Blitz News, საერთო თემა > არ შედის თამაშების ანონსები

სიახლეები < მოვლენა < ღონისძიება < ინტერვიუს მონახაზი < ახალი ტექნოლოგია
User avatar
GHOST
Posts: 1940

Re: სათამაშო ინდუსტრიის ზოგადი

Unread post#121 » 04 Feb 2016 10:22

ორი ხელით რატომ უჭირავს პატარა დაგერი, რა იზვრაშენიაა ეს. :დ

Riddick
Posts: 11696

Re: სათამაშო ინდუსტრიის ზოგადი

Unread post#122 » 04 Feb 2016 15:12

ფარიც მაგრად უხდება ისე. მამენტ დაგერებს ეგრე იჭერდა ძველებშიც
და საერთოდ ეს კაცის მოძრაობების ანიმაცია და ვიზუალი უკვე სერიოზულად მძაბავს. რამე ერთი დეტალი მაინც შეეცვალათ თავმოყვარეობის პონტში, 10 წელია ერთი და იგივეს უყურებ, მგონია რო დროშივარ გაჭედილი.

User avatar
GHOST
Posts: 1940

Re: სათამაშო ინდუსტრიის ზოგადი

Unread post#123 » 04 Feb 2016 16:02

დაგერს რომ იჭერს ეგრე ორი ხელით ვიცი, კაცო, მე თვითონ ეგეთ გეიმფლეიზე ვღადაობ... ისევე როგორც მაგებზე.

User avatar
SLaYeR
Posts: 6136

Re: სათამაშო ინდუსტრიის ზოგადი

Unread post#124 » 04 Feb 2016 19:03

რა საჭიროა რამის ცვლილება როცა კარგად მომჯდარი დაბალანსებული გეიმფლეი მექანიკა აქვთ, მეხუთე თამაშია უკვე და გეიმფლეიში ფეილი არ ქონიათ ჯერ. შეცვლა რისიც უწევთ ეგ არის სწორი ლეველ დიზაინი და მოთამაშემდე სხვა ასპექტების მოტანა და ამას ისედაც ახერხებენ, ყველა ახალი სერია უნიკალური იქსფერიენსია. მასე იყო ადრე Resident Evil-ებიც, Silent Hill-ებიც, MGS-ებიც, Final Fantasy-ების სხვადასხვა ეპოქაში და საერთოდ თითზე ჩამოსათვლელია ისეთი სერიები სადაც რამე შეცვალეს და რამე არ აერიათ და არ ჩაეჯვათ. ეს არ არის ისეთი შემთხვევა რო რესკინს აკეთებდნენ და კლონავდნენ ერთი და იგივეს უნამუსოდ, მექანიკის გარდა სულ შემოაქვთ ცვლილებები. ცვლილება საჭირო გახდება ნამდვილად როცა იქნება და შემდეგიდან დაიწყებენ უკვე მარა მე ვფიქრობ ერთ ორ სერიას კიდე აიტანდა ასეთ გეიმფლეის. ცვლილება პრინციპში უფრო დიდი მასებისთვის და წინსვლისთვის არის საჭირო (RE4 შემთხვევა), თორე ჰარდკორ ფანები ამაზე იჯდებიან კიდე ათი წელი, პროსტა From Software-ს არ ეტყობა რო მარტო ჰარდკორ ფანები აკმაყოფილებდეს, ამიტომ დიდი იმედი მაქვს მომავალში ცვლილებები მეინსტრიმულ საქერობაში არ გადაიზრდება.
From the shards of tattered dreams I rose, unwilling. Tossed upon tides of pain that flowed and ebbed and left me searingly awake and more revoltingly... alive.

