Metal Gear Solid V, PC, PS4, Xone

FPS, TPS, Slasher, Stealth, Side Scroller, Shoot 'em up, Beat 'em up, Combat platformer, Rail shooter...
GHOST
Posts: 1242
Contact:

Metal Gear Solid V

Unread post#101 » 11 Sep 2015 19:24

ოცელოტზე მოვკვდი ტო. :დ

User avatar
SLaYeR
Posts: 3816
Contact:

Metal Gear Solid V

Unread post#102 » 12 Sep 2015 04:02

მისიები რომლებიც სავარაუდოდ უნდა ყოფილიყო თამაშში. რამდენიმე სახელი გარტყმულია იმაზე რაც ეხლა არის. ეს სია გმაოქვეყნდა აგვისტოს დასაწყისში, ამიტომ ასე გარტყმა თითქმის წარმოუდგენელია, სახელებს და ვარაუდებს რომ თავი დავანებოთ. რევიუერებსაც შედარებით გვიან დაურიგეს. იმ შემთხვევაში თუ ეს მისიები მართლა ჩაფიქრებული იყო, გამოდის რომ სადღაც 40% ამოჭრილია.
მივიდეთ, გავესაუბროთ

User avatar
SLaYeR
Posts: 3816
Contact:

Metal Gear Solid V

Unread post#103 » 25 Sep 2015 15:03

80 მილიონი იყო ამ თამაშის ბიუჯეტი. 3 საათი cutscene-ებია, ერთი 4 საათი აუდიო ლოგები ალბათ. თამაში არის დაუმთავრებელი და არაფრის მთქმელი (თუ ვინმეს რამე ახალი უთხრა მოვისმენ აზრს).
32 მილიონი იყო Witcher 3-ის ბიუჯეტი, რაც ძალიან ეკონომიურია. 11 საათი cutscene-ებია და სთორიდრივენ იქფერიენსი ყველა ნაბიჯში იგრძნობა.

მესმის რო სტელსზე სამყაროს მორგება ძალიან შრომატევადი და დიდი სამუშაოა მარა კიდე რამდენი მილიონის ამოსმა სჭირდებოდა კოჯიმას ტრაკს რო სრულყოფილი სთორი და დამთავრებული თამაში დაედო საინტერესოა. ეს ისე Kojima Production-ის გაპრავებები რო არ დაიდოს.
მივიდეთ, გავესაუბროთ

User avatar
SLaYeR
Posts: 3816
Contact:

Re: Metal Gear Solid V

Unread post#104 » 05 Dec 2016 19:14

https://youtu.be/Izhz-9Pxu5U სპოილერია, მაგრამ 4:35 დან 5:40-მდე ყურება შესაძლებელია.
მივიდეთ, გავესაუბროთ

User avatar
Riddick
Posts: 7718
Contact:

Re: Metal Gear Solid V

Unread post#105 » 26 Jan 2017 06:49

სერიოზული დონის ნაშრომი დადო სტოპგეიმის ჟურნალისტმა და როგორც დოკუმენტურ ფილმს ისე უყურე: Metal Gear: The Phantom Episode

ვიცი რო არ ვითამაშებ ამ თამაშს რამდენიმე ძალიან მნიშვნელოვანი ფაქტორის გამო. არც დრო მაქ ამდენი და რაც მთავარია წინა ნაწილების ცოდნაშიც ძალიან მოვიკოჭლებ. პლიუს არ შემილია არ აღვნიშნო, რომ MGS ინტრიგების პერიპეტიებში გარკვევას ვერასდროს ვერ უღებდი ალღოს, აქ კი, სადაც ვიცი, რომ კოჯიმას პირდაპირი მნიშვნელობით მტროლელ ფანტაზიას, თამაშის ოფიციალური სიუჟეტური დაუსრულებლობა ემატება, ნამვილად ვერ დავიწყებ სურათში გარკვევას. მარა მთლიანობაში თამაში ყოველთვის მაინტერესებდა და მიყვარდა. ვიდეომ მოიტანა ის რაც ძალიან მინდოდა, ზოგადად დავინახე რაც ხდება ამ ტიტანისებურ პროექტში, რომელსაც 5 10 წუთიანი მიმოხილვით ვერასდროს მიხვდები. ეხა ნასამოვნები ვიდეოს თქვენ გიტოვებთ, მე კი წავედი დავწექი
კვაზი-mode

User avatar
hellwalker
Posts: 3592
Contact:

Re: Metal Gear Solid V

Unread post#106 » 18 Aug 2017 15:31

დავიწყე თამაში და ვაბშე არ მიკვირს რო დააპაშოლეს კოჯიმა. კაცს ისეთი დივა ფესტი ეტაკა ყოველი მისიის მერე ტიტრები გაუშვა Directed by Kojima :D
O Elbereth! Gilthoniel!
We still remember, we who dwell
In this far land beneath the trees,
Thy starlight on the Western Seas.

