Resident Evil, სერიის რეტროსპექტივა: საუკეთესო ნაწილები

საერთო < ისტორია < ამბავი < რეტროსპექტივა < კვლევა < ანალიზი < ესე
User avatar
Ripster
Posts: 1854

Re: Resident Evil

Unread post#61 » 07 Dec 2018 22:08

ვიღაცამ იკითხა კომენტარებში რატო ახურავს ფედორაო და
for m'lady claireო უპასუხეს

ქუდი მომწონს
სეთინგებიდან შეგიძლია მგონი მაგის მოხსნა
პუჭურ პუჭურ ჩაიხაან
შენ ისეთი კაი ხარ
აიფხან თუ ჩაიფხან
გაიხარ და გაიხარ

ჩემო პუჭურ ჩაიხან

Riddick
Posts: 11696

Re: Resident Evil

Unread post#62 » 08 Dec 2018 01:19

რამე პლიუსი დაინახეთ ეხა თქვენ ამ კამერაში?
ანუ ის ატმოსფერო რაც ქონდა ეხა ესე უფრო უკეთესი გახდა ვითო?
იდეაში იგივე ლოკაციაში დარბის, მარა რამე ნოსტალგიურ ემოციას, ან ინტერესს არ იწვევს. შეილება უშუალოთ რო ვითამაშებ სხვა მუღამი ქონდეს, არვიცი

User avatar
SLaYeR
Posts: 6136

Re: Resident Evil

Unread post#63 » 08 Dec 2018 01:31

არა უკეთესი არ გამხდარა და ვერც გახდება ჩემი აზრით იმდენად კარგი იყო ორიგინალი, მაქსიმუმ პერსონაჟების მოდელები შეგეცვალა იქ უკეთესობისკენ.
კამერის პლუსი ნამდვილად არ მუშაობს აქ, უკეთესი გრაფიკის მეტი არც არაფერი მუშაობს რეალურად. ინტერესის გამოსაწვევად და დასაძაბად ლოკაციები ჩააბნელეს და მუსიკა საერთოდ არ არის, ეჭვი მაქვს ფაზლებითაც დაიღლება ხალხი, როცა ორიგინალი არცერთ კომპონენტში არ იყო უკან.
უბრალოდ ვინაიდან რიმეიქია, ვინაიდან ის კამერაა რაზეც ხალხი მიჩვეულია და ვინაიდან ამდენი წელი ხარისხიანი RE არ იცის ხალხმა რა არის, იქ უკვე საკმაოდ დიდი აზრი ეძლევა ამ რიმეიქს და რაც უფრო მეტად გაიმეორებს ორიგინალის ემოციებს თუნდაც სხვადასხვა გზებით მით უკეთეი იქნება. ორიგინალში ტირანტის დევნა როგორი დაძაბულიც იყო, მასე ცდილობენ დაძაბვას და მომენტებში მაგრა მოიტანა ყურებისას, ანუ შეძლეს მაგის დაჭერა ამ კამერითაც.
From the shards of tattered dreams I rose, unwilling. Tossed upon tides of pain that flowed and ebbed and left me searingly awake and more revoltingly... alive.

Riddick
Posts: 11696

Re: Resident Evil

Unread post#64 » 08 Dec 2018 01:42

კი ის ტიპი რო დაგდევს მართლა ჟუტკია, მოსაწყენი იყო მაგის გარეშე ეტყობა პროსტა სიარული და ამათი ხოცვა და უფრო ექშენისკენ წაიყვანეს. პრინციპში ეგ კამერის ბრალი იქნება.
ერთი მომენტია, შეილება მთლიან შეკრულ ლოკაციად რო აღიქვავ მერე უფრო გაგისწორდეს ეს კამერა, მარა ნუ ესე ვერ იტყვი.

