Sekiro: Shadows Die Twice, ანონსის დეტალები

თამაშის < ანონსი < რელიზი < გამოცდილება < მიმოხილვა < სპეც
User avatar
SLaYeR
Posts: 6136

Sekiro: Shadows Die Twice

Unread post#1 » 11 Jun 2018 16:39

>>>

Developer: From Software
Publisher: Activision
Release Date: TBA 2019

From Software-ის ახალი თამაში ამჯერად ფეოდალური იაპონიით შთაგონებულ სამყაროში. თამაშის პირველი ტიზერი დეკემბერში გამოჩნდა, რამაც ბევრი ვარაუდი გააჩინა. ზოგი ფიქრობდა რომ Bloodborne 2 იქნებოდა (რაც ვარაუდს მოკლებული იყო), ზოგი უბრალოდ რაღაც ახალს ვარაუდობდა, ზოგი კი (მეც მათ შორის) ტენჩუს უჭერდა მხარს ან უკიდურეს შემთხვევაში მსგავს სამყაროში რაღაც ახალს, ამას ადასტურებდა ტიზერში ნაჩვენები ხელნაწერი და მიაზაკის ინტერვიუები რომ ერთი ახალი dark fantasy და ორი ძველი სერიის დაბრუნებას ედგა სათავეში. ასე თუ ისე მოლოდინი გამართლდა და შეიძლება ისაც ითქვას რომ Souls სერიების ლოგიკური გაგრძელება დაიდო, ეს კი რა თქმა უნდა სიუჟეტის იაპონიაში გადატანას ნიშნავდა. უნდა აღინოშნოს ისაც რომ ამ სვლის გაკეტებაში Team Ninja-მ დაასწრო From Software-ს და Souls სერიების ზეგავლენით შექმნილი ღირსეული თამაში Nioh Gამოუშვა.
თამაშის შემქმნელი კვლავაც Hidetaka Myiazaki-ია, რაც ნიშნავს რომ თამამად შეგვიძლია ბნელი და ღრმა თემატიკის მქონე პროდუქტს ველოდოთ. გეიმფლეიც Souls სერიების მსგავსია და დამატებულია ახალი მექანიკები. როგორც ჩანს საკმაო ადგილი დაეთმობა სტელსს და თოკის მექანიკას, რაც შესაძლოა Tenchu-ს ზეგავლენაც იყოს. სიუჟეტზე ცნობილი არაფერია გარდა ტრეილერში ნაჩვენები პერსონაჟებისა. Sekiro ცალხელა მგლად შეიძლება გადაითარგმნოს, რაც მე პირადად მგონია რომ ორი ცნობილი მანგის - Lone Wolf & Cub-ის და Berserk-ის შთაგონებით უნდა იყოს მიღებული. თამაშის გამოსვლა დაგეგმილია 2019 წელს Steam-ზე Playstation 4-ზე და Xbox One-ზე, ფაბლიშერი კი Activision-ია.

ტიზერი

E3 ტრეილერი

დეტალები თამაშის შესახებ:

