The Witcher 3: Wild Hunt, აღწერა

თამაშის < ანონსი < რელიზი < გამოცდილება < მიმოხილვა < სპეც
User avatar
Slacker
Posts: 358

Re: The Witcher 3: Wild Hunt

Unread post#561 » 22 Jun 2017 19:21

ყველაზე ცუდი ენდინგით დავხურე რაც შესაძლებელი იყო
და ეხლა მეთქი რატო მოხდა ესე და ვნახე გადაწყვეტილებები
რა სიგიჟეა იმენნა წინასწარ უნდა მცოდნოდა ყველაფერი)))
თვითონ იდეა მაგარია როგორც მოვიქეცი თამაშის განმავლობაში, ბოლოში პირდაპირ შედეგს მიდებენ მარა ტეხავს მაინც)))
არ ვეთანხმები რეალურად ერთი ცირისთან ერთად ოთახის დალეწვა დამაკლდა კარგ ენდინგამდე))
რა დროს ლექსიაო იობანი ვროტ,
ხმლით შემოვარდნილა Tim Roth

Riddick
Posts: 11696

Re: The Witcher 3: Wild Hunt

Unread post#562 » 31 Jul 2017 06:29

Hearts of the stone - დავხურე. წითელი ბარონის ეპიზოდივითაა დამუშავებული და საერთოდ დამოუკიდებელი ექსფერიანსია. ნამდვილად კარგი დამატებაა. შინაარსობრივად ძაან საინტერესო თემაზე დგას და საკმაოდ კარგადაც გადმოსცემს. + ხანგრძლივობასაც არ ველოდი ამხელას.

ლაითი სპოილერი -
თაღლითების "ღმერთი" ოდინი ისე კარგადაა დახატული, რო ამ უძველესი საქმიანობის ყველა ტიპის სპეციალისტს ერთი პერსონაჟის სახით წარმოგიდგენს თვალწინ. რაიმე ტიპიური ქართული ბანკის ებრაელ უფროსთან მეგონა რო ვკონტაქტობდი ))
Everec ევროპაბეთზე პოკერის სათამაშოთ საშვილიშვილო ვალებში გადავარდნილ ქართველ ვაშკაცს გავდა. იტოგში თემატიკა ადამიანური, გაუვალი და ტრაგიკული.

რაცარუნდა სტრანნი იყოს, რაღაც პონტში საილენთ ჰილის განწყობა მოდის. ცოლის ნახატი კაკრას SH პარალელური სამყაროს შთაგონებას გავს - http://i.imgur.com/wUpO4vy.png / http://i.imgur.com/WN26lBe.png / http://i.imgur.com/22049of.png / Everec დემონური იერიც გავდა SH მონსტრებს, მარა მთავარი ისაა რო ამბავი იყო სუფთა საილენთჰილისეული.

Riddick
Posts: 11696

Re: The Witcher 3: Wild Hunt

Unread post#563 » 22 Aug 2017 00:25

გრიფონის 6 ნაჭრიანი სეტი ავაწყე :) საათი წავიდა
დათვის არმორთან ვერ მოვა ვიდით, მარა დუბლიონკით სუბტროპიკულ ბუნებაში არ გამისწორდა. თან მაგარი საინტერესო სტატებიაქ, თან ტუსენტის სტილს უხდება მაგრად, რაღაც ტრაინის Pontius'ავით ვარ ))

User avatar
Slacker
Posts: 358

Re: The Witcher 3: Wild Hunt

Unread post#564 » 01 Sep 2017 22:30

ტუსენტის დამატება არის რაღაც სასწაული. მე მგონია საერთოდ არ შემხვედრია ეგეთი დამატება არცერთ თამაშში, ცალკე თამაშია.