User avatar
GHOST
Posts: 1940

Re: სათამაშო ინდუსტრიის ზოგადი

Unread post#125 » 04 Feb 2016 20:19

აბსოლუტურად გეთანხმები. საერთოდ არ არის საჭირო გეიმფლეის შეცვლა, როცა მუშაობს, მხოლოდ იმიტომ რომ არიქა რამე ახალი შევიტანოთო. იგივე მომენტი იყო მას ეფექტშიც, ვერ ვხვდები მესამეში რატომ შეცვალეს გეიმფლეი, როცა მე2ში იყო იდეალურად(სნაიპერის გეიმფლეის ვგულისხმობ ამ შემთხვევაში, ბიოტეკით არ მითამაშია და სიღრმისეულად არ ვიცნობ), საერთო ჯამში კი საკაიფო გეიმფლეი იყო ME3შიც, მაგრამ თავიდან არ მეხამუშა და მეორის ზოგადად მირჩევნია.

Riddick
Posts: 11696

Re: სათამაშო ინდუსტრიის ზოგადი

Unread post#126 » 04 Feb 2016 20:47

მოიცა დაწყნარდით. სად წერია გეიმფლეი ჩემ წინადადებაში? კაცის ვიზუალი და მოძრაობის ანიმაციის სეტი დავწერე. და კი, მეზიზღება რო ვხედავ. მგონია რო იგივე თამაშია რასაც 3 4 5 წლის წინ ვთამაშობდი.

პ.ს. უშუალოდ გეიმფლეის რაც შეეხება, DS გეიმფლეი ჩემთვისაც იდეალურია, რათქმაუნდა. მარა ბლადბორნი არ მომეწონა, იმიტო რო DS იდენტურია, მარა სტანდარტული ფარის მაგივრად გაქ იარაღი, რომელიც მარტო ფარინგისთვის თუ გამოდგება და აბსოლიტურად ვერანაირი სიამოვნება ვერ მივიღე მაგ ელემენტით.

User avatar
SLaYeR
Posts: 6136

Re: სათამაშო ინდუსტრიის ზოგადი

Unread post#127 » 04 Feb 2016 21:24

ანუ თითონ ანიმაცია პერსონაჟის კი შეიძლება შეცვალონ მარა კარგად უნდა გათვლა, მეორეში მახსოვს თითქოს რო ხესავით აღარ იდგა კაცი, კომბატშიც რაღაც ანიამციები რაც დაემატა იმენა დისბალანსი გამოიწვია, ამიტო რაც მარტივად მიუდგებიან მგონი მაგათთვის ასე ჯობია, თითონ ფრეიმ დატა მეტნაკლებად მორგებულია დისტანციისთვის, ტაიმინგისთვის, ზედმეტი ფრეიმ დატა და უკვე ბალანსი ახლიდან დასაწერია, ფაითინგის პრინციპია, აი გაჩერებულ პერსონაჟს რო მოძრაობები ქონდეს და კოსმეტიკური მხარე ეგ კი შესაძლებელია მარა მეორე მხრივ pvp-ში შეიძლება უძრავ პერსონაჟზე ჩაგიარონ და ვერ შეგნიშნონ და ანიმაციაზე დაიწვები (პირველში რო Silver Knight-ის არმორში განკავდა ტიპი ანორ ლონდოში). მე შეიძლება კულტისტი ვარ მარა სხვა ყველაფერი გააკეთონ და თუ უნდათ სპიჩკის ღერით მატარონ )))))
From the shards of tattered dreams I rose, unwilling. Tossed upon tides of pain that flowed and ebbed and left me searingly awake and more revoltingly... alive.

Riddick
Posts: 11696

Re: სათამაშო ინდუსტრიის ზოგადი

Unread post#128 » 04 Feb 2016 23:46

ანუ რას მეუბნები რო, მოძრაობები რო არ შეცვალონ ფუნქციურად და მხოლოდ ანიმირება გაუკეთონ უფრო დინამირი, ანუ ხის თოჯინასავით რო არ დარბოდეს კაცი, მეშოკივით არ გორავდეს, ან გაჩერებულზე რობოტივით არ იწყებდეს მოძრაობას და რაცმთავარია, სხვადასხვა მოძრაობები ერთმანეთში ბუნებრივად გადადიოდეს, ეგ შეცვლის გეიმფლეის? კი თამაშის პროცესიდან სხვა Fილი წამოვა, კაკრას რაც მინდა და რაც ჭირდება თამაშს, მარა გეიმფლეი მექანიკას რანაირად შეცვლის ვერ ვხვდები. აი დინამირ ანიმაციაზე გადასვლას, რომ მოძრაობების პარამეტრების შეცვლა დაჭირდეს, რომ ვიზუალით ერთს არ აკეთებდეს და რეალურად მეორეს, მაშინ შეიცვლება გეიმფლეი, მარა წინააღმდეგ შემთხვევაში იცვლება მხოლოდ აღქმა. მე ესე მესმის.