  • თამაშის დეველოპმენტი 2015-ში დაიწყო Bloodborne-ის DLC-ს დეველოპმენტის დასრულების შემდეგ.
  • თამაშის დიზაინი აიგო სიტყვა Ninja-ზე. მოკლედ მთავარი მოტივატორი Tenchu სერიები იყო.
  • ჰქონდათ არჩევანი გაეკეთებინათ Tenchu-ს ახალი სერია, თუმცა უარი თქვეს რადგან სერიებს სხვადასხვა დეველოპერი ჰყავდა და შესაბამისად სხვადასხვა მახასიათებლები გააჩნდა, რის გამოც არ უნდოდათ ამ ყველაფრის იმიტირება.
  • იაპონიაში From Software იქნება გამომცემელიც, ხოლო დასავლეთში Activision. დეველოპმენტის პერიოდში ბევრ რამეში დახმარებია Activision რჩევებით. თუმცა თავიდან ბოლომდე From Software-ის ხელში იყო დეველოპმენტი.
  • "Shadows" რა თქმა უნდა ნინჯას აღმნიშვნელია. "Die Twice" კი მრავალჯერ სიკვდილის მექანიკას ეხმიანება. ასევე მოთამაშეებს მიანიშნებს რომ ბევრჯერ მოკვდებიან.
  • სიუჟეტი მიმდინარეობს სენგოკუს ომიანობის პერიოდში. როგორც წინა თამშებში, ლოკაცია აქაც გამოგონილია და ცივ, მთიან რეგიონში მდებარე ქვეყანას წარმოადგენს (იაპონია იმ პერიოდში დანაწევრებული იყო). სენგოკუს პერიოდის დასასრული შესაძლოა მიანიშნებდეს რომ ქვეყნის არსებობა დასასრულს უახლოვდება (ვინაიდან ამის შემდეგ იაპონია გაერთიანდება).
  • რეალიზმი არ ყოფილა პრიორიტეტი და როგორც Souls სერიებში, აქაც ყველაფერი სტუდიის ინტერპტრეტაციებზე დგას.
  • თამაშს ყავს ფიქსირებული მთავარი პერსონაჟი, თუმცა სიუჟეტი სწორხაზოვანი არ არის. იმის მიუხედავად რომ ყველაფერი ერთი პერსონაჟის გარშემო ვითარდება, სთორითელინგის მოწოდება კვლავ წინა თამაშების მსგავსია.
  • არის სამი ძირითადი გეიმფლეის კომპონენტი: პირველია თოკი, რომელიც ვერტიკალებზე გადაადგილების შესაძლებლობას იძლევა; მეორეა ხმლით შეტევა და თავდაცვა. ასევე ერთი დარტყმით მოკვლა; მესამეა "ჭკვიანურად მოკვლა". თამაში იძლევა მოკვლის სხვადასხვა შესაძლებლობას (ტენჩუს მსგავსად).
  • მოწინააღმდეგის ჭკვიანურად მოკვლა მნიშვნელოვანი კომპონენტია, რაც გამოიხატება რთული წინააღმდეგობების დაძლევაში და ამით სიამოვნების მიღებაში.
  • თამაშში მტერთან შეხვედრისას პირდაპირ ბრძოლა არ დაიწყება. ლეველ დიზაინი ისეა რომ შესაძლებელი იყოს დაზვერვა და მოწინააღმდეგესთან დაპირისპირების წინასწარ დაგეგმვა. შესაძლებელოა მოწიიააღმდეგის მოსმენაც, თუ ისინი ბრძოლის რეჟიმში არ იმყოფებიან.
  • პროტეზის გამოყენება შესაძლებელია შურიკენებზე, ასაფეთქებლებზე, დამალულ ნაჯახზე. ხდება ნივთების წინასწარ არჩევა და შემდეგ ადგილზე გამოყენება (ასევე Tenchu-ს მსგავსად)
  • ვინაიდან თამაში არის Action Adventure ჟანრში, პერსონაჟის ზრდა/განვითარება RPG-ს მსგავსად არ ხდება.
  • სამყაროს დიზაინი პირველი Dark Souls-ის მსგავსია და რამდენიმე გამონაკლისის გარდა ქმნის ერთმანეთთან შეუმჩნევლად დაკავშირებულ სამ განზომილებიან რუკას.
  • ონლაინზე უარის თქმა მოხდა იმიტომ რომ ფოკუსირება მაქსიმალურად მომხდარიყო Single Player გამოცდილებაზე.
  • სიკვდილის შემდეგ იმავე ადგილას გაცოცხლებას სჭირდება რესურსები. მტრის მოკვლა, როდესაც მას მკვდარი ჰგონიხარ ასევე ერთერთი საბრძოლო ტაქტიკა.
  • გაცოცხლება გარანტირებულია ერთხელ, ხოლო მომდევნო გაგოცხლებას რესურსები მიაქვს. იმისათვის რომ სიკვდილი სანერვიულო იყოს და თამაშის ტემპი არ დაირღვეს, შემოტანილია შეზღუდვები და დამსჯელი გარემოებები (Penalties). შეიძლება ითქვას რომ ეს გარემოებები საკმაოდ მკაცრია.
  • რაც შეეხება სიძნელეს, ამჯერად უფრო რთული წინააღმდეგობებია გადასალახი ვიდრე აქამდე, რაც მოქმედების სწორად შესრულებაში (ანუ მოთამაშის Skill-ებში) აღარ მდგომარეობს და მიმართულია შედეგის ჭკუით და შრომით მიღწევაზე.
  • თამაში არ იქნება რთული იმისთვის რომ მაინცდამაინც რთული ერქვას, თუმცა ადვილი რა თქმა უნდა არ იქნება.
From the shards of tattered dreams I rose, unwilling. Tossed upon tides of pain that flowed and ebbed and left me searingly awake and more revoltingly... alive.