► Show Spoiler
რა დროს ლექსიაო იობანი ვროტ,
ხმლით შემოვარდნილა Tim Roth

Riddick
Posts: 11696

Re: The Witcher 3: Wild Hunt

Unread post#565 » 02 Sep 2017 20:57

ტუსენტის არენის 5 vs 5 მისია თუ გახსოვს, მაგის სიძნელის დაუბალანსებლობამ გამიფუჭა უმაგრესი ექსფერიანსი. რთული კი არაა იმენა გაუვალია. 5 კაციდან 5 ვე უნდა გადაგირჩეს რო ბოლო ტიპს შეხვდე, არადა გერალტის გადარჩენაც არ გამომდის ))) არადა ცვეტში საუკეთესო დამატებაა ამ ბოლო წლების. ნაღდათ ცალკე თამაშია.

User avatar
hellwalker
Posts: 5840
Contact:

Re: The Witcher 3: Wild Hunt

Unread post#566 » 02 Sep 2017 22:41

ბიჭო რავი, ალქიმიის ბილდით არ თამაშობ?
O Elbereth! Gilthoniel!
We still remember, we who dwell
In this far land beneath the trees,
Thy starlight on the Western Seas.

User avatar
SLaYeR
Posts: 6136

Re: The Witcher 3: Wild Hunt

Unread post#567 » 02 Sep 2017 23:04

სიძნელის დაგდებით ნახე აბა რა გამოვა. ჯინთან არის მასეთი პრობლემა, რაღაც ლეველის მერე ჯინი ისე სქეილდება ლეველზე რო შანსი აღარაა მოკვლის და სიძნელის დაგდება შველის, თუ არადა იჭედება იმ ადგილას სთორი, უკან დასაბრუნებელიც არაა.
From the shards of tattered dreams I rose, unwilling. Tossed upon tides of pain that flowed and ebbed and left me searingly awake and more revoltingly... alive.

Riddick
Posts: 11696

Re: The Witcher 3: Wild Hunt

Unread post#568 » 02 Sep 2017 23:34

ხო რაღაც ეგეთი იდიოტობა ხდება. რინგზე ვერანაირ ფოუშენს და ზნაკს ვერ იყენებ თორე ერთი ცდით გავიდოდი, მაგაშია საქმე კაკრას. თან ხუთი ხუთზე და ყველა უნდა გადაარჩინო ისე უნდა გახვიდე. უნდა დავსერჩო ვოლქსრუები, მაგრად მაინტერესებს.

User avatar
hellwalker
Posts: 5840
Contact:

Re: The Witcher 3: Wild Hunt

Unread post#569 » 03 Sep 2017 00:31

დარწმუნებული ხარ რო პოუშენები არ მოსულა? არ მახსოვს მე ეგრე რო ვითამაშე.
პახოდუ დათვის არმორი მეცვა მე მგონი, ვაბშე ვერ მაკლებდნენ მაგაში.
O Elbereth! Gilthoniel!
We still remember, we who dwell
In this far land beneath the trees,
Thy starlight on the Western Seas.

Riddick
Posts: 11696

Re: The Witcher 3: Wild Hunt

Unread post#570 » 03 Sep 2017 01:21

კი. იტოგში ეს თამაშობს ჩემს სიძნელეს. ეხა ორჯერ ზედიზედ გავედი, ანუ ხუთივე მოვკალი და ქულები გაკლდებაო მიწერს, ანუ არ მიშვებს ბოსთან. საჭმელს რო ვჭამ მგონი მაგაზე მიწერდა (ეგეც არსად არ წერია). ხოდა სადღაც ერთი საათი ვეწვალე ორი საჭმელით გავსულიყავი და ნერვები აღარ მყოფნის, ბოლოს სამი ცდა მივეცი, გამოვედი წავშალე თამაშიც და სეივებიც ვაფშე მთლიანი თამაშის )) ერთი წლის წინ დავიწყე, მეტის თუ არა ამის თამაში და იმის მერე სუ ესეთი რადიკალურად განსხვავებულ უკიდურესობებში მაგდებს. ზუსტად იგივენაირად აეწყო ეხაც, ჯერ მაგრად ვიჩალიჩე არმორი რო გამეკეთებინა, ბილდი გადავაწყე და ვაფშე ვერაფერს ვერ მიშვებოდნენ ტიპები ჩვეულებრივ ჩხუბში და ამ გადაწყობიდან და ჩალიჩიდან სადღაც ნახევარ საათში მოდის ეს მისია. იმენა პოდლობის უმაღლესი დონე დამიდო თამაშმა, ბოლომდე გამამწარა და ისე წავშალე ))

