Dark Souls II, PC, PS3

RPG, JRPG, TRPG, Roguelike, HacknSlash, RTS, TBS, Tower defense, Wargame, Economical...
User avatar
Tom Clancy
Posts: 1666
Contact:

Dark Souls II

Unread post#1 » 08 Dec 2012 14:25

>>>

From Software DS2-თან მიმართებაში ძალიან სწორად იქცევიან - ისინი, მხურვალედ მოსალოდნელ თამაშთან დაკავშირებულ ინფორმაციას ძალიან მწირი დოზებით ავრცელებენ, რაც პროექტის გარშემო, გარკვეულ, საიდუმლოებით მოცულ ატმოსფეროს ინარჩუნებს. Dark Souls II სიუჟეტური შემადგენლის, მთავარი გმირის და მოქმედების ადგილის შესახებ ჩვენ დღემდე არაფერი ვიცით. იშვიათად გამოჩენილ სქრინშოტებზე, ჩვენ გამუდმებით ერთიდაიგივე მონსტრებს და ერთიდაიგივე ლოკაციებს გვანახებენ. სანამ სხვა კომპანიები ჯერ კიდევ თამაშის გამოსვლამდე ასწრებენ მათი პროექტის სიუჟეტის მთლიან გამხელას (საიდუმლოდ კი მხოლოდ რაიმე ფინალურ ტვისტს ტოვებენ), From Software-მა ეს საქმე თითქმის მთლიანად მოთამაშეების ფანტაზიას დაუთმო. სხვა შემთხვევაში ჩვენ მაშინვე ნერვიულობას დავიწყებდით - მაგრამ შეშლილმა იაპონელებმა იციან თავიანთი საქმე.
CGI Trailer
"ბიძაშვილი თამაშობდა და ვუყურებდი. ბებო ცემა, მაგრამ ბებო ჩათლახი აღმოჩნდა. დასცინა ბიძაშვილს, მეორე ბებო გააჩინა და ცემა ბიძაშვილი."

- hellwalker

User avatar
Alucard
Posts: 435
Contact:

Dark Souls II

Unread post#2 » 10 Dec 2012 02:50

მე ერთადერთმა იდეამ გამიარა თავში... Zweihander II

User avatar
Tom Clancy
Posts: 1666
Contact:

Dark Souls II

Unread post#3 » 16 Dec 2012 15:41

მე კი ბევრ hype-lowering იდეას ვხედავ თამაშის ირგვლივ, რაც ძალიან, ძალიან არ მომწონს.
"ბიძაშვილი თამაშობდა და ვუყურებდი. ბებო ცემა, მაგრამ ბებო ჩათლახი აღმოჩნდა. დასცინა ბიძაშვილს, მეორე ბებო გააჩინა და ცემა ბიძაშვილი."

- hellwalker

User avatar
SLaYeR
Posts: 4970
Contact:

Dark Souls II

Unread post#4 » 11 Apr 2013 03:58

Gameplay Reveal

ღირსეული გაგრძელებაა აშკარად
გეიმფლეი თითქმის იგივე პატრა ცვლილებებით,
ატმოსფერო მომეწონა ძალიან, რატომღაც მგონია ლოკაციები მთლიანობაში უფრო შეკრული იქნება მაგ მხრივ
dragon mansion-ს დაძაბული ვუყურებდი თითქოს survival horror იყო
მონსტრებიც ბევრად სახასიათო და დამუშავბეული მეჩვენება
(მორბენალი ბუჩქები, მოძრავი კრისტალები, ჩონჩხძაღლები და მეომარი ხვლიკები არ მინდა)
From the shards of tattered dreams I rose, unwilling. Tossed upon tides of pain that flowed and ebbed and left me searingly awake and more revoltingly... alive.

Riddick
Posts: 9643
Contact:

Dark Souls II

Unread post#5 » 11 Apr 2013 04:24

მთავარი ისაა რო პირველ ნაწილს გავს! და არ არი რაღაც MMORPG-თ გადაკეთებული, ანუ სინგლი რჩება ფუნდამენტათ. გავს ვიზუალურადაც და კომბატითაც. ერთადერთი რაც არ მომეწონა ესაა კაცის სირბილის ანიმაცია, აშკარად ჩამოუვარდებოდა წინამორბედს. დანარჩენი რაუნდა ვთქვა? ძალიან მომეწონა, იგივე feel წამოვიდა და ლამის ცრემლი წამომივიდა ))) ლოკაციებმა მომხიბლა, მოსტრები მომეწონა...
ფულმა კი არ უნდა გააფუჭოს კაცი, კაცმა უნდა გააფუჭოს ფული (c) სიზმარი

User avatar
SLaYeR
Posts: 4970
Contact:

Dark Souls II

Unread post#6 » 11 Apr 2013 04:34

კი ბიჭო, თან ბოლო დროს რაღაც ისეთი ინფოები იყო CoD-ს უნდა დაემსგავსოსო, თან director შეიცვალა და პირველის director mastermind-ის პოზიციაზე გადავიდა და ვაბშე უცნობი იყო რა იქნებოდა. გახარებული დამტოვა ტრეილერმა : D კაცის სირბილიც ალბათ დაიხვეწება, ან შეიძლება არმორი აცვია რამე ისეთი.. რაც არ უნდა იყოს ახალი და როგორც უკვე ეტყობა არანალები experience გველოდება უკეთესი თუ არა.. მე ატმოსფერომ შემითრია მაგრა, თან რაღაც ხშირი მოულოდნელობებია და მეტად დაძაბული იქნება თამაში

Screens

Hurrah!
From the shards of tattered dreams I rose, unwilling. Tossed upon tides of pain that flowed and ebbed and left me searingly awake and more revoltingly... alive.

User avatar
Tom Clancy
Posts: 1666
Contact:

Dark Souls II

Unread post#7 » 11 Apr 2013 12:18

Art direction თითქოს დემონასკენ არის უფრო. კარგი იქნება გარე ლოკაციები უფრო Shrine of Storms სტილში თუ იქნება და არა Stonefug Tunnel. თუმცა ორივეზე მეტად Oolacile მიდამოები გამახსენა. ანიმაციებითაც უფრო დემონას მივამსგავსე.
სანტერესოა ონლაინის ამბავი, ვითვალისწინებთ ფანების გამოხმაურებას Dark Souls-ის ონლაინიდან-ო, ამბობენ. უკეთესი სერვერები და სტებინგ ბალანსი?

სამყაროს რაც შეეხება ვისუალურად არ მაქვს პრობლემა, ერთი რაც მინდა რომ ამ თამაშს არ დაუკარგონ ეს არის ისტორიის და სიუჟეტის დამალული ფრაგმენტები, ასევე დამალული ლოკაციები და აითემები. ახალ-ახალი რამეების აღმოჩენა ორივე: სამყაროს და გეიმფლეის მხრივ ჩემთვის ერთ-ერთი მთავარი ღირებულებაა თამაშის.

საინტერესოა ინტეფრეისზე, აითემების მენიუს ზედა და ქვედა სლოტზე მეორე, პატარა ნიშნები რა არის.

სინგლი რჩება ფუნდამენტათ

აქ ისეთი სისტემაა, სინგლს რომ რამე დაუშავდეს, რაღაც დოზით ყველა ვარიანტში დაზიადნება ონლაინიც. სინგლში თუ ლოკაციები / მტრები დავა დაბალ დონეზე - პვე კო-ოპ დონეც დაიწევს. კომბატმა თუ დაიწია - პვპ-ც დაიწევს.

ეს რომ pure mmo თამაშად გადააკეთო, თავიდან უნდა შექმნა ყველაფერი, იმიტომ, რომ წინა თამაშისგან ფაქტიურად არაფერი დაგრჩება.
არამგონია მეტ სქრინებს თუ ვიდეოს ვუყურო თამაშზე, რომ გამოვა ვითამაშებ და იმედია გამიმართლებს მაქსიმალურად. Souls სერიაში ლოკაციის წინასწარ ნახვა კარგი სთორის სპოილინგს უდრის.
"ბიძაშვილი თამაშობდა და ვუყურებდი. ბებო ცემა, მაგრამ ბებო ჩათლახი აღმოჩნდა. დასცინა ბიძაშვილს, მეორე ბებო გააჩინა და ცემა ბიძაშვილი."

- hellwalker

Riddick
Posts: 9643
Contact:

Dark Souls II

Unread post#8 » 11 Apr 2013 19:12

Souls სერიაში ლოკაციის წინასწარ ნახვა კარგი სთორის სპოილინგს უდრის.

100% +1 )) პირველზე მაგრად ვინანე რაღაცეების წინასწარ ცოდნა. ყველა ვიზუალი სიმბოლურია და თუ წინასწარ ნახე სერიოზულად აზიანებს პირველი ეფექტის მომენტს.
ფულმა კი არ უნდა გააფუჭოს კაცი, კაცმა უნდა გააფუჭოს ფული (c) სიზმარი

User avatar
Tom Clancy
Posts: 1666
Contact:

Dark Souls II

Unread post#9 » 23 May 2013 17:37

ჰაჰ! ახლა გამახსენდა კადრი, სადაც პერსონაჟი მორბის კამერისკენ (ანუ უკან) ისე, რომ target lock მოქმედებს. ანუ target lock-ისას შემობრუნება შესაძლებელია. ეს კი იმას ნიშნავს, რომ ძალიან გაუჭირდებათ ჩემს მეგობარ ბექსტებ ფიშერებს ზურგის მხარეს მოქცევა. PvP-ში ერთი დადებითი ცვლილება არის. ველოდებით მეტს! : D
"ბიძაშვილი თამაშობდა და ვუყურებდი. ბებო ცემა, მაგრამ ბებო ჩათლახი აღმოჩნდა. დასცინა ბიძაშვილს, მეორე ბებო გააჩინა და ცემა ბიძაშვილი."