User avatar
SLaYeR
Posts: 6136

Re: სათამაშო ინდუსტრიის ზოგადი

Unread post#129 » 05 Feb 2016 00:28

მოძრაობა, გადაგორება, სირბილი, სათითაოდ იარაღების ქნევა ზის ფრეიმ დატაში.
ცალკე აღებული ელემენტი ცუდი გაკეთებული არცერთი არაა, უბრალოდ დინამიკა აკლია იმიტო რო გადასვლა არაა ცოცხლად და რახან უშუალოდ ონლაინ კომბატში ხდება გამოყენება შეიძლება იმ მოძრაობის არეალის საზღვრებში უჭირთ ახლის გაკეთება და მზა არსებულზე დასმა.
ბლადბორნის და მეორე ნაწილის ანიმაციას რას ერჩი ისე?
From the shards of tattered dreams I rose, unwilling. Tossed upon tides of pain that flowed and ebbed and left me searingly awake and more revoltingly... alive.

Riddick
Posts: 11696

Re: სათამაშო ინდუსტრიის ზოგადი

Unread post#130 » 05 Feb 2016 00:44

ცუდი გაკეთებული და კარგი გაკეთებული ისეთი პონტია, ბურუსით მოცული )) კი ერთი და მაქსიმუმ ორი სერია აიტან, არ შეგაწუხებს, მარა მერე ძაან თვალში გხვდება და მე პირადად უკვე ძაან მაღიზიანებს, მართლა მეორეს ედონი მგონია რო უყურებ. ბლადბორნი რამე სხვაა თუ რატო? იგივეა ისიც.

User avatar
SLaYeR
Posts: 6136

Re: სათამაშო ინდუსტრიის ზოგადი

Unread post#131 » 05 Feb 2016 01:23

რავი შეიძლება, მე უფრო ისე ვარ რო დიდად არ ვუყურებ ანდედს რა ანიმაცია ექნება, არაფერს არ უშლის ხელს და ვაბშე არ უმოქმედია არც დადებითად და არც უარყოფითად არცერთ სერიაში. გარემო/ლეველ დიზიანი იყოს კარგი, მონსტრებს ქონდეს სახასიათო ანიმაცია, მექანიკა არ გატეხონ და სთორი ჩვეული სტილით მომაწოდონ ეს არის მე რასაც ვითხოვ.
From the shards of tattered dreams I rose, unwilling. Tossed upon tides of pain that flowed and ebbed and left me searingly awake and more revoltingly... alive.

Riddick
Posts: 11696

Re: სათამაშო ინდუსტრიის ზოგადი

Unread post#132 » 05 Feb 2016 01:28

გასაგებია. მე ვითხოვ 2016 წლის შესაბამის ანიმაციას და არა იმ ყლეობას რომელსაც შენ არ უყურებ ))

User avatar
GHOST
Posts: 1940

Re: სათამაშო ინდუსტრიის ზოგადი

Unread post#133 » 08 Feb 2016 21:04

დარქ სოულზის ტრეილერი დაიდოო და შეიყრებიან ახლა კულტისტები, ამხელა ხალხი რეებს თამაშობთ.

User avatar
SLaYeR
Posts: 6136

Re: სათამაშო ინდუსტრიის ზოგადი

Unread post#134 » 08 Feb 2016 21:17

ცეცხლს დიდება, ჩვენ მშვიდობა
From the shards of tattered dreams I rose, unwilling. Tossed upon tides of pain that flowed and ebbed and left me searingly awake and more revoltingly... alive.