Riddick
Posts: 11696

Re: Sekiro: Shadows Die Twice

Unread post#2 » 12 Jun 2018 00:36

ხელი აშკარად მოდიფიცირებადი თულია, რასაც რამდენიმე მექანიკა ექნება მიბმული. ვიდეოში გარკვევით ჩანს თოკი, ნაჯახი და ფარის მსგავსი მარაო. გატსის ირაღის მსგავსი თულიც იქნება დიდი ალბათობით.

სეთინგს რაც შეეხება ისეთი კულტურის გარშემო აკეთებს რო სუ სხვა ტიპის, უფრო ლეგენდების და მითების გაცოცხლებისკენ მოუწევს ალბათ წასვლა, რაც თავის მხრივ ფასეული იქნება, მაგრამ სავარაუდოთ უფრო ნათელი, ვიდრე ჯოჯოხეთზე უარესი ბლადბორნი და მსოფლიოს ისტორიული დარკ ეპოქების მიქსები, რაც სოულსის სერიებში დადო. ნუ ეს მარტო ვარაუდია და ყველაფერი შეილება გაცილებით სხვა ჭრილში წარმოგვიდგინონ.

Nioh და ამ ანონსის გადაკვეთის თემაც საინტერესოა. Team Ninja-მ აშკარად დაარიპოფა იდეა და ჰაიპზე საკმაოდ დიდი გაყიდვები და კარგი თამაში დადო (რამდენადაც ვიცი). ანუ მინიმუმ რაც კულტურულ ზედაპირზე იდო ის იდეები უკვე აკრეფილია. რადგან მიაძაკი მაინც ამ გზას დაადგა, ანუ დარწმუნებულია თავის ნაბიჯში და შეილება სერიოზული პადლეცი უთავაზოს Tomonobu Itagaki-ს მაჩო ფიზიონომიას ))

User avatar
SLaYeR
Posts: 6136

Re: Sekiro: Shadows Die Twice

Unread post#3 » 12 Jun 2018 01:13

ბიჭო რავი ნიოს არ დაურიპოფებია მამენტ არაფერი გეიმფლეის გარდა, უბრალოდ გაუსწორდათ სოულსი და რას შვებით აქამდე ტქვეჩემა ბაზარი იყო რა. ნუ იაპონურ ფოლკლორზე ადრე თუ გვიან ყველა დებს თამაშს და უბრალოდ დააგვიანეს იმათ. აი ამ იაპონელ ტიპებს რო გადავხედოთ, Capcom-მა ონიმუშა გააკეთა RE მუღამში, SH-ს ტოიამა წავიდა სირენი გააკეთა, ამ შინ მეგამი ტენსეის ხალხმა იმდენი ხანი რო მითოლოგია და ტოკიო მეტროპოლისები აკეთა, ბოლოს დადგნენ და იაპონური ფოლკლორი შეუბერეს პერსონა 4-ში, კოჯიმა ჯერ არ მისულა მანდამდე და არც მივა ალბათ :D:D, JRPG-ებში ხშირადაა თემატიკა და არაა მასე წინა ხაზზე გამოტანილი. ანუ ეხლა ნიო 2 რო გამოვიდეს და იგივე გაგრძელდეს ვაბშე არაა პრობლემა და მერე ამათ კიდე სეკირო 2 რო დადონ, ძალიან ღრმა და ბნელ რამეებში შეიძლება მანდ წასვლა, ნიომ თუ მითოლოგიაზე დადო, ის დადგება და ბნელ რიტუალებზე დადებს და ასე შემდეგ :D
From the shards of tattered dreams I rose, unwilling. Tossed upon tides of pain that flowed and ebbed and left me searingly awake and more revoltingly... alive.

