The Witcher 3: Wild Hunt,

Roguelike, HacknSlash, JRPG, TRPG, Tactical RPG, RTS, TBS, Tower defense, Wargame, Economical...
User avatar
Slacker
Posts: 243
Contact:

Re: The Witcher 3: Wild Hunt

Unread post#561 » 22 Jun 2017 19:21

ყველაზე ცუდი ენდინგით დავხურე რაც შესაძლებელი იყო
და ეხლა მეთქი რატო მოხდა ესე და ვნახე გადაწყვეტილებები
რა სიგიჟეა იმენნა წინასწარ უნდა მცოდნოდა ყველაფერი)))
თვითონ იდეა მაგარია როგორც მოვიქეცი თამაშის განმავლობაში, ბოლოში პირდაპირ შედეგს მიდებენ მარა ტეხავს მაინც)))
არ ვეთანხმები რეალურად ერთი ცირისთან ერთად ოთახის დალეწვა დამაკლდა კარგ ენდინგამდე))
არ გათეთრდების ყორანი, რაც უნდა ხესუს ნავასი

User avatar
Riddick
Posts: 7725
Contact:

Re: The Witcher 3: Wild Hunt

Unread post#562 » 31 Jul 2017 06:29

Hearts of the stone - დავხურე. წითელი ბარონის ეპიზოდივითაა დამუშავებული და საერთოდ დამოუკიდებელი ექსფერიანსია. ნამდვილად კარგი დამატებაა. შინაარსობრივად ძაან საინტერესო თემაზე დგას და საკმაოდ კარგადაც გადმოსცემს. + ხანგრძლივობასაც არ ველოდი ამხელას.

ლაითი სპოილერი -
თაღლითების "ღმერთი" ოდინი ისე კარგადაა დახატული, რო ამ უძველესი საქმიანობის ყველა ტიპის სპეციალისტს ერთი პერსონაჟის სახით წარმოგიდგენს თვალწინ. რაიმე ტიპიური ქართული ბანკის ებრაელ უფროსთან მეგონა რო ვკონტაქტობდი ))
Everec ევროპაბეთზე პოკერის სათამაშოთ საშვილიშვილო ვალებში გადავარდნილ ქართველ ვაშკაცს გავდა. იტოგში თემატიკა ადამიანური, გაუვალი და ტრაგიკული.

რაცარუნდა სტრანნი იყოს, რაღაც პონტში საილენთ ჰილის განწყობა მოდის. ცოლის ნახატი კაკრას SH პარალელური სამყაროს შთაგონებას გავს - http://i.imgur.com/wUpO4vy.png / http://i.imgur.com/WN26lBe.png / http://i.imgur.com/22049of.png / Everec დემონური იერიც გავდა SH მონსტრებს, მარა მთავარი ისაა რო ამბავი იყო სუფთა საილენთჰილისეული.
კვაზი-mode

User avatar
Riddick
Posts: 7725
Contact:

Re: The Witcher 3: Wild Hunt

Unread post#563 » 22 Aug 2017 00:25

გრიფონის 6 ნაჭრიანი სეტი ავაწყე :) საათი წავიდა
დათვის არმორთან ვერ მოვა ვიდით, მარა დუბლიონკით სუბტროპიკულ ბუნებაში არ გამისწორდა. თან მაგარი საინტერესო სტატებიაქ, თან ტუსენტის სტილს უხდება მაგრად, რაღაც ტრაინის Pontius'ავით ვარ ))
კვაზი-mode

User avatar
Slacker
Posts: 243
Contact:

Re: The Witcher 3: Wild Hunt

Unread post#564 » 01 Sep 2017 22:30

ტუსენტის დამატება არის რაღაც სასწაული. მე მგონია საერთოდ არ შემხვედრია ეგეთი დამატება არცერთ თამაშში, ცალკე თამაშია.

► Show Spoiler
არ გათეთრდების ყორანი, რაც უნდა ხესუს ნავასი

User avatar
Riddick
Posts: 7725
Contact:

Re: The Witcher 3: Wild Hunt

Unread post#565 » 02 Sep 2017 20:57

ტუსენტის არენის 5 vs 5 მისია თუ გახსოვს, მაგის სიძნელის დაუბალანსებლობამ გამიფუჭა უმაგრესი ექსფერიანსი. რთული კი არაა იმენა გაუვალია. 5 კაციდან 5 ვე უნდა გადაგირჩეს რო ბოლო ტიპს შეხვდე, არადა გერალტის გადარჩენაც არ გამომდის ))) არადა ცვეტში საუკეთესო დამატებაა ამ ბოლო წლების. ნაღდათ ცალკე თამაშია.
კვაზი-mode

User avatar
hellwalker
Posts: 3603
Contact:

Re: The Witcher 3: Wild Hunt

Unread post#566 » 02 Sep 2017 22:41

ბიჭო რავი, ალქიმიის ბილდით არ თამაშობ?
O Elbereth! Gilthoniel!
We still remember, we who dwell
In this far land beneath the trees,
Thy starlight on the Western Seas.