User avatar
hellwalker
Posts: 3592
Contact:

Re: Metal Gear Solid V

Unread post#107 » 18 Aug 2017 17:38

რა დურაკი მისიებია :/ მოიპარე გენერალი, მოიპარე ჯარისკაცი.
O Elbereth! Gilthoniel!
We still remember, we who dwell
In this far land beneath the trees,
Thy starlight on the Western Seas.

User avatar
SLaYeR
Posts: 3816
Contact:

Re: Metal Gear Solid V

Unread post#108 » 18 Aug 2017 19:55

სტელსით იკაიფე ეგეთ მისიებში და აუცილებლად მიიყვანე თამაში ბოლომდე :D არ იქნება შენი რეაქცია გასამაზი :D
მივიდეთ, გავესაუბროთ

User avatar
hellwalker
Posts: 3592
Contact:

Re: Metal Gear Solid V

Unread post#109 » 19 Aug 2017 01:56

აუ ყლეობა ჩანს ტო. ის ერთ მისიიანი ძაან კაი იყო, რთული მისია კარგად დაგეგმილ ბაზაზე.
აქ რაღაც დიდი რუკაა სადაც რამდენიმე ბაზაა, და სთორი მისიებს მიყავხარ პროსტა ბაზაზე და დამცინავი objective-ებია. იარაღი იპოვე, კაცი გადაარჩინე, გენერალი მოკალი. wtf ???

რაღაც საკაიფო კარგად დამუშავებულ სტელზ თამაშს ველოდი და ჯერჯერობით რაღაც Delta Force დამხვდა Far Cry-ის ელემენტებით. თან თუ სწორედ გავიგე 31 ესეთი მისია ყოფილა, მერე კიდე თუ სეკრეტ ენდინგი გინდა ეს ყველა მისია უნდა ითამაშო თავიდან უფრო რთულ რეჟიმზე და კიდე 150 კიდე უფრო ტუპოი OPS მისია არისო.

რამე საინტერესო თუ არ მოხდა მალე, წავშლი ნახუი ამის თავი სად მაქ რენდომით დაგენერირებულზე უფრო მოსაწყენი მისიები ვგრაინდო.
O Elbereth! Gilthoniel!
We still remember, we who dwell
In this far land beneath the trees,
Thy starlight on the Western Seas.

User avatar
SLaYeR
Posts: 3816
Contact:

Re: Metal Gear Solid V

Unread post#110 » 19 Aug 2017 05:41

მისიებს გაყევი მარტო, მიეცემა ნელნელა მუღამი. ნამდვილი ენდინგისთვის გრაინდინგი არ უნდა, რამდენიმე ჩელენჯში იხსნება მგონი. სუფთა მექანიკის მარიაჟობა მიდის მანდ, თავიდან casual პონტია ძალიან, მერე სუფთა გასართობი ხდება
მივიდეთ, გავესაუბროთ

User avatar
hellwalker
Posts: 3592
Contact:

Re: Metal Gear Solid V

Unread post#111 » 19 Aug 2017 20:45

ეხა ტანკები და რობოტები რო გაეძრო ოდნავ fun გახდა, ცხენით დავრბივარ და რაკეტას ვაძლევ ყველას სახეში. სტელზი ამხელა მაშტაბებზე და ასეთ მოსაწყენ რუკებზე ყლეობაა. ვაბშე Open World და სტელზის ერთ თამაშში ჩადების დედა შევეცი. აფსურდია იმენა.

საინტერესო რო იყოს სტელზი ჭირდება ხელით დამუშავებული კარგი რუკები, სადაც ვერტიკალური სიღრმე აქ ტურს და ხშირად იცვლება მაშტაბი გარემოსი.

