The Elder Scrolls V: Skyrim, PC, X360, PS3

თამაშის < ანონსი < რელიზი < გამოცდილება < მიმოხილვა
Riddick
Posts: 11706

The Elder Scrolls V: Skyrim

Unread post#61 » 12 Sep 2011 22:42

ძაან მაგარია ტომი.
პირველად მშვილდოსანს რო კლავს რა მაგარია =) ტროა გამახსენდა, მხარში რო ჩაარტყავს ხმალს =)
ითემების დეტალურად ხილვა/დათვალიერება რო დაამატეს ძალიან ასწორებს. საერთოდ მენიუ ახალ lvl-ზეა აყვანილი (კარტა/სკილები/ნივთები იმენა "ჩაშენებულია" თამაშში).
სოფელში რო შედის მანდ შევამჩნიე რო ჩრდილები არაა ბოლომდე დამთავრებული, არცერთ ნივთს თავის ჩრდილი არააქ და რაღაც მკვახეს გავს, ეგ მომენტები.
ცხენით ჯირითი, RDR'ს მერე, ნაკლებათ დინამიურია და დახვეწა არ აწყენდა.
დრაკონთან დაკავშირებით, ოვაციები ზედა პოსტებშიც გამოვხატე (ფეხზე ადგომები/ტაში/შტვენა და ამბავი). ძალიან მაგარი იდეაა!
მეორე ბიოშოკის მერე, ეს ერთდროულად ორივე ხელის კომბატში გამოყენება, ძალიან კომფორტულად ჩანს. რამდენი ვარიაციია, მაგრად დახვეწავს/შეავსებს გეიმფლეის, პროსტა სპელს რო ესვრი და მოწინააღმდეგე რო არ რიაგირებს ეგეც გამოსასწორებელია და ალბათ გამოასწორებენ (არაბუნებრივათ ჩანს რაღაცნაირად).
მესამეში, რა ვირიშვილივით მივარდა მამონტს ტო)) მაგრად გამიტყდა, კაცი მიდიოდა წყნარათ "ფარასთან" ერთად და გადააწნა ჭიანჭველამ პოსოხი )))
ეპიკ დრაკონ ჩელენჯზე Dragon’s Dogma არ გაგახსენდათ არავის? (რუსთავიორის ზნაკს რო ებრძვიან)

User avatar
Tom Clancy
Posts: 2100

The Elder Scrolls V: Skyrim

Unread post#62 » 12 Sep 2011 23:16

ძაან მაგარია ტომი.
პირველად მშვილდოსანს რო კლავს რა მაგარია =) ტროა გამახსენდა, მხარში რო ჩაარტყავს ხმალს =)
ითემების დეტალურად ხილვა/დათვალიერება რო დაამატეს ძალიან ასწორებს. საერთოდ მენიუ ახალ lvl-ზეა აყვანილი (კარტა/სკილები/ნივთები იმენა "ჩაშენებულია" თამაშში).

^^
სოფელში რო შედის მანდ შევამჩნიე რო ჩრდილები არაა ბოლომდე დამთავრებული, არცერთ ნივთს თავის ჩრდილი არააქ და რაღაც მკვახეს გავს, ეგ მომენტები.

ნუ, რას ვიზამთ. ვიდეო 360-ის გეიმფლეიდან არის ამოღებული. PC-ზე ნამდვილად არ შეგვექმნება დისქომფორტი ამ მხრივ. თან ეს E3-ის დროინდელი დემოა, მას შემდეგ შეიცვლებოდა კიდევ ბევრი რამ.
სპელს რო ესვრი და მოწინააღმდეგე რო არ რიაგირებს ეგეც გამოსასწორებელია და ალბათ გამოასწორებენ (არაბუნებრივათ ჩანს რაღაცნაირად).

