The Witness, PC

Survival Horror, Immersive Sim, Side Scroller, Quest, Logic, Puzzle, I-Movie, Point n Click...
User avatar
Riddick
Posts: 9264
Contact:

The Witness

Unread post#81 » 17 Oct 2013 17:05

ვაფშე რო არ გევასებოდეს პაზლები ისეთი სამყაროაქ ვერ შეიკავებ მაინც თავს

ახალი სქრინები: 1,2,3,4,5,6,7,8
https://www.youtube.com/watch?v=0KJ_Nm7FGl4

User avatar
Riddick
Posts: 9264
Contact:

The Witness

Unread post#82 » 18 Oct 2013 16:03

მართლა არასდროს არ მომდომებია ფაზლიანი თამაში, მარა იმდენად მეჯიქ ატმოსფერო მოდის რო მგონი შეყვარებულივარ - Jonathan Blow Explains A Puzzle
თან ხო წარმოგიდგენიათ რამდენი სახეობის და სიძნელის დონის მქონე თავსატეხი იქნება ))
საინტერესოა როგორია რევორდების სისტემა. ანუ რო ხსნის მოთამაშე ამ თავსატეხებს რა სახით აჯილდოვებს თამაში.
https://www.youtube.com/watch?v=0KJ_Nm7FGl4

User avatar
Tom Clancy
Posts: 1528
Contact:

The Witness

Unread post#83 » 18 Oct 2013 17:43

აღმოჩენის მომენტი, 'a joy of discovery', ყველა ხელოვნურ ჯილდოს წონის ჩემთვის.
I'm alaverdi to you, brother.

User avatar
Riddick
Posts: 9264
Contact:

The Witness

Unread post#84 » 18 Oct 2013 18:01

კი არც მე არ მითქვავს ეჩივმენთები ან გოლდი გაასწორებდათქო, პროსტა მაინტერესებს discovery-ში რა იგულისხმება. ანუ სიუჟეტი უნდა იყოს ისეთი რო მისი განვითარების ნახვა ითვლეობოდეს ჯილოთ. ერთი ლოკაციიდან მეორეში გადასასვლელის გახსნა, რაცარუნდა ლამაზი იყოს მაინც ვერ იქნება დამაკმაყოფილებელი.
https://www.youtube.com/watch?v=0KJ_Nm7FGl4

User avatar
Tom Clancy
Posts: 1528
Contact:

The Witness

Unread post#85 » 18 Oct 2013 19:09

თვითონ ამოხსნის პროცესმა უნდა დაიწყოს და დაასრულოს მთელი rewarding პროცესი, ამაშია ასეთი დიზაინის მთავარი ამოცანა. ლოკაციის გახსნა და სიუჟეტური ფრაგმენტების მოპოვება უკვე შემდგომი პროცესია.

ანუ აქ არ არის სიუჟეტი, რომელიც ფაზლებით არის შეზღუდული და დაბლოკილი (რომელიც, სხვათა შორის, გვხვდება არაერთ თამაშში), არამედ თვითონ თავიანთი არსით წარმოადგენენ მის ნაწილს. ისევ ბრეიდი თუ იქნება მაგალითად გამოსადეგი.

ჩუმი, სიტყვებს მოკლებული დიალოგი სამყაროსა და მოთამაშეს შორის ზუსტად ამ თავსატეხებით დგება და მე ვფიქრობ, სიუჟეტი ზუსტად მათ შემდეგ გაიშლება და არა პირიქით. ეს ცნება უფრო ნათელი და გასაგები გახდება მაშინ, როცა ყველა ვითამაშებთ თამაშს, რადგან ჯერ-ჯერობით საუკეთესო მაგალითის პირი უჩანს ამ ამბავში.
I'm alaverdi to you, brother.

User avatar
Mchedlo
Posts: 877
Contact:

The Witness

Unread post#86 » 20 Oct 2013 19:38

ეს პს4ზე გამოდი აშკარად მარტო ხო ? ჯერ ეტ ლისტ.

