Stasis, PC

თამაშის < ანონსი < რელიზი < გამოცდილება < მიმოხილვა
Riddick
Posts: 11701

Stasis

Unread post#1 » 14 Jun 2012 19:23

ძველი სკოლის თამაშების თანამედროვე ინტერპრეტაცია თითქმის ყოველთვის საინტერესოთ გამოიყურება და STASIS ნამდვილად არაა გამონაკლისი. უმნიშვნელო ინფორმაციის მიუხედავათ, უკვე ცნობილი დეტალებითაც შეიძლება გარკვეული სურათის ჩამოყალიბება და შევეცდები სწორად გადმოვცე თამაშის სახე.

>>>

Stasis კლიფ ბირშოფის ხემძღვანელობის ქვეშ მყოფი, დამოუკიდებელი სტუდიის მიერ იქმნება. მთავარ გმირი, ჯონ მარაჩეკი მიტოვებული კვლევითი ლაბორატორიის კოსმიურ ხომალდზე მოდის გონს. მან არ იცის სად იმყოფება და რანაირად მოხვდა მოცემულ ხომალდზე, მაგრამ ახსოვს მისი ოჯახის შესახებ, რომელთა მოძებნაც მისი მთავარი მიზანი გახდება. ლაბორატორია სადაც ჯონი გონს მოდის, სავსეა იდუმალებით მოცული ადგილებით, მასზე სავარაუდოთ ბევრი საეჭვო დანიშნულების ცდები ტარდებოდა, რომელთა დანატოვარში გარკვევა არც ისე იოლი იქნება როგორც ერთი შეხედვით შეილება ჩანდეს.

Stasis იზომეტრიული სათავგადასავლო თამაშისთვის დამახასიათებელ სტილშია აგებული, სადაც მიზნის მისახწევად სხვადასხვა სახის პაზლების ამოხსნა და ფაქტების ანალიზია საჭირო.
დეტალური ინფორმაციის უქონლობის გამო, უფრო კონკრეტულად რაიმეს თქმისგან თავს შევიკავებ და თამაშის 5 წუთიან გეიმფლეი ვიდეოს შემოგთავაზებთ. იგი მართლა ატმოსფერული და იდუმალებით მოცული თამაშის შთაბეჭდილებას ტოვებს. ეს კი თიზერი, რომელმაც ეგრევე Dead Space გამახსენა. იმედია მასზე ბევრად საინტერესო გამოვა, რადგან ჟანრი ნამდვილად სეთინგის შესაბამისია არჩეული

User avatar
SLaYeR
Posts: 6138

Stasis

Unread post#2 » 14 Jun 2012 20:25

ყოველთვის მისწორდება პერსონაჟზე გაღვიძების შემდეგ მეხსიერების პრობლემა და სიუჟეტის ისე განვითარება, ვნახოთ რა გამოვა მარა ჩემთვის რაც მოცემულია უკვე ბევრს ამბობს.
იმედია sci fi ატმოსფერული ჰორორის ელემენტები იქნება, მიმზიდველობას შემატებს სთორის.
საერთოდ გაყინულ კოსმოსში მიტოვებულო ხომალდი და ამოუცნობი მოვლენების განვითარება ჩემთვის ყველაზე სერიოზული მომენტია sci fi-ში და ასეთი სეთინგი ბევრად მირჩევნია უცხოპლანეტელებით დასახლებულ პლანეტებს და კოსმოსურ ბრძოლებს
From the shards of tattered dreams I rose, unwilling. Tossed upon tides of pain that flowed and ebbed and left me searingly awake and more revoltingly... alive.

Riddick
Posts: 11701

Stasis

Unread post#3 » 14 Jun 2012 23:08

მთავარია ძაან ძნელი ფაზლები არ იყოს რო ატმოსფერო არ დაიკიდო თამაშის დროს, დანარჩენი, ვიზუალურად ძალიან მომეწონა. მარტოობას და მისტიკას ვიდეოებიდანანაც კარგად გადმოცემს.

Riddick
Posts: 11701

Stasis

Unread post#4 » 24 Sep 2012 14:54

გამოჩნდა თამაშის ერთი ახალი სქრინშოტი (პერსონაჟი გადაღებულია დაცემინების დროს) და ინფორმაცია იმის შესახებ, რომ თამაშის მოქმედება არ განვითარდება მხოლოდ ლაბორატორიების ტერიტორიაზე: ლოკაციებს შორის არის როგორც უდაბური, ასევე ბალახით დაფარული და მთიანი ადგილები. მოცემულ ლოკაციებში, მთავარ გმირს, დღისა და ღამის პერიოდებში მოუწევს მოგზაურობა.

► Show Spoiler

Riddick
Posts: 11701

Stasis

Unread post#5 » 08 Dec 2013 05:30

მოაგროვა კიკსტარტერზე საკმარისი თანხა და დეველოპერმა მარკ მორგანი აიყვანა თამაშის კომპოზიტორად. 140 ათასის ფუნტის აგროვების შემთხვევაში თამაშს დაემატება ერთი თავი. გამოსვლა დაგეგმილია 2014. RUS

Riddick
Posts: 11701

Stasis

Unread post#6 » 10 Nov 2014 19:07

UPD - The Music Of STASIS - >>>

UPD - ახალი ტრეილერი >>>

Riddick
Posts: 11701

Stasis

Unread post#7 » 04 Sep 2015 02:55

გამოსვლის ინფო:
Release Date: Aug 31, 2015
Developer: THE BROTHERHOOD
Genre(s): Adventure & Logic
Metascore 81
User Score 9.2

User avatar
SLaYeR
Posts: 6138

Stasis

Unread post#8 » 12 Sep 2015 10:18

ცოტა ხანი ვითამაშე და ისეთი ნელი იყო ვერ გავუძელი, ათი წუთი ორი ოთახი გავლას მოვუნდი და დიდ ოთახში ერთი წუთი კუთხიდან კუთხემდე მიდიოდა. არ მაქვს ეხლა თავი და მერე მოვცხებ. მარკ მორგანია თან კომპოზიტორი Planescape-ის და საკმაოდ საინტერესოა სეთინგიც. შეფასებებიც კარგი აქვს.
From the shards of tattered dreams I rose, unwilling. Tossed upon tides of pain that flowed and ebbed and left me searingly awake and more revoltingly... alive.

Return to “Products”



Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 93 guests


cron