User avatar
SLaYeR
Posts: 3828
Contact:

Re: The Witcher 3: Wild Hunt

Unread post#567 » 02 Sep 2017 23:04

სიძნელის დაგდებით ნახე აბა რა გამოვა. ჯინთან არის მასეთი პრობლემა, რაღაც ლეველის მერე ჯინი ისე სქეილდება ლეველზე რო შანსი აღარაა მოკვლის და სიძნელის დაგდება შველის, თუ არადა იჭედება იმ ადგილას სთორი, უკან დასაბრუნებელიც არაა.
მივიდეთ, გავესაუბროთ

User avatar
Riddick
Posts: 7725
Contact:

Re: The Witcher 3: Wild Hunt

Unread post#568 » 02 Sep 2017 23:34

ხო რაღაც ეგეთი იდიოტობა ხდება. რინგზე ვერანაირ ფოუშენს და ზნაკს ვერ იყენებ თორე ერთი ცდით გავიდოდი, მაგაშია საქმე კაკრას. თან ხუთი ხუთზე და ყველა უნდა გადაარჩინო ისე უნდა გახვიდე. უნდა დავსერჩო ვოლქსრუები, მაგრად მაინტერესებს.
კვაზი-mode

User avatar
hellwalker
Posts: 3603
Contact:

Re: The Witcher 3: Wild Hunt

Unread post#569 » 03 Sep 2017 00:31

დარწმუნებული ხარ რო პოუშენები არ მოსულა? არ მახსოვს მე ეგრე რო ვითამაშე.
პახოდუ დათვის არმორი მეცვა მე მგონი, ვაბშე ვერ მაკლებდნენ მაგაში.
O Elbereth! Gilthoniel!
We still remember, we who dwell
In this far land beneath the trees,
Thy starlight on the Western Seas.

User avatar
Riddick
Posts: 7725
Contact:

Re: The Witcher 3: Wild Hunt

Unread post#570 » 03 Sep 2017 01:21

კი. იტოგში ეს თამაშობს ჩემს სიძნელეს. ეხა ორჯერ ზედიზედ გავედი, ანუ ხუთივე მოვკალი და ქულები გაკლდებაო მიწერს, ანუ არ მიშვებს ბოსთან. საჭმელს რო ვჭამ მგონი მაგაზე მიწერდა (ეგეც არსად არ წერია). ხოდა სადღაც ერთი საათი ვეწვალე ორი საჭმელით გავსულიყავი და ნერვები აღარ მყოფნის, ბოლოს სამი ცდა მივეცი, გამოვედი წავშალე თამაშიც და სეივებიც ვაფშე მთლიანი თამაშის )) ერთი წლის წინ დავიწყე, მეტის თუ არა ამის თამაში და იმის მერე სუ ესეთი რადიკალურად განსხვავებულ უკიდურესობებში მაგდებს. ზუსტად იგივენაირად აეწყო ეხაც, ჯერ მაგრად ვიჩალიჩე არმორი რო გამეკეთებინა, ბილდი გადავაწყე და ვაფშე ვერაფერს ვერ მიშვებოდნენ ტიპები ჩვეულებრივ ჩხუბში და ამ გადაწყობიდან და ჩალიჩიდან სადღაც ნახევარ საათში მოდის ეს მისია. იმენა პოდლობის უმაღლესი დონე დამიდო თამაშმა, ბოლომდე გამამწარა და ისე წავშალე ))
კვაზი-mode

User avatar
hellwalker
Posts: 3603
Contact:

Re: The Witcher 3: Wild Hunt

Unread post#571 » 03 Sep 2017 02:29

ა Death March-ს თამაშობდი? ეგ აღარ დავიწყე მე, მაგის წინა დავიწყე, მერე ჩემმა ძმამ დახურა Death March NG+-ზე ეჩივმენტისთვის. მაგ გრეგუარს მაჩხუბეს მახსოვს, ეტყობა სხვა წესებია დეზ მარშზე. ისიც მახსოვს რომ Decocktion თუ რაც ერქვა მქონდა დალეული და + 1000 health მაგისგან.

ზოგადად Death March ზუსტად ეგეტი მაზოხიზმის მოყვარულებისათვის mode-ია. Pillar-ში ვაბშე კედლებზე გარბენიბებს იმდენი შეზღუდვა აქ.