User avatar
Tom Clancy
Posts: 1528
Contact:

The Witness

Unread post#87 » 20 Oct 2013 20:50

სად იყო PS4 PC და iOS-ზე რომ გამოდიოდა (:
I'm alaverdi to you, brother.

User avatar
Riddick
Posts: 9264
Contact:

The Witness

Unread post#88 » 25 Dec 2013 17:52

კიდე გადააკეთა კუნძული ))
https://www.youtube.com/watch?v=0KJ_Nm7FGl4

User avatar
Tom Clancy
Posts: 1528
Contact:

The Witness

Unread post#89 » 26 Dec 2013 13:09

ბიჭო გადაკეთებულები არ არის ეს :D
progress-shot-ებია უბრალოდ
I'm alaverdi to you, brother.

GHOST
Posts: 1489
Contact:

The Witness

Unread post#90 » 26 Dec 2013 13:46

რა გენიალური მოგზაურობა გველის წინ, ტო, ხელები მეფხანება.

User avatar
Tom Clancy
Posts: 1528
Contact:

The Witness

Unread post#91 » 26 Dec 2013 22:28

თან ოკულუსის საფორთით, რაც გამოვცადე 2X hyped ვარ ამაზე ^^
I'm alaverdi to you, brother.

User avatar
Riddick
Posts: 9264
Contact:

The Witness

Unread post#92 » 15 May 2014 03:58

ახალი ვიდეო - >>>
სერიოზული ტვინის ვარჯიშები იქნება აშკარათ.
მარტო დასაწყისს ეხება და ბოლო ფაზლების წარმოდგენა რაღაც აღარ მომინდა ))

***
სქრინები, ამჯერად ანტიალიასინგით: 1 2 3 4 5 6

მიდი და არ დადო ეხა ეს.
https://www.youtube.com/watch?v=0KJ_Nm7FGl4

User avatar
Riddick
Posts: 9264
Contact:

The Witness

Unread post#93 » 08 Oct 2014 15:06

ბლოუს twitter-ში გავრცელებული ინფორმაციის მიხედვით თამაშის 669 თავსატეხი უკვე მზადაა.
და ესეც ახალი სურათი იმისი სადემონსტრაციოთ თუ რამდენად შეიცვალა თამაშის ლოკაცია - >>>
https://www.youtube.com/watch?v=0KJ_Nm7FGl4

GHOST
Posts: 1489
Contact:

Re: The Witness

Unread post#94 » 25 Jan 2016 16:49

6-7 წელი... და თამაში გამოდის, მაშინ როცა ვიდეო კარტა გამიფუჭდა. :დ

სგსგ, ჯონათან ბლოუ.

User avatar
hellwalker
Posts: 4734
Contact:

Re: The Witness

Unread post#95 » 26 Jan 2016 08:04

იდენი ხანი მოუნდა მასტი რომ მე ამასობაში ვაბშე შემეცვალა დამოკიდებულება ეგეთი თამაშის მიმართ და ვაბშე აღარ მაქ მუღამი თამაშის. თან რატომღაც იმედი მქონდა რომ უფრო Monkey Island ტიპის პაზლები იქნებოდა და ეს მექანიკური პაზლების მუღამი მომიკვდა ბოლომდე. როცა ვხედავ მაგათ მგონია ლაბორატორიული ვირთხა ან მაიმუნივით მექცევიან და პატერნების დამუღემების შესაძლებლობას იკვლევენ.
O Elbereth! Gilthoniel!
We still remember, we who dwell
In this far land beneath the trees,
Thy starlight on the Western Seas.