User avatar
SLaYeR
Posts: 6136

Re: Resident Evil

Unread post#65 » 08 Dec 2018 01:56

ხო ჩემი აზრით ამ კამერის გაჩენამ გააფუჭა ჰორორის ჟანრი და ხარისხი დაუკარგა - adventure გააქრო და პისტოლეტის სამიზნეზე გასწორა კამერა, საშიში ლოკაციების ატმოსფეროს აღქმა გადაიტანა კამერაში უცებ შემოვარდნილ jumpscare-ებზე, ფაზლებზე ფოკუსირება დამღლელი და მოსაწყენი გახადა, ისევე როგორც ლოკაციაში წინ და უკან სირბილი, ხოდა ახლა ამ თამაშს აქვს შანსი რო იექსპერიმენტონ წარსულიდან ხარისხის გადმოტანაზე და ისე მორგებაზე, არის კლასიკური ტოპ ხარისხიანი ჰორორი და შესასრულებელია ყველა კომპონენტის მეტნაკლებად ხარისხიანად გადმოტანა. მთლიანობაში რა გმაოვა არ ვიცი მარა რაც აქამდე იყო ამ კამერით, იმათ უკვე რო ჯობია აშკარად ჩანს
From the shards of tattered dreams I rose, unwilling. Tossed upon tides of pain that flowed and ebbed and left me searingly awake and more revoltingly... alive.

User avatar
SLaYeR
Posts: 6136

Re: Resident Evil

Unread post#66 » 13 Jan 2019 00:48

სტიმზე დაიდო RE2 Remake-ის ნახევარსაათიანი დემო. ვიზუალი და ატმოსფერო კარგია, გეიმფლეიც საკმაოდ დაძაბული და სული უჭირავს კლასიკური RE სერიების. როგორც ჩანს საკმაოდ ავთენტური რიმეიქი იდება.

რაც არ მომწონს და ვთვლი რო სერიოზული პრობლემაა სერიისთვის:
სიბნელეში გადაადგილება სადაც მხოლოდ ფანრის შუქი ჩანს, ყველანაირად აფუჭებს ექსპლორაციას და დეტალებზე დაკვირვებას დამღლელს და უინტერესოს ხდის. რო არაფერი ვთქვათ წამდაუწუმ კამერის ტრიალზე რო შესასვლელი კარი არ დარჩეს შეუმჩნეველი და წინ და უკან სირბილი არ გახდეს საჭირო შემთხვევით არდანახული შესასვლელის გამო.
ძალიან აკლია კლასიკური მასამი უედას საუნდტრეკები, ყველანაირ მისტიურ მყუდრო შეგრძნებას უკარგავს.
From the shards of tattered dreams I rose, unwilling. Tossed upon tides of pain that flowed and ebbed and left me searingly awake and more revoltingly... alive.

Riddick
Posts: 11696

Re: Resident Evil

Unread post#67 » 13 Jan 2019 11:48

მე მაგ ნახევარ საათს ვიღაცის ვიდეოს უყურე და მაგრად მომეწონა. ხმები, გრაფიკა, ანიმაცია, ატმოსფერო, დეტალური დაზიანების ეფექტები ზომებებზე, დაჟე ეგეთი კამერაც არაა ისეთი ცუდი როგორიც მეგონა. შუქი ხო, მაგარი სიბნელე იყო...

User avatar
Blankbanshee666
Posts: 183

Re: Resident Evil

Unread post#68 » 13 Jan 2019 12:02

დავფიქსირდები მეც, დავტესტე დემო, გაასწორა. ნუ ჯამფსქერები აქა იქ იყო, 1-2ზე დაჟე ოდნავ შევხტი კიდეც, მარა ეგ რო გვერძე გადავდოთ, ატმოსფერო კარგად მოიტანა, და კაი დაძაბულიც ვთამაშობდი. კლასიკური ადგილები რო დავინახე, ეგრევე ის ძველი მუღამი წამოვიდა. კარიდორში რო გადიხარ, სადაც მერე ლიქერი ეძრობა, მაგაზე ჟრუანტელმა დამიარა ტანში. და ნუ, შოთგანის დათრევის მომენტი ყველაზე ძაან გამისწორდა. პაზლებიც ასე თუ ისე, ნორმალურად არის. დაჟე რაღაც დეტალები ისე მახსოვდა ძველიდან რო, პოლიციის კაბინეტში რო სეიფია მაგის კოდიც გავიხსენე და დავასვი იმენა :D:D პროსტა ერთი ეგაა რო, როგორც სლეიერამ აღნიშნა, საუნდტრეკები ვაბშე დახატავდა ამ ყველაფერს. და აი მაგის გამო, დელუქს ედიშენის დაპრეორდერება მაგრად მეყლევება :( ცალკე თუ დადებენ, ჯანდაბას შეიძლება ვიყიდო. მაქსიმუმ სტანდარტული ედიშენი მივაპრეორდერო ციფრულად, თუმცა ვნახოთ.