აუ ეს სცენა თუ იყო არ ვიცოდი :D https://fat.gfycat.com/QuaintSelfassure ... nther.webm
ეტყობა რომანსი თუ ჩაგეშალა ცირილა გსტუმრობს.
O Elbereth! Gilthoniel!
We still remember, we who dwell
In this far land beneath the trees,
Thy starlight on the Western Seas.

User avatar
SLaYeR
Posts: 3828
Contact:

Re: The Witcher 3: Wild Hunt

Unread post#572 » 03 Sep 2017 04:39

მე ეჭვი მაქვს მაგარი დაუბალანსირებელი იქნება ეგ Death March-იც აქ. ზოგადად ექშენ კომბატში სიძნელეს მარტო სლეშერებში აქვს მუღამი, ან რამე ისეთი თუა სადაც ტაქტიკურობა ფასობს (მაგალითად ბიოშოკები). აქ ჩვეულებრივ კამპანიაში ფსევდო ექშენი და ფსევდო ტაქტიკურობა იყო, არაფერი სიღრმის ნატამალი არ ეცხო, პროსტა ბევრს გაკლებდნენ და ბევრი სიცოცხლე ქონდათ, ხოდა რავი რამე თუ გამოასწორეს დიელსიებში არ ვიცი, მარა მგონია რო ლეველებშიც, სქეილებშიც და სტატებშიც მაგარი დისბალანსები იქნება, პროსტა ბეტა ტესტებზე გატესტილი და მერე შეყრილი. მე ნორმალზე გადავუვლი აწი სთორის გამო და ეგ იქნება.

Pillars of Eternity-ის მაზოხიზმი ჯიგრული ჰარდკორი მაინცაა, თუ მაგარი ხარ იწვალებ და გამოიყვან ტაქტიკით და სწორი ბილდებით რამეს, ეგ ვაბშე სოლოშიც იხურება და Path of The Damned თუ რაცაა ერთი სიკვდილით რო მთავრდება, ნამუშევარი აქვთ მაგ კუთხით აშკარად და ნუ გეიმფლეიდან გამომდინარე უამრავი ვარიაცია და სწორი დაგეგმვაა შესაძლებლი, თუნდაც custom პერსონაჟების ათასნაირი კომბო შეგიძლია დაიხმარო.
მივიდეთ, გავესაუბროთ

User avatar
Riddick
Posts: 7725
Contact:

Re: The Witcher 3: Wild Hunt

Unread post#573 » 03 Sep 2017 05:30

რავი კითხე მერე როგორ გავიდა, მაინტერესებს რატო არ მიმიშვეს ბოსთან, მთელი ექსფერიანსი ამ იდიოტობას გავატანე ეხა და ერთის მხრივ მაგარი გამიტყდა მარა მეორეს მხრივ დავისვენე ამ ჩამოუყალიბებელი ვეშებისგან. ზომებში გადაჯმამ უქნა ამ თამაშს ეს ყველაფერი, საერთოდ არაფერში არ იყო ამხელა სივრცეების გაკეთება საჭირო. უაზროდ ბევრი კონტენტია მთლიანობაში და ამ, ძალით სამარიაჟო პლიუსზე ნადირობის გამო მაწამეს ვაფშე აფსურდული რაღაცეებით. რაცმთავარია თითონ ვერ შეკრეს ყველაზე მნიშვნელოვანი მომენტები მაგის გამო. ტიპებმა გამოაჩინეს რო უნიჭიერესი ხალხია, მცდარი ფასეულობებით.