აქ იმენა თითქმის რენდომით დაგენერირებული რუკაა :(

პახოდუ მაგარი სასაცილოა ტო. იმენა 100-ამდე იარაღი და კომბატის აპგრეიდია ალბათ თამაშში. და სტელზის ტული რაღაც სამი ცალია მგონი ))))
O Elbereth! Gilthoniel!
We still remember, we who dwell
In this far land beneath the trees,
Thy starlight on the Western Seas.

User avatar
Riddick
Posts: 7718
Contact:

Re: Metal Gear Solid V

Unread post#112 » 20 Aug 2017 00:02

პახოდუ მაგარი სასაცილოა ტო. იმენა 100-ამდე იარაღი და კომბატის აპგრეიდია ალბათ თამაშში. და სტელზის ტული რაღაც სამი ცალია მგონი ))))


დისჰონორდის პირველ ნაწილზე ვამბობდი მე იგივეს. ეგ არ მესმის ხოლმე სტელს თამაშებში მეც, აქცენტი რო ხოცვაჟლეტვაზეა გაკეთებული...
კვაზი-mode

User avatar
SLaYeR
Posts: 3816
Contact:

Re: Metal Gear Solid V

Unread post#113 » 20 Aug 2017 03:38

ბაზების სტელსი კარგია ავღანეთშიც და აფრიკაშიც, ბევრი არ არის ასეთ ბაზები მარა რაც არის საკმარისია. Infiltration როგორც ასეთი მაგარი გასართობი რამე გამოდის მანდ. თითონ მაგ ბაზებს დიზაინიც არ დაეწუნება რაც არის იქიდან გამომდინარე, იმიტო რო ბევრნაირი ვარიანტი აქვს გასვლის, გინდა სახურავებით, გინდა სანიაღვრეებით, დაჟე ექსპლორაციაც საინტერესო და ტაქტიკური შეიძლება აღმოჩნდეს. მტრის რუკაზე განაწილებაც კარგია ხოლმე ხშირ შემთხვევაში. საგუშაგოებზე ვერანაირად ვერ იქნება საინტერესო დიზაინი სტელსისთვის იმიტო რო საგუშაგო რაცაა ეგაა თავისი გაგებით და სტელსს ხო არ მოაცილებდნენ მაგის გამო რო საგუშაგოს დასტელსვა საინტერესო გამხდარიყო. Ground Zeroes-ს დონე ნამდვილად არ არის სტელსის მხრივ ეგ ლოკაციები, ის მინი სტელსისთვის აწყობილი ლოკაცია იყო სპეციალურად. Deus Ex ის და Dishonored-ის დიდი სტელსისთვის დამუშავებული ლოკაციებიც ვერ იქნება აქ, გახსნილი გარემოა და ავღანეთის კლდე ღრეში და რაღაც აფრიკულ სავანაში რა ტიპის ლოკაციებიც შეიძლება იყოს ისენია მანდაც. კამუფლიაჟის მუღამიც არის შუა ბუნებაში რო ისტელსაო დასაბალანსებლად. გაჯეტების ბევრნაირი კომბინაციით შეიძლება გართობა სადამდეც ფანტაზია წავა, ანუ ხრიოკში გართობის პონტის გარეშე არ გტოვებენ. მე არ ვხოცავდდი ხალხს და მთელი თამაში ვერ მოვიბეზრე მასეთი გართობა, Arkham სერიებივით ვნადირობდი ხალხზე, ზოგჯერ თუ დავიღლებოდი ათასნაირ გასართობს ვიგონებდი GTA პრინციპით და რუკაზე დავთარეშობდი, მერე ისევ ვუბრუნდებოდი და მაგარი ჩართული და როლში შესული განვაგრძობდი მისიას :D სპოილერის ჩაჯმის მერე სართოდ წავშალე თამაში იმიტო რო გაქრა ეგ ჩართულობა და საერთოდ მუღამი აღარ მქონდა რამე მეკეთებინა :DDD
მივიდეთ, გავესაუბროთ

User avatar
hellwalker
Posts: 3592
Contact:

Re: Metal Gear Solid V

Unread post#114 » 20 Aug 2017 04:55

არანაირად, იგივე კლდეებში შეილება საინტერესო ვერტიკალური სიღრმის მქონე ლოკაციის გაკეთება. აქ პროსტა დაყრილია მიწაზე ყველაფერი. დაჟე იყო ავღანეთში ეგეთი კანიონები და საინტერესო ადგილები პროსტა გეიმპლეი არ ხდებოდა შიგნი, აფრიკის ნაირ ადგილას კიდე ტომბ რაიდერის ნაირი რამდენი გეიმპლეი არი დადგუმი.