User avatar
SLaYeR
Posts: 6136

Re: Resident Evil

Unread post#69 » 15 Jan 2019 03:29

https://youtu.be/Oj-KxQrh9Sk ვსიო, გავიყიდე.
ადრე Medal of Honor-ებში ვერთობოდი ასე, დავჭრიდი კაცს და ვახოხიალებდი, აქ ბნელი და სისხლიანი ატრაქციონი მელოდება მგონი ჩემი სადისტური განზრახვების დასაოკებლად ))))
From the shards of tattered dreams I rose, unwilling. Tossed upon tides of pain that flowed and ebbed and left me searingly awake and more revoltingly... alive.

User avatar
Blankbanshee666
Posts: 183

Re: Resident Evil

Unread post#70 » 22 Jan 2019 09:29

იმის იმედით დავაპრეორდერე დელუქს ედიშენი, რო თამაშის ბოლოს ამას და სეივ რუმის კომპოზიციას მოვუსმინო. ერთი არ ყოფილა, კეპკომს სუ დედისმუ*ელს ვაგინებ))))))))))))))

>>>

User avatar
SLaYeR
Posts: 6136

Re: Resident Evil

Unread post#71 » 26 Jan 2019 02:21

https://gearnuke.com/difference-between ... lty-modes/ მოკლედ სიძნელის ამბავში ჰარდკორი ჯობია მგონი მაქსიმალური სიამოვნებისთვის, განსაკუთრებით მათთვის ვინც სთორი უკვე ვიცით და ნამდვილი ჰორორის მუღამი გვაქვს, სუფთა გატესტვის თუ როგორი პროდუქტი დაიდო. ჰარდკორში რიბონებით ასეივებ, როცა დანარჩენში ულევი სეივი გაქვს. ტყვიების დეფიციტია, ზომბებს კრიტიკულამდე ჩამოყავთ სიცოცხლე ერთ კბენაში და 10-12 ტყვია სჭირდებათ მოსაკლავად, მეტი სირბილი და ზომბებზე თავის არიდებაა საჭირო, ავტო დამიზნების ფუნქციაც გათიშულია.
რამე სიძნელე უდნა ექნათ ისე რა შუაში, სიცოცხლის მალე დაკლება მაგრა ტეხავს, ზომბს კიდე 7-8 ტყვია რო სჭირდებოდეს საკმარისი იქნებოდა. ავტოსეივების, ჩეკპოინტების და ავტო დამიზნების დედავატირე :D

პლატიზე 25$ ღირს, უნდა გამოვკრა ხელი ამ დღეებში!
From the shards of tattered dreams I rose, unwilling. Tossed upon tides of pain that flowed and ebbed and left me searingly awake and more revoltingly... alive.