ალბათ Frost Spell-ზე ამბობ ხო? დასაწყისში, მშვილდოსანთან. მანდ კი (სადაც მოწინააღმდეგე იერიშზეა გადმოსული და ცვლილება მხოლოდ ვიზუალური ეფექტით შეინიშნება, მოძრაობის ანიმაცია არ იცვლება), თუმცა დანჯენში Draughr-ებთან უკეთ არის ყველაფერი. ცეცხლის სპელზე საკაიფოდ რეაგირებენ )
მესამეში, რა ვირიშვილივით მივარდა მამონტს ტო)) მაგრად გამიტყდა, კაცი მიდიოდა წყნარათ "ფარასთან" ერთად და გადააწნა ჭიანჭველამ პოსოხი

სლაიერას დრაკონის ატაცებული გოლიათი შეეცოდა xD
I won't miss.

Riddick
Posts: 11706

The Elder Scrolls V: Skyrim

Unread post#63 » 12 Sep 2011 23:33

არა კაკრას მაგ ცეცხლის სპელზე დავწერე. ანუ, მარტო ცეცხლი ეკიდებოდათ და მეტი არაფერი. ერთი ბოლოს, სარკოფაგიდან რო სკილეტი ამოფრინდება, იმაზე მომეწონა ცეცხლის სპელის ეფექტი, საკაიფოდ დაიფერფლა.

User avatar
Tom Clancy
Posts: 2100

The Elder Scrolls V: Skyrim

Unread post#64 » 16 Sep 2011 15:20

TGS-იდან დაილიკა ორი ვიდეო.

Part One
Part Two

მესამე პირის ხედვით მიდის თამაში (მაგრად არის გაუმჯობესებული)
I won't miss.

Riddick
Posts: 11706

The Elder Scrolls V: Skyrim

Unread post#65 » 16 Sep 2011 16:02

კი შედარება არაა, დიალოგების დროს ემჩნევა რო პირველი პირის თამაშია უბრალოდ.
ისე, მგლებს რო ნაჯახს ურტყავს და არანაირად რო არ რიაგირებენ, საეჭვოდ არ გეჩვენება? თუ იმდენად შეყვარებულიხარ რო ვერ ამჩნევ =) სამყაროც საკმაოდ უფერულის შთაბეჭდილებას ტოვებდა (შენ ბოლო ვიდეოებს ვგულისხმობ). დემოს დემოთ არ დატოვებენ ალბათ.

User avatar
Tom Clancy
Posts: 2100

The Elder Scrolls V: Skyrim

Unread post#66 » 16 Sep 2011 16:09

არა ყველაფერს ვამჩნევ )
არ ვარ ფანბოი ^^
დამიწერია კიდეც ფორუმებზე, რომ ასეთი შეტევის საპასუხო ანიმაციები საჭიროა.
სამყარო უფერულის შთაბეჭდილებას იმიტომ ტოვებს, რომ ძალიან დაბალი ხარისხის ვიდეოა. შეადარე ახლახან გამოსულ ოფიციალურ ვიდეოებს.
თან ეს ადგილებია ყველგან ნაჩვენები, თვითონ პეიზაჟები ძალიან მრავალფეროვანია და სამყაროც ძალიან ცოცხალი.
ხოო xbox-ის ჟურნალის ახალი ნომერიც გამოვიდა (ყდაზე სკაირიმ).
იმედია სკანები მალე აიტვირთება.
>>>
"Every play is different, and not every moment is filled with quests of gold and glory"
Combat is relentless, almost shocking."
"It actually feels like a living, breathing wilderness, much like that of Red Dead Redemption."
"A full world of possibilities."
Hands-On: Skyrim
- OXM-ის ჟურნალში დაბეჭდილი სქრინშოტები -

