Gothic I,II, Review

თემების ფორმატები:
ფართო შთაბეჭდილება . მიმოხილვა . ანალიზი . სერიის რეტროსპექტივა . სხვა
User avatar
SLaYeR
Posts: 4668
Contact:

Re: Gothic I,II

Unread post#21 » 06 Jul 2017 02:33

ერთი ვიდეო მგონი ადრე იდო ფორუმზე გოთიკის ლეველ დიზაინზე, ეს სხვა ვიდეოა იგივე თემაზე.
https://youtu.be/UDA1uBNp3dA
იმედია ოდესმე ვინმე თანამედროვე თამაშსაც შექმნის რომელსაც ასეთი გემრიელად დაგეგმარებული საინტერესო რუკა ექნება და თან ძალიან დიდი რო ერთი თვე ვერ მორჩე კვლევას
From the shards of tattered dreams I rose, unwilling. Tossed upon tides of pain that flowed and ebbed and left me searingly awake and more revoltingly... alive.

GHOST
Posts: 1489
Contact:

Re: Gothic I,II

Unread post#22 » 07 Jul 2017 19:20

ძალიან დონე იყო გოტიკა ტო. ორი თვე ვთამაშობდი, თუ სწორად მახსოვს და სრულიად ჩაფლული ვიყავი. თანამედროვე, ვეიფოინთებით გატენილ, თამაშებზე კი ვღადაობ. მთლად რეგრესსაც ვერ დაარქმევ ალბათ, იგივე მომენტი მაქვს, რაც ანიმესთან დამემართა, უბრალოდ სხვადასხვა მიმართულებით წავიდა კლიენტურა და მე, ნუ ძირითადი მასა და დეველოპერებიც იმას ქმნიან, რაც ბაზარს უნდა, იასნად. ინტერესთა კონფლიქტია მხოლოდ. აგერ, გამოვიდა ჰორიზონ ზერო, ვიზუალურად/ტექნიკურად უთესლესად გაფორმებული, მაგრამ გადატენილია ვეიფოინთებით, ვაფშე მიკარგავს თამაშის სურვილს(ნუ კონსოლი არც მაქვს, ჯასთ სეინგ. :დ).
იმის იმედი მაქვს, გოტიკის შემქნელების საი-ფაი რპგ რომ გამოდის ამ წელს, პასმოტრემ.

User avatar
Riddick
Posts: 9258
Contact:

Re: Gothic I,II

Unread post#23 » 07 Jul 2017 23:54

სისტემურად უდგებიან სამყაროს კეთებას და მანდ გვეჯმება ყველას. იღებენ 10 კვადრატულ კილომეტრებს და უწერენ მერე მონაცემებს - 20 ვიშკა, 25 კითხვისნიშანი, 5 სოფელი .... პირანიას ნაკბენში კიდე ყოველთვის ინდივიდუალური მიდგომით აკეთებდნენ მეფებს და მერე იმ მეფის სტრუქტურის შესაბამისად იყო ხოლმე კონტენტით შევსებული. პირველი რიზენიც ძალიან კაი იყო მაგ პონტში. გოტიკში სადაც არ უნდა წასულიყავი საინტერესო იყო, იმიტო რო სხვა ადგილს არ გავდა (აი როგორც Far Cry და AC სერიებში რა ))
https://www.youtube.com/watch?v=0KJ_Nm7FGl4

User avatar
hellwalker
Posts: 4733
Contact:

Re: Gothic I,II

Unread post#24 » 06 Nov 2017 10:29

O Elbereth! Gilthoniel!
We still remember, we who dwell
In this far land beneath the trees,
Thy starlight on the Western Seas.

User avatar
Riddick
Posts: 9258
Contact:

Re: Gothic I,II

Unread post#25 » 07 Nov 2017 01:41

გააჩნია რამდენად ჰარმონიულადააქ დაშენებული და დამოუკიდებელი კონტენტი რამდენად აზრიანია. მარა 250 საათი და ხარისხი რაღაც ვერ მოდის ერთად.
https://www.youtube.com/watch?v=0KJ_Nm7FGl4

User avatar
hellwalker
Posts: 4733
Contact:

Re: Gothic I,II

Unread post#26 » 05 Apr 2018 16:16

გამოვშტერდი ტო,

Khorinis: 835 m x 1211 m = 1,011km²
VoM: 890 m x 1290 m = 1,140 km²
Jharkendar: 540 m x 820 m = 0,433 km²

მაღაროები უფრო დიდია მთავარ რუკაზე :O
O Elbereth! Gilthoniel!
We still remember, we who dwell
In this far land beneath the trees,
Thy starlight on the Western Seas.

User avatar
hellwalker
Posts: 4733
Contact:

Re: Gothic I,II

Unread post#27 » 14 Feb 2019 15:10

კაროჩე სულ მიკვირს რამდენჯერ ვუბრუნდები ამ თამაშს რეფერენსად. ძაან მაგარი ნამოზგავებია თამაშში თითქმის ყველა ელემენტზე და არ ეტყობა ეგ ზედაპირულად. ანუ გამორჩეულად კარგი რაღაცეები ჩანს მაგრამ მეორად ვეშები რაც სტანდარტული ჩანს იქაც ბევრი დეტალია გათვლილი ჭკვიანურად.
თუნდაც იგივე დიალოგები და კომპანიონები და ეგეთი დეტალები რო დაფიქრდე ბევრად ბუნებრივად არის ჩასმული ვიდრე იგივე bioware თამაშებში, რომელიც მაგ კომპანიონებით არის ცნობილი.
O Elbereth! Gilthoniel!
We still remember, we who dwell
In this far land beneath the trees,
Thy starlight on the Western Seas.

Return to “Game Reviews”



Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 17 guests