User avatar
hellwalker
Posts: 5840
Contact:

Re: The Witcher 3: Wild Hunt

Unread post#571 » 03 Sep 2017 02:29

ა Death March-ს თამაშობდი? ეგ აღარ დავიწყე მე, მაგის წინა დავიწყე, მერე ჩემმა ძმამ დახურა Death March NG+-ზე ეჩივმენტისთვის. მაგ გრეგუარს მაჩხუბეს მახსოვს, ეტყობა სხვა წესებია დეზ მარშზე. ისიც მახსოვს რომ Decocktion თუ რაც ერქვა მქონდა დალეული და + 1000 health მაგისგან.

ზოგადად Death March ზუსტად ეგეტი მაზოხიზმის მოყვარულებისათვის mode-ია. Pillar-ში ვაბშე კედლებზე გარბენიბებს იმდენი შეზღუდვა აქ.

აუ ეს სცენა თუ იყო არ ვიცოდი :D https://fat.gfycat.com/QuaintSelfassure ... nther.webm
ეტყობა რომანსი თუ ჩაგეშალა ცირილა გსტუმრობს.
O Elbereth! Gilthoniel!
We still remember, we who dwell
In this far land beneath the trees,
Thy starlight on the Western Seas.

User avatar
SLaYeR
Posts: 6136

Re: The Witcher 3: Wild Hunt

Unread post#572 » 03 Sep 2017 04:39

მე ეჭვი მაქვს მაგარი დაუბალანსირებელი იქნება ეგ Death March-იც აქ. ზოგადად ექშენ კომბატში სიძნელეს მარტო სლეშერებში აქვს მუღამი, ან რამე ისეთი თუა სადაც ტაქტიკურობა ფასობს (მაგალითად ბიოშოკები). აქ ჩვეულებრივ კამპანიაში ფსევდო ექშენი და ფსევდო ტაქტიკურობა იყო, არაფერი სიღრმის ნატამალი არ ეცხო, პროსტა ბევრს გაკლებდნენ და ბევრი სიცოცხლე ქონდათ, ხოდა რავი რამე თუ გამოასწორეს დიელსიებში არ ვიცი, მარა მგონია რო ლეველებშიც, სქეილებშიც და სტატებშიც მაგარი დისბალანსები იქნება, პროსტა ბეტა ტესტებზე გატესტილი და მერე შეყრილი. მე ნორმალზე გადავუვლი აწი სთორის გამო და ეგ იქნება.

Pillars of Eternity-ის მაზოხიზმი ჯიგრული ჰარდკორი მაინცაა, თუ მაგარი ხარ იწვალებ და გამოიყვან ტაქტიკით და სწორი ბილდებით რამეს, ეგ ვაბშე სოლოშიც იხურება და Path of The Damned თუ რაცაა ერთი სიკვდილით რო მთავრდება, ნამუშევარი აქვთ მაგ კუთხით აშკარად და ნუ გეიმფლეიდან გამომდინარე უამრავი ვარიაცია და სწორი დაგეგმვაა შესაძლებლი, თუნდაც custom პერსონაჟების ათასნაირი კომბო შეგიძლია დაიხმარო.
From the shards of tattered dreams I rose, unwilling. Tossed upon tides of pain that flowed and ebbed and left me searingly awake and more revoltingly... alive.