► Show Spoiler

- სიახლეები -
HUD იქნება optional, ანუ მოდების გარეშე შევძლებთ კომპასის გამორთვას (საჭიროების და სურვილის შემთხვევაში სიცოცხლის, მაგიის და გამძლეობის მაჩვენებლებსაც) - დაზუსტება: ამ ფუნქციის გამოყენებისას HUD ირთვება მთლიანად, შემადგენელ ნაწილებს ცალ-ცალკე ვერ გამოვრთავთ (მაგალითად კომპასის გაქრობა და health bar-ის დატოვება ან პირიქით არ მოხდება).
წიგნების ბიბლიოთეკაში შედის ”Make Your Own Adventure" ტიპის წიგნები.
ბოქსის კონტროლერზე - RB = Shout, LB = Sprint.
finishing moves არ კონტროლდება მოთამაშის მიერ.
დადასტურდა decapitation (თავის მოჭრა, ალბათ finishing move-ებისას).
კვესტების ნიშნულების (Quest Markers) ჩართვა/გამორთვა არ არის დაკავშირებული HUD option-ებთან.
ასევე დადასტურდა თითო რასისთვის რამდენიმე გამომხმავენებელი.
საუბრისას სუბ-ტიტრები is in.
თამაშში პერსონაჟის ფიზიკურ გარეგნობას ვერ შევცვლით CC-ში მუშაობის დასრულების შემდეგ.
ყვავილების მოკრეფვისას ვიზუალური ეფექტი მცენარეებზე - ყვავილი ადგილზე აღარ რჩება.
ალქიმიაზე მუშაობა შეგვეძლება მხოლოდ სპეციალურ ლაბორატორიებში.
მენიუში პერსონაჟი არ გამოჩნდება.
- EDGE Magazine 2011 issue (Skyrim Scans) -

► Show Spoiler

ბოლო სურათი (ბონუს სქრინშოტი) მხოლოდ გამოსახულებაა და ზედ ყველაფერი გასაგებია. ინფორმაციის მხრივ არაფერი ახალი.
მეორე სურათზე მოცემული სქრინშოტებიდან ვხედავთ ყინულის გოლემის ახალ, შთამბეჭდავ სქრინს, რომლის ფონზეც უცნაური, "ილუზიური" გამოსახულება (არ ვიცი რა დავარქვა - ჩრდილი, აჩრდილი, მოჩვენება? გაირკვევა სამომავლოდ). სურათის ქვეშ აღწერილია თამაშის ერთ-ერთი მომენტი, სადაც ორი მეზობელი ფრაციის მცველებს (guards) მცირე მასშტაბის ბრძოლა ჰქონდათ გაჩაღებული(!). სამი მოთამაშიდან, რომელთაც ერთდროულად დაიწყეს თამაში, არც-ერთს დანარჩენის მსგავსი გამოცდილება არ უნახავს (power of random events and individual play-style). ტექსტის შემდეგი მონაკვეთები, სადაც თეზისებთან ერთად მოყვანილია Matt Carofano-სა და Todd Howard-ის ციტატები, რომლებიც კიდევ ერთხელ უსვამს ხაზს თამაშის სამყაროს უნიკალურობას და არტისტების ნამუშევარს თითოეულ ლოკაციაში.
მესამე სურათი - OXM ჟურნალის სკანირებიდან აღებული ორკი მეომრის სქრინშოტის უკეთესი ხარისხი. სიახლის მხრივ არაფერი, ძველი პრევიუების ინტერვიუების გამეორება ფაქტიურად.
მეოთხე სურათი - კითხვა-პასუხი ტოდ ჰოვარდთან თამაშის წარმოების შესახებ 360-ის პლატფორმაზე და PC პოტენციალის შესახებ, ასევე კიდევ ერთხელ აღნიშვნა იმისა, თუ როგორი ცოცხალია სამყარო და როგორ ეფექტს ახდენს მოთამაშე მის ირგვლივ მომხდარ მოვლენებზე.
მეხუთე სურათზე მოცემულია ასევე OXM-ის ჟურნალის სქრინი უკეთესი ხარისხითა და ზომით - პერსონაჟი ახალი ტიპის მშვილდით, რომელსაც უმიზნებს შავ დათვს. ინფორმაცია - ცხოველების ტყავი გამოგვადგება კრაფტინგში. NPC-ებიმა, მათთან დადებითი ურთიერთობის ქონის შემთხვევაში, შესაძლოა გვათხოვონ მათი იარაღები. ჰოვარდის ციტატა - "perks are where power lies" ^^. სტატიის ავტორი წერს, რომ ვაითრანთან მყოფ მამონტებსა და გოლიათებს ებრძოდა ერთი კომპანიონების წევრი NPC. თუ კომპანიონები კვესტად ასეთ რამეს დამავალებენ, მთელ გილდიას ამოვწევტ.
მეექვსე სურათზე წერია ტალოსის ქანდაკების შესახებ (მაგი არგონიანის ქვემოთ), საიდანაც ვიგებთ, რომ მისი უძველესი სამლოცველო მდებარეობს Whiterun-ში. ასევე, თურმე თამაშში კიდევ ასეთ რვა სამლოცველოს შევხვდებით. ალბათ სკაირიმში ცხრა წმინდანის (Nine Divines) საკურთხევლები გააცოცხლეს. შესაბამისად, წესით უნდა იყოს Ysmir, Akatosh, Dibella, Zenithar, Mara, Stendarr, Kynareth, Julianos, და Arkay-ს shrine-ები.
სტატიის ბოლოს ავტორი წერს, რომ რამდენიმე საათი ასეთ სამყაროში არაფერს წარმოადგენს.
მისივე დასკვნა:
RPG of FOREVER
- საკოლექციო გამოცემის ახალი სურათი -
>>>
I won't miss.

