დაკოპირებული gritty dark fantasy -სტილი. აკა ადამიანების მიერ დაპყრობილი ფენტეზი სამყარო სადაც სხვა რასები მონების სტატუსით არიან. Witcher-ის მიერ გაპოპულარებული თემის rip off მოახდინეს.

DA2- ინტერვიებში აქვთ ბევრგან დაწერილი რომ პად იაპონური რპგ-ები უნდოდათ გადაკეთება და ბევრი რაღაც სინემატიკების, პერსონაჟების იერის, კომბატის ანიმაციების და თამაშის სტილში ახალი FF იყო inspiration.
თუ დააკვირდები დეტალებს ძაან ბევრ მასეთს დაამუღამებ.
O Elbereth! Gilthoniel!
We still remember, we who dwell
In this far land beneath the trees,
Thy starlight on the Western Seas.

BoromiR
Posts: 638

Dragon Age: Inquisition

Unread post#9 » 04 Sep 2013 03:24

DA1 - ვიჩერიდან არის ბანძად დაკოპირებული gritty dark fantasy -სტილი. აკა ადამიანების მიერ დაპყრობილი ფენტეზი სამყარო სადაც სხვა რასები მონების სტატუსით არიან. Witcher-ის მიერ გაპოპულარებული თემის rip off მოახდინეს.

მმმ... i dont exactly agree with you. შენ რაც თქვი შეიძლება ნაწილობრივად სიმართლე იყოს და არ იყოს გამორიცხული მაგრამ არამგონია რომ ზოგადად მნიშნელოვანი ელემენტი იყოს და ვინმე მაგაზე ყურადღებას ამახვილებდეს. DA1 სამყარო შეჯ კიდევ მაშინ იყო შექმნის პროცესში როცა witcher 1 ჯერ გამოსულიც არ იყო, და თუ შენ მეტყვი რომ წიგნები ხომ იყო გამოსული მე გეტყვი რომ ინგლისურად არ იყო, რადგან პოპულარული არ იყო დასავლეთში ვიტჩერი კი არადა - ელემენტალურად არც გასულა დასავლეთში. მხოლოდ თამაშის გამოსვლისთანავე დაიწყეს ინგლისურზე თარგმნა.
+ მაგნაერი ლოგიკით თუ წავედით დედამიწაზე ყველა ფენტეზი რაც კი არსებობს ლოტრის და ნარნიას კოპიაა... ( დიახ ნარნიას, C.S. Lewis'ის ნარნიას ქრონიკები ერთ-ერთი პირველი high ფენტეზი ნაწარმოებია ტოლკიენის ნამუშევრების შემდეგ )
----
ერთად ერთი რაც უეჭველი ვიცი რომ ასეა რადგან წაკითხულიც მქონდა თავის დროზე ინტერვიუში არის ის რომ Dragon Age Origins სკილლ და ბატტლე სისტემა არის აღებული final fantasy 12. კონკრეტულად კი AI Tactics.
DA2- ინტერვიებში აქვთ ბევრგან დაწერილი რომ პად იაპონური რპგ-ები უნდოდათ გადაკეთება და ბევრი რაღაც სინემატიკების, პერსონაჟების იერის, კომბატის ანიმაციების და თამაშის სტილში ახალი FF იყო

DA2 ზე ბევი რამეს თქმა შეიძლება ცუდის და უარყოფითის.. მარა ერთს ნაღდათ ვაფასებ, რომ ბრძოლა კი მაინც უფრო საინტერესო გახდა ( not deep... but at least enjoyable to watch and play ).

User avatar
GHOST
Posts: 1941

Dragon Age: Inquisition

Unread post#10 » 04 Sep 2013 09:24


User avatar
hellwalker
Posts: 5840
Contact:

Dragon Age: Inquisition

Unread post#11 » 04 Sep 2013 09:56

უფრო ნათელი მსგავსებაა ვიჩერთან, ნუ დანარჩენ სამყაროზე ლაპარაკიც არ მინდა. ყველა დიდი ეპიკ ფეილია რაც შეეძლოთ ექნათ, სადაც შეეძლოთ ყველგან გამორთეს ფანტაზია. world ევროპაზეა დაფუძვნებული, story ყველაზე კლიშე თემებს ეხება, ორიგინალობაზე აიცრნენ იმენა. კაროჩე რამისაა კლავაზე დავარწყიო ისეთი ცუდი და ბანძი სვლები ქნეს.
@Ghost
მე მეორე ვაბშე ბევრად მირჩევნია პირველს, იმის მიუხედავად რომ გეიმპლეიში ჩამორჩება პირველს, ისტორია და პერსონაჟები ბევრად საინტერესო აქ და ტრადიციულ bioware არქეტიპებს არ მიყვება. რელიგია ვს მაგია თემასაც ბევრად მეტი საინტერესო გასაქანი მიეცა ვიდრე პირველის "სტორის". სხვა თამაშად მაინც შევძელი აღმექვა და ბიოვეარის წინა თამაშების გროტესკულ კარიკატურას აღარ ვთამაშობდი.
O Elbereth! Gilthoniel!
We still remember, we who dwell
In this far land beneath the trees,
Thy starlight on the Western Seas.

User avatar
GHOST
Posts: 1941

Dragon Age: Inquisition

Unread post#12 » 04 Sep 2013 10:33

► Show Spoiler

User avatar
SLaYeR
Posts: 6138

Dragon Age: Inquisition

Unread post#13 » 04 Sep 2013 11:19

► Show Spoiler
From the shards of tattered dreams I rose, unwilling. Tossed upon tides of pain that flowed and ebbed and left me searingly awake and more revoltingly... alive.

User avatar
DaRk5nAk3
Posts: 254

Dragon Age: Inquisition

Unread post#14 » 04 Sep 2013 14:43

► Show Spoiler

User avatar
GHOST
Posts: 1941

Dragon Age: Inquisition

Unread post#15 » 04 Sep 2013 14:55

► Show Spoiler

User avatar
DaRk5nAk3
Posts: 254

Dragon Age: Inquisition

Unread post#16 » 04 Sep 2013 15:01

► Show Spoiler

Riddick
Posts: 11700

Dragon Age: Inquisition

Unread post#17 » 07 Mar 2014 22:54

ახალი ტრეილერი Frostbite 3 შექმნილი სილამაზეებით - >>>
რაღაც იმდენად ეპიკური ჩანს, რომ მგონი ამჯერად არ გააცრუებენ იმედს.

თამაშში იქნება დახვეწილი სიცოცხლის სიმულაციის ავტომატურად გენერირებადი მომენტები - ბანდიტების თავდასხმა სოფლებზე, გარეული ცხოველების ურთიერთქმედება და სხვა მსგავსი თანამედროვე სენდბოქსების დამახასიათებელი დეტალები.

Riddick
Posts: 11700

Dragon Age: Inquisition

Unread post#18 » 25 Mar 2014 02:46

1,2,3
საინტერესო პუბლიკაა თავმოყრილი

Astronaut
Posts: 27

Dragon Age: Inquisition

Unread post#19 » 25 Mar 2014 21:52


მეც მევასება მეორე :>

Riddick
Posts: 11700

Dragon Age: Inquisition

Unread post#20 » 29 Mar 2014 04:14

    ახალი დეტალები:
  • Dragon Age: Inquisition სამყარო ხუთ რეგიონათაა გაყოფილი: Fereldan, The Free Marches, Orlais, Nevarra და The Dales
  • ადგილობრივი დასახლებების ზოგადი მანიპულაციები: სავაჭრო მარშუტების გაყვანა, ტერიტორიების დაპყრობა, ადგილობრივი ეკონომიკის დანგრევა.
  • სასარგებლო მასალების მოსაპოვებლათ ბევრი მტაცებლის დახოცვით, ბალახის მჭამელი ცხოველების გამრავლებას შეუწყობთ ხელს.
  • ბანდიტების, დრაკონების, ან სხვა გონიერი მოწინააღმდეგეების დახოცვია მოცემულ რეგიონზე ძალიან დიდ ზეგავლენას მოახდენს
  • Bioware 40 ერთმანეთისგან საგრძნობლად განსაცვიფრებელ დასასრულს გვპირდება. დასასრული , გასვლის პერიოდში თქვენს მიერ ჩადენილ გადაწყვეტილებებზე იქნება დამოკიდებული
  • თქვენს პერსონაჟს ყველა კლასის აბჯარის ტარება შეეძლება. შტრაფები კი Dragon Age: Origins მსგავსია.

Return to “Products”



Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 70 guests