ბლიც ნიუსები, რუბრიკა

#1 - მოვლენები, ამბები, სტატისტიკა, ინტერვიუები, ღონისძიებების საერთო...
User avatar
SLaYeR
Posts: 3828
Contact:

Re: Game Industry

Unread post#181 » 16 Aug 2017 03:16

კი ვიცი ეგენი და მაგიტო ვამბობ, არაა ბევრი Turn Based და მაგდენი Love სასაცილოა, JRPG რო მოსწონდეთ გავიგებდი მაგ სიყვარულს მარა არ მოსწონთ. Tabletop თამაშებზე ხო არაა გამოკითხვა, კომპიუტერულზეა. მარტო ეგ ტიპები თუ გამოკითხეს ვისი ფანტაზიაც DnD სტილის ფენტეზის და 30 წლის წინანდელ სტერეოტიპებს ვერ გაცდა, მაშინ პროსტა არ უნდა იყოს ამხელა ქულები და გამიკვირდა :D
Action RPG მეც მკიდია Dark Souls-ის გარდა, DS სხვა რამეა, იაპონური ჩელენჯის ნახარშია და მაგიტო მომწონს თორე მარტო Action RPG-ობა ძალიან casual პონტია RPG-ში, დასავლურში განსაკუთრებით, ტაქტიკურობას 50% ზე მაინც ანახევრებს და იაპონელების დონის ჩელენჯამდე ათი წელი მაინც უკლიათ მგონი რო მივიდნენ. მანდაც ძალიან დიდი ქულები იდო ჩემდა გასაკვირად და რავი ვიჩერს დაუწერეს მარტო? :D
მგონი ორი კატეგორია გამოკიტხეს მარტო, ბებრები Fallout რო იციან და ახალგაზრდები ვიჩერი რო იციან და მაგის ბრალია :D:D ნუ საშუალო კატეგორია ისეთი მოხვდა ვოვი რო იციან. პროსტა Fallout-ების არცოდნაც ძალიან მაღალია და მთლად ძველი ზადროტებიც ვერ ჭარბობენ მგონი.
და კიდე რაც Divinity-ის უფრო მეტი Love აქვს ვიდრე BG1/2-ს ან Fallout 1/2-ს, იმდენი დაპირატებული თამაში მაგათ :D
მივიდეთ, გავესაუბროთ

User avatar
hellwalker
Posts: 3604
Contact:

Re: Game Industry

Unread post#182 » 16 Aug 2017 03:19

ბიჭო გამიკითხეს Facebook-ზე ხალხი ვინც მიყვებოდა მაგათ pages. მაგრამ სწორედ ასახავს სიტუაციას.
ლაპარაკია ჟანრის Hardcore მოყვარულებზე.

Turn Based ბევრი თამაშია ძაან, განსაკუთრებით ძველები სულ Turn Based იყო და ძაან ღრმა და საინტერესო კომბატი ქონდა ბევრს. პროსტა მერე ჩაიჯვა დიაბლოს და ბალდურას გამოჩენისას და ეხა ისევ წამოიწია წინ.
O Elbereth! Gilthoniel!
We still remember, we who dwell
In this far land beneath the trees,
Thy starlight on the Western Seas.

User avatar
SLaYeR
Posts: 3828
Contact:

Re: Game Industry

Unread post#183 » 16 Aug 2017 03:29

თავისი ფანები გამოკითხეს? :D თითონ რა ჟანრსაც უბერავენ იმათ აქვს ყველაზე ემტი Love, ეგაა და ეგ.
ძველი რომლებია? Wizardy-ის ფანები და ძველი ოლდ სქულ გეიმერები არიან მაგხელა ხმებით და Fallout უფრო ნაკლებად უყვართ ვიდრე Divinity? :D Turn Based-ის მოყარულებმა Wasteland 2, Shadowrun Hng Kong და South Park რა პონტში არ იციან მერე? :D
სუბიექტური სტატისტიკაა, მაგათ მარკეტინგზე მორგებული :D
მივიდეთ, გავესაუბროთ

User avatar
hellwalker
Posts: 3604
Contact:

Re: Game Industry

Unread post#184 » 16 Aug 2017 03:39

RPG Codex და სხვა საიტებზეც იდო სადაც თავს იყრის ხალხი. თამაშების სტატისკები კი ხზ როგორია რეალურად, მაგრამ ჟანრების, სტილები და მიდგომების სტატისტიკა ემთხვევა მოშნად იმას რაც ხდება. 2~3 დღით შედი RPG Codex-ზე და ნახავ რა ხდება.