Riddick
Posts: 11696

Re: Sekiro: Shadows Die Twice

Unread post#4 » 12 Jun 2018 01:21

ხო ნუ რავი მე გულახდილი რიპოფი მგონია მაინც. იქ შეილება სხვა აღქმააქვთ მაგ მომენტის. მარა მაგის გამო რო თამაშს შანსი არ მივცე ეგეთ განწყობაზე არ ვარ ამ შემთხვევაში. სიამოვნებით ვნახავ როცა ჩამივარდება ხელში. აქ თან შეილება უფრო რეალური ეპოქის მხატვრულ დარკ გადმოცემაზე წავიდეს საქმე, როგორც ევასება ხოლმე ბიძას და ეგ მამენტ კარგად განასხვავებს ორივეს ერთმანეთისგან. ნუ ფაქტია რო ფოლკლორია ზედაპირი რაც ამ სეთინგში მოგდის აზრად და ესე პირდაპირ ვერ დაეტაკებიან ესენი, ანუ რაღაც თავიანთი ნაბოზარი ხედვააქვთ უკვე საკითხის.

User avatar
SLaYeR
Posts: 6136

Re: Sekiro: Shadows Die Twice

Unread post#5 » 12 Jun 2018 01:31

კი აქ ჩადებს ბიძა სიღრმეებს. ეჭვი არ მეპარება რო შედევრს დადებს, ანუ შანსი არაა ეგრე რო არ ქნას :D
აი ნიო კიდე საკულტო ჰარდკორ თამაშად დარჩება მაინც და სოულსებთან ერთად აუცილებლად მოსახსენიებლად თან, სერიოზული იმუშავეს ბიჭებმა იქაც. PC-ზე არ ვიცი პროსტა რამდენად გამიქაჩავს და თავს ვიკავებ ჯერ, რასაც ვუყურე ვერ მოვწყდი და არ მინდა დავისპოილერო, მთელი ბნელი მითოლოგიური არსებების პანთეონი ყავთ ჩასმული და თან ძალიან გემრიელად <3
From the shards of tattered dreams I rose, unwilling. Tossed upon tides of pain that flowed and ebbed and left me searingly awake and more revoltingly... alive.

User avatar
SLaYeR
Posts: 6136

Re: Sekiro: Shadows Die Twice

Unread post#6 » 13 Jun 2018 01:54

ფაქტები მიაზაკის ინტერვიუდან:
ხელის პროტეზზე დამაგრდება სხვადასხვა იარაღები: ნაჯახი, შურიკენები და ასე შემდეგ.
Activision გვეხმარებოდა იმაში რაც ნაკლებად გვესმის, უფრო ადვილად და კომფორტულად სათამაშო რომ იყოსო.
კანჯი ეფექტებს რომელიც კომბატისას ისახება ეკრანზე, თავზე აღმნიშვნელი სუბტიტრი ექნება.
თამაშს ექნება რამდენიმე ენდინგი.
Dark Souls-ის მსგავსად წინააღმდეგობების დაძლევა ყველაზე მთავარი კომპონენტია.
ექსპლორაციაში ადგილი ექნება თოკის გამოყენებას, როგორც ჰორიზონტალებზე ისე ვერტიკალებზე გადაადგილებისთვის, ასევე მიუდგომელ ადგილებზე მისაღწევად.
რამდენიმე გამონაკლისის გარდა რუკები შეუმჩნევლად ებმება ერთმანეთს.
გაცოცხლების შესაძლებლობა ლიმიტირებულია და უარყოფითი ეფექტებიც აქვს.
არ აქვს კოოპი (თუმცა არსებობს გარკვეული ვარაუდი სხვა წყაროდან).