Riddick
Posts: 11696

Re: The Witcher 3: Wild Hunt

Unread post#573 » 03 Sep 2017 05:30

რავი კითხე მერე როგორ გავიდა, მაინტერესებს რატო არ მიმიშვეს ბოსთან, მთელი ექსფერიანსი ამ იდიოტობას გავატანე ეხა და ერთის მხრივ მაგარი გამიტყდა მარა მეორეს მხრივ დავისვენე ამ ჩამოუყალიბებელი ვეშებისგან. ზომებში გადაჯმამ უქნა ამ თამაშს ეს ყველაფერი, საერთოდ არაფერში არ იყო ამხელა სივრცეების გაკეთება საჭირო. უაზროდ ბევრი კონტენტია მთლიანობაში და ამ, ძალით სამარიაჟო პლიუსზე ნადირობის გამო მაწამეს ვაფშე აფსურდული რაღაცეებით. რაცმთავარია თითონ ვერ შეკრეს ყველაზე მნიშვნელოვანი მომენტები მაგის გამო. ტიპებმა გამოაჩინეს რო უნიჭიერესი ხალხია, მცდარი ფასეულობებით.

ვაფშე Blood and Wine'ზე ცალკე სტატიის დაწერა მინდოდა იმხელა შთაბეჭდილება მოახდინა, მარა რადგან ცოტა მოულოდნელად შეიცვალა სურათი, პოსტის პონტში, ბევრად მოკლეთ დავწერ. თავიდანვე ვიტყვი იმას რო უნიკალურად ლამაზი რამეა, რასაც ამ მაშტაბის ვაფშე ვერაფერი ვერ დაუდგება რაც აქამდე ყოფილა. იმდენად ლამაზია რო თამაშზე კონცენტრაციის საშუალებას არ გაძლევს. ყველაფერი ცოცხალია, ყველა NPC აზრიანად, ადგილის შინაარსის მიხედვით მოქმედებს. დამატების დაწყებისთანავე დონკიხოტის სამყაროში გადადიხარ, მაქსიმალურად გაცოცხლებულ და "გადოკუმენტურებულ" ზღაპარში. თამაშს რადგან DLC სახელიაქ, მსგავს ადგილას მოხვედრილს გგონია რო რამე მაგარ ქვეყანაში მოხვდი, ოღონ გავლით. გავლით იმიტო რო უბრალოდ არ გჯერა, რომ აქაურობა შინაურის სტატუსში გადავა და ნაწილობრივ ესეც არის. მაგრამ DLC თვალით ყურება მაინც შეცდომაა, რადგან ტუსენტის კომპანია რეალურად დაუდგება ორიგინალის ნახევარს. უბრალოდ თანამედროვე თამაშები ამ უაზრო სივრცეებს ჯერჯერობით მინუსად მაინც არ აღიქვავენ, რის გამოც ჩნდება ახალი მდგომარეობა, მუდმივი სტუმრის სტატუსის სინდომი.
რაც არ უნდა ლამაზი იყოს სამყარო, თუ ადგილებთან შინაარსობრივი კავშირი არ გაქ ყველანაირ ფასეულობას კარგავს. აი მაგალითად ეს ატმოსფერული სახლი. იმდენად საკაიფო იყო უცებ რო გავხედე გავჩერდი და გული დამწყდა რო დეკორაცია იყო და იქ არასდროს არაფერი საინტერესო არ მოხდებოდა. ეს ვიჩერის პრობლემა ნამდვილად არაა, ეს უბრალოდ ზოგადი სიდიდისადმი ხამობის მოდის ბრალია, რომელსაც რატომღაც ვერცერთი ძალაუფლებიანი დეველოპერი ვერ აანალიზებს. ხოდა იტოგში ბევრი რო არ გავატრაკო Blood and Wine მაგის გამო ერთი წუთითაც არ გამხდარა სერიოზულად საწუწუნო. ძალიან დიდი შრომა და სილამაზეა ჩადებული და ალბათ მაგიტო. პროსტა სისულელეში რაც არ უნდა ბევრი სიკეთე გაუშვა და გადაარჩინო, როგორც ჩანს რაღაც ნიშნები მაინც ვერსად ვერ წავა. აი მაგალითად როგორც ამ ქალთან სახურავიდან დალაპარაკების საშუალება, რომელიც მთელი ხედის მუღამში აჯვავს და რაც მთავარია ქალს საერთოდ არაფერი არააქ ჩვენთვის სათქმელი. მარა მერე უცებ ხვდები აქ, ან აქ, ან თუნდაც აქ და ყველაფერ ცუდს ისევ უცებ იკიდებ.
კიპერ ჰორიზონტზე მნიშვნელოვანი ლოკაციების თემაზე ლაპარაკი გამახსენა. მერე ისევ დონკიხოტი. ბოლოს უკვე ისე შევედი როლში რო ხასიათს და გარემოს ტანისამოსსაც უსაბამებდი. ტყის ბინადრების დაკვირვება დავიწყე. იერთი სიტყვით სერიოზული როლფლეი გამეხსნა. რამდენიმე ბოლო სირთულის სეტი ავაწყე, ბილდის მინუსები გავაანალიზე, იდეალური სიკვდილის მანქანად ვიგრძენი თავი და დავიძარი ყველაზე ნაბოზარი დავალებებისკენ. ნიშნები და ანდრენალინი ისე გავანვითარე რო მონსტრები რო მხედავდმემ ადამიანების დასაძახებლად მირბოდნენ http://i.imgur.com/dHMD5NI.jpg / http://i.imgur.com/RW5klq8.jpg / http://i.imgur.com/RSkOiPN.jpg მარა ამ იდილიაში მივედი აქამდე და ... (დეტალები ზედა პოსტებში).
და ეხა ტუსენტის მთავარი ამბის დასრულების ინტერესს დალშე არვიცი რა უნდა უყო...

