Hitman: Absolution, PC, X360, PS3

თამაშის < ანონსი < რელიზი < გამოცდილება < მიმოხილვა < სპეც
User avatar
hellwalker
Posts: 5840
Contact:

Hitman: Absolution

Unread post#41 » 20 Nov 2012 07:40

ხომ, სერიოზულად შეუცვლიათ რენკინგის სისტემა, სამჯერ გავიარე პირველი ლეველი purist იდეალურად წინა ჰიტმენების შეფასებით და professional.
ჩელენჯის ბონუსები და ათასი უბედურება დაუმატებიათ, ფაქტიურად გამოდის რამდენჯერმე უნდა დახურო ლეველი და ბოლოს ცადო pure playthrough რომ მათი ბონუსით მოგივიდეს საილენთ ასასინი. ბოლომდე ვერ გავერკვიე ჯერ როგორ მუშაობს.

სთორის მხრივ დახურვა თუ გინდატ პოხუი რენკინგით მაინც purist ვუწევ რეკომენდაციას, hud-ის გარეშე იმენა მაგარი მუღამი აქ. მთელმა ამ ექსტრა hud-მა და ინსტინქტის ზახოდებმა შეიძლება ცუდი experience შექმნას.
O Elbereth! Gilthoniel!
We still remember, we who dwell
In this far land beneath the trees,
Thy starlight on the Western Seas.

User avatar
hellwalker
Posts: 5840
Contact:

Hitman: Absolution

Unread post#42 » 09 Oct 2013 20:10

მოვუბრუნდი როგორც იქნა, თითქმის დავხურე პირველი playthrough.
ბევრი დადებითის თქმა შეიძლება უამრავ დეტალზე და ბევრი საინტერესო ინვოაციაა მაგრამ ამასთან კამპანია ცოტა მოსაწყენია, სოციალური სტელზი ძაან პატარა დოზით არის და თვითონ სიუჟეტურად ისეთი მისიებია ხშირად ძაან კარგად დაცულ ან თავიდანვე hostile ენვირომენტში ხვდები და ამით ტიპიურ სტეალზ თამაშს ემსგავსება. მოლოდინი რომ არა წინა თამაშებივით დახვეწილი და პოეტური სიკვდილების მოწყობის ალბათ კაი დონის უბრალო სტეალზ ექსპერიენსი მექნებოდა, მაგრამ ეხა ძაან ბევრი რეპეტიცია (ერთი 3 Target ელექტრო გენერატორის გარშემო მეტალზე მიერთებით დავწვი) და ორიგინალური ელემენტები მხოლოდ ირონიულ იუმორისტული კუთხით არის მოწოდებული რაც თავის ხიბლს უკარგავს, თეატრალური დახვეწილობის შარმი არ აქ შესრულებულ საქმეს. ტერიტორიების პატარა სექტორებად დაყოფაც თავისებურად მუღამს კარგავს.

ეს ყველაფერი ძალით გაფუჭებულს არ გავს, სიუჟეტის უიღბლოდ შერჩევის ბრალია ალბათ, აი ბევრ ისტორიას რო აქ ბევრი ბოდიალის და მოგზაურობის შემდეგ პერიოდი რო დგება როცა გმირი ჩამოყალიბდება თავის თავში და მიზანში და მიზანდასახულად და სწრაფად მიიწევს წინ, კარგი გადმოცემის ფორმაა უფრო ნელ ტემპიანი და ექპლორაციით სავსე ნაწილის შემდეგ მარა მთელი თამაში ასეთ ინერციულ დინამიზმზე როა აწყობილი დამღლელია, კრატოსიც კი ისვენებდა პერიოდულად ოლიმპის მთაზე ღმერთების მოსაკლავად ჰაიკინგის დროს.

მე კი გამოვნახავ გზას რომ მაინც ვისიამოვნო თამაშით კამპანიის დახურვის შემდეგ, სტეალზის ჩელენჯები, purist mode, ქულების კომბოები, ფანების მიერ მოწყობილი ჩელენჯები და ბევრი საინტერესო დეტალი რომელიც ძაან ინოვაციურია და ძაან ბევრ თამაშს მოუხდებოდა ფანებისთვის გადათამაშების ღირებულების გასაზრდელად მარა აი სხვა მოთამაშისთვის რომელიც სტეალზის ჩემნაირი ფანატი არაა ან სერიების წინა ნაწილებში silent assassin-ის ჩელენჯიდან გაჩენილი მუღამი არ აქ ალბათ საინტერესო სტარტი და მერე ცუდი pacing-ით დამღლელად და მოსაწყენად გამხდარი თამაში იქნება.
O Elbereth! Gilthoniel!
We still remember, we who dwell
In this far land beneath the trees,
Thy starlight on the Western Seas.