და ლოკაციებიც ნახუი აარჩიეს ავღანეთი და აფრიკის სავანა თუ მოსაწყენი იქნებოდა.ან ვაბშე ნახუი გააკეთეს Open World. როგორც მივხვდი პროსტა მეორე მცდელობაა Peace Walker-ის ხალხზე გაყიდვის, პროსტა არც ეგ მიიყვანეს ბოლომდე.

ბაზა კიდე მე ჯერ საინტერესო არ შემხვედრია, ბრტყელი ადგილია რამდენიმე შენობით პროსტა. ჯერ ყველაზე კომპლექსური აეროპორტი იყო და მანდაც უაზრობაა დიდი გაშლილი ადგილი და სნაპერები ყველგან. უნდა იცოცავო 400 მეტრი :(

რავი რომელი გაჯეტია საინტერესო ? ან რა სიტუაცია კონკრეტულად?

ვაბშე იმენა Crysis 1 მახსენდება ამის თამაშისას. ძალიან გავს ფაბულა, და ბევრად ჯობდა კრიზისი ამას. პავერებიც უფრო საინტერესო იყო, ჩელენჯიც უფრო დიდი იყო, იმერსიაც მეტი იყო ფრთხილად გაპარვები ჯუნგლებში პატრულებს შორის. სთორი ორივეს უაზრო აქ და :D

ეხა ერთადერთი მართლა სხვა არაფერი მაქ სათამაშო მოფიქრებული რაც მინდა, და ვერთობი რაღაც ჩემით მოფიქრებული შეზღუდვებით. მარტო სნაიპერით გავიდე, მარტო CQC-ით გავთიშო ხალხი ეტც.
O Elbereth! Gilthoniel!
We still remember, we who dwell
In this far land beneath the trees,
Thy starlight on the Western Seas.

User avatar
SLaYeR
Posts: 3816
Contact:

Re: Metal Gear Solid V

Unread post#115 » 20 Aug 2017 06:16

ნუ 70-80-იანებში ეგ იყო ცხელი ადგილები და მაგიტო აარჩიეს ალბათ, თან აფრიკაში ამ ზანგი ბავშვების გამოყენება დღემდე ხდება ალმასებისთვის და აქტუალური თემაა კიდევ. კიდე კაი აფრიკაში უარესი არ აარჩიეს და სავანები მაინცაა :D:D მანქანით რო გაყვე გზებს მანდ ეგრევე ეტყობა რო საკმაოდ ავთენტური მიდგომაა ლოკაციების, გაგრძნობინებენ ბოლომდე სადაც ხარ, ავღანეთსაც და აფრიკულ გარემოსაც. არ ვგიჟდები არცერთზე და აფრიკაში წვიმის გარდა ვიზუალურად არცერთი არ მომწონებია მარა ცხელ წერტილში სულ ვგრძნობდი თავს. კანიონებში რუსული ბაზა ძნელად წარმომიდგენია მე, ყაზარმები და რაღაც უფრო ქონდათ იმ ჩემისებს. თამაშის პონტშI კი ბევრად სხვა მიდგომა შეიძლებოდა, იგივე MGS3 მუღამში, მარა ეგენი რეალისტურ ლოკაციებს მიაწვნენ უფრო ვითომ. შეძლებით ქნეს ერთი-ორი ეგეთი ლოკაციაც. ბაზას რო ააშნებენ ის არის მერე სტელსში სავარჯიშო ვეში, იქ მარტო ვერტიკალებია, მარა მე არ მომწონდა ეგ. ნუ აფრიკაში ერთი მენშენია მარტო მარა გასაოცარი არც მანდ არაფერი და ავღანეთშია რაღაც ბაზა ბოლოსკენ. არ მოიკლეს კაროჩე თავი მაგით.
ამის Open World-ობასაც მარტო ლოკაციის დამაჯერებლობა თუ აქვს მიზნად თორე სხვა მხრივ აზრი არ აქვს. მისია იწყება, გაქვს კონკრეტული ადგილი, აკეთებ ინფილტრაციას, იძახებ ვერტმფრენს და გარბიხარ, თან მაგის დადგმა კარგად აწყობილი აქვთ და თან ბევრ რამეს განდობენ. ამ ინფილტრაციისთვის გაქვს რამდენიმენაირი გზა და უამრავი შესაძლებლობა გდაწყვიტო ისე როგორც გაგისწორდება, მისიის სცენარისტი გამოდიხარ. შეიძლება მთელ ბაზას გეტლინგით და კომბატ არმორით გადაუარო, შეიძლება შუქი გათიშო, სიბნელედ იქცე და ჩამოუარო ყველაფერს, შეისწავლო სად ვინ მოძრაობს და ისე გაიარო რო რესურსები გამოიზოგო და საერთოდ ვერავინ ვერ დაგინახოს. მაგას გარდა უკვე ზედმეტი fun მიდის თუ ლოკაციების შემოვლაზე ან დამატებით open world მუღამებზე მივა საქმე.
Peace Walker პორტატული ვეში იყო, პორტატულ კონსოლზე ეგ ბაზის მშენებლობა და რაღაც კიდე ამართლებს მარა მაგისი გადმოტანა აქ პირიქით ხუინა იყო, ეს უფრო MGS ფანებზე გაყიდეს ვიდრე PW-სი. PW ბევრმა არ იცის დაჟე.
გაჯეტები რა, ნაღმებია რამდენიმენაირი, ყუმბარა და decoy, და რა თქმა უნდა წყლის პისტოლეტი და მფრინავი ხელი)))) იმ კომპანიონებს ცალკე კიდე თავისი რაღაცეები აქვთ, ძაღლითაც შეგიძლია იკაიფო, სტანი დაუმაგრო, აკბენინო, Quiet ცალკე შემოსვა სადმე და ათასნაირი გატყუება და გამოტყუება ცადო, რასაც ქვია შეგიძლია ეკაიფო მტრებს ისე რო საერთოდ არ გამოჩნდე, ზოგ კოსტუმს კიდე ცალკე ბონუსები აქვს, გააჩნია ლოკაციას, გეგმას და მუღამს. ადვილია და მაგ მხრივ ცოტა ფუჭდება მუღამი მარა მაინც ღირს.
მივიდეთ, გავესაუბროთ