miqo24
Posts: 2

Re: The Witcher 3: Wild Hunt

Unread post#574 » 04 Sep 2017 01:27

Celebrating the 10th anniversary of The Witcher
► Show Spoiler

User avatar
SLaYeR
Posts: 6136

Re: The Witcher 3: Wild Hunt

Unread post#575 » 07 Sep 2017 07:03

https://www.facebook.com/GameSpot/video ... 218525436/

ერთი მორტალ კომბატების დადგმები და გახმოვანებებია სასაცილო და მეორე ეს :D:D სხვები პროსტა არ აბაზრებენ ასეთებს :D:D
From the shards of tattered dreams I rose, unwilling. Tossed upon tides of pain that flowed and ebbed and left me searingly awake and more revoltingly... alive.

User avatar
hellwalker
Posts: 5840
Contact:

Re: The Witcher 3: Wild Hunt

Unread post#576 » 30 Nov 2017 01:09

http://www.pcgamer.com/the-witcher-3-en ... _pcgamerfb
რაღაც კომბატის სრულად შემცვლელი მოდი დადეს
O Elbereth! Gilthoniel!
We still remember, we who dwell
In this far land beneath the trees,
Thy starlight on the Western Seas.

User avatar
hellwalker
Posts: 5840
Contact:

Re: The Witcher 3: Wild Hunt

Unread post#577 » 23 Dec 2017 11:55

კაროჩე არა რა, მომკალი და არაა კარგად Witcher 3-ის Open world მოწყობილი და არაფერ შუაშია აქ რეალისტურობა რუკის.

სხვადასხვა თამაშების World map-ებს ვადარებდი და კაკრას სადაც ასწორებს ექსპლორაცია და არაა დამაბნეველი არის დაცული პრინციპი Goal-ბის და გზების განაწილების.

მაგალითად აი რუკა Divinity Original Sin 2-ის https://imgur.com/a/BGBzZ. იწყებ მწვანე X-თან, ყვითელი ვარკვლავები არის დიდი ქვესტის Goal-ები. წითლად მოვხატე პირველი ორი გზაჯვარედინი რომელიც გხვდება. შეგილიათ გააყოლოთ რუკას თვალი და სხვა გზაჯვარედინებსაც დაინახავთ როგორ იქსაქსება.

თითო რეგიონიდან მინიმუმ 3 სხვადასხვა რეგიონში გაქ გზა, და თითო რეგიონის შიგნით პიზდეცი ლაბირინთია ჩახლართული. სულ 9 სხვადასხვა რეგიონია რუკაზე და 9-ვე გაქ ეგრევე გახსნილი.