User avatar
SLaYeR
Posts: 6136

Re: Resident Evil

Unread post#72 » 26 Jan 2019 10:39

ჩემმა დამ მიყიდა დილის ხუთ საათზე <3 ეგრევე ჰარდკორი დავიწყე და ძალიან ძნელია, აზრი არ ჰქონდა, ორი საათი გავიტრუხე ტყუილად და დავდექი სტანდარტი დავიწყე, რაც თავიდან ადვილია მარა ახალი მონსტრების შემოსვლასთან ერთად ბალანსირებულად მიდის. ფრთხილად თამაშის შემთხვევაში ძალიან გაადვილდება სტანდარტიც, მარა დავიკიდე ეგ სიფრთხილე, მუტანტი ღორივით მინდა დავხურო. ერთი ის უტეხავს და ხალხიც ძალიან აჯვავს რო სტანდარტულზე თამაშისას რიბონებით სეივი ყოფილიყო და არა ჩეკპოინტები და ულევი სეივი.
დალშე ძალიან კარგად მიდის, ორიგინალის სიმყუდროვე ნამდვილად აკლია მარა დაძაბულობის ამბავში უკეთესია, თან ნუ ეფექტი მოაქვს რა survival horror-ის და ნამდვილი Resident Evil-ია ამდენი წლის შემდეგ. არადა საერთოდ არ იყო ძნელი მეოთხის ნაცვლად ასეთის გაკეთება და გაყოლა, სულ ეს იყო რასაც ვითხოვდი მარა არა, სანამ დედა არ მოეტყნათ და სასაცილოები არ გახდნენ, არ დაუბრუნდნენ ფესვებს.
კარგი გუნდის ნამუშევარია და RE3, Code Veronica და Dino Crisis მინდა ამათგან. განსაკუთრებით Dino Crisis-ს დააჯდება ამათი მიდგომა.
From the shards of tattered dreams I rose, unwilling. Tossed upon tides of pain that flowed and ebbed and left me searingly awake and more revoltingly... alive.

Riddick
Posts: 11696

Re: Resident Evil

Unread post#73 » 26 Jan 2019 13:18

არმინდა ოფტოპიკში გადასვლა, მარა დინო კრიზისის სერიების ამ გრაფიკაში ნახვა მართლა წინა ცხოვრების ქამბექი იქნებოდა. ზოგადად დინო კრიზის მეორეს ნებისმიერი ფორმატის რიმეიქი გამისწორდებოდა.

User avatar
SLaYeR
Posts: 6136

Re: Resident Evil

Unread post#74 » 26 Jan 2019 16:02

ძალიან დიდი ბოროტებაა ამ ტირანტის დევნის მოფიქრება ))) რაღაც დამძაბველ ცუდ შიშს ტოვებს, ცუდად მოქმედებს ტიპი. ორიგინალში ნელი იყო, აქ სწრაფი ნაბიჯებით მოდის, ძნელია დაემალო სადმე. ნებისმიერ ხმაურზე ძებნას მიწყებს, ნაბიჯების ხმა როგორც კი მესმის ეგრევე წითელი მენთება და მარშრუტებს ვსახავ, მარა რამდენჯერმე ისე შემეჩეხა მოსახვევში ჩუმად რო სერიოზულად დავიძაბე და შევიგინე. Clock Tower-ის მუღამი გაიჩითა. ასეთი დევნით სერიოზული Clock Tower სერიის დადებაც შეიძლება, თან მაგათ ეკუთვნით ფრენჩაიზი როგორც ვიცი )))
From the shards of tattered dreams I rose, unwilling. Tossed upon tides of pain that flowed and ebbed and left me searingly awake and more revoltingly... alive.

Riddick
Posts: 11696

Re: Resident Evil

Unread post#75 » 26 Jan 2019 22:34


User avatar
SLaYeR
Posts: 6136

Re: Resident Evil

Unread post#76 » 28 Jan 2019 03:38

ლეონით დავხურე, ძალიან გამისწორდა. შედარებით გასწორხაზოვნებულია ორიგინალთან შედარებით მარა დიდი საწუწუნო არაფერია მაინც. 2nd Run გაიხსნა სადაც კლერით გრძელდება როგორც ძველში გრძელდებოდა და ისაც დავიწყე.

