Oddworld: Abe's Oddysee - New 'n' Tasty, PC, Xone, X360, PS4, PS3, IOS, Vita, WiiU

| თამაშები ჟანრების მიხედვით |
Survival Horror , Immersive Sim , Side Scroller , Quest , Logic , Puzzle , I-Movie , Point n Click ...
Riddick
Posts: 8469
Contact:

Oddworld: Abe's Oddysee - New 'n' Tasty

Unread post#1 » 29 Aug 2018 15:58

2014 წლის 22 ივლისს PS4 გამოვიდა Oddworld: Abe's Oddysee რიმეიქი სახელად Oddworld: Abe's Oddysee - New 'n' Tasty. თამაში შემდგომში კიდევ 7 სათამაშო პლადფორმაზე დაპორტირდა - PC, Xone, X360, PS3, IOS, Vita, WiiU. დეველოპერი Just Add Water.

>>>
ესეთი, ნოლიდან აწყობილი კლასიკის გამოშვება ყოველთვის მისწორდება, მარა ორიგინალ Oddworld ისეთი მაგარი სტილი და ატმოსფეროაქ, რო 3D-ში წარმატებულად გადატანის არ მჯეროდა და მეგონა რო დაკარგავდა მუღამს.

საბოლოოთ ორმაგად შევცდი. ვიზუალით და ატმოსფეროთი თამაში ძალიან კარგი გამოვიდა, მომენტებში ბევრად უკეთესი ვიდრე ორიგინალი, უბრალოდ პრობლემა სხვა მომენტებს შეეხო. თამაშს სერიოზულად აკლია პოლიში. არვიცი რისი ბრალია, 8 სათამაშო პლადფორმაზეა გამოსული და წესით პირიქით უნდა იყოს, მარა ფაქტია რო რამდენი მომენტი არაა სათანადოდ გააზრებული.

მთავარი რაც უნდა იცოდე სანამ თამაშს დაიწყებ, არი Quick Save-ის არსებობს შესახებ, ფუნქცია რომელიც ორიგინალში არ იყო ! ანუ თამაშში არი ჩექფოინთებიც და Quick Save-იც, რომელიც შეგილია ყველა ნაბიჯის მერე აკეთო. მე კიდე დაახლოებით 25 მოქმედებიან პლადფორმას გავდიოდი თავიდან დაწყებით, რის გამოც წავშალე ვაფშე (და უკვე მერე, ვიდეოს ყურებისას გავიგე ეს ყველაფერი))

როცა Quick Save არსებობის შესახებ არ იცი და თამაში ძველი მოწყობის გგონია, იყენებ მარტო ჩექფოინთებს, რომლებიც ისეა განაწილებული რო Point of No Return მომენტებს ქმნის, ანუ შეილება გახვიდე და ისეთ მომენტში დაასეივოს რო შეუძლებელი გახდეს პროგრესი და მოგიწიოს მთლიანი ეპიზოდის თავიდან დაწყება. სამი სუ ბოლომდე მიყვანილი ეპიზოდი ჩამივარდა საკაიფოდ.

მარა მთავარი ტკივილი მაინც, უშუალოდ ფაზლების მოწყობაა. სადღაც 95% ყველაფერი ისე მუშაობს როგორც გესმის და თამაში არი ძალიან სწრაფი, დინამიური, მაგარი ჩამთრევი. ესე პაზლ/პლადფორმერისგან როდის ვიკაიფე არც მახსოვს ბოლოს. თან ძაან ბევრი და საინტერესო მექანიკააქ თამაშს, რაც მოწყენის საშუალებას არ გაძლევს.

მარა სამწუხაროდ ჩითავს რამდენიმე ისეთი ადგილი, სადაც პროსტა ვერ მიხვდები რა უნდა ქანა. და ვერ მივხდები არა იმიტო რო შენი ბრალია, იმიტო რო პროსტა გაუგებრად არი აწყობილი კონკრეტული სცენა და youtube-ზე რო ნახავ პროსტა გიტყდება. შეილება ერთი NPC ისე იდგეს მეორესთან, რო 80% სროლის დროს კვდებოდეს ორივე და ერთის გადარჩენა იყოს საჭირო, ერთადერთი შანსია რო იდგე და ელოდო როდის გაგიმართლეს.

ყველა დაუმუშავებლობის გამო წამოსული "Rudeness" მიუხედავათ, მუღამი მაინც მეყო ბოლომდე მისასვლელათ, მარა არი ბოლო ეპიზოდმა, როგორც უკვე ვთქვი, დამაკიდებინა თამაში. გამოვედი, წავშალე და შევედი youtube-ზე.