არავითარი Tower-ები Ubisoft-ის, არც Hub-ები, არც ქვესტების გამცემი აპარატები არ დგას, არც ქვესტ მარკერებია და არც რუკაზეა არაფერი აღნიშნული და არც კომპასზე. ძაან "თამაშური" რუკაც არაა, ბევრი ბუნებრივი ბარიერია და Top Down თამაშის კვალობაზე ხელოვნური არაა.

მარა ძაან ადვილად და გემრიელად იკვლევ რუკას და ყველაფერს იგებ და არ იკარგები. ქვესტებსაც პოულობ ხოშიანად და ყველაფერი. იმიტომ რომ გათვალისწინებულია ლეველ დიზაინის პრინციპები.

გზაჯვარედინები გაძლევს მიმართულებას სად წახვიდე, სახასიათო წერტილები ბუნებაში გაძლევს ორიენტაციის საშუალებას და ქვესტები არის ისეთ ტოჩკებში დასმული სადაც ბუნებრივად მიხვიდოდი.

Skyrim-ში არის მიღწეული სხვანაირი შედეგი. რუკაზე ქალაქების განაწილება, გზების გაყვანილობა და ადგილობრივი Focal point (ღირსშესანიშნაობები) გამყოფებს მუდმივი წინს სვლის რეჟიმში. სულ გაქ წინ რაც გაინტერესებს რომ მიხვიდე და გამოიკვლიო, ოღონდ თან მთავარი მუღამი იმაშია რომ ეგ შენ ბუნებრივი სამოგზაურო გავლილი გზა არაა რენდომი. სამყაროს რუკაზე გარკვეულ "დინებას" მიყვება და რეგიონებს შორის გატარებს მუდმივად, და რაღაც ირიბი ზიგზაგების და დიაგონალური კვეთების მეშვეობით ახერხებ რომ ყოველ ჯერზე რეგიონის სხვა კუთხეში მოხვდე და ძალიან სასიამოვნოდ გამოიკვლიო მთელი რუკა.

ანუ ყლე თამაშებივით არ გიწევს რო მიხვიდე "უდაბნოს რეგიონში", გამოიკვლიო ოტ-ი-დო ყოველი კუთხე კუნჭული, დაიღალო ამის რუტინულობით და ერთი და იგივეს ყურებით, მერე მიხვიდე "თოვლის რეგიონში" იქ გაათაო ყველაფერ და ა.შ.

რო შეხედო სკაირიმის მოგზაურობის გზას უმეტესი Player-ის რაღაც ქარის/ზღვის შიდა დინების რუკას გავს http://i1.wp.com/staff.orecity.k12.or.u ... ze=450,300

Gothic -ში არის უსაფრთხო - Hub -ები, მათ აკავშირებს საშუალო საფრთხის გზები და Hub-ების გარშემო არის ზრდადი სირთულის რადიუსის საშიში ზონები. https://vignette2.wikia.nocookie.net/go ... 0729172420
ამ სირთულის ზონის შიგნითაც არის დატოტვილი "ბილიკები", რომლების მიყოლითაც შეგილია გატესტო სადამდე გამოსაკვლევად ხარ მოძლიერებული.

სამივე სისტემა გაძლევს მოთამაშეს მიმართულებას, Goals და ამ Goal-ამდე მიღწევის კარგ და საინტერესო გზას.

Witcher -ის პირველი რუკები არის პროსტა უზარმაზარ ბრტყელ ტერიოტორიაზე დასმული Quest Hub-ები. და ამ Hub-ების რუკაზე განაწილება და ამ Hub-ებს შორის გზა იმენა ძალიან იდიოტურ კრუგებს ქმნის. White Orchard https://i.imgur.com/ReRCYG6.png Velen (დამეზარა ბოლომდე მოხატვა) https://i.imgur.com/PaIjOk3.png

რისი მინუსიც არის მთავარი, რომ გარდა პირადი "არტს დავათვალიერებ, დავუფასებ" სურვილისა არაფერი არ გამოტივირებს რომ სხვანაირად გადაკვეთო რუკა და მიმალულ ზონებში რა ხდება იპოვო.