User avatar
hellwalker
Posts: 5840
Contact:

Re: PlayStation 4

Unread post#135 » 23 Mar 2016 12:48

http://www.bestbuy.com/site/sony-playst ... SG92xLCo5A
ლოლ რა ცუდი სურათია. ორი დილდო და თამაშში შეგილია აირჩიო ის კაცი ****-ს თუ ზვიგენი.
O Elbereth! Gilthoniel!
We still remember, we who dwell
In this far land beneath the trees,
Thy starlight on the Western Seas.

Riddick
Posts: 11696

Re: Game Industry

Unread post#136 » 28 Mar 2016 23:49

PS2 ვტეხავდით 7 საათ ნახევარი ერთ დღეს და ერთი 4-5 საათი მეორე დღეს თამაშების ჩაწერას და სახელების შეცვლას და თემებს მოუნდით ))) ძაან ჟისტოკი ექსფერიანსი იყო, როგორც PC-ზე ასევე PS2-ზე მანიპულაციებით. მარა ერთ ფლეშკაში რო ყველა კაი თამაშს მოუყრი თავს და როცა გისწორდება მაშინ ჩართავ, სხვა მუღამიაქ )) თან რაღაც დალოცვილი კონსოლია ჰიტების და თამაშების რაოდენობით.

User avatar
SLaYeR
Posts: 6136

Re: Game Industry

Unread post#137 » 30 Mar 2016 05:17

The Last Door Season 2 გამოვიდა, შორთქათის დაკლიკების მომენტიდან სულში მიაქვს პირდაპირ.

Nightcry-იც გამოვიდა მარა ტექნიკური პრობლემები აქვს ჯერჯერობით, ატმოსფეროს სთორის და მთლიანობაში როგორც ჰორორს უკვე აქებენ.
From the shards of tattered dreams I rose, unwilling. Tossed upon tides of pain that flowed and ebbed and left me searingly awake and more revoltingly... alive.

User avatar
SLaYeR
Posts: 6136

Re: Game Industry

Unread post#138 » 04 May 2016 02:30

Dishonored 2-ს სერიოზული მსახიობები მიამაგრეს გასახმოვანებლად http://www.gameinformer.com/b/features/ ... ign=buffer
From the shards of tattered dreams I rose, unwilling. Tossed upon tides of pain that flowed and ebbed and left me searingly awake and more revoltingly... alive.

User avatar
SLaYeR
Posts: 6136

Re: Game Industry

Unread post#139 » 14 Jun 2016 03:21

დილით დადებული სტატია ვნახე ჰიდეტაკა მაიზაკის ინტერვიუზე.
მოკლედ From Software სამ ახალ თამაშზე მუშაობს, აქედან ერთი არის action rpg რომელიც სოულსების მსგავსად დარქ ფენტეზი სეთინგში განვითარდება მარა საერთოდ სხვა მიდგომით.
მეორე არის ძველი სერიების რიბუთი რომელზეც კომპანიას უმუშავია. (შესაძლოა King's Field?)
მესამე სრულიად განსხვავებული თამაშია, იმისგან რაც კომპანიას ოდესმე შეუქმნია.
ასევე განიხილება Armored Core სერიების გამოსვლაც.
სოულს სერიებს რაც შეეხება კაი ხნით დაპაუზდება და ოდესმე შეიძლება მიუბრუნდნენ, გაგრძელება თავისუფლად შესაძლებელია მომავალში. შესაძლოა გაკეთდეს სერიების რემასტერები მაგრამ ამ რემასტერების გაკეთება IP-ს მფლობელს ეხებაო და ჩვენ არ გვეკუთვნის IP-იო. (შესაძლოა ლააპრაკია Demons Souls-ზე?).
From the shards of tattered dreams I rose, unwilling. Tossed upon tides of pain that flowed and ebbed and left me searingly awake and more revoltingly... alive.

User avatar
SLaYeR
Posts: 6136

Re: Game Industry

Unread post#140 » 25 Jul 2016 20:30

სქრინშოტები 360 გრადუსით http://www.geforce.com/hardware/technol ... ge-gallery
From the shards of tattered dreams I rose, unwilling. Tossed upon tides of pain that flowed and ebbed and left me searingly awake and more revoltingly... alive.

Return to “News”



Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 34 guests


cron