სხვა ფაქტები:
როგორც From Software-ის იასუჰირო კიტაომ განაცხადა, თამაში არ არის RPG. ეს არის ზელდას სერიების მსგავსი Action Adventure, სადაც ყურადღება გამახვილებულია ნივთების შეგროვებაზე და ექსპლორაციაზე.
თამაშში არ არის პერსონაჟის ლეველები, იარაღები და არმორები. არ არის არც სულები რომელიც სიკვდილისას იკარგება. სკილების ხე დიაბლოს მსგავსად არ იქნება (სავარაუდოდ შესაძლებლობები გაეხსნება პერსონაჟს).
ლეველ დიზაინი გათვლილია ვერტიკალებზე და შესაძლებელია სახურავებიდან მტერზე მიპარვა და მისი მოკვლა.
სიკვდილი იქნება როგორც მექანიკა. შესაძლებელი იქნება სიკვდილის შემდეგ მტრის უკან გაჩენა, თუმცა გარკვეული შეზღუდვებიც იარსებებს.
ტრეილერში ნაჩვენები გველი დანახვისთანავე კლავს პერსონაჟს )))
იქნება ბევრი საიდუმლო კარი და გასასვლელი ნინჯებისთვის.
E3-ის ჰოლში იდგა თამაშის ბოსის - Corrupted Monk-ის სამ მეტრიანი ქანდაკება. https://cdn.discordapp.com/attachments/ ... /image.jpg, https://scontent-arn2-1.xx.fbcdn.net/v/ ... e=5BBB70D5.

ბაჩო Action Adventure-ში გადაიტანე რა :bats:
From the shards of tattered dreams I rose, unwilling. Tossed upon tides of pain that flowed and ebbed and left me searingly awake and more revoltingly... alive.

User avatar
GHOST
Posts: 1940

Re: Sekiro: Shadows Die Twice

Unread post#7 » 13 Jun 2018 09:05

იარაღები და არმორი თუ არ არის, საინტერესოა, რა ნივთებს აგროვებ.

User avatar
SLaYeR
Posts: 6136

Re: Sekiro: Shadows Die Twice

Unread post#8 » 13 Jun 2018 15:11

GHOST:
მე მგონია რო Castlevania/Soul Reaver მუღამში ნელნელა დახსნი ლოკაციებს და ნივთები/შესაძლებლობები დაგჭირდება მაგაში
From the shards of tattered dreams I rose, unwilling. Tossed upon tides of pain that flowed and ebbed and left me searingly awake and more revoltingly... alive.

User avatar
SLaYeR
Posts: 6136

Re: Sekiro: Shadows Die Twice

Unread post#9 » 14 Jun 2018 04:51

მთავარ პოსტში დავამატე დეტალები მიაზაკის ინტერვიუდან.
From the shards of tattered dreams I rose, unwilling. Tossed upon tides of pain that flowed and ebbed and left me searingly awake and more revoltingly... alive.

Riddick
Posts: 11696

Re: Sekiro: Shadows Die Twice

Unread post#10 » 14 Jun 2018 12:51

საინტერესოა რამდენად ემგვანება სხვა თამაშებს. უდიდესი პატივისცემის და სიყვარულის მიუხედავათ უკვე ძაან მომბეზრდა წინა თამაშების ბეისიქ ელემენტები და რაღაც საერთოდ სხვა არ იქნებოდა ცუდი. პერსონაჟის მართვის და კომბატის სისტემიდან დაწყებული, ლოკაციების აგებულებით დამთავრებული, რაიმე ახალ ხედვას ვნახავდი ყველაფრისას. თუნდაც იგივე პირველი ტენჩუს მუღამები, სადაც პირდაპირი კონფრონტაცია მოწინააღმდეგესთან თითქმის არასდროს არაა გამართლებული და ნებისმიერი არასწორი ნაბიჯი შეილება ფატალური გახდეს. ერთი სიტყვით არ მინდა რო მარტო სეთინგი იყოს შეცვლილი და სხვა ყველაფერი იგივე დატოვონ, როგორც ვთქვათ ბლადბორნში.

Riddick
Posts: 11696

Re: Sekiro: Shadows Die Twice

Unread post#11 » 21 Jun 2018 04:29


User avatar
SLaYeR
Posts: 6136

Re: Sekiro: Shadows Die Twice

Unread post#12 » 21 Aug 2018 14:15

From the shards of tattered dreams I rose, unwilling. Tossed upon tides of pain that flowed and ebbed and left me searingly awake and more revoltingly... alive.