შემდეგ და შემდეგ რუკებში ეს უკვე დაიხვეწა უფრო, სკელიგაში დაამუღამეს გზების ჩახლართვა რომ კრუგებზე არ იარო, ტუსანტში ოდნავ სკაირიმის Flow შემოიტანეს გზების სტრუქტურით და Focal Point-ების დამატებით. და ნუ ის ფაქტი რომ ულამაზესია რუკა პროსტა მაგის ხარჯზე გინდა ყველა ქვა გადაატრიალო, მარა სუფთა დიზაინის მხრივ მაინც არ ზის ბოლომდე გამართული Exploration შიგნი.

რუკის რეალიზმი რათქმა უნდა ბევრად ზღუდავს გეიმპლეიზე მორგებული ფორმების მიღებაში, მაგრამ არც ისეთი შემზღუდავია ეგ რომ რამდენიმე მარტივი პრინციპის გათვალისწინებით უფრო საინტერესო ექპლორაცია ვერ მიგვეღო. White Orchard-ზე მაგის დანახვა ყველაზე ადვილი. რო ამოუდო მაგ რუკა და Gothic 1-ის რუკა, ჩანს ბევრი point. ეგრევე. ანუ ყველაზე მინიმუმ Quest ტოჩკების წრეზე განაწილების მაგივრად რომ დასმულიყო უფრო საინტერესო პატერნით, და მაგათ შორის დაქსაქსული გზა გასულიყო უკვე ბევრად საინტერესო ექსპლორაცია გამოვიდოდად და არაფერში შეუშლიდა რეალიზმს ხელს. პირიქით ეხა რო ვუყურებ გზები როგორაა განაწილებული ვაბშე ვერ ვხდები რა ლოგისტიკურ პრინციპს ემსახურება.

აი უბისოფტის "Open World"-ზე ხმის ამოღებაც არ მინდა. მაგათ შეცდომებს რო ჩაუჯდე კაცი დეპრესიას დაიმართებ.
O Elbereth! Gilthoniel!
We still remember, we who dwell
In this far land beneath the trees,
Thy starlight on the Western Seas.

Riddick
Posts: 11696

Re: The Witcher 3: Wild Hunt

Unread post#578 » 23 Dec 2017 12:08

ვიჩერის ოუფენვორლდი იმიტო არ მუშაობს რო 1. სიუჟეტზე ორიენტირებული თამაშია 2. არ არსებობს საინტერესო ლუტი (ყველაფერს შენით აკეთებ) 3. სამყაროში არ არსებობს ავტომატურად გენერირებული მოვლენები 4. თამაშობ წინასწარ გაწერილი პერსონაჟით

საწყისი ლოკაციების წყობაზე ადრე ნათქვამიმაქ ჩემი აზრი და ისევ იგივეზე დავრჩები. მომწონს და ვთვლი რო ძაან რეალისტური და დამაჯერებელია.

User avatar
hellwalker
Posts: 5840
Contact:

Re: The Witcher 3: Wild Hunt

Unread post#579 » 23 Dec 2017 12:44

არაა ეგენი ეხა ექპლორაციის სასიამოვნოობის შემშლელი ფაქტორი არცერთი. ანუ არის შემშლელი ფაქტორი ვთქვათ სკაირიმის მსგავსი ექპლორაციის მისაღებად, ან Divinity-ის მსგავსის.

მაგრამ ათასი ფორმის არასწორხაზოვანი ლეველ დიზაინი და ექპლორაცია არსებობს და შესაძლებელია Witcher-ის ბაზაზე მიღება მაგ ექპლორაციის გამართულის ისე რომ სხვა ღირებულება არ დაუკარგოს.

ფაქტორები ეგენი არ უშლის ხელს თამაშს რომ იყოს კარგი ექსპლორაციის შემცველი, ან არ ვიცი როგორ გულისხმობ.

