Company of Heroes 2
რა შეიძლება ითქვას Company of Heroes-ის პირველ ნაწილზე? პირადათ მე, მოცემულ სერიას როგორც სათავგადასავლო თამაშს ისე უყურებ და ვთვლი, რომ ერთერთი საუკეთესოა თავის ჟანრში. საერთოდ RTS ბოლო დროს სერიოზულადააქ პოზიციები დათმობილი და მისი თანამედროვე ბაზარზე გადარჩენის ერთადერთი საშუალება მსგავსი ტიპის და დონის სტრატეგიები მგონია, სტრატეგია რომელშიც მოთამაშე უშუალოდ თითონ მონაწილეობს ექშენ სცენებში (ძირითადად გეიმფლეი მექანიკის თავისებურებების გამო). ხოდა რატო დავიწყე ეხა ამაზე ლაპარაკი, რამდენიმე დღის წინ, ცნობილი გახდა, რომ Relic Entertainment სტუდია ზუსტად ამ ვაშკაცის სიკველით არის დაკავებული.
Company of Heroes 2 მოქმედების პერიოდი და ადგილი - 1941-1945 წლების მეორე მსოფლიო ომის დასავლეთის ფრონტი. თქვენ იბრძვით საბჭოთა კავშირის მხარეს, გერმანულ-ფაშისტური დამპყრობლის წინააღმდეგ. თუ გახსოვთ, პირველი ნაწილი ნორმანდიაში ჩამოსხმით იწყება, რომელიც რეალურად მეორე მსოფლიო ომის უდიდეს შეტაკებებს შორის მხოლოდ 23 ადგილს იკავებს. ახალ სერიაში კი მოსკოვის, სტალნიგრადის, როსტოვის, კუსრსკის, სმოლენსკის და სხვა არა ნაკლებად მნიშვნელოვანი შეტაკებების ტრაგიკულ მოვლენებში მოგვიწევს მონაწილეობის მიღება. მისეიებს შორის სპეციალური, იმ პერიოდში გადაღებული ფოტო კადრები და ისტორიული ქრონიკა იქნება წარმოდგენილი.
გეიმფლეიზე და საერთო მექანიკაზე საუბარს, თამაშის ახალი ძრავის წარმოდგენით დავიწყებ და ვიტყვი, რომ Company of Heroes 2-რი Relic-ის სრულიად ახალ "ენჯინზე" სახელად Essence 3-ზე იქნება აგებული. მისი შესაძლებლობების ხაზგასასმელად, თოვლის და ცეცხლის რეალისტურობაზე გეტყვით ერთორ სიტყვას. თოვლი ამიერიდან თამაშის უშუალო გეიმფლი შემადგენელის სახით იქნება წარმოდგენილი - იგი ჩვეულებრივად დნება და იყრება სახლის სახურავებიდან, ხელს უშლის ტექნიკის და ქვეითი ჯარის გადაადგილებას, მაგრამ ამასთანავე შესანიშნავი საშუალებაა მათ შესანიღბვათაც. ცეცხლი, ისევე როგორც თოვლი, რეალისტურობის ახალ ეტაპზე იქნება აყვანილი. თუ "ცეცხლმფრქვევის" საშუალებით, ხის შენობას ცეცხლს მოუკიდებთ, ერთდროულად განადგურების მაგივრად, იგი ნელა და დინამიურად დაიწვება. კიდევ ერთ მნიშვნელოვან გეიმფლეი ინოვაციათ "True Sight" სისტემა ითვლება (რეალური ხედვა). Relic-ის მიერ შემუშავებული ამ ხერხის მეშვეობით თქვენ საკმაოდ გაგიჭირდებათ, შენობას ამოფარებული, ან რაიმე სხვა სახით შენიღბული მოწინააღმდეგის შემჩნევა, რაც პირველ რიგში თამაშის რეალისტურობაზე აისახება. სასიამოვნო დეტალად შეიძლება ჩაითვალოს ლოკაციებზე განლაგებული ობიექტების სრულიად განადგურების შესაძლებლობაც. ჩვენს დაქვემდებარებაში მყოფი ტექნიკის, ან ქვეითი ჯარის ახალ სახეობებზე ბევრი არაფერი თქმულა, მაგრამ ერთი საინტერესო დეტალი მაინც გახდა ცნობილი. საუბარია 227-დე ბრძანების შემსრულებელ ნკვდ-ს რაზმებზე, რომლებიც იბრძოდნენ და იხოცებოდნენ მხოლოდ ერთი დევიზით
"არცერთი ნაბიჯი უკან".