ორიგინალთან შედარებით პოლიციის შენობა ბევრად დაძაბული და საინტერესო იყო, მყუდროება და მისტიურობა აკლდა სამაგიეროდ. დანარჩენი ლეველები თითქოს ხალტურას გავდა. ასევე ხალტურა აქვთ სცენარში შეტანილი, სადაც იმის ნაცვლად რო ბირკინის ფორმები და ტირანტი გადანაწილებული ყოფილიყო ორ სცენარიოზე (დახურვის შემდეგ რაც გრძელდება), ამათ ყველაფერი ერთ პერსონაჟს ჩაუყარეს სავარაუდოდ სათამაშო დროის გასაზრდელად და დახურვის მერე გახსნილ სცენარიოში როგორც ჩანს იგივე ბოსებთან მაბრძოლებენ მეორე პერსონაჟით, ახალი ვერავინ ვერ იქნება. ჩემი აზრით არ იყო ამისი საჭიროება და ჯობდა ძველი მიდგომა დაეტოვებინათ, თუმცა შესაძლოა კეპკომმა მარკეტინგული თვალსაზრისით დაპრესა დეველოპერები. ასეა თუ ისე ხარვეზი არის, თუმცა დღევანდელი გადმოსახედიდან ნაკლებად მიექცევა ამას ყურადღება.
მთლიანობაში ორიგინალი ბევრად შეკრული პროდუქტია თავისი მისტიურობით, მყუდროებით და ამავადროულად ეპიკურობით. თუმცა რიმეიქიც აუცილებლად სათამაშოა. თანამედროვე ჰორორი ეს არის და რაც წლების განმავლობაში მეოთხედან მოყოლებული გამიკრიტიკებია სერიები, ეს ნაწილი ამტკიცებს ჩემს სიმართლეს. მეოთხე ნაწილი (გეიმფლეის გარდა) არის ცუდი თამაში, სიუჟეტურად მდარე ნაგავი, დამღლელი უშინაარსო ლეველებით გატენილი, ჰორორის შეურაცხყოფა და საერთოდ კავშირში არ არის ნამდილ Resident Evil-თან.

აქ კიდევ ერთხელ შემოდის საკითხი, თუ რატომ იყო ძველი თამაშები კარგი. ეს თამაში პასუხს სცემს კითხვას და აჩვენებს თუ რა მიდგომები ფასობდა მაშინ და რა დააკლდა გეიმინგს რაზეც ძველი გეიმერები საუბრობენ. ფაქტი არის სახეზე და ნებისმიერ ადამიანს შეუძლია შედარება - თანამედროვე გეიმფლეიში გაცოცხლებული ძველი მიდგომები RE2 Remake-ის სახით დადოს ნებისმიერი თანამედროვე მხრის კამერიან თამაშთან და შეადაროს. ამ რიმეიქში უფრო მეტი თავგადასავალი და მოთამაშის ჩართულობაა ვიდრე Uncharted-ში ახალ Tomb Raider Reboot-ში და მაგ ოჯახის წარმომადგენლებში, სადაც წინა მიმართულების დაჭერა და ნარატივის ფონზე ტურისტივით ლანდშაფტების თვალიერებაა პრიორიტეტული, გეიმფლეი რომ მოთამაშის ინტელექტს არ ასტიმულირებს და ერთადერთი საფრთხე რო ბევრ მტერს ნიშნავს :D აქ არც Survival Horror-ზეა საქმე (რაც ისედაც Action Adventure-ის ან Adventure-ის მექანიკებზე იყო მორგებული ყოველთვის), პირიქით ექსპლორაციაზე, გადაადგილების თუ კომბატის დაგეგმვაზე და მტრის მნიშვნელობაზეა ლაპარაკი.
მოკლედ თუ ვინმეს დაავიწყდა ძველი გეიმინგი და მოხიბლულია დღევანდელი სონის და ზოგადადდ ექშენ ედვენჩერის კონვეიერული ტრენდით, ან აინტერესებს რაზე საუბრობენ რეტროგეიმერები, ან უბრალოდ სერიის ფესვები აინტერესებს და პირველი ნაწილის რიმეიქი მაინც ძველად ეჩვენა, აუცილებლად უნდა დააგემოვნოს Resident Evil 2 Remake და ნახოს დღევანდელ თამაშებთან ხარისხობრივი სხვაობა. (ამ თემის გავრცობაზე ყოველთვის თანახმა ვარ და მაგალითებითაც შეგვიძლია პროცესი შევადაროთ)
From the shards of tattered dreams I rose, unwilling. Tossed upon tides of pain that flowed and ebbed and left me searingly awake and more revoltingly... alive.