და ვნახე ტიპი რომელმაც, ფაქტია რო არ იცის, არც დამალული გასასვლელის შესახებ (რომელიც მაგრად ამარტივებს გზას) და არც Quick Save-ის გამოყენება არ დაუმუღამებია. ანუ ტიპს მიკრო მოძრაობამდეაქ დაზეპირებული ყველაფერი, რამდენიმე საათი მინიმუმ მიაკლა და ამის ჩაწერის დროს უეჭველი ლოცულობს. ანუ არ დაგავიწყდეთ, ეს ყველაფერი უნდა გააკეთო ერთი შეცდომის გარეშე 2:30 ში.

და ამის მერე გავაძრე უკვე ჩვეულებრივი ადამიანი რომელიც შემთხვევით აძრობს დამალულ გასასვლელს და მერე ქვიქსეივით იწყებს თამაშს და მე კიდე ბაზარი არაა გავატარე, მარა აი ზედას რო ეგ ენახა უეჭველი დაადგებოდა Just Add Water დისლოკაციის ადგილს.

ერთი სიტყვით თამაშმა 75% რაც მასიამოვნა 25% სუ "სახე მარტყმევინა" მაგიდაზე. ამიტო თუ ითამაშებთ და თამაში ნამდვილად ღირს, ჯობია რო იცოდეთ ეს ყველაფერი რაც დავწერე და სიამოვნებასაც ბევრად მეტს მიიღებთ.

რამდენიმე სქრინი: https://i.imgur.com/gI4Li1B.jpg / https://i.imgur.com/F5L75lu.jpg / https://i.imgur.com/szwF5mp.jpg

პ.ს. და ბოლოს - სტუდიის მომდევნო პროექტი დაანონსებულია 2019 წლისთვის - Oddworld: Soulstorm.
- https://coub.com/view/1dafyg

User avatar
SLaYeR
Posts: 4246
Contact:

Re: Oddworld: Abe's Oddysee - New 'n' Tasty

Unread post#2 » 29 Aug 2018 16:25

მე ძალიან მომეწონა ეს. Quicksave-ზე ან თავიდან წერია ან სეთინგებში ვნახე არ მახსოვს, მარა ძალიან გამიადვილა მაგან, ყველა მუდაკონი გავიწოვე. ბაზას რო გაცდები მერე უბრალოდ უნდა ნახო რამდენია ლოკაციაში რო არ გამოგრჩეს და გადასათამაშებელი არ გაგიხდეს, დანარჩენი უკვე ექსპლორაციით კაიფია. ფაზლებზე ეგ ბოლო ადგილი ვერ გავიგე ვერც მე, ნუ ერთადერთი ეგ იყო რაც ნიტოდ დამამახსოვრდა და ერთი მუდაკონია კიდე გასაყვანი მსგავს სიტუაციაში, შემთხვევით თუ არ გადაგორდი შეიძლება ვერ მიხვდე რო შედის გზა (რო ბრუნდები ბაზაში და ლიფტით რო ადიხარ მარცხნივ). დანარჩენი მარწყვის ტორტივით გადავსანსლე :D
ერთი რაც დამაკლდა სუბიექტურ პონტში ისაა რო ორიგინალი ბევრად ბნელი და რეალისტური იყო, მისტიურობაც მეტი ჰქონდა და გეგონა survival ტრილერს უყურებდი ამ რაღაც ამოუცნობ და მტრულად განწყობილ სამყაროში. ჯუნგლები ცალკე თავგადასავალივით იყო, პარამონია და სკრაბინია დაძაბული ჰორორივვით. ამას ეგ მომენტი არ აქვს და ბევრად მსუბუქია ატმოსფეროშიც და შეგრძნებებშიც გრაფიკიდან გამომდინარე, იმის მიუხედავად რო ძალიან მიახლოებულია ორიგინალის მუღამებთან და ბოლომდე გულით ნაცადი. სქრინებიც რო შევადაროთ დაჟე, ორიგინალში ეს განათების ეფექტი ბევრად დამუშავებულია ბექგრაუნდებზე და ატმოსფეროსთვის მუშაობს სპეციალურად, აქ მხოლოდ ცოცხალი ფერებით წყვეტენ მაგას. ამის მიუხედავად ახალი თაობისთვის მშვენიერი რამეა, ისედაც მიუჩვევლები არიან ფაზლებს და მითუმეტეს კლასიკის გაცოცხლება ასე მორგებული თანამედროვეობაზე იშვიათად გამოდის ხოლმე. თან სინემატიკური მუღამის ნაცვლად უფრო ანიმაციური მულტფილმის მუღამშია და კარს უღებს ყველა დაინტერესებულ მოთამაშეს.
მივიდეთ, გავესაუბროთ