რა შეიძლება ითქვას Company of Heroes-ის პირველ ნაწილზე? პირადათ მე, მოცემულ სერიას როგორც სათავგადასავლო თამაშს ისე უყურებ და ვთვლი, რომ ერთერთი საუკეთესოა თავის ჟანრში. საერთოდ RTS ბოლო დროს სერიოზულადააქ პოზიციები დათმობილი და მისი თანამედროვე ბაზარზე გადარჩენის ერთადერთი საშუალება მსგავსი ტიპის და დონის სტრატეგიები მგონია, სტრატეგია რომელშიც მოთამაშე უშუალოდ თითონ მონაწილეობს ექშენ სცენებში (ძირითადად გეიმფლეი მექანიკის თავისებურებების გამო). ხოდა რატო დავიწყე ეხა ამაზე ლაპარაკი, რამდენიმე დღის წინ, ცნობილი გახდა, რომ Relic Entertainment სტუდია ზუსტად ამ ვაშკაცის სიკველით არის დაკავებული.
Company of Heroes 2 მოქმედების პერიოდი და ადგილი - 1941-1945 წლების მეორე მსოფლიო ომის დასავლეთის ფრონტი. თქვენ იბრძვით საბჭოთა კავშირის მხარეს, გერმანულ-ფაშისტური დამპყრობლის წინააღმდეგ. თუ გახსოვთ, პირველი ნაწილი ნორმანდიაში ჩამოსხმით იწყება, რომელიც რეალურად მეორე მსოფლიო ომის უდიდეს შეტაკებებს შორის მხოლოდ 23 ადგილს იკავებს. ახალ სერიაში კი მოსკოვის, სტალნიგრადის, როსტოვის, კუსრსკის, სმოლენსკის და სხვა არა ნაკლებად მნიშვნელოვანი შეტაკებების ტრაგიკულ მოვლენებში მოგვიწევს მონაწილეობის მიღება. მისეიებს შორის სპეციალური, იმ პერიოდში გადაღებული ფოტო კადრები და ისტორიული ქრონიკა იქნება წარმოდგენილი.
გეიმფლეიზე და საერთო მექანიკაზე საუბარს, თამაშის ახალი ძრავის წარმოდგენით დავიწყებ და ვიტყვი, რომ Company of Heroes 2-რი Relic-ის სრულიად ახალ "ენჯინზე" სახელად Essence 3-ზე იქნება აგებული. მისი შესაძლებლობების ხაზგასასმელად, თოვლის და ცეცხლის რეალისტურობაზე გეტყვით ერთორ სიტყვას. თოვლი ამიერიდან თამაშის უშუალო გეიმფლი შემადგენელის სახით იქნება წარმოდგენილი - იგი ჩვეულებრივად დნება და იყრება სახლის სახურავებიდან, ხელს უშლის ტექნიკის და ქვეითი ჯარის გადაადგილებას, მაგრამ ამასთანავე შესანიშნავი საშუალებაა მათ შესანიღბვათაც. ცეცხლი, ისევე როგორც თოვლი, რეალისტურობის ახალ ეტაპზე იქნება აყვანილი. თუ "ცეცხლმფრქვევის" საშუალებით, ხის შენობას ცეცხლს მოუკიდებთ, ერთდროულად განადგურების მაგივრად, იგი ნელა და დინამიურად დაიწვება. კიდევ ერთ მნიშვნელოვან გეიმფლეი ინოვაციათ "True Sight" სისტემა ითვლება (რეალური ხედვა). Relic-ის მიერ შემუშავებული ამ ხერხის მეშვეობით თქვენ საკმაოდ გაგიჭირდებათ, შენობას ამოფარებული, ან რაიმე სხვა სახით შენიღბული მოწინააღმდეგის შემჩნევა, რაც პირველ რიგში თამაშის რეალისტურობაზე აისახება. სასიამოვნო დეტალად შეიძლება ჩაითვალოს ლოკაციებზე განლაგებული ობიექტების სრულიად განადგურების შესაძლებლობაც. ჩვენს დაქვემდებარებაში მყოფი ტექნიკის, ან ქვეითი ჯარის ახალ სახეობებზე ბევრი არაფერი თქმულა, მაგრამ ერთი საინტერესო დეტალი მაინც გახდა ცნობილი. საუბარია 227-დე ბრძანების შემსრულებელ ნკვდ-ს რაზმებზე, რომლებიც იბრძოდნენ და იხოცებოდნენ მხოლოდ ერთი დევიზით
"არცერთი ნაბიჯი უკან".