Riddick
Posts: 11706

The Elder Scrolls V: Skyrim

Unread post#67 » 24 Sep 2011 12:43

Mini News
Bethesda'მ 23 სექტემბერს, ევროპის ტერიტორიაზე, საიუბილეო The Elder Scrolls 4: Oblivion-ის გამოცემა გამოუშვა. The Elder Scrolls 4: Oblivion 5th Anniversary Edition-ში შესულია Oblivion, დამატება Knights of the Nine და Shivering Isles, ასევე თამაშის შექმნის მატერიალებისგან შემდგარი კრებული და რუკა. 5th Anniversary Edition РС, PlayStation 3 და Xbox 360-ზე იქნება ხელმისაწვდომი.

User avatar
Tom Clancy
Posts: 2100

The Elder Scrolls V: Skyrim

Unread post#68 » 07 Oct 2011 00:40

წლევანდელ Euro Gamer Expo-ზე, ისევე, როგორც PAX 2011-ზე, ღონისძიების მონაწილეებს შეეძლოთ ეთამაშათ სკაირიმის დემო განსაზღვრულ დროში.
იუტუბზე გავრცელდა ივენტის ვიდეოები -
(ვიდეოებს ლინკებად დავწერ, ადრე თუ გვიან ყველა მათგანი წაიშლება და დატაგული ვიდეოები აღარ გამოჩნდება)
Euro Gamer Expo footage I
Euro Gamer Expo footage II
Euro Gamer Expo footage III
Euro Gamer Expo footage IV
პირველი ვიდეო - ქმნილებებში ცხენ-ირემი დადასტურდა.
მეორე ვიდეო - ტავერნა მაგრად გამოიყურება. დაცემის ანიმაცია ბეევრად უკეთესია.
მესამე ვიდეო - ისეთი არაფერი, წამიერი CC-ის გამოჩენა, რომელიც ადრე უკეთ გვაქვს ნანახი.
მეოთხე ვიდეო - მჭედლობა looks awesome.

კიდევ ერთი ვიდეო:
Riverwood
TGS და EuroGamerExpo-ს ვიდეოები ერთად
EuroGamer | TokyoGameShow
ცნობილი გახდა პერსკები და რასული ატრიბუტები

► Show Spoiler

© Sammuthegreat @ Official BGS Forums
- Original Thread -
ახლა უკვე შესაძლებელია გრეგ კეისის მორიგი ნაწარმოების პირველი 50 გვერდის წაკითხვა

>>>

@Bethblog
სერიას უბრუნდება ლეგენდარული პერსონაჟი - M'aiq the Liar
- Proof Here -
ახალი პრევიუ EuroGamerExpo-დან
- EE Impressions -
-----------------------------------
მეტი ინფორმაცია სკაირიმის გამხმოვანებლებთა ჯგუფზე
A star studded cast @Bethblog
Christopher Plummer - Arngeir.
Max Von Sydow - Esbern.
Joan Allen - Delphine.
Lynda Carter - Gormlaith Golden-Hilt.
როგორც ხედავთ, გამოვლინდა რამდენიმე ახალი, მნიშვნელოვანი პერსონაჟი.
Esbern-ის შესახებ აქამდეც ვიცოდით (ერთ-ერთი უკანასკნელი ბლეიდი, რომელსაც თამაშში მოთამაშის მრჩევლის როლი აქვს). Delpine - ასევე ერთ-ერთი უკანასკნელი ბლეიდი. ის მოთამაშის მსგავსად, ცდილობს გაარკვიოს დრაკონთა დაბრუნების საიდუმლოება. Gormlaith Golden-Hilt - ერთ-ერთი ნორდი გმირი, რომელთაც დრაკონები უხსოვარ დროში გადატყორცნეს. Arngeir არის Greybeard-თა უხუცესი, ყველაზე უფროსი ბერი. მათზე ვრცლად პირველ პოსტში წერია.
I won't miss.