User avatar
SLaYeR
Posts: 6136

Re: Resident Evil

Unread post#77 » 28 Jan 2019 15:38

2nd Run-იც მივახრჩე თავის Secret Boss-ით როგორც ეძახიან ახალშI :დ სინამდვილეში ჩვეულებრივი ბოლო ბოსი იყო B Scenario-ების ორიგინალში, ბოლო ფორმა G ვირუსის.
S რანკზე დავხურე ეს 2nd Run და ულევი პისტოლეტი გამეხსნა, ეხლა ვფიკრობ ჰარდკორზე ხო არ დავიხმარო ეს ულევი პისტოლეტი ))))
From the shards of tattered dreams I rose, unwilling. Tossed upon tides of pain that flowed and ebbed and left me searingly awake and more revoltingly... alive.

User avatar
SLaYeR
Posts: 6136

Re: Resident Evil

Unread post#78 » 29 Jan 2019 15:22

https://www.reddit.com/r/residentevil/c ... ms_of_the/ ობიექტური და საჭირო კრიტიკა დაიდო რიმეიქის
https://www.youtube.com/watch?v=S_lFoGuSkeg კიდევ ერთი საინტერესო რევიუ დეტალებზე

აქვე ავხსნი რაში მდგომარეობს ჩემს მიერ ზედა პოსტში ნახსენები ხალტურა და რატო ხდის ეს ხალტურა თამაშს ერთფეროვანს.

ორიგინალ RE2-ში, როგორც ტოპიკის პირველ პოსტში წერია, არის სულ 4 სცენარიო ორ თამაშად:
პირვლი თამაში - Leon A, Claire B,
მეორე თამაში - Claire A, Leon B.
ეს სცენარიოები გვიყვება ორ სხვადასხვა დამოუკიდებელ სიუჟეტზე.
A Scenario იწყებს სიუჟეტს ერთი პერსონაჟით, როცა იხურება იხსნება B Scenario და გრძელდება მეორე პერსონაჟის პარალელური მოქმედებების ჩვენებით, რაც იძლევა ნამდვილ დასასრულს და ერთ მთლიან სთორის. A სცენარიოები ერთმანეტს გავს და B სცენარიოები ერთმანეთს.
მაგალითად:
A სცენარიოში ერთი პერსონაჟი სრულყოფილად გადის პოლიციის შენობას, გეიმფლეი ორიენტირებულია ფაზლებზე და ექსპლორაციაზე, ფაზლების ნაწილი მორგებულია ამ პერსონაჟზე, ებრძვის G მუტანტს, ბირკინის მეორე და მეოთხე სტადიებს. (მეოთხე სტადიაა ბოლო ბოსი).
B სცენარიოში მეორე პერსონაჟი ვერტმფრენის მხრიდან ხვდება პოლიციის შენობაში, ფაზლების ნაწილი მორგებულია ამ პერსონაჟზე, ხვდება მდევარ ტირანტს, ებრძვის ბირკინის პირველ და მესამე ფორმებს, ტირანტს და ბოლო ბოსად ყავს ბირკინის მეხუთე ფორმა. სიუჟეტი იკვრება და მთავრდება.
ოთხივე სცენარიოს გავლა იმიტომ არის საინტერესო რომ, პერსონაჟისთვის ექსკლუზიური მომენტები სხვადასხვანაირად ვითარდება სცენარიოებში (მაგალითად Leon A სცენარიოში Ada ვარდება ლაბორატორიის ხიდიდან, ხოლო Leon B სცენარიოში ტირანტი ჩეხავს და კვდება).
ამ ორ თამაშში არ იყო ახსნილი თუ რომელი იყო კანონიკური, მოთამაშეს თავად შეეძლო აერჩია რომელი ვერსია ერჩივნა, ორივე სრულყოფილი იყო. მომავალ სერიებში ადას სიცოცხლემ განაპირობა რო Leon A Claire B იქნებოდა კანონიკა, მარა მერე Claire A Leon B-დანაც აიღეს დეტალები და გაურკვეველი დარჩა ეს მომენტი. ორივეს ნაჯვარი გამოვიდა კანონიკური.

