Riddick wrote:linear ერთი ძაან ელემენტარული რამის გამო იყო, ისიც თუ იყო ვაფშე ))) სიუჯეტის მოწოდება იმდენად მაღალ დონეზე იდგა რო ეხა ეს რო წავიკითხე linear რაშუაშიათქო ვიფიქრე მართლა. linear შეილება დაარქვა ქრაშს ან modern warfare-ს მარა ამას linear ნაღდად არქვია, ესაა ჩვეულებრივი rpg უბრალოდ თავიდან ყველა ლოკაცია არაა გახსნილი. GTA-ც linear გამოდის მაგ ლოგიკით იქაც ხო დახურულია ქალაქები თავიდან.
და იყოს მერე actionი RPG ელემენტებით, მე არმაქ მაგასთან პრობლემა და დავწერე კიდეც, მე ესე უფრო მომწონს ვიდრე oblivion-ი თავის Copy/Paste ლოკციებით, შეურაწყოფას არ ვაყენებ უბრალოდ მართლა ეგრეა.
არ მიყვარს ხოლმე როდესაც ისტორია დღევანდელი საზოგადოების ასახვაა მხოლოდ და გარემო უბრალოდ ნიღაბია. იმიტომ რომ არ მიმაჩნია რომ აქვს ამას რამე აზრი ან რამე შედეგები მოყვება. პრობლემის და პასუხისმგებლობის თავიდან მოშორების მექანიზმად მიმაჩნია მე და ალბათ დამეთანხმები რომ უმეტესობისთვის ზუსტად ეგ არის. სახლის და სავარძლის კომფორტული ატმოსფეროდან 2 საათით საუკუნეების განმავლობაში განმეორებადი "საშინელი" პრობლემის შელამაზებული სახით ყურება, 10 წუთით oooo–ს ძახილი და მერე მიუწვდომელ უსასრულობაში "удобнa"–დ მოთავსებული ჭეშმარიტებისთვის "მინდობა" ამ პრობლემის, მისი მიზეზის და მოგვარების ჩათვლით. შემდეგ კი ამ ყველაფრის შემდეგ სეანსამდე დავიწყება და ცხოვრების წყნარად და უდარდელად გაგრძელება, რბილად რომ ვთქვათ ესკეიპიზმად და სიყალბედ მიმაჩნია. ამიტომ არის რომ ასეთი პრინციპით აგებულ ისტორიებში სიყალბეს ვხედავ ხოლმე და არა დრამას.
მე მომწონს როდესაც ისტორია გამოსახავს ისტორიას და არ არის გარშემო რაც ხდება ის იგავ არაკივით სხვა ფორმით გადმოცემული.მე პირადად მაგარი მისუქებს და მიჯვავს სიტუაციაში ეგეთი ისტორიები, განსაკუთრებით ისეთ ჟანრებში როგორც რპგ–ა, ყველაზე მეტად ავტომატური ლიმიტის გამო რომელსაც პერსონაჟების ხასიათზე და ისტორიის სიღრმეზე ადებს მსგავსი მიდგომა. და მე ძალიან მიხარია რომ არსებობს ისეთი ჟანრი როგორიც არის ფენტეზი, რომ არსებობს ბეჭდების მბრძანებელი რომელიც მეტია სიყალბეზე და ესკეიპიზმზე და ბაზისურ ადამიანის ბუნებაზე. მონუმენტური და უნიკალური ნაწარმოებია მაგ მხრივ, და მე ვხედავ და არის კიდევაც მასში ჩემთვის ისტორიები ბევრად დრამატული, ლამაზი და სულიერი და ახლო ჩემთვის. ვიდრე მორიგი ფილმი ნარკოტიკებზე, ომის ამაოებაზე, ან უბრალო ოჯახის ყოველდღიურ პრობლემებზე.
witcher-ს რაც შეეხება როგორც უკვე ვთქვი ვერ ვსაუბრობ თავისუფლად მანამ არ ვითამაშებ, და ძალიან კონტროვერსიული/ურთიერთსაწინაარმდეგო დამაბნეველი მომენტებია ჩემთვის ამ თამაშთან დაკავშირებით. მაგრამ მაინც მეეჭვება რომ witcher–ი ბევრისთვის იყოს ის როგორც შენ შენ უყურებ ამას, ანუ არამგონია მასე ყოფილიყო ჩაფიქრებული და მაგ იდეით შექმნილი მისი სამყარო. ნუ წიგნის რომ არაა გააზრებულად(!) მასე შექმნილი ვიცი(!) და თამაშიც არამგონია რატომღაც. მაგრამ მასეც შეიძლება ითამაშო და მასე დაინახო ვიტჩერი რადგან სარპოვსკის მიზანი იყო რეალისტური ფენტეზის შექმნა, მაგრამ ეს ძირითადათ ადამიანების ბუნების არაშელამაზებული ფორმით გადმოცემით გააკეთა ვიდრე "ფენტეზი" ასპექტების დამაჯერებლად გადმოსაცემად, ამიტომ ალბათ გარკვეულწილად გამოვიდა ის რაც შენ აღწერე თუ ეგეთი კუთხით შეხედავ.
ის, რო ეს რაიმეს ამოფარება ან მიფარებაა ეგ არა ობიექტური შეფასებაა ამ შემთხვევაში და რაღაც დონეზე შეურაწმყოფელათაც შეილება ჩაითვალოს.
შეიძლება უხეშად გამომივიდა ან კამათის ფორმით, მსგავსი არც სურვილი და არც განწყობა მქონია როცა ვწერდი
კი მაგრამ იცი როგორ გამოგდის ხოლმე რომ იმას კი არ ამბობ რაც შენ მოგწონს, ეწინააღდეგები მოკამათეს იმის შესახებ თუ როგორი თამაში არის სიტყვაზე ჟანრი ზოგადად და რა მიმართულება არის ჟანრისთვის უკეთესი. თუ დააკვირდები მიხვდები, როგორი სახის კამათი მოყვება ამას და რატომ.
მაგრამ თამაშის ავტორებმა მწერალი რო დაინახეს, სიყვარულით შეასხეს ხორცი და დაუხვეწეს ნაწარმოები, ეგ მემგონი ბევრმა დაინახა. დაკვირვებულივარ ერთ რამეს, თამაშში ან თუნდაც რაიმე სხვა ხელოვნების სახეობაში, ნამდვილად ბევრის მთქმელი რო გახდეს შედეგი, რამდენიმე ხელოვანის ხელში უნდა გაიაროს, ყველამ საკუთარი ასპექტი გაინაწილოს და თავისი ნიჭი მოახმაროს, მგონი ესეც დაახლოებით ეგ ვარიანტია.
ეგ ამინდის მოდი, ამინდის კი არა მთელ ატმოსფეროს ცვლის თავის ტექსტურებიან, ფერებიან ყველაფრიანად
Users browsing this forum: No registered users and 171 guests