Bulletstorm
Posts: 104

The Elder Scrolls V: Skyrim

Unread post#69 » 12 Oct 2011 21:18

ამ თამაშის არცერთი მისია არ უნდა გამაზო :) 300 საათი იქნება გეიმფლეი დავიჯერო? ე.ი ერთი 3 თვე უნდა ვითამაშო :D პრე ორდერს ვინ აპირებს? :drool: :shine:

User avatar
Tom Clancy
Posts: 2100

The Elder Scrolls V: Skyrim

Unread post#70 » 12 Oct 2011 22:58

300 საათი ეს ზოგადი მონაცემია, ბევრი 1000+ საათს გავატარებთ თამაშში.

მე ვაკეთებ პრე-ორდერს და hellwalker აქედან.
I won't miss.

Bulletstorm
Posts: 104

The Elder Scrolls V: Skyrim

Unread post#71 » 12 Oct 2011 23:00

ხო მეც ვაპირებ და 1000 საათზე მეტის თამაშს მეც ვაპირებ ისეთი თამაშია რო "შიგ ცხოვრებას შეძლებ"

User avatar
Tom Clancy
Posts: 2100

The Elder Scrolls V: Skyrim

Unread post#72 » 13 Oct 2011 00:00

ინფორმაცია
    მოთამაშე პასუხისმგებელია კომაპნიონების მიერ ჩადენილ დანაშაულებში.
    bribe, persuidation, intimidation-თან ერთად დიალოგის ერთ-ერთი ფუნქცია იქნება fight, რომლის გამოყენების შემდეგაც მოსაუბრესა და მთავარ გმირს შორის დაიწყება ორთაბრძოლა. გამარჯვების შემთხვევაში ჩვენ მივიღებთ საჭირო ინფორმაციას. ბრძოლისას იარაღის გამოყენება კრიმინალად ითვლება.
    Fast Travel-ის გამოყენებისას ცხენიც ავტომატურად 'მოგზაურობს'.
ასევე, leaked manual და ბოლოს გამოქვეყნებული ჟურნალის სქრინების უკეთესი scanned ვერსიები -

► Show Spoiler

განძის რუკები დადასტურდა!
Treasure Maps
კაკრას ახლახან ვწერდი RDR-ს თემაში თუ რამდენად მუღამიანი რამეა ^^
ასევე, მალე ახალი მედია (იქნება ეს ვიდეო თუ სქრინშოტები)
More media coming soon
+ სისტემური მოთხოვნილებები PC-სთვის შემდეგ კვირას
"PC specs should be coming next week."
© Pete Hines @Twitter.
I won't miss.