სადაც არ უნდა გათხარო, ყველგან შეგიძლია გათხარო

Riddick
Posts: 8469
Contact:

Re: Oddworld: Abe's Oddysee - New 'n' Tasty

Unread post#3 » 29 Aug 2018 16:49

ვიზუალი კი. იმას 90 ნების დისნეის მულთფილმების სტილიაქ რაღაც, ბნელიც არი და თან მხიარულობაც გამოსდის. მარა ბოლოს რო ვითამაშე უკვე ძაან მოძველებული იყო. პიქსელების სიდიდის გამო რო სოლუშენს რო ვერ ხედავ ეკრანზე და ეგეთი ვეშები ))

ამაში რაც გამიჭირდა იყო სამი მომენტი. ერთი, გუარდში ჩავსახლდი, რიჩაგი გავწიე, მთელი სართული გავწმინდე, აბეში დავბრუნდი, ნახევარი სართული გავიარე და უცებ გამეძრო ამ რიჩაგის მეორე მხარეს აჩქარებული ტისკი, რომელშიც ვერ ვასწრებდი გავლას. არადა ისეა გაკეთებული რო ეგრე არ უნდა მოხდეს, გაწევ რიჩაგს და საითაც მიდიხარ ის ტისკი ნელდება. მაგრად ვიწვალე, შორს იყო ჩექფოინთიდან თან ))) მეორე იყო გუარდი და მუდოკენი დგანან ერთად, მუდოკენი წინ უდგას ცოტა, უნდა დაუყვირო დაიხაროს და ესროლო გუარდს, მარა 80% ეს მუდოკენიც კვდება, მაგანაც ტვინი მოტ*ნა. კიდე ჩექფოინთებმა დამტანჯა, ისე დროს ასეივებდა რო იქიდან ვერ გავდიოდი ვერსად და ვჩალიჩობდი. და ნუ ეს ბოლოს ერთი ცდით მთლიანად ამის, გრძელი გზით გასვლა იმენა მარაზმია )) და რო ხვდები რეალურად ქვიქსეივის და მერე იმ მოჭრის გზას ნახულობ ვაფშე დაიგრუზები თუ ისეხარ გასული )) კიდეკაი დავიკიდე და ისე ვნახე ))

არადა ამ მომენტების გარდა იმენა სპიდრანივით ვიყავი, რაღაც დინამიკააქ მაგარი საკაიფო თამაშს და მექანიკას რო ხვდები ძაან კაი ექშენივით მიდის ყველაფერი. ძაან მაგარი რამეა იტოგში, ვისაც არ გინახიათ გირჩევთ.
- https://coub.com/view/1dafyg

User avatar
SLaYeR
Posts: 4246
Contact:

Re: Oddworld: Abe's Oddysee - New 'n' Tasty

Unread post#4 » 29 Aug 2018 17:17

PC-ზე ბანძადაა ეგ ბექგრაუნდები, დაპიქსელებულია რეზოლუციაზე და ეგრევე იდღაბნება გარემო. მარა ეხლა PS1-ზე რო ჩართო და ძველ ტელევიზორზე ისევ ისეთი სიგიჟეა :D დაჟე ემულატორზეც არ მომწონს მე მასეთი დარენდერებული ბექგრაუნდიანი თამაშები, რეზოლუციის გაზრდაზე ფუჭდება, 240-ებია და უკეთეს შემთხვევაში 480 ები და რატომღაც 1080-ზე არ გაიდღაბნოს :D მგონი მანდ კიდე ის ფაქტორია გადამწყვეტი რო სინემატიკური პლატფორმერის ჟანრი როა, ყველა ეგეთ თამაშებში შერწყმული იყო ამ ორ განზომილებაში პერსონაჟი და გარემო (იგივე Another World ან Heart of Darkness), ერთიანი ფილმივით მიდიოდა, ხოდა 3D-ზე გინდა არ გინდა უკვე მოცულობაში ხედავ და ეგრევე ანსხვავებ რო უკანა ფონი უბრალოდ ფონია და მოცილებულია სამოქმედო არეალისგან, ნაკლებად საინტერესოა დაკვირვება თუ რა ხდება უკან. აი ჯუნგლები მაგალითად ორიგინალში გეგონება ტყეში ჩაფლული ლაბირინთია და ბოლომდე შიგნით ხარ, ძალიან რეალისტური აღქმა მოაქვს, თან თითო-თითოდ იყო ეს სცენები და სათითაოდ ექცეოდა ყურადღება მხატვრულობის მხრივ, ამის ერთიან 3D-ში გადატანა კიდე რაღაც სასწაულ შრომას მოითხოვს დ აკიდე მაგრა მოახერხეს ეგ საქმე.