რიმეიქში სიტუაცია ასეთია:
A სცენარიოში ერთი პერსონაჟი სრულყოფილად გადის პოლიციის შენობას, ხვდება მდევარ ტირანტს, ებრძვის ბირკინის პირველ, მეორე და მესამე ფორმას, ბოლოს კი პერსონაჟისთვის ექსკლუზიურ ბოსს (ლეონი ტირანტს, კლერი ბირკინის მეოთხე სტადიას)
B სცენარიოში (2nd Run) მეორე პერსონაჟი ვერტმფრენის მხრიდან ხვდება პოლიციის შენობაში, დანარჩენი კი იგივეა, უბრალოდ ფინალში ხვდება ბირკინის მეხუთე ფორმას.
სიუჟეტური ცვლილებები საერთოდ არ არის, Leon A და Leon B ერთი და იგივე სიუჟეტია, ისევე როგორც Claire A და Claire B, გეიმფლეი ოთხივე ერთნაირია.

საქმე იმაშია რომ დეველოპერები საერთოდ არ აპირებდნენ B სცენარიოს ჩამატებას. მიზნად ჰქონდათ ყოფილიყო Leon და Claire, სადაც ეს ორი იქნებოდა ერთმანეთისგან განსხვავებული სიუჟეტები და შეკრავდა ერთ სრულ სიუჟეტს, თუმცა როგორც ჩანს ბოლოს გადაიფიქრეს და ოთხივე სცენარიო თითქმის ერთნაირად დაბეჭდეს. ამას დღეს არ მოჰყვება დიდი გამოხმაურება, ამდენი ხნის თამაში გააცოცხლეს და ძალიან გემრიელად, მარა რეალურად 30-40% კონტენტი მოკლებულია და copy/paste-ებით არის შევსებული. B Scenario მხოლოდ არკადული საიდუმლო ბოსის გახსნის მოვალეობას ასრულებს (თუ გინდა ბოლო ბოსი ნახო, კიდევ ერთხელ დახურე) და სიუჟეტის შეკვრა ფაქტიურად არ ჩანს. ლეონი და კლერი სულ ორჯერ ლაპარაკობენ თამაშის პროცესში, როცა ორიგინალში რადიოთი კონტაქტობდნენ და ახალი გასასვლელების გახსნას ამცნობდნენ. მთლიანობაში არც კანონიკა შეკრეს და სცენარიოების გავლას "მეორე თამაშის" დამატებითი კონტენტისთვის აზრი დაუკარგეს.
მთლიანობაში ოთხი ერთნაირი სცენარიოს დახურვა ძალიან დამღლელი პროცესი ხდება და იძლევა არკადული ჩელენჯის შეგრძნებას, რაც თავისთავად აუფერულებს ატმოსფეროს და იმ კარგ მომენტებს რაც პირველად თამაშის სიამოვნებისგან დარჩა.
From the shards of tattered dreams I rose, unwilling. Tossed upon tides of pain that flowed and ebbed and left me searingly awake and more revoltingly... alive.

User avatar
SLaYeR
Posts: 6136

Re: Resident Evil

Unread post#79 » 01 Feb 2019 15:12

ტირანტის დედამოვტყან ჰარდკორზე. შუა ფაზლისას მომდევდა ეს აღვირახსნილი არსება, იქ ცალკე ზომბი მომაჯდა, კაროჩე ჰარდკორზე S რანკი დავიკიდე აზრი არ აქვს, მუღამს ვერ ვუერ ჩქარ-ჩქარა გასვლას.
From the shards of tattered dreams I rose, unwilling. Tossed upon tides of pain that flowed and ebbed and left me searingly awake and more revoltingly... alive.

Riddick
Posts: 11696

Re: Resident Evil

Unread post#80 » 01 Feb 2019 16:04

მეზარება ამის მარტო თამაში :) სადღამაქ ამის სტრესის თავი )) ვინმე უნდა დავკერო ))

მიმოხილვა ვნახე და მომეწონა. ვაფშე თემა მინდა რო გავხსნა რაღაც მსგავსსზე და დავწერ მაგასაც.

Return to “General”



Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 20 guests


cron