User avatar
Ripster
Posts: 1854

Hitman: Absolution

Unread post#43 » 09 Oct 2013 22:14

ამ თამაშის პირველი სერიების ფანი ვარ)) ანუ იმდენად მოთამაშე ფანი კი არა აი ისე შორიდან რომ უყურებს და უყვარს ისეთი)) მახსოვს დეიდაშვილის თამაშს რომ ვუყურებდი როგორი გაოცებული ვიყავი ხოლმე)) ჩემით კი ერთ ტურს კვირაობით ვთამაშობდი არასდროს გამომდიოდა სთელსის თამაში ღირსეულად ბავშვობაში კი საერთოდ ძალიან ტლანქი ვიყავი))) ამისდამიუხედავად თამაში რეალურად მიყვარს
მიყვარს ლოგო, კოსტიუმი, ორი "თეთრი" სტვოლი, მიყვარს 47ის უემოციო სახე
ერთი სიტყვით დიდი გავლენა ჰქონდა ჩემზე ამ თამაშს)))
ეს სერია კი პირატულად ვითამაშე და დავხურე
ისეთი სიამოვნება მივიღე როგორიც წლების განმავლობაში არ მიმიღია)) ეგ კი არა სთელსით ვისიამოვნე! ))) იზიზე ვითამაშე და იმენა ვისიამოვნე)) არც გამაწამა არც ძალიან მომადუნა
სეილის დროს კი ცდუნებას ვერ გავუძელი და ვიყიდე. პირველ რიგში ეჩივმენტების მუღამი მაქვს
მერეც შემდეგ სიძნელეზე მინდა მოვსინჯო თავი და თან ეს თამაშში ჩაშენებული ფანების შედგენილი გამოწვევები თუ როგორ დავარქვა))
იტოგში ვიყიდე იმიტომ რომ მინდა ისევ ისე ვითამაშო ხოლმე ეს თამაში როგორც ბავშვობაში ვთამაშობდი
ბევრჯერ! ))
პუჭურ პუჭურ ჩაიხაან
შენ ისეთი კაი ხარ
აიფხან თუ ჩაიფხან
გაიხარ და გაიხარ

ჩემო პუჭურ ჩაიხან

User avatar
grigoli1970
Posts: 844

Hitman: Absolution

Unread post#44 » 29 Oct 2014 02:52

► Show Spoiler
smothered in the crib

User avatar
SLaYeR
Posts: 6136

Re: Hitman: Absolution

Unread post#45 » 24 Jan 2019 10:36

გავერთე სტელსით. სწორხაზოვანი თამაშია ვისაც თანამედროვე სინემატიკური თამაშები მოსწონს მათთვის. ბოლო სიძნელეზე ვითამაშე და ვცდილობი მაქსიმალურად კარგი რანკი დამედო. როგორც შემეძლო მოვახერხე, მარა დამღალა, ერთ ორ მომენტს თუ არ ჩავთვლი, დიდად ჰიტმენის მუღამით ვერ ვისიამოვნე. სთორი იდიოტობა აქვს, ლოკაციები დეტალიზებული და რეალისტურია, მუსიკასაც ატმოსფერო უჭირავს.
როგორც ჰიტმენი არ ვარგა. როგორც თამაში ბევრს მოეწონება ვისაც სერიებთან შეხება არ აქვს.
From the shards of tattered dreams I rose, unwilling. Tossed upon tides of pain that flowed and ebbed and left me searingly awake and more revoltingly... alive.

Riddick
Posts: 11696

Re: Hitman: Absolution

Unread post#46 » 24 Jan 2019 11:42

აფტოპიკ - მგონი ახლები ბევრად გაგისწორდება, ვიდრე აბსოლუშენი.

User avatar
SLaYeR
Posts: 6136

Re: Hitman: Absolution

Unread post#47 » 24 Jan 2019 11:55

კი ახლები დონეა, მინდა ძალიან. თან მეორეში პირველის ლეველებიც დაპორტეს, დაარემასტერეს, ახალ მექანიკებზე მოარგეს და GOTY DLC დაარქვეს, ანუ მეორე თავის DLC-ით რაღაც ულტიმეიტ პაკეტი გამოდის.
From the shards of tattered dreams I rose, unwilling. Tossed upon tides of pain that flowed and ebbed and left me searingly awake and more revoltingly... alive.

Return to “Products”



Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 18 guests