ანუ სიტყვაზე სიუჟეტი არაა თამაშში იმდენად სინემატიკური რომ "თამაშობურობას" გამორიცხავდეს, სიუჟეტი გეუბნება რომ თავ პირი უნდა მოიტყნა რომ შენი შვილი იპოვო მანამ მოკლავენ, მარა რეალურად დადიხარ ასრულებ უბრალო კონტრაქტებს, რუინებს ძარცვავ, გვენტს თამაშობ, თვრები, მეგობრებს ეხმარები. ანუ არანაირ RPG აქტივობაში არ გზღუდავს.

ლუტი ცუდია კი, მაგრამ კაი ლუტიც რომ ყოფილიყო თუ არ იქნებოდა ეს ლუტი რუკაზე ისეთ ადგილას დადებული რომ იმ ადგილის პოვნა და აღმოჩენა საინტერესო ყოფილიყო, არაფერს არ შეცვლიდა.

ავტომატური მოვლენები ვაბშე არაა გოთიკაში ან დივინითიში. მოროვინდშიც არაა.

მაგრამ მე რასაც ვამბობ, მაგ ყველაფერს ვაბშე არ ეხება. ანუ მე არ ვლაპარაკობ იმაზე რომ ცხოვრების სიმულაცია არ გამოდის ამ თამაშში და მაგიტომ არ მისწორდება რომ სკაირიმი არ დამხვდა.

მე თითონ ვლაპარაკობ ლეველზე კონტენტის განაწილებაზე, და როგორ Player Flow-ს ქმნის ამ კონტენტის განაწილება. და მაგისი გეიმ დიზაინის და ლეველ დიზანის ხარისხი. და მანდ არის გარღვევები ძალიან ბევრი თამაშში.

საინტერესო, შეკრული Open World თამაშების და ცუდათ შესრულებულის განმასხვავებელ ფაქტორებზე.
O Elbereth! Gilthoniel!
We still remember, we who dwell
In this far land beneath the trees,
Thy starlight on the Western Seas.

Riddick
Posts: 11696

Re: The Witcher 3: Wild Hunt

Unread post#580 » 23 Dec 2017 15:04

ლუტის აზრი რო არაა სამყაროში ეგ როგორ არ მოქმედებს ექსფლორაციის მუღამზე რავი...
+ პერსონაჟი ვიჩერია, ეგ ხო უკვე შეზღუდვაა, პლიუს კონკრეტული ფიგურა, გერალტი, რომელსაც წინა სერიების ისტორიაცააქ. ანუ სამყაროში რომელშიც იმყოფება უკვე მაქსიმალურად განსაზღვრულიაქ როლი და მოქმედებების არეალი, ეგეც პირდაპირ კავშირშია სამყაროსთან ინტერაქციასთან.
ავტოგენერირებადში ვგულისხმობ თუნდაც იმ დრაკონებს რომლებიც სკაირიმში დაფრინავენ და ზოგადად ყველა იმ მოქმედებას რას სამყაროში ხდება მოთამაშისგან დამოუკიდებლად. ვიჩერი მაგ მხრივ არი ლამაზი დეკორაცია და სიცოცხლე არაა შიგნით, ეგეც იმიტო რო სთორიდრივენია ძალიან (ლოკაციებზე ხალხი რო ბუნებრივად იქცევა ეგეც დეკორაციაში გამყავს, იმიტო რო ინტერაქცია არ შეილება მაგასთან). ამაზე იმენა დეტალურად ვილაპარაკეთ ამ თემაში ადრე.

მე ვიჩერის სამყაროში რო დავდიოდი სილამაზისგან და..ბული ერთადერთი რაზეც ვფიქრობდი ის იყო რო უფუნქციოთ რჩებოდა ეს ეპიკური სილამაზე თამაშის სტრუქტურის გამო. მარა ის რო თვითონ სამყაროა არასწორად აწყობილი, ერთი წამითაც არ მომსვლია აზრად, პირიქით. მაგ ლოკაციებს რო რამე სხვა ტიპის, თავისუფალი გმირი მოარგო და ის ელემენტები მისცე რაც დავწერე იქნება ძაან საკაიფო რამე.

Return to “Products”



Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 104 guests


cron