ვაფშე Blood and Wine'ზე ცალკე სტატიის დაწერა მინდოდა იმხელა შთაბეჭდილება მოახდინა, მარა რადგან ცოტა მოულოდნელად შეიცვალა სურათი, პოსტის პონტში, ბევრად მოკლეთ დავწერ. თავიდანვე ვიტყვი იმას რო უნიკალურად ლამაზი რამეა, რასაც ამ მაშტაბის ვაფშე ვერაფერი ვერ დაუდგება რაც აქამდე ყოფილა. იმდენად ლამაზია რო თამაშზე კონცენტრაციის საშუალებას არ გაძლევს. ყველაფერი ცოცხალია, ყველა NPC აზრიანად, ადგილის შინაარსის მიხედვით მოქმედებს. დამატების დაწყებისთანავე დონკიხოტის სამყაროში გადადიხარ, მაქსიმალურად გაცოცხლებულ და "გადოკუმენტურებულ" ზღაპარში. თამაშს რადგან DLC სახელიაქ, მსგავს ადგილას მოხვედრილს გგონია რო რამე მაგარ ქვეყანაში მოხვდი, ოღონ გავლით. გავლით იმიტო რო უბრალოდ არ გჯერა, რომ აქაურობა შინაურის სტატუსში გადავა და ნაწილობრივ ესეც არის. მაგრამ DLC თვალით ყურება მაინც შეცდომაა, რადგან ტუსენტის კომპანია რეალურად დაუდგება ორიგინალის ნახევარს. უბრალოდ თანამედროვე თამაშები ამ უაზრო სივრცეებს ჯერჯერობით მინუსად მაინც არ აღიქვავენ, რის გამოც ჩნდება ახალი მდგომარეობა, მუდმივი სტუმრის სტატუსის სინდომი.
რაც არ უნდა ლამაზი იყოს სამყარო, თუ ადგილებთან შინაარსობრივი კავშირი არ გაქ ყველანაირ ფასეულობას კარგავს. აი მაგალითად ეს ატმოსფერული სახლი. იმდენად საკაიფო იყო უცებ რო გავხედე გავჩერდი და გული დამწყდა რო დეკორაცია იყო და იქ არასდროს არაფერი საინტერესო არ მოხდებოდა. ეს ვიჩერის პრობლემა ნამდვილად არაა, ეს უბრალოდ ზოგადი სიდიდისადმი ხამობის მოდის ბრალია, რომელსაც რატომღაც ვერცერთი ძალაუფლებიანი დეველოპერი ვერ აანალიზებს. ხოდა იტოგში ბევრი რო არ გავატრაკო Blood and Wine მაგის გამო ერთი წუთითაც არ გამხდარა სერიოზულად საწუწუნო. ძალიან დიდი შრომა და სილამაზეა ჩადებული და ალბათ მაგიტო. პროსტა სისულელეში რაც არ უნდა ბევრი სიკეთე გაუშვა და გადაარჩინო, როგორც ჩანს რაღაც ნიშნები მაინც ვერსად ვერ წავა. აი მაგალითად როგორც ამ ქალთან სახურავიდან დალაპარაკების საშუალება, რომელიც მთელი ხედის მუღამში აჯვავს და რაც მთავარია ქალს საერთოდ არაფერი არააქ ჩვენთვის სათქმელი. მარა მერე უცებ ხვდები აქ, ან აქ, ან თუნდაც აქ და ყველაფერ ცუდს ისევ უცებ იკიდებ.
კიპერ ჰორიზონტზე მნიშვნელოვანი ლოკაციების თემაზე ლაპარაკი გამახსენა. მერე ისევ დონკიხოტი. ბოლოს უკვე ისე შევედი როლში რო ხასიათს და გარემოს ტანისამოსსაც უსაბამებდი. ტყის ბინადრების დაკვირვება დავიწყე. იერთი სიტყვით სერიოზული როლფლეი გამეხსნა. რამდენიმე ბოლო სირთულის სეტი ავაწყე, ბილდის მინუსები გავაანალიზე, იდეალური სიკვდილის მანქანად ვიგრძენი თავი და დავიძარი ყველაზე ნაბოზარი დავალებებისკენ. ნიშნები და ანდრენალინი ისე გავანვითარე რო მონსტრები რო მხედავდმემ ადამიანების დასაძახებლად მირბოდნენ http://i.imgur.com/dHMD5NI.jpg / http://i.imgur.com/RW5klq8.jpg / http://i.imgur.com/RSkOiPN.jpg მარა ამ იდილიაში მივედი აქამდე და ... (დეტალები ზედა პოსტებში).
და ეხა ტუსენტის მთავარი ამბის დასრულების ინტერესს დალშე არვიცი რა უნდა უყო...
კვაზი-mode

miqo24
Posts: 2
Contact:

Re: The Witcher 3: Wild Hunt

Unread post#574 » 04 Sep 2017 01:27

Celebrating the 10th anniversary of The Witcher
► Show Spoiler

User avatar
SLaYeR
Posts: 3828
Contact:

Re: The Witcher 3: Wild Hunt

Unread post#575 » 07 Sep 2017 07:03

https://www.facebook.com/GameSpot/video ... 218525436/

ერთი მორტალ კომბატების დადგმები და გახმოვანებებია სასაცილო და მეორე ეს :D:D სხვები პროსტა არ აბაზრებენ ასეთებს :D:D
მივიდეთ, გავესაუბროთ

User avatar
hellwalker
Posts: 3603
Contact:

Re: The Witcher 3: Wild Hunt

Unread post#576 » 30 Nov 2017 01:09

http://www.pcgamer.com/the-witcher-3-en ... _pcgamerfb
რაღაც კომბატის სრულად შემცვლელი მოდი დადეს
O Elbereth! Gilthoniel!
We still remember, we who dwell
In this far land beneath the trees,
Thy starlight on the Western Seas.

Return to “RPG & Strategy”



Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 14 guests