User avatar
Riddick
Posts: 7718
Contact:

Re: Metal Gear Solid V

Unread post#116 » 20 Aug 2017 13:26

ბიჭო ამდენიხანია გამოვიდა თამაში, ამდენი რამე მაქ ნანახი და მოსმენილი, მარა იმენა რამე კონკრეტული ფასეულობა ვერ გამოვიყვანე ჩემთვის, რო აი ვიცოდე კონკრეტულად რის გამო ღირს თამაში. რაარი ისეთი რამაც გაამართლა მუღამი? იმიტო რო ყველაფერზე რაც Metal Gear Solid V ეხება ორაზროვანი შთაბეჭდილებები მოდის.
კვაზი-mode

User avatar
hellwalker
Posts: 3592
Contact:

Re: Metal Gear Solid V

Unread post#117 » 20 Aug 2017 14:30

რავი ადვილია შეჯამება ამ თამაშის.
ორი გეიმპლეია რეალურად.
1) გაქ ბაზა. ბაზას ამატებ სექციებს, მოგყავს ხალხი და ტექნიკა, იკვლევ იარაღებს, გაჯეტებს და არჭურვილობას. იარაღები და გაჯეტები ბევრია საკმაოდ, მარა ფუნდამენტურად არ ცვლის კომბატს არცერთი. ასევე შეგილია რაზმები გააგზავნო მისიებზე რომელსაც მოაქ რესურსები.

2) Far Cry Gameplay - არის დიდი რუკა, ამ რუკაზე არის განაწილებული ბაზები და ჩეკპოინტები. შეგილია თავისუფლად გადაადგილდე რუკაზე. გაქ მისიები, ზოგი "სთორი" მისიად ითველბა, ზოგი "დამატებით მისიად". შინაარსი ყველა მისიას მარტივი აქ, ან უნდა მოკლა ვიღაც როჟა, ან გაანთავისუფლო, ან ტექნიკა მოიპარო. ალაგ ალაგ პერსონაჟის ჩუმად გაყოლის მოთხოვნილებას დებენ,"გაყევი ოფიცერს რომ გენერალთან მიგიყვანოს, თუ დაგატყნეს გენერალი გაიქცევა".