Riddick
Posts: 11696

Re: Sekiro: Shadows Die Twice

Unread post#13 » 21 Aug 2018 18:40

არ მომწონს ვიზუალი და ფერები. ზოგადად მაგ პერიოდის იაპონური სტილისტიკა ძაან ლამაზია, ალბათ ერთ-ერთი ყველაზე საუკეთესო რაც მინახავს, მარა ეს "გადარკება" არ უხდება ჩემი აზრით. შიელბა საქმეზე სხვა აღმოჩდეს, მარა ეს არაა ვიქტორიანული ეპოქა რო ტრაწი მიასხა და უკეთესი გახდეს, ეგ ევროპას უფრო უხდება აშკარად )))

User avatar
SLaYeR
Posts: 6136

Re: Sekiro: Shadows Die Twice

Unread post#14 » 21 Aug 2018 18:44

რავი რა აქვს არაიაპონური ფერებში ამას? :D
From the shards of tattered dreams I rose, unwilling. Tossed upon tides of pain that flowed and ebbed and left me searingly awake and more revoltingly... alive.

Riddick
Posts: 11696

Re: Sekiro: Shadows Die Twice

Unread post#15 » 21 Aug 2018 18:55

მართლა არვიცი, მარა ვიზუალი არ მომწონს პირველი ტრეილერიდან მოყოლებული. რისი ბრალია ვერ ვხვდები, ნიტო ბლადბორნს რო გავს რაღაც ელემენტებში ეგ არ უხდება, ნიტო მე ვერ უმუღამებ სტილს უბრალოდ.

User avatar
SLaYeR
Posts: 6136

Re: Sekiro: Shadows Die Twice

Unread post#16 » 21 Aug 2018 19:08

მე ზედმეტად ფერადი მეჩვენება, ონიმუშას გავს :D რაღაც რეალისტური ბუნების ფერებს აძრობენ უფრო და ნამეტანი მზის შუქზე არ მინდა გამოიყვანონ, დღე ჭარბობს ღამეს აშკარად რაც გვაჩვენეს. ჩამავალი ან ამომავალი სუსტი მზის და ზამთრის ფერებია სულ რაც ვნახე, თებერვალ-მარტის ამინდი და მგონი თემატურად მაგას უმიზნებენ, მე უფრო დაღამება მინდა არადა მარა მგონი რო ინტერიერები იქნება ბნელი და ჟუტკი და წესით არც მიწისქვეშა ამბები უნდა დაივიწყონ :D ამ სეთინგზე რაც მინახავს თითქმის ყველაფერი შავთეთრი და ჩაღამებული ყოფილა, ძველი უმეტესწილად კუროსავას ფილმებიც და მერე მანგებიც, დაჟე თამაშებიც. ფერადი უფრო სოფლის სეთინგები მინახავს ანიმეებში და რამდენიმე ფილმში სადაც მწვანე და ხის ფერები ჭარბობს და ნუ ვარდისფერი საკურა :D
From the shards of tattered dreams I rose, unwilling. Tossed upon tides of pain that flowed and ebbed and left me searingly awake and more revoltingly... alive.

Riddick
Posts: 11696

Re: Sekiro: Shadows Die Twice

Unread post#17 » 21 Aug 2018 19:40

შეილება ეგ კონტრასტია მე რაც არ მომწონს - ერთის მხრივ ფერადი უნდა იყოს, მარა ამ ფერადში "ბლადბორნის სიბნელე" რაღაც ვერ ჯდება თითქოს. ადრე არ დავწერე, ეხა თითიდან გამოწოვილი ვეშია პაბალშომუ, სანამ არ გამოვა, მარა ეხა რო გავხსენი სქრინები იგივე წამოიღო გახუნებულმა ფერებმა.