სუბიექტური და მარკეტინგული რო იყოს არ ექნებოდა co-op-ს მასე დაბალი შეფასება. მთელ აქცენტს კოოპზე აკეთებენ.

Shadowrun არ ევასება ბევრს და უფრო ნიშა ხალხი თამაშობს მაგას. საერთოდ ფენტეზის და სამეცნიერო ფანტასტიკის ნაზავი ძალიან ბევრს არ მოსწონს და რეალურად ორივეს მოყვარულების მოზიდვის მაგივრად ორივეს უჯვავს კამპოტში.

Wasteland 2 -ი დიდი კრიტიკის ქვეშ იყო კიკსატერის რაღაც დაპირებების დაკიდების გამო. აღარ მახსოვს ზუსტად. კომბატიც კაი ტასკა აქ საერთო ჯამში.
O Elbereth! Gilthoniel!
We still remember, we who dwell
In this far land beneath the trees,
Thy starlight on the Western Seas.

User avatar
Riddick
Posts: 7725
Contact:

Re: Game Industry

Unread post#185 » 16 Aug 2017 03:53

Dark Souls მე როგორც RPG ვერ უყურებ. ჩემთვის დამოუკიდებელი მოვლენაა. კონკრეტულად ამ თამაშის ჟანრია. ძალიან ბევრი თავისებურებააქ იმისთვის რო ექშენ RPG გაიყვანო. თან აზრობრივად იმდენად გადაბმულია ყველაფერი, რო ძალიან ფუნდამენტურ ტიპებს ჩაუდებს პირში ვირტუალური სივრცის სიღრმეების ინტერაქტიულობაში გადავყვანის თვალსაზრისით. ისეთ ლეიერებს წვდება დაჟე კლასიკური RPG ჩანან საყვარლად. ტაკშტო დარკსოულის დაჯმა არ ღირს.

პ.ს. Turn Based როგორც რაიმე ფასეულობას ვერ უყურებ მე დღემდე. მგონია რო პროსტა შეზღუდული შესაძლებლობების გამო დაიბადა და მარტივად რეალიზების პონტში იცოცხლა ამდენი ხანი.
კვაზი-mode

User avatar
SLaYeR
Posts: 3828
Contact:

Re: Game Industry

Unread post#186 » 16 Aug 2017 03:57

კოდექსზე შევდივარ ხოლმე, უფრო კონკრეტული თამაშების განყოფილებებში და იქაური ფანების პოსტებს ვკითხულობ, ნუ ასეთ გამოკითხვებზე არ ვიცი რა სიტუაციაა.
მე პროსტა ლოგიკური კავშირი ვერ დავიჭირე რაც გამოიხატა იმ შავ რეზულტატებში.
Turn Based უყვართ და მათ შორის შედის Divinity და ძველისძველი ოლდსქულები, ხოლო ახალი Shadowrun, Wasteland და South Park არც უთამაშიათ. ითამაშეს და არ მოეწონათ რო ყოფილიყო გასაგებია მარა არ უთამაშიათ.

Action RPG -ზე Love მარტო ვიჩერს აქვს ფაქტიურად, გამოდის 3rd person-ში ეგ ჟანრი მაგით გაუცნიათ :D ისე Mass Effect რა ნამუსით არ ჩაწერეს გამოკითხვაში საინტერესოა.