Gameplay ზუსტად Far Cry-ივით მიდის. შეგიძლია შორიდან დაზვერო მტრები, დატაგო ბინოკლით და მერე როგორც გინდა გახვიდე. გინდა გაიპარე ბაზაში, გინდა სროლა ატეხე. არცერთი დიდად ჩელენჯინგი არაა. რაღაც ვარიაციები არის არჩევანში და თავისუფლება გაქ როგორ გადაჭრი პრობლემას. შეგიძლია არავის შეეხო, შეგილია ყველა დააძინო ტრანკვილიზატორით ან მოგუდვით, შეგილია სნაიპერით მოკლა შორიდან ან ავტომატით ებრძოლო. ან სულაც ცხენზე ამხედრებული შეუვარდე და რაკეტები და ყუმბარები ესროლო.

მისიების შესრულებისას ამ ბუშტით გააფრენ ხან ტექნიკას, ხან ჯარისკაცებს, ხან თხებს და ესენი უერთდებიან შენ ბაზას და გიხსნიან მეტ აპგრეიდბებს.

გეიმპლეი Fun ხდება როცა ბევრი ტექნიკა, ტანკები, ვერტალოტები, ვოლკერები და "ზომბები" გეჩხუბებიან. დანარჩენი დრო უღიმღამოა.

სთორი მოგეწოდება ძაან ცოტა სინემატიკის და ძალიან ბევრი აუდიო კასეტის სახით. დაჟე დახურული რო გქონდეს ყველა MGS ძნელია სთორის მიყოლა ბოლომდე. სიუჟეტი მთავარი გასაგებია მარა პერსონაჟებს რა მოსდით და მათი შიდა ურთიერთობები გემაზება.

თითონ ისტორია მაგარი მარაზმად მეჩვენა მე. ძაან გადაჭარბებულია ზებუნებრივი მოვლენები და პლოტ ტვისტები. ცეცხლიანი კაცები და მფრინავი ბავშვები. ჩვეულებრივი სინემატიკებიც რაღაც სტრანნი და ზედმეტად არტისტული დადგმებია. იგივე მეოთხის ატმოსფერო, ემოციური სიღრმე და რეალისტურობა აკლია.

გრაფიკულად სახეები ძალიან დეტალურია პერსონაჟების. გარემო კიდე ისე რა, ცოტა მოსაწყენია.

საერთო ჯამში მეტალ გეარისეული Far Cry-ია, რომელშიც ბაზის მშენებლობაა დამატებული.
O Elbereth! Gilthoniel!
We still remember, we who dwell
In this far land beneath the trees,
Thy starlight on the Western Seas.

User avatar
hellwalker
Posts: 3592
Contact:

Re: Metal Gear Solid V

Unread post#118 » 21 Aug 2017 21:29

ვაიმე ვაიმე კი დავსპოილერდი ბაჩოს ვიდეოთი და ვიცოდი წინასწარ მარა ენდინგი ტო :D :D :D
რა ცუდი ვეშია :D :D :D :D
► Show Spoiler


მოკლედ თუ ითამაშებთ, სადღაც 15 მისია არის ძაან ადვილი და ნელი. ჯობია გაირთოთ თავი და ყველა მისია სხვანაირად გახვიდეთ. მერე უკვე ტანკები, მეტალ გეარები, ვერტალოტები და მძიმე ბრონიანი ხალხი რო შემოდის Fun ხდება.

პროსტა ძაან ადვილია ტო. ერთადერთი რთულია რომ Ghosting მოაწყო დღისით რამე დიდ ბაზაზე. დანარჩენი მთელი ტანკების და walker-ების ბატალიონების ჩუმად გათიშვა შეილება ძაან სწრაფად და გაზიდვა ბუშტებით.

სთორი საერთო ჯამში რაღაც რამდენიმე რენდომ სკეჩივით არის. ცოტა აბსტრაქტიზებულია და უდავოდ ყველაზე სუსტია სერიაში რაც მე ვითამაშე იმათ შორის. ეს Language პარაზიტები მაგარი მარაზმი იყო, თან რაც უფრო მეცნიერულად ცდილობდნენ გამართლებას მით უფრო face palm-ით ვიჯექი. ვილანი უსახური იყო პირდაპირი და გადატანითი გაგებით :D
O Elbereth! Gilthoniel!
We still remember, we who dwell
In this far land beneath the trees,
Thy starlight on the Western Seas.

Return to “Action & Combat”



Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 6 guests

cron