Bulletstorm
Posts: 104

The Elder Scrolls V: Skyrim

Unread post#73 » 15 Oct 2011 20:52

ვაა კაია, იმედია დაბალი მონაცემები დასჭირდება

User avatar
Tom Clancy
Posts: 2100

The Elder Scrolls V: Skyrim

Unread post#74 » 17 Oct 2011 19:16

წამოვიდა სქრინების და პრევიუების ახალი ტალღა

► Show Spoiler

HANDS-ON PREVIEWS:
http://www.guardian.co.uk/technology/games...w?newsfeed=true
http://www.vg247.com/2011/10/17/dragonborn...on-with-skyrim/
http://www.videogamer.com/xbox360/the_elde...eview-3214.html
http://www.rockpapershotgun.com/2011/10/17...bad-vegetarian/
http://www.wired.com/gamelife/2011/10/skyr...mp;viewall=true
http://www.computerandvideogames.com/32274...s-wanting-more/
http://pc.ign.com/articles/120/1200474p1.html
http://www.mcvuk.com/retail-biz/recommende...v-skyrim/086579
http://www.nypost.com/p/blogs/gamereport/h...xIfaYFkORQjQqPN
http://www.eurogamer.net/articles/2011-10-...-skyrim-preview
NEWS:
http://www.mcvuk.com/retail-biz/recommende...v-skyrim/086579
http://www.ripten.com/2011/10/17/new-skyri...urora-borealis/
სქრინშოტების ანალიზი:
Draugr Lord
შესანიშნავი განათება, რომელიც ეფექტს ახდენს აღწურვილობასა და იარაღზეც.
მის უკან ჩანს მის რამდენიმე თანამებრძოლი Draugr-იც.
საბრძოლო ნაჯახი არის ან Glass ან Ebony მატერიალის.
Draugr-ის აღწურვილობა წააგავს Daedra Armor-ს.
მოთამაშის მარცხენა ხელზე შეატყობთ ხელთათმანს, რომელიც სავარაუდოდ რომელიმე რეპტილიის ტყავისგან არის დამზადებული (ხვლიკი, დრაკონი?)
Draugr-ის 'ნაიარევი' იგივე ფორმისა და შესახედაობისაა, როგორიც ისინი მამონტისა და გოლიათის კანზე.
Stealth Kill
Dunmer > Orc ^^
ორ ხელიანი იარაღით assassination animation.
გარემოში სანახავი არაფერია, თუმცა ის მაინც მეჩვენება ციხედ. ამაზე მიანიშნებს ორკის ჩაცმულობაც. არ არის გამორიცხული სქრინი რომელიმე ქალაქის საპყრობილეში იყოს გადაღებული.
Guard
გარემოს მიხედვით, შეიძლება ქალაქ Riften-ის შესასვლელი იყოს.
საინტერესო არქიტექტურის ხიდი და fall forest-ის ერთ-ერთი ლოკაცია.
ხიდის უკან ძალიან ცუდად მოჩანს ხმლის სავარჯიშო რომ არ ვიცი რა ჰქვია ის, ამიტომ, დიდი ალბათობაა იმისა, რომ მცველის უკან სამხედრო საგუშაგო იყოს. Fuck yeah ამაყი ვარ რომ მივხვდი.
Solitude view
ძალიან ატმოსფერული სურათი <3
არც კი ვიცი ნისლი უკეთესად როგორ უნდა დაეხატათ.
ნისლში გახვეული, მთაზე გაშენებული ქალაქი.
Magical Stone
სურათიდან ვიგებთ, რომ მაგიური ქვები შეიძლება ცალკეულადაც შეგხვდეც და ჯგუფურადაც (E3 demo).
ქვემოთ, იისფერი მცენარე Nightshade და Morning Glory-ს წააგავს.
Northen Coast
By the Nine Divines!
აქამდე ინტერესი არსებობდა იმისა, შედიოდა თუ არა პატარ-პატარა კუნძულები უშუალოდ რუკაზე და არა მის საზღვარს მიღმა. ახლა კი ვიცით, რომ ეს ასეა. გაფლანგული ყინულები და გასაოცარი aurora borealis.
I won't miss.

Bulletstorm
Posts: 104

The Elder Scrolls V: Skyrim

Unread post#75 » 17 Oct 2011 21:37

10/10 შედეგი სახეზეა, ამდენი ხანი ლოდინი ღირდა

User avatar
Tom Clancy
Posts: 2100

The Elder Scrolls V: Skyrim

Unread post#76 » 17 Oct 2011 21:40

ვიზუალის მხრივ თუ ამბობ, ჯერ PC ვერსია არ გვაქვს ნანახი >>>
I won't miss.