ნუ RPG-ში კოოპი უმეტესობას კიდია თუ hack n slash დიაბლოს არ უბერავს. არ არის კომპიუტერში სიუჟეტზე და როულფლეიზე დაფუძნებული კოოპ თამაშები საინტერესო, მაგაზე ყველა თანხმდება მგონი
მივიდეთ, გავესაუბროთ

User avatar
Riddick
Posts: 7725
Contact:

Re: Game Industry

Unread post#187 » 16 Aug 2017 04:04

Left 4 Dead'ზე მაგარი კოოპის კონცეპტს შევეცი. საერთოდ არაა RPG მექანიკები საჭირო ცენტრალურ გეიმფლეიში.
კვაზი-mode

User avatar
hellwalker
Posts: 3604
Contact:

Re: Game Industry

Unread post#188 » 16 Aug 2017 04:12

ძველი სტერეოტიპებით აზროვნებს ყველა ნიშა სასტავი ეხლა. და მაგიტო ეჯმევა. თორე ეხლანდელ სიტუაციაში ვაბშე გადასახედია ჟანრები ან მოსაცილებელი. ისეა არეული ყველაფერი ერთმანეთში.

Turn Based-ი რატო მოწონთ და რა ღირებულებები აქ დავუმუღამე მე მაგას ამდენი რისერჩის მერე. თუ სწორედ არის გაკეთებული თამაში, უფრო სუფთა და კონტროლირებადი გეიმპლეი აქ სადაც კონტროლი გაქ სრული შენ პერსონაჟებზე და უფრო დიდ წილად ტაქტიკა წყვეტს გამარჯვებულს.

განსაკუთრებით გრიდზე თუა თამაში, ქვრება ქაოსის ელემენტი თითქმის.

ზუსტად იცი რა მანძილზე შეგილია გადაადგილდე, რა არეას დაფარავს სპელი ან ისარი საიდან შეგიძლია ისროლო. ამიტომ შეგიძლია აკურატნად დაგეგმო ყველაფერი და ჭადრაკივით ითამაშო.

სკილების სისტემიც აწყობა და მერე ანალიზი ამ სისტემის ასევე ბევრად ადვილია, შეგილია იმენა კარგად დაატუნინგო ყველაფერი. რაც რეალ თაიმში ასე კარგად არ გამოდის და ან ძაან სენდბოქსის და ბევრი არჩევნის ხარჯზე უნდა გახადო საინტერესო, ან ძაან შეზღუდული და ფიზიკურ სკილზე დაფუძვნებული გზით.

სად ენძრევა რეალურად Turn Based ჟანრს არის შედეგების გამოთვლაში. ანუ ან დეტერმინისტული უნდა იყოს სადაც შეგიძლია ზუსტად დათვალო რამდენ დემეჯს მიაყენებ და რა მოხდება, ან რენდომი სადაც ჭკვიანური რისკები უნდა გააკეთო.

პირველის პრობლემაა რომ რაც უკეთ თამაშობ და გესმის სისტემა მით უფრო მოსაწყენი ხდება, მეორეს პრობლემაა რომ შენი ქმედების გამო არ აგებ ხშირად და ზუსტად იგივე ქმედებებით შეილება ან მოიგო ან წააგო.

სუფთა რეალ თაიმ თამაშში, ეგეთი სისუფთავე საერთოდ არ არის. ბევრი Noise-ია გეიმპლეიში, და უფრო რეაქციაზე და ფიზიკურ სკილზე დადის ვიდრე ტაქტიკაზე თამაში.

პაუზიან რეალ თაიმში, არის მეტი კონტროლი და სისუფთავე, მაგრამ მაინც არის ქაოსის ელემენტი დიდი.

მე პირადად RPG-ზე მაინც პაუზიანი რეალ თაიმი მირჩევნია ყველას, რადგან ტაქტიკის და სკილის საჭიროების ბალანსი მომწონს.
O Elbereth! Gilthoniel!
We still remember, we who dwell
In this far land beneath the trees,
Thy starlight on the Western Seas.