მაგ რიჩაგზე როგორც მახსოვს ერთი შანსი გაქვს რო გამოიყენო ის სლიგი და მერე მორჩა აღარ გჭირდება. თან მგონი უნდა გამოიტყუო ჯერ. მე მახსოვს მანდ ძაღლისმაგვარები არიან მგონი და მაგ რიჩაგით ვუჩალიჩებდი ამოვწყვიტე :D

მუდაკონზე თითქოს ორგან ამხსოვს მასე, ერთია რო მგონი ის ელვის მექანიზმი უნდ გაანეიტრალო და მერე ჩაუსახლდე და მეორეა დაუყვირო და ერტი პატარა სროლით კვდება სლიგი, მარა ზუსტად ვრ ვიხსენებ.

თან ნუ ყველა მუდაკონის გაყვანა არაა ზოგადად აუცილებელი თუ Completionist-ობაზე არ თამაშობ. თუ თამაშობ უკვე მაგარი შემზადებული უნდა იყო წინასწარი დაგეგმვებით, მაგაზეა ფაზლების უმეტესობა. დაუკვირვებლობის შემთხვევაში კვდებიან ჩვუელებრივად მუდაკონები. ორიგინალში მაგალითად ერთი დახურვის შემდეგ იგებდი რო დაკონტაქტება და შველა შეგეძლო, მასე იყო გათვლილი რო მეოე დაურვაზე გეჩალიჩა ყველას გაყვანა :D
მივიდეთ, გავესაუბროთ

სადაც არ უნდა გათხარო, ყველგან შეგიძლია გათხარო

Riddick
Posts: 8469
Contact:

Re: Oddworld: Abe's Oddysee - New 'n' Tasty

Unread post#5 » 29 Aug 2018 21:25

საერთოდ ჯენესისის და PS1 საკულტო პლადფორმერების მუღამი მაგრად გაქ მეც გამოყოლილი ჩემ პონტში და მინდა რო ცალკე თემა გავაძრო მაგაზე. კაი ფორმატიმაქ მოფიქრებული.

ეგ ტელევიზორის სიგლუვის ეფექტი ცალკე მაგია იყო მაშინ და ეგეთ დეტალებსააქ ბოლოს მნიშვნელობა. თუნდაც კარტრიჯების მოხმარების ესთეტიური სი*ესლე ეხაც ძაან დიდი ემოციაა რო ვიხსენებ.

ხო და ძაან შორს რო არ წავიდე, კი, ის ეფექტი ამას ვერ ექნება ბევრი ფაქტორის გამო. ის იმენა სხვა რეალობის ნაყოფი იყო, დაჟე რო მოგინდეს ეხა შეილება არ გამოვიდეს მსგავსი თამაშის გამეორება.

ყველაზე იდეალური იასნა იქნებოდა იგივე ტექნოლოგიებით HD ვარიანტების გაკეთება, მარა ნუ ეგეთი რამე არც მინახია და ვერც წარმომიდგენია :) ვერ ვერკვევი ეგრე აშკარად.

ხო და იმას ვამბობდი, რო 3D კვალობაზე ნამდვილად კარგია. მე ვაფშე Trine 2 შემაყვარა 3D პლადფორმერები. არადა თავიდან კაკრას Trine 2 რო უყურებდი გული მერეოდა. მანდ მუშაობს სურათების მომენტი, სქრინშოტზე არ აღიქმება, მარა უშუალოდ თამაშში ძაან მაგარია ყველაფერი. ეს ნამდვილად არაა Trine 2 დონის ნამუშევარი, მარა აქაც რაღაც მსგავსი განცდა მქონდა.

იტოგში გამოსატოვებელი ნამდვილად არაა :flower:
- https://coub.com/view/1dafyg

Return to “Adventure & Logic”



Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 7 guests