User avatar
Riddick
Posts: 9264
Contact:

Re: The Witness

Unread post#96 » 26 Jan 2016 14:53

ჩისტა ფაზლები არასდროს არ მყვარებია, არაბუნებრიობის შეგრძნებას მიჩენს, ტოესწ ხელოვნურობის, მარა ეს იმდენად ლამაზია, რო რაღაც მედიტაციური განათლებასავით იქნება ამ ფაზლების ესეთ გარემოში ამოხსნა )) მთავარია რო ძაან ძნელი არ იყოს, რო ატმოსფერო არ გააქროს, თორე დანარჩენი, სიუჟეტიც საინტერესო ექნება და ექსფლორაციაც საინტერესო იქნება ესეთ სილამაზეში. ანუ რაღაც თანამედროვე ხედვაა მისთის, სადაც შეურია სიარულის სიმულატორები, გახსნილი სამყარო და ფაზლები.
https://www.youtube.com/watch?v=0KJ_Nm7FGl4

User avatar
Tom Clancy
Posts: 1528
Contact:

Re: The Witness

Unread post#97 » 26 Jan 2016 15:38

წინა გვერდებს გადავხედე და ცრემლი მომადგა )))
იმდენი ხანია ველოდები რო კიპერასაც ვეღარ ვეკამათები
I'm alaverdi to you, brother.

GHOST
Posts: 1489
Contact:

Re: The Witness

Unread post#98 » 27 Jan 2016 00:28

გავუშვი ინტეგრირებულით. :დ

User avatar
SLaYeR
Posts: 4673
Contact:

Re: The Witness

Unread post#99 » 28 Jan 2016 08:52

სუფთა ატმოსფეროს და საინტერესოდ დაგეგმარებული ლეველ დიზაინის ხარჯზე მიდის თამაში, ამას დამატებული ძალიან ჭკვიანური Puzzle-ები. თუმცა თითონ ფაზლები ბევრია და აქედან უეტესობა ფაზლის პრინციპის ტუტორიალად თუ მოიაზრება რაც დამღლელია, მარა შედეგი ისეთი საინტერესოა ნამდვილად ღირს. განხორციელაბაა ძალიან კარგი და უმეტესი ფაზლი გარემო ფაქტორებით იხსნება (ჩრდილი, შუქი, ხმა, etc) სადაც მთავარი მიხვედრილობაა. საკმაოდ პრობლემატური იქნება დალტონიკებისთვის და სმენადაქვეითებულთათვის. მე პირადად თითოეული რთული ფაზლის ამოხსნისას ისე ვარ ბავშვობაში რო survival horror-ებში და point n click adventure-ებში კაი ხნის წვალების შემდეგ რამეს მივაგნებდი და შემდეგ ნაბჯებს ვგეგმავდი. თამაში საკმაოდ რთულია და ერთი პროცენტიდაც არ არის casual friendly, ისეთი შეგრძნება მაქ რამეს თუ ვხვდები სუფთა გამოცდილების ხარჯზე თორე შეიძლება უფრო მეტი რაღაც გამჭირვებოდა და დიდხანს გავჭედილიყავი, თუმცა არის რამდენიმე ასეთი ლოკაცია სადაც ჯერჯერობით აზრზე არ ვარ წინ როგორ წავიწიო.

Screens
From the shards of tattered dreams I rose, unwilling. Tossed upon tides of pain that flowed and ebbed and left me searingly awake and more revoltingly... alive.

User avatar
Riddick
Posts: 9264
Contact:

Re: The Witness

Unread post#100 » 28 Jan 2016 14:58

სერიოზული სქრინებია. ბარემ გამოსვლის ინფოსაც დავდებ და გადავიტან:
Release Date: Jan 26, 2016
Developer: Thekla, Inc
Genre(s): Adventure & Logic
Metascore 90
User Score 5.7

მარა საინტერესო ისაა, რომ თვითონ მომხმარებლების მიმოხილვები თითქმის შუაზეა გაყოფილი.
Positive: 33 out of 62
Negative: 27 out of 62
https://www.youtube.com/watch?v=0KJ_Nm7FGl4

Return to “Adventure - Logic”



Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 20 guests