User avatar
hellwalker
Posts: 3604
Contact:

Re: Game Industry

Unread post#189 » 16 Aug 2017 04:15

Riddick wrote:Left 4 Dead'ზე მაგარი კოოპის კონცეპტს შევეცი. საერთოდ არაა RPG მექანიკები საჭირო ცენტრალურ გეიმფლეიში.

ეს Divinity შეილება ძაან საინტერესო იყოს კოოპის მხრივ და fun. რაც ვნახე დამაინტერესა.

SLaYeR
რავი მანდ თუ შეხვედი რატო გიკვირს Turn Based სიყვარული. ამდგარი ყლეებით დარბიან მაგის გაგონებაზე.
RTwP -ს აქ რაღაც კამუნითი მარა Turn Based ბევრად დიდია.
O Elbereth! Gilthoniel!
We still remember, we who dwell
In this far land beneath the trees,
Thy starlight on the Western Seas.

User avatar
SLaYeR
Posts: 3828
Contact:

Re: Game Industry

Unread post#190 » 16 Aug 2017 04:22

სიყვარული არ მიკვირს ტო :D რო უყვართ ჟანრი და ახალი რაც გამოვიდა მნიშვნელოვანი არც უთამაშიათთქო უმეტესობას ეგ მიკვირს :D ეხლა რა უნდა გამოვიდეს ისეთი და რა უნდა დაეჯვას ისეთი რო Pillars 2 ან რამე მსგავსი არ ვითამაშო? მითუმეტეს ახალ თამაშებს თუ თამაშობ მაგალითად ვიჩერს და ამ დროს შენი საყვარელი მექანიკით გამოდის სამი თუ ოთხი თამაში 15 წელი რო JRPG-ს გარდა არავის გახსენებია ეგეთI მექანიკა, ამათი დაიგნორება რა ლოგიკაშია?
მივიდეთ, გავესაუბროთ

User avatar
hellwalker
Posts: 3604
Contact:

Re: Game Industry

Unread post#191 » 16 Aug 2017 04:44

ბიჭო რეალურად Age of Decadence არის ჩემპიონი მაგ ჟანრის და არა ეგენი.

JRPG-ს კიდე რავი, პირადად მე იმენა 1000 წვრილმანი დეტალი სერიოზულად ნერვებს მიშლის მაგ ჟანრში და მუღამს მიკარგავს რამის თამაშის მანდ და ბევრია ეგრე. კომბატი კი აქ Turn Based მაგრამ სხვა დანარჩენი საერთოდ სხვანაირ ყაიდაზეა, არასწორი ფორმის და ზომის ფეხსაცმლით სიარულივითაა JRPG-ს თამაში ჩემთვის. მოყოლილი მაქ რატო პირად საუბარში და აღარ დავიწყებ აქ განვრცობას.

იგივე რეაქცია აქ ბევრს ვისაც PC ჟანრი უყვარს. და პირიქით ჰერეტიკა ვაბშე გულს ვერ უდებს PC RPG-ს და JRPG უყვარს. ისეთი პონტია ნაყინი რო გიყვარდეს ვანილის, შოკოლადის გეზიზღებოდეს და შოკოლადის ნაყინს რატო არ ჭამ ნაყინი თუ გიყვარსო რო გითხრან.
O Elbereth! Gilthoniel!
We still remember, we who dwell
In this far land beneath the trees,
Thy starlight on the Western Seas.

User avatar
SLaYeR
Posts: 3828
Contact:

Re: Game Industry

Unread post#192 » 16 Aug 2017 04:58

JRPG-ზე არ ვამბობ, მართლა არ არის ყველასთვის მითუმეტეს 2000-იანების მერე რაც გამოვიდა.
ის ვთქვი რო როცა Turn Based გიყვარს, 15 წელი ჟანრი მივიწყებულია, JRPG-ს არ ეკარები, ამ დროს თანამედროვე თამაშებს თვალყურს ადევნებ და თამაშობ, ერთხელაც გამოდის Wasteland 2, South Park, Shadowrun Hong Kong და ამ დროს ამათ არ თამაშობ. Not yet Played აწერია ძალიან ბევრი და ეს ლოგიკურ სტატებს ვერ იძლევათქო. რანაირადაა მაშინ ეს ხალხი Turn Based-ის ჰარდკორ ფანატი? გამოდის რო კონრეტულად Divinity გავლენით წერებულა ეგ სტატები მანდ, თორე მე არ მჯერა ჰარდკორ Turn Based-ის ფანს ნათამაშები მაინც არ ქონდეს ეგ ზემოთ თქმული თამაშები.
Age of Decadence-იც არ წერია ლისტში რატომღაც.
მივიდეთ, გავესაუბროთ

User avatar
Riddick
Posts: 7725
Contact:

Re: Game Industry

Unread post#193 » 16 Aug 2017 17:54

ჩემთვის Turn Based არასდროს არ ყოფილა საინტერესო. გინდაც იგივე South Park ბოლოს ძალიან მომბეზრდა და თამაშის დადებითი ემოცია გადაფარა ამ ერთიდაიგივე სისულელის კეთებამ. მამენტ ზუსტად გრაინდის ფორმაა ჩემთვის Turn Based. გრაინდინგი მორგებული კომბატზე.

კომბატი სუ პრობლემაა RPG-ში და ხარისხიან დონეზე არსად არ მისულა ისე ცალსახად როგორც Diablo 2 და DS-ში. Dark Souls შეგილია ყველაფერი დაიკიდო და მარტო კომბატის გამო ითამაშო, შევეცი ნებისმიერ სლეშერს ისეთ გრძნობას ტოვებს შეტაკებები და ისეთი ტაქტიკური სიღრმეაქ ექშენის კვალობაზე. მარა Dark Souls ჩისტა პერსონაჟის განვითარების მომენტი ძაან მინიმალისტურ დონეზე იგრძნობა და თვითონ მოთამაშის პირად სკილს აკაჩავებს. მარა აი დიაბლოში პირიქით. დიაბლო იმიტო იყო რაც იყო რო კომბატი ქონდა პრიველ რიგში ძალიან დინამიური. ნებისმიერი ითემი, დახარჯული სკილ პოინთი და სპელი იგრძნობოდა ზემოქმედების თანავე და ისეთი დრავი ქონდა რო ნებისმიერი Turn Based თავის მოკვლაა იმის მერე.

აი ვიჩერი ძაან ცდილობს რო კარგი კომბატი ქონდეს, მარა არ იგრძნობა და მაინც ძირითად თამაშზე დაშენებული მექანიკის შთაბეჭდილებას ტოვებს. DS პერსონაჟს თუ ხუთი თითივით გრძნობ, გერალტი რაღაც ზანტი ცოცხალი ტიპივით გემორჩილება. პლიუს ამას განვითარებაში არი ისეთი გზები რო იმენა უკვდავი ხდები, რაც ისედაც მარტივ მოწინააღმდეგეს ვაფშე აუფასურებს. რაღაც საერთოდ სხვა მოდელის განვითარების სიტემა ჭირდებოდა ალბათ, თუნდაც რაღაცას რო აკეთებ და კონკრეტულად ის გემატება რამე ეგეთი. უნიკალური ვიჩერი რო გყავს სხვა მუღამი ექნებოდა თამაშს. მარა ეგ ისეთი რამეა მთლიანად თამაშის გადაკეთება დაჭირდებოდათ, ტაკშტო ესე ცალსახად თქმაც ძაან რთულია.
კვაზი-mode

User avatar
hellwalker
Posts: 3604
Contact:

Re: Game Industry

Unread post#194 » 16 Aug 2017 18:47

ბიჭო კი იცი ჩემი დამოკიდებულება რა იყო Turn Based-ზე, დედის ტრაკს ვაგინებდი სულ. მარა ითამაშე Dungeon Rats - http://store.steampowered.com/app/531930/Dungeon_Rats/ ან Xcom ან Divinity Original Sin და ნახავ კარგ მაგალითებს.