BoromiR
Posts: 638

The Elder Scrolls V: Skyrim

Unread post#77 » 17 Oct 2011 21:48

აი ესეთი თამაშის კონსოლზე თამაში პროსტა არ მესმის გულახდილად ვამბობ, მაქვს Oblivion'ი მაქსიმალურ გრაფიკაზე + fan made graphic enhancement-ებით ნათამაშები და მაქვს ობლივიონი პს3-ზე. აი გრაფიკა როგორია იცით.... აი ... მარიო 1 და კრიზისი რომ შეადაროთ აი მასეთი განსხვავებაა. გეიმფლეი-ზე ხომ არ ვამბობ, რაც მე მაგაზე დავიტანჯეეეე. აი ამდენი წელიწადი გავიდა და ეხაც არ მესმის როგორ თამაშობს ხალხი მაგნაერი sophisticated რპგ-ს ჯოისტიკზე. კლავიატურაზე არ მყოფნის კნოპკები და ჯოისტიკზე ხო ვაბშე კალამბური იყო. და ეხლა რამდენი წელიწადი გავიდა უკვე ობლივიონის გამოსვლიდან - 6 - ხო? ხოდა ეგ მაშინ იყო მასეთი კონტრასტი და ეხა წარმოიდგინეთ რომ PC თექნოლოგიები და შესაძლებლობები უფრო წინ იწევს და ps3 იგივე ჯართად რჩება რაც იყო და ეხლა რა განსხვავება იქნება სკაირიმისგან პცზე და სკაირიმისგან პს3ზე ან xbox-ze უბრალოთ წარმოიდგინეთ..
შორს წასვლა არაა საჭირო. ( ნუ, 2-3 წელიწადი არც ისე შორეული წარსულია )
Dragon Age origins-ზე მაქვს დახარჯული საშუალოდ 300+ საათი, ადდონებით და მოდებით ყველაფრით ოტ ბ დო. და მაქვს პს3-ზე DAO Ultimate Edition - ჩავრთე პროსტა მე მაინტერესებდა ( ისე ჩემი ძმა თამაშობს პს3ზე ) და აი როგორი მარიო იყო იცით? აი .... სანამ ინვენტორის ერთი განყოფილებიდან მეორე განყოფილებაში გადავედი 3 სიგარეტი მოვწიე....
იტოგშე სკაირიმი დხ11-ზე და რამე დერზკი გრაფიქული მოდით იქნება რაღაც სკაზკა, თან დიდი ეკრანზე. რამე 24' ან მეტი.
მე ჩემ ჯართზე არც ჩავწერ. ნამუსი არ მეყოფა.
9600გტ 512მბ
3.0კ ინტელ
2გბ დდრ2

User avatar
Tom Clancy
Posts: 2100

The Elder Scrolls V: Skyrim

Unread post#78 » 17 Oct 2011 21:54

პლატფორმებს შორის ობლივიონის vanilla ვერსიებში არ იყო კატასტროფული სხვაობა. სკაირიმშიც ასე იქნება ალბათ. მოდებზე არ მაქვს ლაპარაკი, იმენა ორიგინალ ვერსიაზე ვამბობ.
კონტროლებიც არ არის მაინც და მაინც ცუდი. OB კონსოლზეც მაქვს დახურული და PC-ზეც. არც სკაირიმის იქნება.
originally created for console then ported to pc, sadly.
რაც არ უნდა იყოს მოდები breathtaking ვიზუალს დადებენ.
Role-Playing Gaming Platform = PC.
I won't miss.

Bulletstorm
Posts: 104

The Elder Scrolls V: Skyrim

Unread post#79 » 17 Oct 2011 22:22

ვიზუალი პისიზე უკეთესი იქნება კიდე : D

► Show Spoiler

User avatar
Tom Clancy
Posts: 2100

The Elder Scrolls V: Skyrim

Unread post#80 » 19 Oct 2011 18:15

სკაირიმი ხვალ GTTV-ზე
GT.TV Episode 503 Promo
როგორც ამბობენ, აქამდე უნახავი 6 წუთიან gameplay footage-ს აჩვენებენ.
+ ახალი შაუტების რივიალი.
Skyrim Statue Unboxing
>>>
დაპირებული ვიდეო GTTV-დან:
Episode 503 w/ Todd Howard
ანალიზი მოგვიანებით

>>>

► Show Spoiler

ახლახან შევედი elderscrolls.com-ზე და ეს სურათები დამხვდა
>>> >>>
განაგრძობენ mysterious სურათების გამოქვეყნებას. ჯერ არ ვიცი რა არის, მაგრამ ვფიქრობ სცენა ოყოს live რეკლამის რგოლიდან.
I won't miss.

Return to “Products”



Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 253 guests