Limbo, PC, X360, PS3

თამაშის < ანონსი < რელიზი < გამოცდილება < მიმოხილვა
Riddick
Posts: 11705

Limbo

Unread post#21 » 19 Aug 2011 23:15

ეხა ვითამაშე სადღაც 80% და ენდინგი youtube'ზე ვნახე
არა მე საერთოდ სხვა განწყობა მქონდა, აქ ვაფშე სხვა რამე დამხვდა. რაღაც სათავგადასავლო მუღამში დავიწყეთ (მე და სპაუნამ) და ნელნელა ძაან ტვინის ბურღი რო გახდა, დავანებეთ თავი. ნუ ვიზუალური მხარე სასწაულად კარგია, მარა თამაში სხვა რაღაცისთვის გამზადებს და ბოლოს სხვა რამეს გაძლევს, რაც სამწუხაროდ არ მომეწონა.
პაზლები ისეა შესრულებული რო აშკარად ნერვები უნდა მოგიშალოს სანამ ამოხსნი. აი პირველი ლიფტის ზაგათკამ მაგრა ცუდათ გამხადა )))) და მერე და მერე უფრო "ნიგსტაწი" ვეშები წამოვიდა. მე რაღაც დასვენების და განტვირთვისთვის მოვემზადე და ამათმა სისხლის გაშრობა დამიწყეს

User avatar
SLaYeR
Posts: 6139

Limbo

Unread post#22 » 20 Aug 2011 14:57

მე ძალიან გამიადვილდა ეგენი, უბრალოდ ვიღლებოდი ერთფეროვნებით
From the shards of tattered dreams I rose, unwilling. Tossed upon tides of pain that flowed and ebbed and left me searingly awake and more revoltingly... alive.

Riddick
Posts: 11705

Limbo

Unread post#23 » 20 Aug 2011 15:02

ბიჯო რავი, მე არ ველოდი რო სერიოზული ფაზლების ამბავი დაიწყებოდა. ნელნელა რო მაგ მხარეს წავიდა, მაგრად გამიტყდა. ეგ ხდის ერთფეროვანს, უკარგავს იმ ხიბლს რაც თავიდან იგრძნობა. მე ესე მომეჩვენა და სხვას შეილება სხვა აზრი ქონდეს...

User avatar
Tom Clancy
Posts: 2100

Limbo

Unread post#24 » 20 Aug 2011 15:07

აბა მარტო წინ სიარულით ანიმაციური ფილმი უფრო იქნებოდა, ვიდრე puzzle/adventure თამაში.
ძალიან მიკვირს მომენტებში რომ გაგიჭირდათ, იგივე ლიფტის თავსატეხის ამოხსნის პრინციპი უმარტივესია (ნუ, შეიძლება ის ურიკა ვერ შეამჩნიო თავიდან).
I won't miss.

User avatar
SLaYeR
Posts: 6139

Limbo

Unread post#25 » 20 Aug 2011 15:16

თამაში რეალურად არის cinematic platformer, მაგ სტილშია გაკეთებული და ამიტომ სხვა cinematic platformer-ების (Another World, Oddworld) მსგავსად მეტი მრავალფეროვნება სჭირდებოდა ჩემი აზრით, puzzle-ების მხრივ მართლა იყო მრავალფეროვანი და საინტერესო რაღაცეები ხდებოდა მარა თამაში დაიწყო ტყეში და მისტიკურ ადგილზე, იქ ვიღაც უცხო ხალხი მახეებს აგებდა, ობობა იყო რომელიც ძლივს მოკვდა, და ამის შემდეგ აღაც ის უცხო ხალხი გამოჩენილა და პერსონაჟი საერთოდ ქარხანაში შეძვრა და იქ დაიწყო მუშაობა ))))))
From the shards of tattered dreams I rose, unwilling. Tossed upon tides of pain that flowed and ebbed and left me searingly awake and more revoltingly... alive.

User avatar
Slacker
Posts: 358

Limbo

Unread post#26 » 28 Aug 2011 17:28

ეავიც მე უფრო მეტს ველოდი.
და უფრო მეტად არ მომეწონა მთლიანობაში ვიდრე მომეწონა.

1. დაიწყო საინტერესოდ და გაგრძელდა უაზროდ, მაინც ვერ გავიგე ის ბავშვები ვინ იყვნენ.
2. ეს ფაზლები რასაც იდეაში თამაში უნდა გაერთულებინა ნამდვილად არ იყო რთული.
ერთი ორი ზაგადკის მერე უკვე დავუმუღამე პრინციპს და ვითომ ერთმანეთისგან განსხვავებული იყო არადა ყველა ერთი ჯლე გამოვიდა საბოლოოდ.
3. ასეთ თამაშში ბოლოში გოგო არ უნდა გხვდებოდეს.
რა დროს ლექსიაო იობანი ვროტ,
ხმლით შემოვარდნილა Tim Roth

Return to “Products”



Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 263 guests


cron