საუზ პარკში JRPG კომბატია და ადვილია.

გრაინდინგი ხდება როცა არ გიწევს ფიქრი რა ატაკი გააკეთო და ასჯერ ნელ სლეშერად იქცევა უბრალო. მასე იზამ Dungeon Rats-ში და შუაზე გაგაპობენ, Divinity-ში ვერ მოიწყენ იმიტომ რომ კაი სენდბოქსია და სპელების და გარემოს კომბოებით სულ გაქ რაღაც საინტერესო საკეთებელი სვლაზე. ეგ დაფიქრების მომენტი კლავს სინელის შეგრძნებას და დაძაბულ და აზარტულ feel-ზე ხარ.

არატაქტიკური Turn Based მაგარი უკიდეგანო ტასკაა, თუნდაც Fallout 1/2 ძაან დამღლელია. Wasteland -ში ადვილად მოკვდომა და მერე ძნელად დაჰილვა რაღაც ინტრიგას მატებს, პახოდუ იარაღის გაჭედვები მარა მაინც ვერ არის.

Witcher-ს არ აქ ცუდი მექანიკა თითონ, გადასარევი არაა მარა არის ბაზა საინტერესო monster hunter კომბატისთვის. პროსტა სკილ სისტემაა ძალიან ცუდი.

კაი სკილ სისტემის გაკეთება მაგარი რთულია, მე 6 თვეა ტვინს ვიბურღავ მაგაზე და ჯერ კიდევ ბევრი პოლიში მჭირდება :D
ვაბშე ორ სკილ სისტემაზე დადის RPG. 1 იმდენი ოპცია უნდა იყოს რომ კარგი სენდბოქსი გამოვიდეს(Baldur's Gate, Divinity), ან ძალიან მინიმალისტური უნდა იყოს სადაც ყველა გადაწყვეტილება ტაქტიკურია (Age of Decadence, Dungeon Rats).
O Elbereth! Gilthoniel!
We still remember, we who dwell
In this far land beneath the trees,
Thy starlight on the Western Seas.

User avatar
Riddick
Posts: 7725
Contact:

Re: Game Industry

Unread post#195 » 16 Aug 2017 22:30

იმის ლაპარაკს არ დავიწყებ რო ვიცი ჟანრი, მითუმეტეს შენსავით, მარა Turn Based თითონ ფესვებშივე გრაინდინგია ჩემი გაგებით. შანსი არაა რო გასვლის პარალელურად რამე შაბლონური მოქმედებები არ აიკიდო დოხუია და მერე არ იმეორო ის სიტუაციის მიხედვით გულის რევამდე. შეილება კარგი მაგალითები არ გაძლევს მაგის საშუალებას, მარა თვითონ იდეა მაგარი ყლეობაა რა მაინც და ჩისტა გარემოებების გამო აგორებული მექანიკა მგონია როგორც ვთქვი. მაგიტომაც კვდება ეხა ნელნელა, მარა როგორც ყველა ჟანრი ამისი ევოლუციაც შეილება რამე საინტერესო მიმართულებით.

კი მაგარი ზედაპირული სკილ სისტემააქ, არადა თვითონ შინაარსის სტუქტურა უმაგრესია RPG-სთვის. ვიჩერი თავისი პროფესიით იმენა 100% ეხება ყველაფერს რაც მაგ დროში საინტერესოა ექშენის თვალსაზრისით და რაცმთავარია იდეალური ბუნებრიობით ჯდება. მე ვაფშე სხვა ვიჩერებზე რო სხვა ისტორიები დადონ მაგის მომხრე ვარ. ეს ორი დამატება სხვა სახეებით რო გაეკეთებინად დედასფიცავარ გენიალური იქნებოდა.
ფუნდამენტურად შევიცვალე დამოკიდებულება სიდი პროჯექტის მიმართ. ტიპებმა ისეთი ტიტანისებური სამუშაო დადეს და ისეთი ხარისხისაა, რომ პროსტა არაადამიანობაა ამ თამაშის კრიტიკა. ერთი 10 წელი დაჭირდებოდათ აქ რო ყველაფერი ერთ დონეზე კარგი გაეკეთებინათ. ფენომენალური რაღაც გააკეთეს და აი ზუსტად აქ რო მოვიდეს უკვე მოდერების ქომუნითი და რაღაც მარტივ კასიაკებს უშველოს ეგ იქნება ყველაზე მასთი ეხა. იმიტო რო ზუსტად მოდერების სამზარეულოა რასაც ვხედავ.
კვაზი-mode