- hellwalker

Riddick
Posts: 9643
Contact:

Dark Souls II

Unread post#10 » 11 Jun 2013 16:28

ესეც იყოს აქ, რაიცი რახდება.
ფულმა კი არ უნდა გააფუჭოს კაცი, კაცმა უნდა გააფუჭოს ფული (c) სიზმარი

Riddick
Posts: 9643
Contact:

Dark Souls II

Unread post#11 » 20 Jul 2013 00:15

ზმანის სტილი პროგრესირებს

1.2.
3 - რაღაც დიაბლოს ბოლო ქალაქს გავს
4 - ეს ვერ დავწვი, ხმლებია მგონი
5 - ამაზე ვერ ვიკაიფე რაღაც. აშკარათ ტიტანია
ფულმა კი არ უნდა გააფუჭოს კაცი, კაცმა უნდა გააფუჭოს ფული (c) სიზმარი

Riddick
Posts: 9643
Contact:

Dark Souls II

Unread post#12 » 02 Aug 2013 14:02

ფარების დიზაინის კონკურსში გამარჯვებულების ნამუშევრები 1,2,3 (ნაის),4,5,6,7 (ნაის),8,9
გამარჯვებულებს გადაეცემათ თამაშის დისკი დეველოპერების ავტოგრაფებით და მათი სახელი მოხსენიებული ქინება ფინალურ ტიტრებში.
ფულმა კი არ უნდა გააფუჭოს კაცი, კაცმა უნდა გააფუჭოს ფული (c) სიზმარი

User avatar
SLaYeR
Posts: 4970
Contact:

Dark Souls II

Unread post#13 » 02 Aug 2013 14:10

4,5,9 მომეწონა
ეს პირველი რაღაც სახელმწიფო გერბია)))
From the shards of tattered dreams I rose, unwilling. Tossed upon tides of pain that flowed and ebbed and left me searingly awake and more revoltingly... alive.

Riddick
Posts: 9643
Contact:

Dark Souls II

Unread post#14 » 06 Sep 2013 02:38

ბეტა ტესტირებაში მონაწილეობის მსურველები აქეთ
ფულმა კი არ უნდა გააფუჭოს კაცი, კაცმა უნდა გააფუჭოს ფული (c) სიზმარი

User avatar
Tom Clancy
Posts: 1666
Contact:

Dark Souls II

Unread post#15 » 06 Sep 2013 12:18

ჰარამზადებს ჯერ მხოლოდ EU acc-ებისთვის აქვთ ბილეთები. დაიდება US და შევვარდებით GO-დან ორი ტესტერი B)
"ბიძაშვილი თამაშობდა და ვუყურებდი. ბებო ცემა, მაგრამ ბებო ჩათლახი აღმოჩნდა. დასცინა ბიძაშვილს, მეორე ბებო გააჩინა და ცემა ბიძაშვილი."

- hellwalker

User avatar
DaRk5nAk3
Posts: 256
Contact:

Dark Souls II

Unread post#16 » 06 Sep 2013 14:33

მგონი დაჟე სამი )

BoromiR
Posts: 645
Contact:

Dark Souls II

Unread post#17 » 19 Sep 2013 07:53

ძალიან მნიშნელოვანი ცვილებებია, მოვესალმები სერვერების შეძენას.

► Show Spoiler

source

User avatar
SLaYeR
Posts: 4970
Contact:

Dark Souls II

Unread post#18 » 19 Sep 2013 13:08

From the shards of tattered dreams I rose, unwilling. Tossed upon tides of pain that flowed and ebbed and left me searingly awake and more revoltingly... alive.

BoromiR
Posts: 645
Contact:

Dark Souls II

Unread post#19 » 19 Sep 2013 14:19

ბოიშილივიყო ალუკარდას გაკეთებულ ვიდეოს თუ არ გავდეს

User avatar
Spawn
Posts: 158
Contact:

Dark Souls II

Unread post#20 » 30 Sep 2013 21:58

ველი-ველი!!

კაცი რატო დარბის პროსტა მოუტყვნე*ი დედალივით.. ?

Return to “RPG - Strategy”



Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 19 guests