User avatar
SLaYeR
Posts: 6136

Re: Sekiro: Shadows Die Twice

Unread post#18 » 21 Aug 2018 20:12

ბლადბორნთან ვერ ვაკავშირებ მე ვაბშე, უფრო generic ისტორიულ სამურაი თამაშთან ასოცირდება ჩემთვის. ფერებით დაახლოებით https://www.youtube.com/watch?v=4-u_6hgOn6U ესაც მასე იყო, https://www.youtube.com/watch?v=rAT8LpIRmGc ესაც და ესაც დაჟე https://www.youtube.com/watch?v=Tnx_Wr5TB5s, პროსტა პოსტპროცესინგი თუ შეიდერი აქვთ სხვადასხვა, შეიძლება ამას და ბლადბორნს ერთი აქვს და ეგ გატრიგერებს, ჩემთვის პირიქით სინემატიკურ ეფექტს იძლევა ეგ desaturation ეფექტი აქ, თან ნუ ბლადბორნი ბევრად გახუნებული მეჩვენება მაგ მხრივ იმიტო რო ძირითადად ეკრანზე დომინანტი ფერები იქ ცას აქვს მარტო და დანარჩენი ერთ ტონალობაშია, სპეციალურად ბნელია ყველაფერი, ხოლო აქ განათება რა ფერიც არის ის ტონალობა ადევს ყველაფერს https://www.youtube.com/watch?v=Csjp1icUXqU

https://www.youtube.com/watch?v=ZC1pHkKKkkA გეიმფლეი დაიდო
From the shards of tattered dreams I rose, unwilling. Tossed upon tides of pain that flowed and ebbed and left me searingly awake and more revoltingly... alive.

Riddick
Posts: 11696

Re: Sekiro: Shadows Die Twice

Unread post#19 » 21 Aug 2018 20:45

ხო აი ონიმუშას ტრეილერი განსაკუთრებით გავდა მართლა.
აი ესეთი მომენტებზე მოდის მსგავსებები https://i.imgur.com/LtYAxdz.jpg / https://i.imgur.com/soOwcuG.jpg / https://i.imgur.com/FrfF7IQ.jpg / ნაჯახი
კაი კონტრასტია Ghost of Tsushima. შეილება სასწაულად ცუდი რამე დადონ, მარა ვიზუალურად ზუსტად ეგაა რასაც მაგ სეთინგში ვხედავ და მომწონს. იმის კონტრასტზე ეს კიდე უფრო რაღაც უსახური ტიპია. მარა შეილება რეალისტურიც, იმიტო რო იაპონელების ხედვაა.


გეიმფლეის უყურე. კომბატი ძაან მასთს გავს. ბევრი ახალი და საინტერესო მექანიკა მოიგონეს როგორც ჩანს. უბრალო მოძრაობები, სტელსი, კომბოები, გაცოცხლება, ლასო, კილების ანიმაციებიც რაღაც ახლებურადაა თითქოს. ანუ DK შიგთავსი არ იქნება მარტო და ჩემთვის პაბალშომუ ეგაა მთავარი ეხა. ჯერ მარტო იმიტო რო ძველი თამაშები არ გააპაპსაონ და იასნა ახალი ემოციების თემაც მინდა უკვე.

User avatar
SLaYeR
Posts: 6136

Re: Sekiro: Shadows Die Twice

Unread post#20 » 21 Aug 2018 21:42

ხო ცუშიმა უფრო მხატვრულ ამბავს აწვება. მანდაცაა desaturation ოღონდ უფრო კინემატოგრაფიული კამერა აქვთ და სხვანაირად მოდის ეკრანზე. ეგენი ეგზოტიკურ დეტალებზე აკეთებენ აქცენტს და განათებაზე, გაცრეცილ ფერებში მზის ტონალობით და წითელი ფერით ქმნიან კონტრასტებს, დაჟე პერსონაჟსაც წითელი ჩააცვეს, ინტერიერის სქრინებზეც წითელი თუა სადმე უფრო გამოკვეთილია, სცენური კადრების დადგმაზე მუშაობენ და პრინციპში ბოლომდე მასე გაყვებიან.

ვაბშე იაპონური და კორეული სეთინგები ძალიან მელამაზება ამ მოსტაფილოსფრო გახუნებულ მზის შუქზე, წვიმიან/ნისლიან გაცრეცილ ატმოსფეროში (განსაკუთრებით თანამედროვე თუა) და ზაფხულის ფერებში განსაკუთრებით სოფლის სეთინგი თუა. რაღაც სპეციფიურ კლიმატურ სარტყელში ყვებიან მგონი რა და მაგიტოა ეგეთი სახასიათო.
From the shards of tattered dreams I rose, unwilling. Tossed upon tides of pain that flowed and ebbed and left me searingly awake and more revoltingly... alive.

Return to “Products”



Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 103 guests


cron