User avatar
hellwalker
Posts: 3604
Contact:

Re: Game Industry

Unread post#196 » 16 Aug 2017 22:44

იგივეს თქმა შეილება ნებისმიერ კომბატზე. მარა კი მოძველებული მექანიკაა და საერთო ჯამში Real Time with Pause-ს შეულია მთლიანად ჩაანაცვლოს თუ კარგად გაკეთებულია(რაც ძაან რთულია). თუმცა ბევრი რამე უკვე აქ რაც გრაინდინგს არ ხდის. ყოველშემთხვევაში რამდენადაც საერთოდ კომბატს შეილება არაგრაინდინგი ეძახო.

ტერაინის მრავალფეროვნება, სპელები, კომბოები, Range-ბი საინტერესო სიღრმეს ამატებს უკვე.

ვიჩერზე არის მოდები რომლებმაც უმეტესობა ცუდი ვეშები გადაწყვიტა, ინტერფეისის და უაზრო მექანიკების მხრივ. მარა კი სკაირიმის დონის ედიტორი რო ქონოდა რაღაც პიზდეცი გამოვიდოდა.
O Elbereth! Gilthoniel!
We still remember, we who dwell
In this far land beneath the trees,
Thy starlight on the Western Seas.

User avatar
SLaYeR
Posts: 3828
Contact:

Re: Game Industry

Unread post#197 » 17 Sep 2017 23:33

http://www.gamesindustry.biz/articles/2 ... en-spector

მეორე ნაწილზე საერთოდ გამოყლევდებოდა და მიკი მაუსის მაგივრად JRPG-ებს გააკეთებდა.

გამიკვირდა ისე, საერთოდ განსხვავებული მიდგომის დეველოპერია და როგორ სწორად აღიქვა თამაშის წარმოჩენილი ღისებები, არც თუ ისე ხშირია დასავლელი დეველოპერებისგან ეს, უმეტესობას ამერიკული ჰოლივუდური იდეალები აქვს გათხრილი ტრაკში და ამის იქით ვერ იყურება ხოლმე, მარა უორენ სპექტორი უორენ სპექტორია მაინც რა :D ეს ფაქტიც რა თქმა უნდა ამ დეველოპერის დადებით უნარჩვევებზე მეტყველებს.
მივიდეთ, გავესაუბროთ

User avatar
hellwalker
Posts: 3604
Contact:

Re: ბლიც ნიუსები

Unread post#198 » 26 Oct 2017 06:24

შეილება დაძველდა ინფო მარა Holy Shit
https://kotaku.com/5884842/wait-it-cost ... nsole-game
O Elbereth! Gilthoniel!
We still remember, we who dwell
In this far land beneath the trees,
Thy starlight on the Western Seas.

User avatar
Riddick
Posts: 7725
Contact:

Re: ბლიც ნიუსები

Unread post#199 » 26 Oct 2017 10:21

მდა )) PS+ რაც გავიაზრე რაარი იმის მერე აი ეს თუ იქნება ერთადერთი ლოგიკური გაგრძელება. თავის პონტში არც სონის ყავს კონკურენტი ამჟამათ და არც ნინტენდოს. და კაკრას ესაა მონოპოლიზმი და პირში მირთმევის გაპრავება ალბათ.
რამეს ხსნიან მაინც 40.000 რატო ღირს პაჩის დამატება თამაშზე ნეტა
კვაზი-mode

Return to “Industry”



Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 9 guests